Doctor Who?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:13 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Zoek verder, je wordt warmer
over 10 minuten gooi ik een hint vrij
Very far offquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:20 schreef Breaker.Faker het volgende:
The Dukes of Hazzard misschien
quote:
Is nog steeds niet geraden jongens. Van bovenstaande kan ik niet meer maken dan iets Brits uit de jaren 70.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:43 schreef zl7z het volgende:
[ afbeelding ]
voor de volgende pagina
3 serie is het niet. Het heeft wieldoppen (denk prijsklasse).
Nou, ik moest eigenlijk aan de KLF denken, daar zit die auto in een clip, en toen ik las dat het over een serie ging dacht ik meteen aan Doctor Who.quote:
Woohoo!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:26 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Nou, ik moest eigenlijk aan de KLF denken, daar zit die auto in een clip, en toen ik las dat het over een serie ging dacht ik meteen aan Doctor Who.
Zal wel iets met The Timelords van doen hebben of zoiets
KLF heetten ook wel The Timelords en dan kom je automatisch bij Doctor Whoquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:28 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Woohoo!
je zit zo goed dat ik het type auto maar weggeef, je uitleg was prima
1968 Ford USA Galaxie 500 - Ford Timelord
Subaru Vivio?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:28 schreef zl7z het volgende:
[..]
nee. Wel een leuke soortgenoot, met 4wd.
Mazda 323?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:31 schreef zl7z het volgende:
[..]
nee ik zeg het verkeerd. De Justy is een soortgenoot met 4wd van de auto die we zoeken.
Die Justy is de Subaru-versie van de Suzuki Swift, die soms in het verre oosten verkocht werd als Maruti Swift, maar verder suzuki bleef heten.. Dan mis ik compleet welke versie jij bedoelt..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:31 schreef zl7z het volgende:
[..]
nee ik zeg het verkeerd. De Justy is een soortgenoot met 4wd van de auto die we zoeken.
Ja, Geo Metro om precies te zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:03 schreef Koepert het volgende:
[..]
Die Justy is de Subaru-versie van de Suzuki Swift, die soms in het verre oosten verkocht werd als Maruti Swift, maar verder suzuki bleef heten.. Dan mis ik compleet welke versie jij bedoelt..
WACHT HO STOP!.. Hij is ook onder de merknaam Geo verkocht toch?
ik bedoelde dezequote:Op zondag 26 augustus 2012 11:17 schreef gebrokenglas het volgende:
o wacht ja er is wel een 4wd versie van.
[ link | afbeelding ]
Die moest ik opzoeken. Nog nooit van gehoord. Spuuglelijk ook overigensquote:
http://www.craigslistusa.(...)brnmrrnioneiabimadorquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:51 schreef zl7z het volgende:
[..]
huh? dat zocht ik nog op en klopte niet..
.
quote:A poll in The Daily Telegraph in August 2008 placed the Aztek at number one of the "100 ugliest cars" of all time.
Kennelijk ben ik niet de enigequote:Op zondag 26 augustus 2012 13:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Die moest ik opzoeken. Nog nooit van gehoord. Spuuglelijk ook overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |