Ik heb Robin liever met Sneijdertje.quote:
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:19 schreef Breekfast het volgende:
Mooi dat hij op de tribune mag plaats nemen, die jongen moest weer even met beide benen op de grond worden gezet.![]()
En laten we eerlijk zijn, Affelay heeft nooit wat te zoeken gehad bij Barcelona.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:19 schreef Breekfast het volgende:
Mooi dat hij op de tribune mag plaats nemen, die jongen moest weer even met beide benen op de grond worden gezet.![]()
En laten we eerlijk zijn, Affelay heeft nooit wat te zoeken gehad bij Barcelona.
amenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:19 schreef Breekfast het volgende:
Kunnen ze hem niet inzetten als materiaalman, net als Hans Kraay jr destijds bij AZ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
leuke jongen voor een Antalyaspor maar dat is ook wel gelijk zijn plafond hoor
vermoedelijk hadden ze bij Barca nog iemand nodig om de ballen op te pompen en met de pionnen te sjouwen
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
vermoedelijk hadden ze bij Barca nog iemand nodig om de ballen op te pompen en met de pionnen te sjouwen
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zo goed is hij nou ook weer niet. Gewoon maximaal Europese subtop.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:16 schreef Jojoortje het volgende:
Zonde dat zo'n goede voetballer niet aan het voetballen toe komt.
Gewoon voor een goedkoop prijsje halen om door te verkopen of kijken of hij doorgroeit. Voor dat geld was het geen risico.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:08 schreef HeatWave het volgende:
Nooit zo onder de indruk van geweest, liep veels te veel met de bal. Begreep ook echt niets van barcelona, maar goed, dat blijkt nu ook wel weer.
Ja ok, maar dan nog, zo geweldig speelde hij toch niet? Maar goed, ze konden er idd geen buil aan vallen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon voor een goedkoop prijsje halen om door te verkopen of kijken of hij doorgroeit. Voor dat geld was het geen risico.
Ja hij wordt verhuurd.quote:
Messi mag de schoenen nog niet eens poetsen van Afellay iddquote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja hij wordt verhuurd.
Om daarna te gaan vlammen in Barça en Messi helemaal te doen vergeten.
Steek is ook geen top meer, maar dat hoort in een ander topicquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:05 schreef ZuidGrens het volgende:
Kan hij Huntelaar de balletjes aan gaan geven (als hij blijft). Maar ik ben ook geen fan van Afellay. Ik vind hem overschat en als je die verhalen moet geloven over het EK (dat hij zich helemaal de man voelde omdat hij bij Barca speelde maar daar nooit een knikker geraakt heeft) dan wordt mijn beeld van deze knul bevestigd.
Volgens mij is Van Gaal ook geen fan van hem, trouwens. Van Marwijk zou Afellay er nog inzetten i.p.v. Stekelenburg
Haha, oh ja. Dat gaat nog wat worden. Denk dat zijn huidige trainers (Van Gaal en Stevens) ook niet echt gecharmeerd zijn van de persoonlijkheid van Afellayquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:39 schreef vincerusso het volgende:
Huubje zal wel goed op kunnen schieten met die arrogante idioot
''Ik heb voor Barcelona gespeeld Huub , mijn niveau. En jij ? Jij kwam niet verder dan PSV . Ik ben beter dan jou Huub , jij moet naar mij luisteren Huub !!! Ik ben je sterspeler Huub!!! ''quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:44 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, oh ja. Dat gaat nog wat worden. Denk dat zijn huidige trainers (Van Gaal en Stevens) ook niet echt gecharmeerd zijn van de persoonlijkheid van Afellay
quote:''Ik heb voor Barcelona gespeeld Huub , mijn niveau. En jij ? Jij kwam niet verder dan PSV . Ik ben beter dan jou Huub , jij moet naar mij luisteren Huub !!! Ik ben je sterspeler Huub!!! ''
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 12:43 schreef Syntix het volgende:
Dat is meer zijn niveau. Omhooggevallen arrogant ventje
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:54 schreef vincerusso het volgende:
[..]
''Ik heb voor Barcelona gespeeld Huub , mijn niveau. En jij ? Jij kwam niet verder dan PSV . Ik ben beter dan jou Huub , jij moet naar mij luisteren Huub !!! Ik ben je sterspeler Huub!!! ''
Ik denk dat Huub hem dan voor z'n bakkes slaatquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:54 schreef vincerusso het volgende:
[..]
''Ik heb voor Barcelona gespeeld Huub , mijn niveau. En jij ? Jij kwam niet verder dan PSV . Ik ben beter dan jou Huub , jij moet naar mij luisteren Huub !!! Ik ben je sterspeler Huub!!! ''
Zijn geen vrienden volgens mij dus wat dat betreft geen pre.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:52 schreef tralalala het volgende:
Hopelijk blijft Huntelaar door de komst van Afellay.
Goede stap, hij moet nu elke veel gaan spelen, had hem graag bij Arsenal gezientwitter:KJ_Huntelaar twitterde op donderdag 30-08-2012 om 13:38:15I want to welcome Ibrahim Afellay at #S04.!! Tomorrow training at 16.00.. Don't forget
wilkommen Ibrahim Afellay..! reageer retweet
Leuk om te zienquote:Op maandag 10 september 2012 16:25 schreef -Willempie- het volgende:
Hier wat beelden van het eerste potje van Ibi bij Schalke
Hij wordt in ieder geval zeer gewaardeerd in Duitsland, let ook nog ff op die keeper van de tegenstander die bijna het debuut nog verziekte.![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rtmund-bril-op.dhtml
http://www.telegraaf.nl/t(...)ssure_Afellay__.htmlquote:Afellay maanden uitgeschakeld
Ibrahim Afellay heeft het trainingskamp van zijn Duitse club Schalke 04 in Doha vroegtijdig verlaten. De middenvelder heeft een ogenschijnlijk zware spierblessure opgelopen en vliegt terug naar Duitsland.
Afellay raakte zaterdag geblesseerd, nadat ploeggenoot Christoph Metzelder tijdens een oefenpotje op de rechtervoet van de Nederlandse international ging staan. Toen leek de schade mee te vallen.
Nieuwe domper
De medische staf van de club uit Gelsenkirchen vreest dat Afellay zeker twee maanden aan de kant staat. De van FC Barcelona gehuurde middenvelder was pas net hersteld van een spierblessure, die hem vanaf halverwege november uit de roulatie hield.
quote:Op maandag 7 januari 2013 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)ssure_Afellay__.html
mocro met turkse vlag? Failquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Alweer lang geblesseerd. Wellicht is een terugkeer bij Psv inderdaad het beste![]()
[ afbeelding ]
Wat niet kun je beter vragen!quote:Op maandag 25 maart 2013 12:33 schreef wolfrolf het volgende:
Wat voor blessure heeft ie nou eigenlijk?
Dat is nog een stap te hoog voor hemquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:28 schreef TLC het volgende:
Update ;
Tottenham Hotspurs wil Ibi lenen van Barcelona
Kan die tegen Bale vertellen dat die van het grote Barcelona is....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:28 schreef TLC het volgende:
Update ;
Bale gaat voor veel geld naar Realquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan die tegen Bale vertellen dat die van het grote Barcelona is....
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan die tegen Bale vertellen dat die van het grote Barcelona is....
Mooie club voor Ibi. Hopelijk komt hij weer op zijn oude niveauquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:28 schreef TLC het volgende:
Update ;
http://www.vi.nl/nieuws/b(...)esseerde-afellay.htmquote:Barcelona ziet geen toekomst meer in geblesseerde Afellay
Ibrahim Afellay heeft van Barcelona geen rugnummer gekregen. De 27-jarige Utrechter is nog steeds herstellende van een spierblessure, maar door de beslissing hem niet in de selectie op te nemen lijkt Barcelona geen toekomst meer in hem te zien.
Afellay liep vorig jaar tijdens een verhuurperiode aan Schalke 04 tot twee keer toe een forse spierblessure op. De laatste kwetsuur is dermate ernstig dat niet is uitgesloten dat de international alsnog geopereerd moet worden.
Afellay verruilde in januari 2011 PSV voor de Spaanse grootmacht. In totaal kwam hij in Catalonië tot twintig competitiewedstrijden en zeven duels in de Champions League.
Beetje jammer van zijn rug maar natuurlijk ook een eigenwijs mannetje.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/b(...)esseerde-afellay.htm
Toch overal mislukt na PSV.
quote:Afellay weer onder het mes
Ibrahim Afellay moet donderdag een operatie ondergaan. De international gaat in Barcelona onder het mes om een chronische spierblessure in zijn rechterdijbeen te verhelpen.
Afellay is na het vorige seizoen, waarin hij werd verhuurd aan Schalke 04, weer teruggekeerd bij de Spaanse landskampioen. In de Bundesliga kwam hij door blessureleed amper in actie.
Bij Barcelona heeft de oud-PSV'er vooralsnog geen rugnummer voor het komende seizoen gekregen.
Hoe lang Afellay uit de roulatie is, wordt pas na de ingreep duidelijk.
zo goed was dat niet eensquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vraag mij af of hij ooit nog zijn niveau haalt van zijn laatste seizoen bij PSV.
Dat zegt tegenwoordig ook niks meer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Was toen de beste speler in de Eredivisie, by far.
In 2009/2010? Nee joh.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat een ajacied dat zou toegeven.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was maar een half seizoen. Maar in dat half seizoen nog steeds een Ruiz, Tadic.
Dat was Suarez.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat jij vindt dat Afellay het beste individu was in 2010 had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat een ajacied dat zou toegeven.
Hij was erg goed maar de beste neequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Rare vergelijking.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij vond afellay beter dan Suarez ja?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan hebben ze misschien wel een punt
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat een ajacied dat zou toegeven.
Ja, hij was beter dan Ruiz en Suarez ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Afellay in 2014 pas op veld
Ibrahim Afellay staat naar verwachting nog 4 maanden aan de kant. De middenvelder heeft donderdag een ingreep aan zijn dijbeen ondergaan.
Afellay speelde vorig seizoen op huurbasis voor Schalke 04. Hij miste daar een groot deel van het seizoen wegens diezelfde dijbeenblessure. In het seizoen 2010-2011 liep hij een zware knieblessure op.
FC Barcelona gaf Afellay geen rugnummer voor dit seizoen.
Jammer voor die jongen. Veel talent maar non-stop geblesseerd. Anders was het een goede speler voor het Nederlands elftal geweest.quote:
Dat zullen we helaas nooit te weten komenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
Anders was het een goede speler voor het Nederlands elftal geweest.
Ja ja, maar hebben zij ook bij Barcelona gespeeld? Nuff saidquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hij was beter dan Ruiz en Suarez ja.
'By far' ookTheo Janssen was zelfs beter.
De vraag was of hij dat seizoen veruit de beste was, deze vraag heeft daar weinig mee te maken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:54 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja ja, maar hebben zij ook bij Barcelona gespeeld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |