Nope.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Die van Tomaat is een oud Frans geval. Zo'n citroen busje ofzo...
Ford Mustang, model '99?quote:
Sorry, zat niet op te letten, ik heb niks gezegd.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een 1996 Green Ford Mustang
http://www.car-accidents.(...)-8-07-torn-half.html
Nee dat weet ik..quote:
Nu nog het type.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:10 schreef Koepert het volgende:
[ afbeelding ]
In ieder geval een Austin
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:11 schreef gebrokenglas het volgende:
een maserati? (logo op de motorkap)
nu type nog
Dit kroontje hoort bij de Princess.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
damn zit ik er weer naast.
Maar een austin heeft toch een heel ander logo?
Als dat zo is dan hoort dat kroontje op het hoofd van Brenniequote:Op zondag 26 augustus 2012 19:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit kroontje hoort bij de Princess.
Het waren twee wrakken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:23 schreef vosss het volgende:
Dat is geen wrak, dat is een restauratieproject lijkt me
Toevallig ook een "after" foto beschikbaar?quote:
Michelotti heeft heel wat moois ontworpen...quote:
Nee, niet te vinden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Toevallig ook een "after" foto beschikbaar?
Neuh. Maar hij kwam wel van rechts.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
Okee, kijken of je deze kent:
[ afbeelding ]
En hij rijdt nog; da's natuurlijk ook een teken van kwaliteit...quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh. Maar hij kwam wel van rechts.
Je wordt warm...quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Een in Azië in licentie gebouwde/aangepaste Renault?
Gaat U verder, meneer...quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Het zwart plastic hoekje in de achterdeur en dat het stuur zo hoog boven het dashboard uitkomt doet me ook wel denken aan een Citroën.
Ik ben de rest van de avond Zomergasten aan het kijken maar ik begrijp dat ik 'm vind als ik Citroën+China google?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
Sjips, moet even weg... Als het niet wordt geraden lees ik het wel; kan ik de oplossing later wel geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |