Haha, ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:23 schreef EllaN het volgende:
. Ik heb hier vannacht nog gepost zie ik. ik ben redelijk onder de indruk van mezelf nu
.
Yvonne leest u me.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:27 schreef samthegreat5 het volgende:
Goddomme zeg Yvonne. Jouw reacties zijn ook echt van kwalitatief hoogstaand niveau:
Als ik zeg: ''Ik zou je wel kunnen schieten!''
Sinedraap komt hier nooit relneusquote:
Zie post #80quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:27 schreef samthegreat5 het volgende:
Goddomme zeg Yvonne. Jouw reacties zijn ook echt van kwalitatief hoogstaand niveau:
''Ach gos''.
Het was een metafoor. Als je daar niet doorheen kan kijken, dan spijt het me zeer maar misschien moet er dan nog ergens aan gewerkt worden. Als ik zeg: ''Ik zou je wel kunnen schieten!'' dan krijg ik toch ook niet meteen een ban van een of andere random Forum Admin of wel soms?
[..]
Dit heeft alles te maken met het overduidelijk verkeerd interpreteren van een uitspraak die overduidelijk was bedoeld als metafoor.
Jij wel dan wou je zeggenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sinedraap komt hier nooit relneus
Als ik het daarmee eens was geweest, had ik dan deze post getypt? Nee.quote:
Me neitherquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als ik het daarmee eens was geweest, had ik dan deze post getypt? Nee.
Ik behoef daarom ook niet zo'n kortaf antwoord als ''Zie post #80'' en vooral niet met een belerendesmiley erbij. Ik ben geen kleuter.
Vanaf nu weer wel, ik mag weer van Essesquote:
Even wat anders, heb jij Yvonne alert ofzo? Dat als jouw naam valt in een topic er een belletje gaat in huis?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vanaf nu weer wel, ik mag weer van Esses
Prima, je hebt even je almachtigheid tentoongesteld aan het plebs hier. Nu kun je je weer gaan concentreren op de goddelijke zaken waarvoor dit domme voetvolk hier niet is voortbestemd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Me neither
Zo, ik ga nu m'n tijd aan nuttige zaken besteden.
Kijk, doe ik het weer
Die vraag had ik ook al eens gesteld...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Even wat anders, heb jij Yvonne alert ofzo? Dat als jouw naam valt in een topic er een belletje gaat in huis?
Spytoolquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Even wat anders, heb jij Yvonne alert ofzo? Dat als jouw naam valt in een topic er een belletje gaat in huis?
Spytoolquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
tl;dr versie:quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:10 schreef Nibb-it het volgende:
Wat is er hier nou weer aan de hand?
Bestaat ook pas iets van 3/4 jaar hoorquote:
Amper metaforisch te noemen. Had hij gewoon fire away gezegd... Tjaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
tl;dr versie:
- Sine_Pari deed een onhandige (metaforische) uitspraak mbt BredeBradda
- Dat schoot een of andere random FA in het verkeerde keelgat
- Sine_Pari is gebanned
Bullshit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:18 schreef Esses het volgende:
[..]
Amper metaforisch te noemen. Had hij gewoon fire away gezegd... Tja
Slijmbal...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:18 schreef Esses het volgende:
[..]
Amper metaforisch te noemen. Had hij gewoon fire away gezegd... Tja
Alsof ik het altijd eens ben met Yvonne of de FAs. Hij is nu gewoon eindelijk gepakt voor zijn houdingquote:
Zal mijn ook nog wel eens gebeurenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Alsof ik het altijd eens ben met Yvonne of de FAs. Hij is nu gewoon eindelijk gepakt voor zijn houding
Moeilijk he lezen? Ik werd via DM bedreigd door een mod (ik zeg niet wie want dat is al lang niet boeiend meer) Maar dat werd door de forum admins weggewuifd als acceptabel gedragquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar haal je dit vandaan, eigen onderzoek of blaat je gewoon de rest na?
Ik hou mij meestal aan de regels dus heb niet zoveel ervaring met het elitaire verschijnsel dat zich FA noemt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoveel jaar op FOK! en dan nog niet weten hoe het werkt ach gos
Als een van de mods op zijn of haar forum iets ziet dat niet door de beugel kan gaat hij daarmee naar het FA topic achter de schermen, en de FA kijkt of het banbaar ja/nee is.
Er komt dus nooit zomaar een FA of zelfs een A langs om in dit volslagen oninteressante gedoe mee te lezen. Dit gebeurt alleen maar als een mod ons ergens op attendeert.
Ik sliep dus is het een andere FA geweest die online was.
[..]
Ach gos
quote:
Walgelijk figuurquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Me neither
Zo, ik ga nu m'n tijd aan nuttige zaken besteden.
Kijk, doe ik het weer
Ik vind dat je gelijk hebt. Ook ik snap niet waarom Yvonne meteen zo denigrerend en uit de hoogte moet doen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:38 schreef m.k het volgende:
En waarom acht je het nodig om gelijk mensen te gaan kleineren met je opmerking over speelgoed? lowlife die je bent
Omdat discussies met klagende users die toch niet opbokken verveeltquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik vind dat je gelijk hebt. Ook ik snap niet waarom Yvonne meteen zo denigrerend en uit de hoogte moet doen.
Ze begon meteen met denigrerend doenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:09 schreef Esses het volgende:
[..]
Omdat discussies met klagende users die toch niet opbokken verveelt
Nu sla je de plank mis.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Alsof ik het altijd eens ben met Yvonne of de FAs. Hij is nu gewoon eindelijk gepakt voor zijn houding
Ervaringen vormt de mensquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ze begon meteen met denigrerend doen. En dan nog is dat wat jij zegt nog steeds geen reden om neerbuigend te doen.
Dan bemoeit ze zich er maar niet mee. En al helemaal niet als ze toch niets van toegevoegde waarde heeft te melden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:09 schreef Esses het volgende:
[..]
Omdat discussies met klagende users die toch niet opbokken verveelt
Precies.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan bemoeit ze zich er maar niet mee. En al helemaal niet als ze toch niets van toegevoegde waarde heeft te melden.
Nee. Dat is mijn invulling. Niet de reden van de ban. Maar het is een mooie bijkomstigheid. daarnaast leeft men de policy gewoon naquote:
Tut tut, mijn naam werd ergens bijgesleurdquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan bemoeit ze zich er maar niet mee. En al helemaal niet als ze toch niets van toegevoegde waarde heeft te melden.
een behoorlijke kutopmerking is, zeker van iemand die in de grond naar WO1 spul loopt te wroeten.quote:Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
En alweer zo'n vreemde aanname, of je zegt dingen die waar zijn, of je zegt niks. Daar is dit allemaal mee begonnen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:21 schreef jankaas020 het volgende:
Neemt niet weg dat
[..]
een behoorlijke kutopmerking is, zeker van iemand die in de grond naar WO1 spul loopt te wroeten.
Vriend Esses, daar gaat het niet om. Het gaat puur om het feit dat ik niet denigrerend aangesproken wens te worden, zelfs niet op een forum.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:22 schreef Esses het volgende:
Maar men.heeft gewoon niet de worden gehoord die men wilde
Dit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:21 schreef jankaas020 het volgende:
Neemt niet weg dat
[..]
een behoorlijke kutopmerking is, zeker van iemand die in de grond naar WO1 spul loopt te wroeten.
Oh, vertel? Is dat geen denigrerende opmerking? Want daar gaat het nu immers over.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
En alweer zo'n vreemde aanname, of je zegt dingen die waar zijn, of je zegt niks. Daar is dit allemaal mee begonnen.
Maar dan moet ik m'n bek houden en jullie kunnen ongestoord onwaarheden blijven spuien.
Nee, dat moet je ruim zien. Net zo ruim als de opmerking van Sine... Oh wacht.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:21 schreef jankaas020 het volgende:
Neemt niet weg dat
[..]
Waar doe ik een aanname? Ik vind het gewoon een kutopmerking, klaar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
En alweer zo'n vreemde aanname, of je zegt dingen die waar zijn, of je zegt niks. Daar is dit allemaal mee begonnen.
Maar dan moet ik m'n bek houden en jullie kunnen ongestoord onwaarheden blijven spuien.
Jaja, betekent dat je meteen als een bok op de haverkist moet springen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tut tut, mijn naam werd ergens bijgesleurd
[DEF]SC#443 IF you can't run with the dogs, stay the fuck on the porch
Ze doelt waarschijnlijk op het feit dat ze niet in de grond wroet op zoek naar WO1 dingen. Maar dat is nu niet het punt van discussie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:25 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Waar doe ik een aanname? Ik vind het gewoon een kutopmerking, klaar.
Ook voor jou geldt, geen dingen zeggen die gewoonweg niet waar zijn.quote:
Wat opper ik dan dat gewoonweg niet waar is?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook voor jou geldt, geen dingen zeggen die gewoonweg niet waar zijn.
Mag ik daar nog tegen ageren of mag ik dat niet.
Simpel ja/nee voldoet.
Er mankeert iets aan jullie leesscills, maar goed, wederom:quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:25 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Waar doe ik een aanname? Ik vind het gewoon een kutopmerking, klaar.
Is dat zo?quote:zeker van iemand die in de grond naar WO1 spul loopt te wroeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |