Het minste of geringste heeft wat betreft de download tegenwoordig al invloed. Zie je ook met Everything at Once van Lenka in de Windows 8 reclame. Mensen raken nieuwsgierig, halen het nummer binnen. Of worden herinnerd aan hoe goed/interessant een nummer ook alweer was.quote:Op zaterdag 24 november 2012 01:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Aha, had ik net dat stukje gemist van dwdd![]()
Sinds wanneer heeft dat zo'n impact dan ;o?
Dat zou echt een schande zijnquote:Op zaterdag 24 november 2012 01:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Vandaag bracht Sylvana Simons de plaat bij DWDD in als mogelijke nummer 1 voor de Top 2000. En er werd ook aandacht aan gegeven bij dat Top 2000 programma vanavond.
Nogmaals, vorige week zat iedereen thuis te zeuren dat het slecht was. De mensen die in de studio waren hadden stuk voor stuk kippenvel. Ik denk dat Sandra mensen meer raakt wanneer ze er bij zijn.quote:Op zaterdag 24 november 2012 02:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat zou echt een schande zijnEn misschien ligt het aan mij maar ik vind haar stem gewoon echt niet mooi. Ook de verkrachting van dat nummer van Ben Howard, dat kan gewoon echt niet
![]()
Net ook dat nummer,krijgt ze 3 10'en en een 9,5..terwijl ze gewoon slecht zong
Hoezo zou het een schande zijn als Empire State of Mind in de top 2000 zou staan?quote:Op zaterdag 24 november 2012 02:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat zou echt een schande zijnEn misschien ligt het aan mij maar ik vind haar stem gewoon echt niet mooi. Ook de verkrachting van dat nummer van Ben Howard, dat kan gewoon echt niet
![]()
Net ook dat nummer,krijgt ze 3 10'en en een 9,5..terwijl ze gewoon slecht zong
Ik ook. Van te voren had ik ook een afgezaagde cover van Beggin' verwacht, maar dit viel enorm mee.quote:Op zaterdag 24 november 2012 09:57 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik vond haar deze week beter dan vorige week, met die moeilijke (foute?) melodielijn.
Direct tijdens en na de aflvering 1,29 . Later in de week 0,99.quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
Wat kost het eigenlijk om zo'n nummer te downloaden?
Want mij zeggen die download-charts me echt geen moer, 90% is TAL-artiest wat erin staat, enough said.
Damnquote:
Haar single More staat de hele week al 2 a 3x in de hitlijst omdat het als single wordt verkocht, op het album met 'blind auditions' staat en op een ander album uitgebracht door 8ball music(de platenmaatschappij waarbij John een dikke vinger in de pap heeft)quote:Op zaterdag 24 november 2012 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
serieus als Sandra ook iets verkoopt wat de prijs van een single of cd heeft. Of is dat nu ook al het geval?
quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:44 schreef ZaZoe het volgende:
Sandra is 35 jaar, waarom hebben al die jaren niets van haar gehoord?
+ zwangerschap (gisteren is er nog naar gerefereerd dat ze minstens 1 kindje heeft), ze heeft ervoor gekozen om thuis te blijven voor die kleine. Mooi toch?quote:
LOLquote:Op zaterdag 24 november 2012 02:39 schreef kurk_droog het volgende:
En misschien ligt het aan mij maar ik vind haar stem gewoon echt niet mooi. Ook de verkrachting van dat nummer van Ben Howard, dat kan gewoon echt niet![]()
Ik vrees voor jou dat jij toondoof bent. Niets persoonlijks.quote:Net ook dat nummer,krijgt ze 3 10'en en een 9,5..terwijl ze gewoon slecht zong
Iedereen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 08:01 schreef portie het volgende:
[..]
Nogmaals, vorige week zat iedereen thuis te zeuren dat het slecht was.
Als er al zo'n verschil is dan zal het eerder met de kwaliteit van de speakers te maken hebben. Ik kan me voorstellen dat als je met zo'n ingebouwde tv-speakertjes of met slechte externe speakers luistert dat het dan veel slechter klinkt.quote:De mensen die in de studio waren hadden stuk voor stuk kippenvel. Ik denk dat Sandra mensen meer raakt wanneer ze er bij zijn.
Iedereen?quote:Op zaterdag 24 november 2012 08:01 schreef portie het volgende:
[..]
Nogmaals, vorige week zat iedereen thuis te zeuren dat het slecht was.
Als er al zo'n verschil is dan zal het eerder met de kwaliteit van de speakers te maken hebben. Ik kan me voorstellen dat als je met zo'n ingebouwde tv-speakertjes of met slechte externe speakers luistert dat het dan veel slechter klinkt.quote:De mensen die in de studio waren hadden stuk voor stuk kippenvel. Ik denk dat Sandra mensen meer raakt wanneer ze er bij zijn.
Dat roep ik nou al een tijdje, zij krijgt veel stemmen van die mensen die normaal niet kijkenquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Straks iemand horen zeggen dat zij speciaal omwille van Sandra naar TVoH keek terwijl zij normaal gesproken niet naar zulke programma's kijkt. Nog maar eens een teken dat Sandra the real deal is.
Ik ook. Ze is juist enorm gegroeid en is duidelijk van het 'lieve' afgestaptquote:Op zaterdag 24 november 2012 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet veel van over? Uhhhh. Dat hoor ik echt anders.
Welke kwaliteiten bedoel je? Ik mis bij haar namelijk ook iets, maar ik weet niet precies wát, vandaar de vraag.quote:Op zaterdag 24 november 2012 19:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
......
Ik vind Floortje trouwens best een interessante kandidaat die goed zingt, ze heeft alleen niet die extra kwaliteiten die een paar anderen wel hebben.
Ze heeft er 3 hoorquote:Op zaterdag 24 november 2012 18:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
+ zwangerschap (gisteren is er nog naar gerefereerd dat ze minstens 1 kindje heeft), ze heeft ervoor gekozen om thuis te blijven voor die kleine. Mooi toch?
Ik ga straks naar het restant van de uitzending van gisteren kijken (opgenomen) wat ik niet heb gezien, ik heb gisteren alleen de laatste 3 optredens en de eerste 4 optredens gezien. Ik zal er eens even op letten wat precies het verschil is tussen Floortje en die paar topfavorieten.quote:Welke kwaliteiten bedoel je? Ik mis bij haar namelijk ook iets, maar ik weet niet precies wát, vandaar de vraag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |