abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119564608
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 01:39 schreef JRRY het volgende:

[..]

Aha, had ik net dat stukje gemist van dwdd :@
Sinds wanneer heeft dat zo'n impact dan ;o?
Het minste of geringste heeft wat betreft de download tegenwoordig al invloed. Zie je ook met Everything at Once van Lenka in de Windows 8 reclame. Mensen raken nieuwsgierig, halen het nummer binnen. Of worden herinnerd aan hoe goed/interessant een nummer ook alweer was.
That's all folks!
pi_119565038
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 01:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Vandaag bracht Sylvana Simons de plaat bij DWDD in als mogelijke nummer 1 voor de Top 2000. En er werd ook aandacht aan gegeven bij dat Top 2000 programma vanavond.
Dat zou echt een schande zijn :( En misschien ligt het aan mij maar ik vind haar stem gewoon echt niet mooi. Ook de verkrachting van dat nummer van Ben Howard, dat kan gewoon echt niet :')

Net ook dat nummer,krijgt ze 3 10'en en een 9,5..terwijl ze gewoon slecht zong :')
pi_119565581
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 02:39 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Dat zou echt een schande zijn :( En misschien ligt het aan mij maar ik vind haar stem gewoon echt niet mooi. Ook de verkrachting van dat nummer van Ben Howard, dat kan gewoon echt niet :')

Net ook dat nummer,krijgt ze 3 10'en en een 9,5..terwijl ze gewoon slecht zong :')
Nogmaals, vorige week zat iedereen thuis te zeuren dat het slecht was. De mensen die in de studio waren hadden stuk voor stuk kippenvel. Ik denk dat Sandra mensen meer raakt wanneer ze er bij zijn.

Maar het is wel bijzonder om te lezen hoe mensen nu al een hekel aan haar hebben. Mensen die het een hype noemen en hoe mensen nu alweer verveeld zouden zijn. Geen enkele kandidaat komt dicht in de buurt van de verkopen van Sandra.
pi_119565872
quote:

[..]

Hoezo zou het een schande zijn als Empire State of Mind in de top 2000 zou staan?

Volgens mij ben je in de war, het ging niet over Sandra ;p
  zaterdag 24 november 2012 @ 09:57:39 #205
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_119566207
Ik vond haar deze week beter dan vorige week, met die moeilijke (foute?) melodielijn.
heitieh
pi_119566526
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 november 2012 09:57 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik vond haar deze week beter dan vorige week, met die moeilijke (foute?) melodielijn.
Ik ook. Van te voren had ik ook een afgezaagde cover van Beggin' verwacht, maar dit viel enorm mee.
pi_119566612
Wat kost het eigenlijk om zo'n nummer te downloaden?

Want mij zeggen die download-charts me echt geen moer, 90% is TAL-artiest wat erin staat, enough said. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_119567001
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
Wat kost het eigenlijk om zo'n nummer te downloaden?

Want mij zeggen die download-charts me echt geen moer, 90% is TAL-artiest wat erin staat, enough said. :)
Direct tijdens en na de aflvering 1,29 . Later in de week 0,99.

iTunes ververst zijn hitlijst om het uur. De overige om de week.

Overigens is niet 90% TAL-artiest, maar 20% direct na de uitzending en <10% aan het eind van de week.
pi_119567054
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 november 2012 10:55 schreef iBenny het volgende:

Later in de week 0,99.

Damn _O-
Ik neem het wel serieus als Sandra ook iets verkoopt wat de prijs van een single of cd heeft. Of is dat nu ook al het geval?
pi_119567078
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
serieus als Sandra ook iets verkoopt wat de prijs van een single of cd heeft. Of is dat nu ook al het geval?
Haar single More staat de hele week al 2 a 3x in de hitlijst omdat het als single wordt verkocht, op het album met 'blind auditions' staat en op een ander album uitgebracht door 8ball music(de platenmaatschappij waarbij John een dikke vinger in de pap heeft)
  zaterdag 24 november 2012 @ 16:44:44 #211
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_119574739
Sandra is 35 jaar, waarom hebben al die jaren niets van haar gehoord?
Eigenlijk wel jammer toch.
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
pi_119577412
Omdat ze nu pas een podium krijgt
pi_119577527
Straks iemand horen zeggen dat zij speciaal omwille van Sandra naar TVoH keek terwijl zij normaal gesproken niet naar zulke programma's kijkt. Nog maar eens een teken dat Sandra the real deal is. Niet zo'n meisje (of jongen) die aardig kan zingen en ineens een groot podium krijgt, nee, iemand die uitmunt, die ook zonder dit podium al het een en ander heeft gepresteerd (Serious Talent als ik me niet vergis) en die dus ook na dit programma succes zal hebben in dit vak.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_119577599
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 16:44 schreef ZaZoe het volgende:
Sandra is 35 jaar, waarom hebben al die jaren niets van haar gehoord?
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 november 2012 18:12 schreef iBenny het volgende:
Omdat ze nu pas een podium krijgt
+ zwangerschap (gisteren is er nog naar gerefereerd dat ze minstens 1 kindje heeft), ze heeft ervoor gekozen om thuis te blijven voor die kleine. Mooi toch?

Verder is het ook best mogelijk dat iemand op latere leeftijd start met zoiets, het is natuurlijk niet zo dat mensen altijd al op jonge leeftijd hun talenten ontdekken en die goed benutten. Ik denk echter niet dat dat bij haar het geval is. Je hoeft niet alles op jonge leeftijd te leren hoor, al helpt het wel altijd.
#NoDAPL
pi_119577767
quote:
En misschien ligt het aan mij maar ik vind haar stem gewoon echt niet mooi. Ook de verkrachting van dat nummer van Ben Howard, dat kan gewoon echt niet :')
LOL
Het is juist de bedoeling dat je bij een cover op je eigen manier een nummer zingt. Of dat je het mooi vindt is een kwestie van smaak, zolang het technisch goed is uitgevoerd.

quote:
Ik vrees voor jou dat jij toondoof bent. Niets persoonlijks.
#NoDAPL
pi_119577904
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 08:01 schreef portie het volgende:

[..]

Nogmaals, vorige week zat iedereen thuis te zeuren dat het slecht was.
Iedereen?
Ik ben enkel positieve reacties tegengekomen. Voor zo ver er mensen klaagden had het weinig met haar zangkwaliteit te maken maar met oppervlakkige randzaken.

quote:
De mensen die in de studio waren hadden stuk voor stuk kippenvel. Ik denk dat Sandra mensen meer raakt wanneer ze er bij zijn.
Als er al zo'n verschil is dan zal het eerder met de kwaliteit van de speakers te maken hebben. Ik kan me voorstellen dat als je met zo'n ingebouwde tv-speakertjes of met slechte externe speakers luistert dat het dan veel slechter klinkt.
Ik weet niet in hoeverre de meeste Nederlanders tegenwoordig wel of niet oog hebben voor de geluidskwaliteit bij het televisie kijken maar het zou me niet verbazen als dat een rol speelt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 08:01 schreef portie het volgende:

[..]

Nogmaals, vorige week zat iedereen thuis te zeuren dat het slecht was.
Iedereen?
Ik ben enkel positieve reacties tegengekomen. Voor zo ver er mensen klaagden had het weinig met haar zangkwaliteit te maken maar met oppervlakkige randzaken.

quote:
De mensen die in de studio waren hadden stuk voor stuk kippenvel. Ik denk dat Sandra mensen meer raakt wanneer ze er bij zijn.
Als er al zo'n verschil is dan zal het eerder met de kwaliteit van de speakers te maken hebben. Ik kan me voorstellen dat als je met zo'n ingebouwde tv-speakertjes of met slechte externe speakers luistert dat het dan veel slechter klinkt.
Ik weet niet in hoeverre de meeste Nederlanders tegenwoordig wel of niet oog hebben voor de geluidskwaliteit bij het televisie kijken maar het zou me niet verbazen als dat een rol speelt.
#NoDAPL
pi_119577960
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 18:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Straks iemand horen zeggen dat zij speciaal omwille van Sandra naar TVoH keek terwijl zij normaal gesproken niet naar zulke programma's kijkt. Nog maar eens een teken dat Sandra the real deal is.
Dat roep ik nou al een tijdje, zij krijgt veel stemmen van die mensen die normaal niet kijken :)
  zaterdag 24 november 2012 @ 18:36:48 #218
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_119578059
Ik hoor haar 20x liever zingen dan Floortje...
Vroeger was ze zo goed, nu is daar net veel van over.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_119578790
Niet veel van over? Uhhhh. Dat hoor ik echt anders.
That's all folks!
pi_119579141
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet veel van over? Uhhhh. Dat hoor ik echt anders.
Ik ook. Ze is juist enorm gegroeid en is duidelijk van het 'lieve' afgestapt
pi_119579930
Ik heb Floortje vroeger nooit horen zingen dus ik kan daar niet over oordelen maar zou het kunnen dat Floortje niet slechter is geworden maar dat dat voor jou lijkt omdat ze het nu tegen betere concurrenten moet opnemen dan vroeger? Ik heb de indruk dat TVoH meer toptalenten aantrekt dan programma's als Idols en Popstars.

Ik vind Floortje trouwens best een interessante kandidaat die goed zingt, ze heeft alleen niet die extra kwaliteiten die een paar anderen wel hebben.
#NoDAPL
pi_119580116
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 19:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
......
Ik vind Floortje trouwens best een interessante kandidaat die goed zingt, ze heeft alleen niet die extra kwaliteiten die een paar anderen wel hebben.
Welke kwaliteiten bedoel je? Ik mis bij haar namelijk ook iets, maar ik weet niet precies wát, vandaar de vraag.
  zaterdag 24 november 2012 @ 19:42:24 #223
13973 ranja
image means nothing
pi_119580117
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 18:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
+ zwangerschap (gisteren is er nog naar gerefereerd dat ze minstens 1 kindje heeft), ze heeft ervoor gekozen om thuis te blijven voor die kleine. Mooi toch?
Ze heeft er 3 hoor :) is wel een paar keer al gezegd tijdens de uitzendingen.
Maar des te meer reden om het te druk te hebben natuurlijk.
pi_119580285
Ik dacht me 3 te herinneren maar ik was niet zeker. Hoe dan ook, ik heb er respect voor dat ze voor haar kinderen koos en nu alsnog ervoor gaat.
#NoDAPL
pi_119580349
quote:
Welke kwaliteiten bedoel je? Ik mis bij haar namelijk ook iets, maar ik weet niet precies wát, vandaar de vraag.
Ik ga straks naar het restant van de uitzending van gisteren kijken (opgenomen) wat ik niet heb gezien, ik heb gisteren alleen de laatste 3 optredens en de eerste 4 optredens gezien. Ik zal er eens even op letten wat precies het verschil is tussen Floortje en die paar topfavorieten.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')