Ja daar ga echt niet voor naar de eerste hulp over een paar dagen is het weer dichtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:54 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
En dat heb je zelf dicht genaaid met draad?
Tsja...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 03:04 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Ja nu wel hè![]()
OT: hongerigtijd voor worstenbroodjes!
quote:
Thanksquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Sterkte![]()
OT: voel me wel goed
dit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:58 schreef Toekito het volgende:
Gaar, echt teveel gewerkt en te weinig geslapen.
gewoon niet doen dus!! wat je niet hebt kun je ook niet uitgeven.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:09 schreef DaMook het volgende:
Nog steeds zin om te gaan stappen, maar qua geld niet slim.. Twijfels all over..
Dankjewelquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Sterkte miesjelle!
Hier 6 dagen na vervanging van 3 vullingen nog steeds pijn in mn bek ;'(
Ik ken het, nouja, niet de kiespijn, maar een ontsteking in mijn tandvlees, erg naar. Kaakchirurg enzoquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:14 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Dankjewel
Jij ook! Kiespijn is zooo naar
Lotgenoot!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ken het, nouja, niet de kiespijn, maar een ontsteking in mijn tandvlees, erg naar. Kaakchirurg enzo.
Nou ja bij mij is het al een paar maanden terug gelukkigquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:29 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Lotgenoot!
Ik wil niet en de timing is zooo slecht
Good luck!
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:57 schreef Skippy_ball het volgende:
Gadver wat wou ik graag dat er nu een meid naast me zat om lekker te kletsen over van alles en niets
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:57 schreef Skippy_ball het volgende:
Gadver wat wou ik graag dat er nu een meid naast me zat om lekker te kletsen over van alles en niets
Ga naast elkaar zitten danquote:
Is dat nu?quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:19 schreef Mishu het volgende:
Slecht en teleurgesteld in mezelf, heb weer de controle verloren tijdens het drinken. Dat wil zeggen, meer gedronken dan gepland en zodanig dat ik mezelf niet meer in de hand had en dingen ging doen die ik niet wou.![]()
Dat betekent dus weer opletten. Eerst mezelf uit de katerdip halen
Ach wat maakt het uit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:19 schreef Mishu het volgende:
Slecht en teleurgesteld in mezelf, heb weer de controle verloren tijdens het drinken. Dat wil zeggen, meer gedronken dan gepland en zodanig dat ik mezelf niet meer in de hand had en dingen ging doen die ik niet wou.![]()
Dat betekent dus weer opletten. Eerst mezelf uit de katerdip halen
Voor hem maakt het veel uit. Dat schuldgevoel hebben drugsgebruikers ook, o.a. cocaine etc.quote:
Dat lukt me toch niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 05:51 schreef jisba het volgende:
[..]
Voor hem maakt het veel uit. Dat schuldgevoel hebben drugsgebruikers ook, o.a. cocaine etc.
Het is een klotegevoel, maar gebruik het juist om je zelf ertoe te zetten minder of helemaal niet te drinken.
Ik heb het ook gehad. Ik voel me echt rot, schuldig dat ik weer had gebruikt, weer 50, 100 euro weg. Toch snel weer hetzelfde. Op een gegeven moment voelde ik me zo rot, dat ik iets moest doen om me nooit meer zo te voelen. Toen ben ik zelf gestopt. En als ik weer een drang voel opkomen, dan dwing ik mezelf aan dat rotgevoel te denken, de drang is meteen weg.quote:
Komt het door de complimentjes, of door de activiteit onder de douche? Daar voelt men zich ook altijd goed door.quote:Op zondag 26 augustus 2012 09:29 schreef Luxuria het volgende:
Goed! Leuk feestje gehad en twee keer apart van elkaar het compliment gekregen dat ik mooie ogen heb![]()
Altijd leuk om te horen!
Haha onder de douche heb ik me gedragen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 09:31 schreef jisba het volgende:
[..]
Komt het door de complimentjes, of door de activiteit onder de douche? Daar voelt men zich ook altijd goed door.
Mooi! Ik voel me perfect. Hele mooie vakantie achter de rug, veel impressies opgedaan en ideeën. Tot mijn verbazing geen somber gevoel wat je soms hebt als je terugbent en moet werken. Integendeel, ik ga graag weer aan de slag.quote:Op zondag 26 augustus 2012 09:36 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Haha onder de douche heb ik me gedragen.
Het is ook niet alleen van de complimenten, maar van het hele feestje gisteren, was erg gezellig
Dat klinkt echt heel goed!quote:Op zondag 26 augustus 2012 09:39 schreef jisba het volgende:
[..]
Mooi! Ik voel me perfect. Hele mooie vakantie achter de rug, veel impressies opgedaan en ideeën. Tot mijn verbazing geen somber gevoel wat je soms hebt als je terugbent en moet werken. Integendeel, ik ga graag weer aan de slag.
klinkt goed, voelt goed. Zal proberen deze positieve energie over te dragen. Valt deze druilerige dag toch weer mee.quote:
Ach, voor jou is dat enkel een streepje op het lijstje erbij toch?quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:06 schreef SunTzu het volgende:
Kut alcohol, geen kater maar heb met een oude scharrel gezoend maar dat word toch sowieso niks.
Dat hij afstand neemt betekent toch niet dat jullie samen geen contact meer kunnen hebben?!quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:59 schreef Darkbrowneyes het volgende:
Mijn broer en ook mijn beste vriend heeft zojuist afscheid genomen. Hij stapt uit de familie, hij wil niks meer met ze te maken hebben. Ik snap niet dat hij mij ook achterlaat..ben mijn broer kwijt, mijn steun..Ik voel me echt leeg..
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:35 schreef Pino112 het volgende:
Het is voorbij.
Ik kan het niet begrijpen, het ging de laatste tijd zo goed, ook onze eerste vakantie...
Ik ben mijn lieve meisje kwijt![]()
Het is voorbij.
Ik kan het niet begrijpen, het ging de laatste tijd zo goed, ook onze eerste vakantie...
Ik weet hoe je je voeltquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:35 schreef Pino112 het volgende:
Het is voorbij.
Ik las Yukiquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:46 schreef miesjelle112 het volgende:
Yuk, er stroomde net pus uit mn tandvleesDoet nu ook weer pijnnnnn
Nicequote:Op maandag 27 augustus 2012 00:47 schreef MrMonkeyman het volgende:
FUCKING HELL YES
GEVRAAGD DOOR EEN CANADESE REGISSEUSE OF IK CAMERAMAN WIL ZIJN VOOR EEN DOCU VAN HAAR, WORDT WERELDWIJD GEFILMD EN ZE ZOCHT NOG EEN GOED IEMAND VOOR IN NEDERLAND, WORDT DAN VERMELD ALS DIRECTOR OF PHOTOGRAPHY NL IN DE DOCU
Dankje! Daarom DaMook; anderen kun je moeilijk veranderen, begin daarom bij jezelf, merk echt nu dat het zijn vruchten afwerptquote:
Oeps, dat zal een wortelkanaalbehandeling worden. Niet te lang mee wachten!!!quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:46 schreef miesjelle112 het volgende:
Yuk, er stroomde net pus uit mn tandvleesDoet nu ook weer pijnnnnn
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:47 schreef MrMonkeyman het volgende:
FUCKING HELL YES
GEVRAAGD DOOR EEN CANADESE REGISSEUSE OF IK CAMERAMAN WIL ZIJN VOOR EEN DOCU VAN HAAR, WORDT WERELDWIJD GEFILMD EN ZE ZOCHT NOG EEN GOED IEMAND VOOR IN NEDERLAND, WORDT DAN VERMELD ALS DIRECTOR OF PHOTOGRAPHY NL IN DE DOCU
TOF, GEFELICITEERD!quote:Op maandag 27 augustus 2012 00:47 schreef MrMonkeyman het volgende:
FUCKING HELL YES
Eentje, of alle vier? Ik heb ze alle vier moeten verwijderen. Was echt afzien. Eentje is goed te doen. Je voelt er niks van.quote:Op maandag 27 augustus 2012 08:27 schreef miesjelle112 het volgende:
Ojee, om 11 uur ben ik de sjaak... Durf niet !!
Waarschijnlijk maar eentje.quote:Op maandag 27 augustus 2012 08:29 schreef jisba het volgende:
[..]
Eentje, of alle vier? Ik heb ze alle vier moeten verwijderen. Was echt afzien. Eentje is goed te doen. Je voelt er niks van.
Grappig Vincent. Post dan niks.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ducktape & tyrips is de oplossing
quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In wat voor 'n opzicht gebroken? Psychisch, of te veel drank?
Het is voorbij.
Excuus, niet gezien. Damn das kut ja.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:16 schreef Plastic_zak het volgende:
ik wil dat gevoel niet meer voelen
quote:Op maandag 27 augustus 2012 16:16 schreef Plastic_zak het volgende:
ik wil dat gevoel niet meer voelen
quote:Op maandag 27 augustus 2012 20:04 schreef Royco1 het volgende:
Geweldig, deze week kan niet meer stuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( ͡° ͜ʖ ͡°)
Alles komt goedquote:
Ik snap hoe je je voeltquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:48 schreef Fera het volgende:
Hmmm ... Intro is echt supertof, maar ik mis iemand waarvan t stom is die te missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.( ͡° ͜ʖ ͡°)
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:50 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Ik snap hoe je je voeltWas t maar zo makkelijk. Ik vrees t ergste. *kop tegen de muur smiley*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Hopelijk komt het tussen ons weer goed ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Alles komt goed(dat hoor ik iig veel
) .
Dat is het leven man.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Net terug van vakantie, al is 8 dagen toch echt veeeeel te kortmaar wat een uber tijd heb ik daar gehad
Imy matties
Nu is het weer tijd om zo'n extreem goede tijd af te sluiten en weer te denken aan het alledaagse: school, werk, huishouding, rekeningen betalen enz...
Beetje jammer
Welkom thuisquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Net terug van vakantie, al is 8 dagen toch echt veeeeel te kortmaar wat een uber tijd heb ik daar gehad
Imy matties
Nu is het weer tijd om zo'n extreem goede tijd af te sluiten en weer te denken aan het alledaagse: school, werk, huishouding, rekeningen betalen enz...
Beetje jammer
Thank youuuuquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 06:25 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Welkom thuisFijn dat het zo leuk was als je had gedacht
op het eind van de dag is het maar een opinie van iemand die je nooit zult ontmoetenquote:
Is niet vanwege jou, helaas. Mijn hond heeft t halve huis gesloopt tijdens mijn afwezigheid.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:03 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
op het eind van de dag is het maar een opinie van iemand die je nooit zult ontmoeten
Vanity is my favourite sin.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Is niet vanwege jou, helaas. Mijn hond heeft t halve huis gesloopt tijdens mijn afwezigheid.
Maar voel je vooral lekker aangesproken.
Wie wat waar hoe?! (lees: treden ze binnenkort in de buurt op ofzo?)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:21 schreef MrMonkeyman het volgende:
Ik weet het niet man, fucking Godspeed You! Black Emperor
Godverdomme vorig jaar nog in Amsterdam, maar kwam er toen te laat achterquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:54 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wie wat waar hoe?! (lees: treden ze binnenkort in de buurt op ofzo?)
Ik heb die show geskipt omdat ik niet lang daarvoor ze nog in Engeland heb gezien. Maar nu is het al wel weer te lang geleden wat mij betreft.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:55 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Godverdomme vorig jaar nog in Amsterdam, maar kwam er toen te laat achter
Maar zat gisteravond weer voor de miljoenste keer te luisteren, prachtige muziek
en nu weer
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:26 schreef zwartedoos het volgende:
Pffnu weet ik het weer.Jak. Geen zin in vandaag.
enne?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:25 schreef zwartedoos het volgende:
Pff waarom trek ik me dit nu zo aan
aww wat is erquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:01 schreef Snowbells het volgende:
Ik weet niet of ik me blij of verdrietig moet voelen, voor nu en lange tijd verdietig ben ik bang.
Oeioei! Zal wel loslopen denk ik toch? Net zoals bij van die oorsuizen na hard geluidquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Leuk zo'n laserpen uit Turkije, kreeg een fractie van een seconde dat ding in mn oog en heb nu al uren een blinde vlek. Het is niet enorm storend, maar wel aanwezig... nu maar hopen dat dit niet permanent is
Ik hoop het, maar ik heb op internet gelezen dat direct contact met het oog vaak tot permanente beschadiging kan leidenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:37 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Oeioei! Zal wel loslopen denk ik toch? Net zoals bij van die oorsuizen na hard geluid
Prachtland, waar ben jij geweest?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:38 schreef Martin1234 het volgende:
Ik kom ook net uit Turkije vandaan.
Tja, is kut natuurlijk, maar waarom neem je zo'n ding mee dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:35 schreef Neo-Mullen het volgende:
Leuk zo'n laserpen uit Turkije, kreeg een fractie van een seconde dat ding in mn oog en heb nu al uren een blinde vlek. Het is niet enorm storend, maar wel aanwezig... nu maar hopen dat dit niet permanent is
Ik ben in Turkije in het plaatsje: Kusadasi geweest.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik heb op internet gelezen dat direct contact met het oog vaak tot permanente beschadiging kan leiden
[..]
Prachtland, waar ben jij geweest?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:44 schreef Gary_Oak het volgende:
Beenvliesontsteking.M'n scheenbeen voelt aan als één grote blauwe plek.
Dacht bij het lezen van het eerste zinsdeel dat je nog 2 uur en 46 minuten van je pensioen zatquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:15 schreef Muck het volgende:
Vannacht 5 uurtjes geslapen, dus aardig brak, maaaar nog 2 uur en 46 minuten werken dan is het weekend
jaloersquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:15 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik heb anderhalve week vakantie
Mooi! Jij succes met lerenquote:
Ga je me nou anderhalve week alleen laten hierquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:12 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Mooi! Jij succes met leren![]()
OT: nu mezelf lekker in het zweet werken, ik voel nu al dat het zwaar gaat worden
quote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:09 schreef Fok-it het volgende:
Kut, vreselijk in de war, ik haat mijn eindeloze getwijfel over alles..:S
Nee ik ga maandag pas wegquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:23 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ga je me nou anderhalve week alleen laten hier
OT: last van opvliegers. Ik zie op tegen school morgen
Ook bij het concert?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 03:30 schreef ArnosL het volgende:
Goed, leuk avondje gehad in EnschedeNu maar eens naar bed, want om 9 uur gaat de wekker weer
Ja, was jij er ook?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:36 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ook bij het concert?
OT: pff het doet nog steeds pijn, en ik heb alleen nog voor vandaag de zware ibuprofen
Laat die gast toch, dat is niemand waard...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 11:05 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik voel me genaaid door iemand, voor de tweede keer.... En krijg het gevoel alsof het allemaal smoesjes zijn....Rot maar lekker op jij....
Daarom ook...rot nu maar opquote:Op donderdag 30 augustus 2012 13:07 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Laat die gast toch, dat is niemand waard...
OT: Voel me prima want ik heb vakantie
Yess, als kick-in'erquote:Op donderdag 30 augustus 2012 09:56 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Ja, was jij er ook?![]()
Ik voel me nu verrassend goed trouwens. Straks maar eens een flink wat koffie drinken, want werken van 14 tot 22.
Succes ermee is ook lastigquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:20 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Daarom ook...rot nu maar op
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:54 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Dacht bij het lezen van het eerste zinsdeel dat je nog 2 uur en 46 minuten van je pensioen zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |