Geen Taunusquote:
quote:
Nee, maar ik herkende de voorkant (in 2e instantie)quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:21 schreef zl7z het volgende:
[..]
Ik heb er een, of heb je er zelf een?
Ik bedoelde dat ik wel een nieuwe had, maar dat jij de laatste had geradenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, maar ik herkende de voorkant (in 2e instantie)
Een Honda?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:24 schreef zl7z het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik wel een nieuwe had, maar dat jij de laatste had geraden
Bij deze
[ afbeelding ]
Suzuki Swift?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:24 schreef zl7z het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik wel een nieuwe had, maar dat jij de laatste had geraden
Bij deze
[ afbeelding ]
Dat lijkt me een BMW 5quote:De auto erachter voor bonuspunten.
Buick Park Avenue?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:28 schreef zl7z het volgende:
[..]
Enigszins dichtbij. De auto erachter voor bonuspunten.
Ja lijkt er wel op.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ford_Crown_Victoriaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:33 schreef gebrokenglas het volgende:
't is een typische Amerikaanse hollywood politiefilm politieauto voor rechercheurs.
Na wat nazoeken denk ik dat het een Caprice is. De Buick heeft meer plastic en bij de Ford lopen de knipperlichten verder door naar achter. Het chromen randje rond de wielkasten komt overeen met de Caprice.quote:
groene op de voorgrond is nog niet geradenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:41 schreef Gummiebeer het volgende:
Verder met de voorste dan maar?
BMW 3 serie?
Nooit geweten. Weer iets geleerdquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
In ieder geval een Suzuki Swift die dmv badge-engineering verkocht werd als Chevrolet.
NEEN!quote:
Zoek verder, je wordt warmerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk een politieserie van tv? ergens in de jaren 70?
Hoewel, dat kenteken is niet bepaald amerikaans.
Over het algemeen niet als chevy..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
In ieder geval een Suzuki Swift die dmv badge-engineering verkocht werd als Chevrolet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |