Edit: even OP aangepastquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:24 schreef zl7z het volgende:
goed, ik heb er nog een waar ik zelf niet zeker over ben
[ afbeelding ]
Ik reed met een gangetje van 120 over de A1 totdat ik een raar geluid hoorde. 10 seconden later zat het motorblok vast tussen de bodem en wegdek.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:33 schreef vosss het volgende:
Vertel eens hoe dat zat met dat motorblok wat je verloor.
Jij reed in die auto? Of stond dat motorblok op een aanhanger achter je auto?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:34 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik reed met een gangetje van 120 over de A1 totdat ik een raar geluid hoorde. 10 seconden later zat het motorblok vast tussen de bodem en wegdek.![]()
Motorsteun afgebroken en daarna kwam er een kettingreactie.
Btw: Ding kwam net van de dealer af, groot onderhoud..
Helaas heb ik er geen foto's meer van. Het zag er wel erg mooi uit en het zou hier niet mistaan.quote:
Dat zou mooi geweest zijn voor dit topic inderdaad ja. Wel mooi kut, zeker gezien je net van de garage kwam.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:37 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Helaas heb ik er geen foto's meer van. Het zag er wel erg mooi uit en het zou hier niet mistaan.
Dat was meer een probleem voor de werkgever. Het hok ging linea recta weer naar de dealer, heeft daar zeker 2 weken gestaan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zou mooi geweest zijn voor dit topic inderdaad ja. Wel mooi kut, zeker gezien je net van de garage kwam.
Heb je die aansprakelijk kunnen stellen of iets? Ik bedoel normaliter breekt een motorsteun niet zomaar finaal af onder het rijden. En bij groot onderhoud hadden ze dat kunnen zien lijkt me.
Dan is dit de nieuwe:quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:42 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dit moet hem idd zijn denk ik.
Oeh dat is die auto waar Dean opgeklapt is toch?quote:
Dat klopt.. dat is het niet,..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:39 schreef vosss het volgende:
Lijkt op een Ford Taurus, maar dat is het niet volgens mij
quote:
Dat zou een en ander verklaren denk ikquote:De Sable werd in 1992 door Ford Motor Company op de markt gezet in 1992 als een iets duurdere Ford Taurus, uitgevoerd met wat meer luxe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |