Dat zegt tegenwoordig ook niks meer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Was toen de beste speler in de Eredivisie, by far.
In 2009/2010? Nee joh.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat een ajacied dat zou toegeven.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat was maar een half seizoen. Maar in dat half seizoen nog steeds een Ruiz, Tadic.
Dat was Suarez.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat jij vindt dat Afellay het beste individu was in 2010 had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat een ajacied dat zou toegeven.
Hij was erg goed maar de beste neequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Rare vergelijking.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij vond afellay beter dan Suarez ja?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan hebben ze misschien wel een punt
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat een ajacied dat zou toegeven.
Ja, hij was beter dan Ruiz en Suarez ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Afellay in 2014 pas op veld
Ibrahim Afellay staat naar verwachting nog 4 maanden aan de kant. De middenvelder heeft donderdag een ingreep aan zijn dijbeen ondergaan.
Afellay speelde vorig seizoen op huurbasis voor Schalke 04. Hij miste daar een groot deel van het seizoen wegens diezelfde dijbeenblessure. In het seizoen 2010-2011 liep hij een zware knieblessure op.
FC Barcelona gaf Afellay geen rugnummer voor dit seizoen.
Jammer voor die jongen. Veel talent maar non-stop geblesseerd. Anders was het een goede speler voor het Nederlands elftal geweest.quote:
Dat zullen we helaas nooit te weten komenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
Anders was het een goede speler voor het Nederlands elftal geweest.
Ja ja, maar hebben zij ook bij Barcelona gespeeld? Nuff saidquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hij was beter dan Ruiz en Suarez ja.
'By far' ookTheo Janssen was zelfs beter.
De vraag was of hij dat seizoen veruit de beste was, deze vraag heeft daar weinig mee te maken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:54 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja ja, maar hebben zij ook bij Barcelona gespeeld?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |