Haha, ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:23 schreef EllaN het volgende:
. Ik heb hier vannacht nog gepost zie ik. ik ben redelijk onder de indruk van mezelf nu
.
Yvonne leest u me.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:27 schreef samthegreat5 het volgende:
Goddomme zeg Yvonne. Jouw reacties zijn ook echt van kwalitatief hoogstaand niveau:
Als ik zeg: ''Ik zou je wel kunnen schieten!''
Sinedraap komt hier nooit relneusquote:
Zie post #80quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:27 schreef samthegreat5 het volgende:
Goddomme zeg Yvonne. Jouw reacties zijn ook echt van kwalitatief hoogstaand niveau:
''Ach gos''.
Het was een metafoor. Als je daar niet doorheen kan kijken, dan spijt het me zeer maar misschien moet er dan nog ergens aan gewerkt worden. Als ik zeg: ''Ik zou je wel kunnen schieten!'' dan krijg ik toch ook niet meteen een ban van een of andere random Forum Admin of wel soms?
[..]
Dit heeft alles te maken met het overduidelijk verkeerd interpreteren van een uitspraak die overduidelijk was bedoeld als metafoor.
Jij wel dan wou je zeggenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sinedraap komt hier nooit relneus
Als ik het daarmee eens was geweest, had ik dan deze post getypt? Nee.quote:
Me neitherquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als ik het daarmee eens was geweest, had ik dan deze post getypt? Nee.
Ik behoef daarom ook niet zo'n kortaf antwoord als ''Zie post #80'' en vooral niet met een belerendesmiley erbij. Ik ben geen kleuter.
Vanaf nu weer wel, ik mag weer van Essesquote:
Even wat anders, heb jij Yvonne alert ofzo? Dat als jouw naam valt in een topic er een belletje gaat in huis?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vanaf nu weer wel, ik mag weer van Esses
Prima, je hebt even je almachtigheid tentoongesteld aan het plebs hier. Nu kun je je weer gaan concentreren op de goddelijke zaken waarvoor dit domme voetvolk hier niet is voortbestemd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Me neither
Zo, ik ga nu m'n tijd aan nuttige zaken besteden.
Kijk, doe ik het weer
Die vraag had ik ook al eens gesteld...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Even wat anders, heb jij Yvonne alert ofzo? Dat als jouw naam valt in een topic er een belletje gaat in huis?
Spytoolquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Even wat anders, heb jij Yvonne alert ofzo? Dat als jouw naam valt in een topic er een belletje gaat in huis?
Spytoolquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
tl;dr versie:quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:10 schreef Nibb-it het volgende:
Wat is er hier nou weer aan de hand?
Bestaat ook pas iets van 3/4 jaar hoorquote:
Amper metaforisch te noemen. Had hij gewoon fire away gezegd... Tjaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
tl;dr versie:
- Sine_Pari deed een onhandige (metaforische) uitspraak mbt BredeBradda
- Dat schoot een of andere random FA in het verkeerde keelgat
- Sine_Pari is gebanned
Bullshit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:18 schreef Esses het volgende:
[..]
Amper metaforisch te noemen. Had hij gewoon fire away gezegd... Tja
Slijmbal...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:18 schreef Esses het volgende:
[..]
Amper metaforisch te noemen. Had hij gewoon fire away gezegd... Tja
Alsof ik het altijd eens ben met Yvonne of de FAs. Hij is nu gewoon eindelijk gepakt voor zijn houdingquote:
Zal mijn ook nog wel eens gebeurenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Alsof ik het altijd eens ben met Yvonne of de FAs. Hij is nu gewoon eindelijk gepakt voor zijn houding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |