Ja daar ga echt niet voor naar de eerste hulp over een paar dagen is het weer dichtquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:54 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
En dat heb je zelf dicht genaaid met draad?
Tsja...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 03:04 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Ja nu wel hè![]()
OT: hongerigtijd voor worstenbroodjes!
quote:
Thanksquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Sterkte![]()
OT: voel me wel goed
dit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:58 schreef Toekito het volgende:
Gaar, echt teveel gewerkt en te weinig geslapen.
gewoon niet doen dus!! wat je niet hebt kun je ook niet uitgeven.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:09 schreef DaMook het volgende:
Nog steeds zin om te gaan stappen, maar qua geld niet slim.. Twijfels all over..
Dankjewelquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Sterkte miesjelle!
Hier 6 dagen na vervanging van 3 vullingen nog steeds pijn in mn bek ;'(
Ik ken het, nouja, niet de kiespijn, maar een ontsteking in mijn tandvlees, erg naar. Kaakchirurg enzoquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:14 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Dankjewel
Jij ook! Kiespijn is zooo naar
Lotgenoot!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ken het, nouja, niet de kiespijn, maar een ontsteking in mijn tandvlees, erg naar. Kaakchirurg enzo.
Nou ja bij mij is het al een paar maanden terug gelukkigquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:29 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Lotgenoot!
Ik wil niet en de timing is zooo slecht
Good luck!
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:57 schreef Skippy_ball het volgende:
Gadver wat wou ik graag dat er nu een meid naast me zat om lekker te kletsen over van alles en niets
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:57 schreef Skippy_ball het volgende:
Gadver wat wou ik graag dat er nu een meid naast me zat om lekker te kletsen over van alles en niets
Ga naast elkaar zitten danquote:
Is dat nu?quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:19 schreef Mishu het volgende:
Slecht en teleurgesteld in mezelf, heb weer de controle verloren tijdens het drinken. Dat wil zeggen, meer gedronken dan gepland en zodanig dat ik mezelf niet meer in de hand had en dingen ging doen die ik niet wou.![]()
Dat betekent dus weer opletten. Eerst mezelf uit de katerdip halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |