SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kolere, volgens mij moet ik rustiger aan doen met hardlopen, ontzettende botpijn
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"![]()
Ja, sorry!! Afleiding en zulksquote:Maar hier is ie dan!
Wedstrijdverslagje![]()
De Arnhemse Meisjesloop dus! 5km door het centrum van Arnhem, met alleen maar vrouwen. Normaal ben ik niet van die dames-runs, maar goed. Dit was door m'n eigen stadje en alles, dus laten we maar doen.
Eenmaal bij de Run2Day heb ik m'n nummertje opgehaald, dankzij mijn vroege inschrijving had ik nummer 10![]()
Daarna naar de Korenmarkt gegaan, waar er een aerobics achtige warming up georganiseerd werd. Daar pikte je meteen de mensen uit die dagelijks in de fitness school hangen en dit soort klasjes doen. Andere mensen waren meer zoals ik. Compleet ritmisch gestoorde meiden, totaal uit de maat. Welja
Daarna allemaal naar de start. Er waren iets van 180 startnummers gemaakt, maar lang niet iedereen stond aan de start, leek me. Hoe dan ook, pang, en weg zijn we![]()
De winkelstraatjes zijn smal, en het is even dringen. Ook loopt het iets af, dus ik ging lekker![]()
1km: Piep/tril van m'n Garmin. 5:53veeeeeels te snel gek!! Tempo terugnemen, anders ben je al dood voor je op de helft bent...
2km: Ik geniet van de mensen aan de kanten! Allemaal terrasjes en iedereen juicht en klapt! Hoi mensenPiep/tril: 6:27. Stuk beter, hoewel nog steeds erg snel voor mijn doen. Nu vasthouden.
Het parkoers is vlak, werd er gezegd. Geschikt voor iedereen, schreven ze. En dan opeens! Trappen! FFFFUUUUUUUUUUUU![]()
![]()
![]()
Doorkomsttijd, niet gezien, ik zag alleen de bekertjes water. Natuurlijk verslikte ik me, dus heel even gewandeld om mezelf niet halverwege te vermoorden.
Tweede rondje, het is best wel warm! In de stad, nauwe straten, geen zuchtje wind.
3km: Piep/tril: 6:45... Ja, dat is zo'n beetje m'n trainingstempo... Ongeveer. Maar het is warm... Dit vasthouden dan maar...?
4km: Hijg, puf... Er lopen 5 dames voor me... En het is een wedstrijd... Ik ga de eerste inhalenOh, en de tweede heeft een losse veter, bonus!
Daar zijn ze weer, de trappen! FFFFUUUUUUUUUUUU![]()
![]()
![]()
Hee, die medewerker van Run2Day zegt "laatste bocht". Snuf snuf, ik ruik de finish! Gas op die lollie, en die laatste drie dames haal ik ook nog in![]()
"Linda, kijk naar je tijd" roept de omroeper. Oh ja, de tijd!!
30:12, zegt Garmin![]()
![]()
WTFBBQ!! PR!!
Maar dan zie ik dat het geen 5km was... Het was 4.7km... Damnit... Even overweeg ik die laatste 300 erbij te rennen, maar eigenlijk ben ik op. Het is wel goed. Dit was hoe dan ook een PR geweest, ook als het wel 5km was. Puh!
Overigens was het volgens de organisatie ook geen 5km. So be it.
Geen fugly medailles dit keer, ik kreeg een appel, maar die is al op. En m'n nummertje natuurlijk![]()
Al met al wel lekker gelopente hard gestart, en jammer dat het geen 5km was. Maar ik had wel lol en het was een leuk loopje om te doen! Morgen eens kijken of er foto's zijn gemaakt, geen idee eigenlijk!
Ohhh!! En!!Bekertje op de cooper in Endomondo!!
Voor het eerst sinds ik m'n Garmin heb weer een bekertje
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
super gedaan guppy! leuk verslag ook!
lijkt me een leuke loop. niet zo massaal.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Wauw! Goed gedaan man (ow sorry....vrouw :p)
Jij laat het zo wel klinken alsof het 5meter waren ipv 5km! En dan ook nog eens een PR en de eerste plaats
(mist buigsmilie op telefoon)![]()
GuP
![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:50 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wauw! Goed gedaan man (ow sorry....vrouw :p)
Jij laat het zo wel klinken alsof het 5meter waren ipv 5km! En dan ook nog eens een PR en de eerste plaats
(mist buigsmilie op telefoon)eerste plaats niet hoor! Ik was 71ste! De snelste dame had 18min, ik finishte op gepaste afstand!
Die vrouwen die ik inhaalde waren puur voor m'n eigen 'wedstrijd'.Het was inderdaad helemaal niet massaal. Kan ook niet, zo door de binnenstad. Maar als ik op uitslagen.nl kijk, zijn er 93 gefinishedquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:47 schreef winterstorm666 het volgende:
super gedaan guppy! leuk verslag ook!
lijkt me een leuke loop. niet zo massaal.
Dank VKV en NIMBY
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Mede door de vele positieve reacties kijken we als -grotendeels nieuwe- organisatie terug op een weer geslaagde Ekiden! Toch zijn er altijd verbeterpuntjes. Daarom stond er al enige tijd een uitgebreide evaluatie gepland. Door alle vakanties heeft die even op zich laten wachten, maar zondag 2 september gaat die alsnog plaatsvinden. Heb je nog vragen, opmerkingen, tips of misschien zelfs (opbouwende :-) kritiek, deel die dan met de organisatie, zodat het volgend jaar nog beter wordt!
Dat kan op deze pagina, maar ook via ons emailadres: info.rotterdamekiden@gmail.com
En oh ja, voor wie het nog niet genoteerd heeft: 6 juli 2013 :-)![]()
Ow toch verkeerd gelezen,sorry. Ik vond het al raar dat je verder niets zei over je plaats...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]eerste plaats niet hoor! Ik was 71ste! De snelste dame had 18min, ik finishte op gepaste afstand!
Die vrouwen die ik inhaalde waren puur voor m'n eigen 'wedstrijd'.
Maar wel fijn dat je zelf tevreden bent![]()
![]()
Tweedehands nieuw als ik ben. Respect voor Guppy!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Guppy! Leuk verslag en goed gedaan meid
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Dank jullie welik ben helemaal blij met m'n bekertje van de coopertest! Van de winter toch eens proberen of ik over de 2km kan komen.
Nu ga ik op m'n gemakje (!) trainen naar de BtB. Die moet ook lekker uitgelopen worden
![]()
- edit - Vandaag de dag van xzaz
Ja hoi. Voor dat laatste gaan we samen hoogstpersoonlijk zorgenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Dank jullie welik ben helemaal blij met m'n bekertje van de coopertest! Van de winter toch eens proberen of ik over de 2km kan komen.
Nu ga ik op m'n gemakje (!) trainen naar de BtB. Die moet ook lekker uitgelopen worden![]()
![]()
Gaan we doenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja hoi. Voor dat laatste gaan we samen hoogstpersoonlijk zorgenjij gaat in ieder geval superlekker
en ik moet gewoon niet te gek doen en een beetje heel blijven! Geen rare scheenbeenpijntjes krijgen en zo
Guppy!! Goed gedaan!!Tof verslag, maar nog toffer gelopen zo te zien
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Situatie hier is wel iets verbeterd. Geen verhoging meer en heb redelijk geslapen vannacht. Feitelijk voel ik me goed genoeg om te gaan hardlopen, maar ik merk dat het op het randje is. Ik nies en hoest veel, m'n hoofd zit vol en ik ben merkbaar nog behoorlijk moe.
Gezien bovenstaande, de regen die momenteel valt en me dus nog sneller af laat koelen en het feit dat ik maandag weer volle bak aan het werk moet en géén ziekmelding meer mag hebben dit jaar, heb ik besloten om nog even op bed te blijven en niet naar de loopgroep te gaan. Heel jammer, maar wel verstandig denk ik.
Nu nog even uitrusten en later vandaag of morgenochtend zelfstandig een rondje lopen. Dan kan ik maandagavond en, gezien m'n werkrooster, volgende week zaterdagochtend weer naar de loopgroepen tussendoor nog een keertje zelfstandig. Daar moet ik immers ook weer aan wennen
Ik denk dat als je nu even blijft liggen, je daar later in de week de vruchten van plukthet is nu even zuur, maar de loopgroep loopt niet weg natuurlijk
Nou, over 7 minuten vertrekken ze hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik denk dat als je nu even blijft liggen, je daar later in de week de vruchten van plukthet is nu even zuur, maar de loopgroep loopt niet weg natuurlijk
Guppy mooi verslag!
Yuki, beterschap...Maar ik wil toch ook graag een maar erbij zeggen. Probeer er alsjeblieft voor te waken dat je geen excuses gaat vinden om constant niet te hoeven lopen. Verkouden is niet echt een reden om niet te gaan, regen ook niet. Dat is het wel als je gisteren al bedacht had dat je er tegen op ziet en niet wou gaan. Er zijn altijd wel redenen in te passen om niet te gaan. En voor je het weet loop je helemaal niet meer.
Zeg echt niet dat je je niet lekker voelt en dat je geen goede reden hebt om niet te gaan hoor, je weet immers zelf wel hoe je je voelt. Zou het alleen enorm zonde vinden als juist jij zou stoppen met lopen, en daarom dit bezorgde berichtje![]()
![]()
Het regent hier bah.
Ik hoop dat het vanavond of laat in de middag droog is trainen in de regen
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik snap je bezorgdheid maar geloof me, ik ben de eerste die bang is dat ik helemaal stop met lopen en zal er dus alles aan doen om dat te voorkomen. Ik ben bij wijze van spreken al bang m'n opgebouwde conditie kwijt te raken door een week niet te lopen, dus ik baal wel van m'n besluit. Ik weet echter ook dat ik héél sterk de neiging heb om te ver te willen gaan, m'n grenzen te overschrijden en daardoor mezelf langzaam kapot te maken. Dáár moet ik dus ook voor waken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:33 schreef Rammelaartje het volgende:
Guppy mooi verslag!
Yuki, beterschap...Maar ik wil toch ook graag een maar erbij zeggen. Probeer er alsjeblieft voor te waken dat je geen excuses gaat vinden om constant niet te hoeven lopen. Verkouden is niet echt een reden om niet te gaan, regen ook niet. Dat is het wel als je gisteren al bedacht had dat je er tegen op ziet en niet wou gaan. Er zijn altijd wel redenen in te passen om niet te gaan. En voor je het weet loop je helemaal niet meer.
Zeg echt niet dat je je niet lekker voelt en dat je geen goede reden hebt om niet te gaan hoor, je weet immers zelf wel hoe je je voelt. Zou het alleen enorm zonde vinden als juist jij zou stoppen met lopen, en daarom dit bezorgde berichtje
Ik zag gisteren niet op tegen de loopgroep, wat ik gister postte ging over opzien tegen het lopen in m'n eentje. Ik postte gister zelfs nog dat ik baalde dat ik ziek was omdat ik vandaag graag naar de loopgroep wilde.
Ik heb genoeg in de regen gelopen en met een verkoudheid om niet zomaar thuis te blijven nu. Was het puur een verkoudheid, dan had ik nu niet op bed gelegen maar in het bos gelopen. Ik had echter gisteravond rond 12 uur nog verhoging. Daarnaast ben ik me zoveel slechter gaan voelen (ben de hele week al verkouden) sinds ik donderdagavond te veel ben afgekoeld dus ben een beetje bang voor het effect van de regen als ik periodes stil moet staan en mezelf niet warm kan houden.
Gezien de hele situatie op m'n werk MOET ik maandag beter zijn, dus wil geen risico's nemen. Maar goed, zoals ik al zei in m'n eerdere post: ik ben wel van plan om, als m'n lijf en het weer het toelaten, later vandaag of morgenochtend te gaan lopen.
Trust me, I won't quit
Das zonde jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:17 schreef Rammelaartje het volgende:
Gelukkig maar, heb hier inmiddels ook alweer teveel mensen gezien die nu helemaal niet meer lopenHet zal voor veel beginners best lastig worden om het lopen vol te houden in het najaar, met slecht weer en vroeg donker (en voor mij ook de combinatie met m'n werk, met sterk wisselende roosters).
Maar, ik weet wel dat ik er alles aan ga doen om minstens 2 keer per week te lopen vanaf 1 oktober. Dan verleg ik misschien geen grenzen meer in termen van snelheid en afstand, maar behoud ik wel m'n conditie. En het lopen volhouden in lastigere omstandigheden is ook een vorm van grenzen verleggen
Beterschap Yuki!
Hier gaat het al een stuk beter met mijn lies. Hij is nog wel gevoelig, maar al stukken minder dan woensdag. Ik heb er nu wel vertrouwen in dat ik misschien zelfs woensdag of donderdag wel weer gewoon even kan loslopen, zodat ik zondag helemaal fit aan de start in Tilburg sta. Of in elk geval bijna fit dan
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Beterschap alle kwakkelaars![]()
Meneer Quoi en ik hebben daarnet een beetje mot gehad en ik werd een beetje boos. Heeft in 1 sec zijn hardloopschoenen aangetrokken en de deur achter zich dichtgeslagen. Dat zal me een loopje worden![]()
ik had trouwens gelijk![]()
![]()
Voor de hardlopers uit Overijssel. Vanmiddag is er een leuke klimcross in het altijd bijzondere Sibculo.![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:24 schreef mosselmossel het volgende:
Beterschap Yuki!
Hier gaat het al een stuk beter met mijn lies. Hij is nog wel gevoelig, maar al stukken minder dan woensdag. Ik heb er nu wel vertrouwen in dat ik misschien zelfs woensdag of donderdag wel weer gewoon even kan loslopen, zodat ik zondag helemaal fit aan de start in Tilburg sta. Of in elk geval bijna fit dangoed nieuws!!
Die toevoegingquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:27 schreef Quoi het volgende:
Beterschap alle kwakkelaars![]()
Meneer Quoi en ik hebben daarnet een beetje mot gehad en ik werd een beetje boos. Heeft in 1 sec zijn hardloopschoenen aangetrokken en de deur achter zich dichtgeslagen. Dat zal me een loopje worden![]()
ik had trouwens gelijk![]()
Meneer Quoi kan even lekker stoom afblazen. Straks geen vuiltje meer aan de lucht
Yuki, maar je maar geen zorgen hoor. Ik heb de laatste tijd regelmatig door de week niet gelopen. Kleine lichte blessures aan mijn voet en enkel om het niet erger te laten worden.
Als ik de fut heb gevonden om mijn beduit te komen gaik straks even een ldl doen. Evenwat dingen uittesten. Camelbak, kijken of ik traceerbaar ben op endomondo, powerbar reep. Hierna zal ik tot volgende week zaterdag niet meer lopen. Dit doe ik om mijn spieren te laten herstellen en de energievoorraden in mijn spieren volledig aan te vullen. Zo sta ik hopelijk volgende week zaterdag optimaal en hongerig naar kilometers aan de start.
Echt er is niks met een weekje rust. Hetl lopen moet wel leuk blijven.![]()
Goedemorgen!
Beterschap Yuki!
Ik lag te twijfelen en te twijfelen! Had wat hoofdpijn omdat ik duidelijk te weinig had gedronken gisteren en was een beetje moe, maar uiteindelijk toch de hardloopkleding maar aangedaan en een heerlijke 5km gelopen hier in D'chem. Graad of 17 was het buiten en ben gewon 2,5km heen en 2,5km teruggelopen. Ik heb geprobeerd om echt hééél rustig te lopen en voor m'n gevoel liep ik dat ook, alleen nog lang geen 7min/km: zat nog precies op 6min/km.
Máár, heerlijk! Maandag weer, in Den Haag door Madestein ofzoof anders naar Kijkduin ofzo. Even zien waar ik dan zin in heb!
http://www.endomondo.com/workouts/pnkVOGklDW4Ja doei.![]()
Gek. Ik heb 's ochtends vaker hoofdpijn van te veel drinken dan van te weinig.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Het is wel een beetje afhankelijk van waarom je een week niet loopt. Ik vraag me ook af of lopen ook wel altijd leuk moet zijn? Soms is het lopen gewoon kut. En dan is het juist het gevoel erna wat het hardlopen fijn maakt. Voor mij dan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Echt er is niks met een weekje rust. Hetl lopen moet wel leuk blijven.
Was die Camelbak nou met 3 liter inhoud? Ga je hem helemaal gevuld meenemen?
Mossel fijn dat het alweer beter gaat met je lies!
Ik hoop dat ik 2 keer per week kan blijven lopen, krijg het ook ontzettend druk. Fulltime werken en op di+wo avond en zaterdag naar school. Maar ik heb een footpod gehaald en ben weer lid van de sportschool. Dan ga ik lekker snel daar lopen en douchen, en dan op zondag lekker buiten lopen. Maar het zal best moeilijk worden om door te zetten! Daarom ben ik erg blij met dit topic![]()
![]()
Goed dat je toch bent gaan lopen, MoBlo!!en grappig dat je voor je gevoel heel rustig loopt, maar toch gewoon 10km/uur haalt. Betekent dat het een hele goede loop was, imo
Ik heb eigenlijk geen hardloop regenkleding..
Nu hoeft het denk ik nog niet omdat het nog wam is maar over een maand zal ik toch een jas moeten kopen.
even kijken of ik iets kan vinden
Ik moet ook zo'n wind/regenjackje, maar kan tot nu toe niks van acceptabele prijs vindenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:39 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik heb eigenlijk geen hardloop regenkleding..
Nu hoeft het denk ik nog niet omdat het nog wam is maar over een maand zal ik toch een jas moeten kopen.
even kijken of ik iets kan vinden![]()
![]()
![]()
Hm
Is helemaal waar. Ik heb alleen het idee dat een weekje niet lopen hier af en toe op een doodzonde lijkt. Waardoor je je extra schuldig kan gaan voelen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:33 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Het is wel een beetje afhankelijk van waarom je een week niet loopt. Ik vraag me ook af of lopen ook wel altijd leuk moet zijn? Soms is het lopen gewoon kut. En dan is het juist het gevoel erna wat het hardlopen fijn maakt. Voor mij dan.
Was die Camelbak nou met 3 liter inhoud? Ga je hem helemaal gevuld meenemen?
Mossel fijn dat het alweer beter gaat met je lies!
Ik hoop dat ik 2 keer per week kan blijven lopen, krijg het ook ontzettend druk. Fulltime werken en op di+wo avond en zaterdag naar school. Maar ik heb een footpod gehaald en ben weer lid van de sportschool. Dan ga ik lekker snel daar lopen en douchen, en dan op zondag lekker buiten lopen. Maar het zal best moeilijk worden om door te zetten! Daarom ben ik erg blij met dit topic
Camelbak is inderdaad 3 liter voor straks niet nodig. Maar heb hem wel aardig volgedaan om te testen.
Het is inderdaad 3 liter en heb hem aardig volgegooid. Ik heb het wel niet allemaal nodig![]()
Welnee, rust is ook trainingquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:12 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Is helemaal waar. Ik heb alleen het idee dat een weekje niet lopen hier af en toe op een doodzonde lijkt. Waardoor je je extra schuldig kan gaan voelen.
Camelbak is inderdaad 3 liter voor straks niet nodig. Maar heb hem wel aardig volgedaan om te testen.
Het is inderdaad 3 liter en heb hem aardig volgegooid. Ik heb het wel niet allemaal nodigIk denk dat de mensen die die week rust pakken er eerder over klagen. Dat ze het jammer vinden en zo. De rest heeft dan zoiets van 'no biggy'
Ik ben eind vorig jaar begonnen te lopen en had ook een wind/regenjack. Gewoon een thermoshirt en een shirt met lange mouwen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:43 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik moet ook zo'n wind/regenjackje, maar kan tot nu toe niks van acceptabele prijs vinden![]()
![]()
Ik wil wel een ruim zittende jas om mijn bierbuik te verhullenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben eind vorig jaar begonnen te lopen en had ook een wind/regenjack. Gewoon een thermoshirt en een shirt met lange mouwen.![]()
Een T-shirt met lange mouw accentueert nogal mijn voor verbetering vatbare postuur
Dankjequote:Ik hoop dat er nog foto's online komen ergens. Volgens mij zag ik er behoorlijk verrot uit
Even een korte vraag van mijn kant, hoe kan ik nu iemand volgen en evt peptalks geven als diegene aan het lopen is.
Mijn vriend is nu aan het hardlopen en hij loopt express ook met endomondo zodat ik hem kan volgen. Heb dus nog ca uurtje de tijd om er achter te komen?
Heb hem vandaag toegevoegd als partner/vriend in endomondo, maar op de kaart gebeurt nog niets ?![]()
Misschien heeft ie de kaart uitstaan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:39 schreef Meike26 het volgende:
Even een korte vraag van mijn kant, hoe kan ik nu iemand volgen en evt peptalks geven als diegene aan het lopen is.
Mijn vriend is nu aan het hardlopen en hij loopt express ook met endomondo zodat ik hem kan volgen. Heb dus nog ca uurtje de tijd om er achter te komen?
Heb hem vandaag toegevoegd als partner/vriend in endomondo, maar op de kaart gebeurt nog niets ?
Als je in je homepage van Endomondo kijkt, staat er als het goed is iets van "Vriendlief is aan het rennen. Hij heeft nu 2km in 12min afgelegd". Daaronder staat iets van 'comment', 'like' en als het goed is ook 'peptalk'. Die laatste moet je hebben
Verder moet je vriend in de instellingen het ook aan hebben staan. Dat mensen peptalks mogen geven.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
lol, zo zien de gegevens van een fartlek er uit:
http://www.endomondo.com/workouts/g96d_E_WArc
Geen pijl op te trekken![]()
Wat je ook moeilijk kunt zien, zijn de hoogteverschillen (duinen op en af) en de verschillende ondergronden (mul zand, ruiterpaden, trappen, gras, asfalt, schelpenpaden etc).
Maar dit zijn echt de leukste trainingen
F means you're fucked![]()
Ziet er tof uit!! En ook vermoeiend!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
http://www.endomondo.com/workouts/m6UBFanis9c
En mijn fartlek.
Ook hier heel veel:
-In mul zand aan iemand gaan hangen voor kracht oefeningen
-Heuveltraining ('Hoe moet dat nou, heuvel op en heuvel af?')
-Om fietspaaltjes heen rennen in koppels
Dat soort ellendeWas wel leuk.
Oh enne, m'n max hartslag klopt niet hoor243
![]()
![]()
Ik heb trouwens ook nog m'n Endomondo van gisteren, voor de gelegenheid heb ik m'n kaartje ook openbaar gemaakt voor vrienden
http://www.endomondo.com/workouts/85163349[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gaaf!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb trouwens ook nog m'n Endomondo van gisteren, voor de gelegenheid heb ik m'n kaartje ook openbaar gemaakt voor vrienden
http://www.endomondo.com/workouts/85163349
Jij snelheidsmonster!![]()
243. Dafuq?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:55 schreef GotC het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/m6UBFanis9c
En mijn fartlek.
Ook hier heel veel:
-In mul zand aan iemand gaan hangen voor kracht oefeningen
-Heuveltraining ('Hoe moet dat nou, heuvel op en heuvel af?')
-Om fietspaaltjes heen rennen in koppels
Dat soort ellendeWas wel leuk.
Oh enne, m'n max hartslag klopt niet hoor243
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Jij dan, met je superhartquote:
Heb hem nu idd gevonden via de website op de kaart, kan hem idd peptalks geven, maar volgens mij heeft ie dit idd uitstaanWel irritant is, is dat ik maar om de 2 minuten ofzo een update krijg !
In de Endomondo app geen mogelijkheid om vrienden op kaart te volgen ?![]()
Nopequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:01 schreef Meike26 het volgende:
Heb hem nu idd gevonden via de website op de kaart, kan hem idd peptalks geven, maar volgens mij heeft ie dit idd uitstaanWel irritant is, is dat ik maar om de 2 minuten ofzo een update krijg !
In de Endomondo app geen mogelijkheid om vrienden op kaart te volgen ?
En hij update elke minuut![]()
![]()
20.000 kilometers....we hebben ze bijna gehaaldquote:- Has tracked 19124.52 km with average speed of 6:57 min/km in 2216h:10m:09s
- Has 3202 workouts and 0 related routes.F means you're fucked![]()
Ik zie nog geen peptalks staan bij zn workoutquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:01 schreef Meike26 het volgende:
In de Endomondo app geen mogelijkheid om vrienden op kaart te volgen ?F means you're fucked![]()
Jawel toch, als ie livetracking heeft aanstaan?quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dan heeft hij ze uitstaanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:03 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zie nog geen peptalks staan bij zn workout![]()
![]()
Maar dan kunnen wij, als vrienden van hem, dat niet volgen via onze mobiele app toch?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jawel toch, als ie livetracking heeft aanstaan?![]()
Oh nee, niet met de mobiele app. Maar wel via de computer toch?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar dan kunnen wij, als vrienden van hem, dat niet volgen via onze mobiele app toch?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat gelukkig welquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh nee, niet met de mobiele app. Maar wel via de computer toch?
Trouwens, dat is wel een nadeel van al die Garmins overal ineensKan niemand meer peptalken en volgen!
![]()
![]()
Je liep vast achter YUR.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:59 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat kan ik
Zoals gezegd, dat klopt niet.of anders dacht je eraan.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Is ook! Ik had gisteren nog even overwogen om met Endomondo te lopen. Maar ik kon m'n iPhone bij de Run2Day in bewaring geven, dus hij hoeft niet mee te rennenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:07 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat gelukkig wel
Trouwens, dat is wel een nadeel van al die Garmins overal ineensKan niemand meer peptalken en volgen!
Tof YUR en GotC!
Enne, GotC... Zou jij niet iets van foto's posten?
Oh jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:10 schreef Yuki het volgende:
Tof YUR en GotC!
Enne, GotC... Zou jij niet iets van foto's posten?
Maar ga geen foto's maken van mezelf in de kleding hoor![]()
![]()
Eerste successen geboekt![]()
![]()
Ik pas een broek die ik vorige maand niet aan kon![]()
![]()
En ik ben 1,5 kg lichter![]()
![]()
Yes nu ga ik dus echt de stad in om mezelf te belonen met een sportjas![]()
* Veel smilies in deze post![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan het met één smiley af, kijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
![]()
![]()
Yes nuu ga ik dus echt de stad in om mezelf te belonen met een sportjas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij gaat ook volgende week die Nurburgring-lauf doen en beetje onhandig om laptop mee te zeulen. Denk dat het met deze minute-to-minute updates ook wel gaat lukken. Alleen oppassen met mijn internet verbruik in Duitsland![]()
![]()
![]()
Hmpf... Dan maak je ze maar als ze op de grond liggen. We willen het natuurlijk wel zienquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh ja
Maar ga geen foto's maken van mezelf in de kleding hoor
![]()
Thanks!
Lekker bezig!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou ik van te voren even goed checken inderdaad. Het is zo'n nare verrassing anders aan het einde van de maandquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:13 schreef Meike26 het volgende:
Hij gaat ook volgende week die Nurburgring-lauf doen en beetje onhandig om laptop mee te zeulen. Denk dat het met deze minute-to-minute updates ook wel gaat lukken. Alleen oppassen met mijn internet verbruik in Duitsland![]()
![]()
![]()
![]()
:
[ Bericht 96% gewijzigd door Mirjam op 25-08-2012 12:23:44 (niet doen) ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh ja
Maar ga geen foto's maken van mezelf in de kleding hoorDit dusquote:
Maare, kom maar op!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:14 schreef mosselmossel het volgende:
M'n iPhone, wat doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor het niet vrolijk kijken![]()
![]()
Oooh die met die vlekkies is leuk!!
Iemand anders hier had m ook alquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Oooh die met die vlekkies is leuk!!
Ja, SEMTEX volgens mijquote:haar stond het ook al zo leuk!
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:29 schreef GotC het volgende:
Als blikken konden dodenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor het niet vrolijk kijken![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:29 schreef GotC het volgende:
Ik vind ze gaaf! Staat mooi bij jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor het niet vrolijk kijken
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik twijfel nog steeds... Welke kleur?![]()
![]()
![]()
![]()
Of gemêleerd blauw, die ze verkopen bij Runners World in Utrecht...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
De onderstequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:46 schreef Yuki het volgende:
Ik twijfel nog steeds... Welke kleur?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of gemêleerd blauw, die ze verkopen bij Runners World in Utrecht...![]()
![]()
Net 18.5 minuutjes gelopen zonder te stoppen! Aan de spierpijn te voelen zelfs buikspieren getraind, mooi meegenomen
![]()
![]()
Oh, ik vind die derde juist leuk
Ok, even serieus. Hebben jullie nog tips tegen blaren dankzij hardloopschoenen?
Zit onder m'n voet, zijkant, binnenkant. Had ze vanmorgen ingetaped met sporttape: Geen succes![]()
![]()
X-socks hielpen bij mij. Maar volgens kreeg jij daar ook blaren van?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:57 schreef GotC het volgende:
Ok, even serieus. Hebben jullie nog tips tegen blaren dankzij hardloopschoenen?
Zit onder m'n voet, zijkant, binnenkant. Had ze vanmorgen ingetaped met sporttape: Geen succes[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Yup..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
X-socks hielpen bij mij. Maar volgens kreeg jij daar ook blaren van?
Misschien moet ik anders tapen? Deed het trapsgewijs..![]()
Al eens Gehwol voetcreme geprobeerd GotC? Dat maakt je huid wat bestendiger tegen blaren.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Leuk!!! GotC!!Dat shirt met die vlekjes is idd
staat je goed hoor!!
Oh en Yuki.. de 2e!!![]()
Starr heeft net de haartjes geverfd! Zo huisje schrobben en dan..weer rennen!![]()
![]()
Geen idee... ik heb nog nooit getaped...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Yup..
Misschien moet ik anders tapen? Deed het trapsgewijs..[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
zow ben weer terug van een training.
deze keer 1 uur in het bos losgerend.
mijn knie voel ik wel maar gaat nog redelijk. veel op zachte ondergrond gerend nu dus minder klappen op de knie.
was nog wel erg groggy van de slaap. maar het zit er weer op.
en doggy rende heerlijk los mee.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Naast het kleurprobleem (ik ben en blijf een vrouw hè!) zit ik ook even met de vraag: wat heb ik eigenlijk NODIG?
Ik heb:
- 2 technische shirts met korte mouw (waar er in september nog 2 bij komen)
- 2 capri tights
- 1 goed passende lange tight
- 7 paar sokken (falke, X socks en die dingen van de Aldi)
- 2 sport bh's (die ik eigenlijk wel zou moeten vervangen, gezien de schaafwondjes...)
- 1 licht jack, geen windstopper, niet waterdicht (maar wel fijn na het lopen en als het een beetje frisser is)
Wat raden jullie aan?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Je wil het vast niet horen, maar volgens mij heb alles wat je NODIG hebt.. Sterker nog, je hebt veel meer dan ik toen we vorig jaar de winter in gingenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:07 schreef Yuki het volgende:
Naast het kleurprobleem (ik ben en blijf een vrouw hè!) zit ik ook even met de vraag: wat heb ik eigenlijk NODIG?
Ik heb:
- 2 technische shirts met korte mouw (waar er in september nog 2 bij komen)
- 2 capri tights
- 1 goed passende lange tight
- 7 paar sokken (falke, X socks en die dingen van de Aldi)
- 2 sport bh's (die ik eigenlijk wel zou moeten vervangen, gezien de schaafwondjes...)
- 1 licht jack, geen windstopper, niet waterdicht (maar wel fijn na het lopen en als het een beetje frisser is)
Wat raden jullie aan?![]()
Betekend natuurlijk niet dat je niks maar nodig zou kunnen hebbenmaar NODIG heb je niks meer...
Wie is dat trouwens met de initialen JM op Endomondo die me heeft toegevoegd? Is dat een Fok!ker?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dit wil ik best horen hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je wil het vast niet horen, maar volgens mij heb alles wat je NODIG hebt.. Sterker nog, je hebt veel meer dan ik toen we vorig jaar de winter in gingen![]()
Betekend natuurlijk niet dat je niks maar nodig zou kunnen hebbenmaar NODIG heb je niks meer...
ik ben nou ook weer niet zo rijk dat ik in 1 keer van alles kan aanschaffen.
Een trui/longsleeve (zoals hierboven gepost) vind ik nog wel fijn om te hebben. Ik zie mezelf bij temperaturen dik onder de 10 graden niet met m'n shortsleeves lopen en m'n jasje is niet warm genoeg om echt lage temperaturen op te vangen.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik heb een goedkoop jasje wat het altijd goed doet rond die temperaturen. Het is van Leontien, toen eens gekocht bij Kruidvat. Eigenlijk bevalt dat prima.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit wil ik best horen hoorik ben nou ook weer niet zo rijk dat ik in 1 keer van alles kan aanschaffen.
Een trui/longsleeve (zoals hierboven gepost) vind ik nog wel fijn om te hebben. Ik zie mezelf bij temperaturen dik onder de 10 graden niet met m'n shortsleeves lopen en m'n jasje is niet warm genoeg om echt lage temperaturen op te vangen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Yuki, heb je ook een thermoshirt met lange mouw? (eentje met van dat 'wollige' van binnen) Dat is nml wel erg handig, voor als het net te koud is voor een 'gewoon' shirt met lange mouw, en droog is zodat je ook geen windjack aan hoeft..![]()
Nee. Alles wat ik heb staat een paar posts boven jequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:14 schreef Starr_003 het volgende:
Yuki, heb je ook een thermoshirt met lange mouw? (eentje met van dat 'wollige' van binnen) Dat is nml wel erg handig, voor als het net te koud is voor een 'gewoon' shirt met lange mouw, en droog is zodat je ook geen windjack aan hoeft..
En daarom wil ik dus zo'n Nike shirt. Is niet echt thermo, maar wel keep warm en iig lekkerder dan een korte mouw als het koud is.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Haha okequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee. Alles wat ik heb staat een paar posts boven je
En daarom wil ik dus zo'n Nike shirt. Is niet echt thermo, maar wel keep warm en iig lekkerder dan een korte mouw als het koud is.ik zou gaan voor een echte thermo..voor als straks de temperatuurtjes gaan dalen richting het nulpunt
![]()
![]()
In dat geval kan ik altijd nog kiezen voor laagjes. Gewoon shirt, longsleeve, dun jasje.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:17 schreef Starr_003 het volgende:
[..]
Haha okeik zou gaan voor een echte thermo..voor als straks de temperatuurtjes gaan dalen richting het nulpunt
Dit !quote:[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Net bij een kleine sportwinkel in de buurt gekeken ze hadden 1 jas die redelijk was maar niet het.
Ga zo toch maar richting centrum daar zou meer keuze moeten zijn.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Goed gedaan Gup, echt respect![]()
En aan iedereen die ziek is en blessures heeft veel beterschap![]()
Ik mag vandaag weer lopen.
Heb woensdagavond voor het laatst gelopen maar heb vandaag een beetje een gespannen gevoel in mijn benen.
Niet echt spierpijn, ik weet niet wat het is.
Voelt ook niet echt vervelend.
Ga gewoon maar lopen, ik ga denk met de auto eens een bos oid opzoeken.R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Zo, maar weer eens melden hier...
Nee, kan nog steeds niet lopen.
Heb ik trouwens iets gemist de laatste weken/maanden?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:47 schreef Liesje68 het volgende:
Zo, maar weer eens melden hier...
Nee, kan nog steeds niet lopen.
Heb ik trouwens iets gemist de laatste weken/maanden?![]()
Doe je nu iets anders dan, nu je niet loopt?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hey Gup!
Ik zie gelukkig nog bekende namen...
Ik heb 3x gezwommen maar dat zet geen zoden aan de dijk.
Ben bij een orthopeed geweest en as woe hoor ik wat hij van plan is.
Ben benieuwd....![]()
![]()
Guppy, mooie loop en mooie tijd!
Wat liep jij normaal voor 5k-tijd? Ik hoop ook binnenkort 30 min op de klok te zien :-)![]()
Vervelend zeg... Hopelijk kan hij iets voor je betekenen! Zou fietsen iets zijn, of lukt dat ook niet?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:52 schreef Liesje68 het volgende:
Hey Gup!
Ben benieuwd....M'n vorige PR op de 5km was 36:30min, gelopen tijdens de CPC in maart. Dat was dus een dikke vette verbetering, maar ook niet echt 5km natuurlijk. Ik ben er toch wel blij mee!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:52 schreef Quoi het volgende:
Guppy, mooie loop en mooie tijd!
Wat liep jij normaal voor 5k-tijd? Ik hoop ook binnenkort 30 min op de klok te zien :-)[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
@ Gup:
nee, verder niets...
Vind fietsen niet leuk dus ik wacht maar af. Was wel blij dat ik toevallig snel bij de ortho terecht kon.
Ik ga het horen.![]()
Wow! Supergoed. Kan me je euforie voorstellen.quote:[b]Op zaterdag 25 augustus 2012 13:57 schreef Guppyfriend
M'n vorige PR op de 5km was 36:30min, gelopen tijdens de CPC in maart. Dat was dus een dikke vette verbetering, maar ook niet echt 5km natuurlijk. Ik ben er toch wel blij mee!![]()
Wat heb jequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:52 schreef Liesje68 het volgende:
Hey Gup!
Ben benieuwd....
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Longsleeves zou inderdaad een aanvulling zijn. Van de winter gewoon met laagjes werken, werkt prima. Van de winter ook gedaan. Longsleeve, zomershirt en een dun regenjasje/windstopper.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit wil ik best horen hoorik ben nou ook weer niet zo rijk dat ik in 1 keer van alles kan aanschaffen.
Een trui/longsleeve (zoals hierboven gepost) vind ik nog wel fijn om te hebben. Ik zie mezelf bij temperaturen dik onder de 10 graden niet met m'n shortsleeves lopen en m'n jasje is niet warm genoeg om echt lage temperaturen op te vangen.
Voor de rest zou hanschoenenen of muts nog kunnen en iets reflecterends of lampjes voor als het donker wordt.![]()
Koop dat Nike shirtje, ik heb hem, heb nog nooit een shirt gehad (sport of gewoon) dat ZO lekker zit. Je weet echt niet wat je mee maakt. Als het zou kunnen deed ik m iedere dag aanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
In dat geval kan ik altijd nog kiezen voor laagjes. Gewoon shirt, longsleeve, dun jasje.
Koop dat Nike shirtje, ik heb hem, heb nog nooit een shirt gehad (sport of gewoon) dat ZO lekker zit. Je weet echt niet wat je mee maakt. Als het zou kunnen deed ik m iedere dag aanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:53 schreef GotC het volgende:
Vind de bovenste ook wel wat hebben eigenlijk. Grijs![]()
Guppy dat rondje was ook wel lekker lopen of niet? Zie weinig hele lange stukken erin, dat moet vast fijner lopen dan een hele lange weg![]()
![]()
oke heb net mijn nieuwe bril opgehaald en voor het eerst op(heb normaal lenzen)
en ik lijk net dronken....home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
(stressfractuur) in calcaneus re enkel... hoewel, heb me niet overbelast maar verstapt met hardlopen eind feb./mrt. Pijn viel toen heel erg mee dus ik heb het ingeschat als niet ernstig. Eind april begin mei kreeg ik na een 10km op wedstrijd tempo veel meer pijn. Nu al al die tijd niet gelopen en nu bij de orthopeed...quote:
gewoon botte pech.![]()
Precies. Afgelopen winter heb ik bij -13 gelopen met 3 shirtjes met lange mouw. Verschillende diktes en daarnaast een muts en dunne handschoenen. Vond het prima te doen terwijl ik een onverbeterlijke koukleum ben. Kun je na gaan wat een lichaamswarmte een mens bij inspanning produceert.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:20 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Longsleeves zou inderdaad een aanvulling zijn. Van de winter gewoon met laagjes werken, werkt prima. Van de winter ook gedaan. Longsleeve, zomershirt en een dun regenjasje/windstopper.
Voor de rest zou hanschoenenen of muts nog kunnen en iets reflecterends of lampjes voor als het donker wordt.![]()
@ Rammelaartje:
dat hoop ik ook![]()
Mijn prioriteit is dat het goed komt....dan maar wat langer niet lopen.![]()
haha hoezo dat?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:43 schreef winterstorm666 het volgende:
en ik lijk net dronken....![]()
![]()
lekkerquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
Iemand nog taart ? Heb nog appelkruimel en slagroom![]()
![]()
Het was inderdaad wel lekker. Veel bochtjes, waardoor je geen ellenlange stukken hoefde te lopen. En er waren veel mensen langs de kant, op terasjes en die waren allemaal aan het juichen, voor iedereenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:33 schreef Rammelaartje het volgende:
Guppy dat rondje was ook wel lekker lopen of niet? Zie weinig hele lange stukken erin, dat moet vast fijner lopen dan een hele lange wegHeb je een cilinder erin? Dat is flink wennen inderdaad! Ik heb sinds december een bril, voor het eerst. Moest er in het begin ook erg aan wennen, maar nu kan ik niet meer zonder. Alleen met hardlopen zet ik hem afquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:43 schreef winterstorm666 het volgende:
en ik lijk net dronken....
Jasjes hoeven niet perse windstopper of wat dan ook te zijn mensenMerk je weinig van tijdens het hardlopen.
Yuki, denk dat je alleen nog een longsleeve kan gebruiken![]()
Liesfijn je effe te zien hier.
![]()
Dan wordt het nu piekeren over de kleur dusquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:03 schreef GotC het volgende:
Jasjes hoeven niet perse windstopper of wat dan ook te zijn mensenMerk je weinig van tijdens het hardlopen.
Lies, sterkte!
Hi GotC !quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:03 schreef GotC het volgende:
![]()
Had niet zo'n trek de laatste weken om mee te lezen...iedereen die meldt hoe lekker gelopen ze hebben...![]()
Hoop dat het einde in zicht is...er kijkt nu in ieder geval iemand naar die er verstand van heeft.![]()
Oooooh ik wil ik wil!!!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 14:29 schreef Dr.Sexy het volgende:
Iemand nog taart ? Heb nog appelkruimel en slagroom![]()
![]()
Dat is toch begrijpelijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:07 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Hi GotC !![]()
Had niet zo'n trek de laatste weken om mee te lezen...iedereen die meldt hoe lekker gelopen ze hebben...![]()
Hoop dat het einde in zicht is...er kijkt nu in ieder geval iemand naar die er verstand van heeft.hopelijk kan je ook snel weer poster hoe lekker je wel niet gelopen hebt!
Dank je Yuki!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan wordt het nu piekeren over de kleur dus
Lies, sterkte!
Ik heb gemerkt dat het een beetje trial and error is wat voor jezelf werkt. Wat voor mij werkt vind iemand anders veel te warm...![]()
Heb een crostata met nazomerfruit in de koelkast staan...die uit de laatste Allerhande. Ook niet vies...quote:
Kan het er alleen niet aflopen nu...![]()
Ik leg me er bij neer dat ik praktisch opnieuw moet beginnen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:08 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat is toch begrijpelijkhopelijk kan je ook snel weer poster hoe lekker je wel niet gelopen hebt!
Als ik moet bedenken of ik toch wat geleerd heb dan is het dit:
-wat beter naar je lichaam luisteren en 'kleine' pijntjes niet negeren
- ik heb toch wel geleerd wat de verschillende snelheden zijn waarop je moet trainen dus het is geen verspilde energie geweest.![]()
Wat een leukequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:24 schreef Yuki het volgende:
Het zalando virus heeft me te pakken
Deze muts!!
[ afbeelding ]Mart Smeets motief
Ik maak mijn eigen mutsen
![]()
![]()
http://connect.garmin.com/activity/214667243
![]()
![]()
Ging echt heel goed vandaag, wel wat wisselvallige km-tijden maar ging echt lekker. Het was niet precies 5k maar toch wel in de buurt; 20:37SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wauwnetjes steady gelopen zeg!
oooohquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:24 schreef Yuki het volgende:
Het zalando virus heeft me te pakken
Deze muts!!
[ afbeelding ]ik vind hem heel mooi!
![]()
Oh ja, jij zou nog Fok! mutsen makenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat een leukeMart Smeets motief
Ik maak mijn eigen mutsen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Deze heb ik gekocht![]()
Lekker afgeprijsd![]()
Ik heb er een stuk of tien aangehad in 4 winkels ik heb eigenlijk mijn training al gehad![]()
Zag ook nog een mooie Asics maar die was ruim 3 keer zo duur als de haan sportief.
Die komt misschien later als ik wat meer afgevallen ben
Niet bijster snel gerend, maar wilde gewoon weer wat meer trainen dan 1 keer per weekstiekem nog best warm
Distance: 16.36 km
Time: 1:55:03
Avg Speed: 8.5 km/hKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
:gusta:quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:49 schreef Starr_003 het volgende:
Schoentjes nog ff aan en hoppa ik gaaa! Hoop dat het droog blijft![]()
[ afbeelding ]
Die sokken heb ik trouwens ook![]()
Ik kwam net thuis na een vermoeide dag verhuizen en slepen met meubels voor een goede vriendin en dacht; gelijk omkleden en lopen. Gelukkig keek ik ff in de lucht en dacht ik "hmm, zo regen?" 5 minuten later brak de hemel los en spoelde het de straat op. Straks maar douchen en dan morgen lopen, ben wel op. Morgen lopen, 20km fietsen, bbq en dan weer 20km terug.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik hoor overal horrorverhalen over regen en alles. Hier in Arnhem, geen druppel
Met name Drenthe krijgt het er nu behoorlijk van langs, hier in het Zuiden bewolkt maar droog. Rond 19u lekker lopen. Ga voor een rondje tussen de 12,5 en 15km
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Uhuquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Met name Drenthe krijgt het er nu behoorlijk van langs,![]()
It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Ik was hier tussen de buien door geslipt
Gaan we trouwens nog een Burgers Burned compensatiedag houden ?![]()
Ik mag er al 5 opschrokken
Alles met horror ervoor in Nederland -> met een container zout nemenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik hoor overal horrorverhalen over regen en alles. Hier in Arnhem, geen druppelTis niet zo dreuge neequote:![]()
Zolang het zelfgemaakte burgers zijnquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:10 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik mag er al 5 opschrokken![]()
![]()
Dan is het strooizout straks alweer opquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Alles met horror ervoor in Nederland -> met een container zout nemen
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:10 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik mag er al 5 opschrokken
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dan is het strooizout straks alweer op
[..]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:11 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zolang het zelfgemaakte burgers zijn![]()
400 g rundergehakt
1 teentje knoflook, geperst
1 eetlepel mosterd +
3 ansjovisfilets (blikje), fijngehakt
3 eetlepels geraspte pittige kaas (bijv. grana padano)
versgemalen peper
2 eetlepels boterIt starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Vis door de hamburger :| en van alle vis ook nog ansjovisquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:13 schreef Koepert het volgende:
[..]![]()
400 g rundergehakt
1 eetlepel mosterd +
versgemalen peper
2 eetlepels boter![]()
Zal het van de week eens proberen. Voor hoeveel personen is dit ?![]()
Ik krijg hier honger vanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:13 schreef Koepert het volgende:
[..]![]()
400 g rundergehakt
1 eetlepel mosterd +
versgemalen peper
2 eetlepels boter![]()
![]()
Ja toen ik t recept de eerste keer zag moest ik ook n paar keer kijken..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:15 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Vis door de hamburger :| en van alle vis ook nog ansjovis![]()
Zal het van de week eens proberen. Voor hoeveel personen is dit ?
Maar gewoon alles van t lijstje in 1 bak mikken en door elkaar husselen..
Afhankelijk van je eetlust is dit voor 2 a 3 personen. 4 max. maar dan heb je echt 1 small burger pp..It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Ik vind een burger van 100 gram vlees + ingrediënten anders best veel hoor...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Precies! Je krijgt er dan ook nog broodjes, sla, tomaat, ui enz enz bij![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Daar eet je er toch zo 3 van op.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:20 schreef Yuki het volgende:
Ik vind een burger van 100 gram vlees + ingrediënten anders best veel hoor...Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dan 2quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Precies! Je krijgt er dan ook nog broodjes, sla, tomaat, ui enz enz bij!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb aan eentje echt wel genoegquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Daar eet je er toch zo 3 van op.nee bedankt...
Mja.. Meestal aten we dit recept met zn twee .. Als onderdeel vd AVG..![]()
Maar goed.. ongeacht hoeveel je gewend bent.. Tussen 2 en 4 personen..It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
Lol topicwending geslaagd![]()
Dit dacht ik ook alquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:20 schreef Yuki het volgende:
Ik vind een burger van 100 gram vlees + ingrediënten anders best veel hoor...![]()
Het wordt natuurlijk een culinair hoogstandje, en dan zijn de porties ook wat kleiner![]()
Hier een verdomd lekkere kipsalade:
Benodigdheden:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bereiding:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koud uit de koelkast het lekkerste!![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:43 schreef SEMTEX het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=welfare%20burger
![]()
![]()
Ooooohhw wat heb ik heerlijk gerend!!! -op die stomme k*t tak na die op de weg lag waardoor ik me verzwikemaar na 500 meter voelde ik geen pijn meer
- m'n nieuwe schoentjes lopen super! M'n scheentjes geen seconde gevoeld en dat plekje onder m'n knie ook niet meer!
![]()
![]()
![]()
Nu afkoeleeeeeeeen
Edit: en droog gebleven!!![]()
![]()
Lekker bezigquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:00 schreef Starr_003 het volgende:
Ooooohhw wat heb ik heerlijk gerend!!! -op die stomme k*t tak na die op de weg lag waardoor ik me verzwikemaar na 500 meter voelde ik geen pijn meer
- m'n nieuwe schoentjes lopen super! M'n scheentjes geen seconde gevoeld en dat plekje onder m'n knie ook niet meer!
![]()
![]()
![]()
Nu afkoeleeeeeeeen
![]()
![]()
Succespostquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:00 schreef Starr_003 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nu afkoeleeeeeeeen
Zak ik expres in de regen gaan trainen?
Kan ik testen of de jas een beetje waterdicht is
Latenwe dat maar niet doen er zijn er een aantal hier die makkelijk 50+ mogen opschrokken dan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:10 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik mag er al 5 opschrokken![]()
De testen van vanochtend zijn allemaal geukt.
Eerste ervaringen met camelbak zijn positief. Eerste kilometer merk je er wat van dat het wat heen en weer gaat op je rug. Daarna eigenlijk niet meer. Wel vreemd om eerst je rug warm te voelen worden. Er is daar minder ventilatie. Je hebt ook modellen die wat beter geventileerd zijn, die hebben dan weer andere dingen niet en/of fors duurder. Van die 3 liter geen last van gehad.
Telefoon in de tas en endomondo aan is geen succes. Het leek nergens op. Alsof ik dronken zwalkend over straat ben gegaan. Vergeleken met garmin over dezelfde route ruim 2 km meer gelopen. Ik was wel traceerbaar en daar ging het om.
Wat me een tijd geleden niet lukte lukt me nu met gemak. Al lopend rust een energiereepje naar binnen knabellen. Dat neus ademen is werkt dus goed. Nu eet ik vrijwel nooit tijdens het lopen. Tijdens een evenemt wel omdat je dan wat meer van jezelf vraagt.
Op het eind nog een extra test. Het begon het laatste stuk flink te regenen. Camelbak was waterdicht. Telefoon, autosleutel, briefje van 10 en wc papier alles nog droog.![]()
Je zou juist denken dat je een koude rug krijgt de eerste minuten door het water.
Eten tijdens het lopen lijkt mij niks ik denk dat ik me zou verslikken of zo.
Maar ik loop niet van die afstanden dat het nodig is.
Zat je telefoon dan tussen je rug en de waterbuidel of aan de buitenkant ?
Onlangs heb ik mijn knie bezeerd waardoor ik niet in staat was om te kunnen hardlopen, de pijn verdween geleidelijk deze week gelukkig. De reden dat ik hier zo blij mee ben is omdat ik dit jaar een wandeltocht ging lopen. De wandeltocht heeft vanochtend en vanmiddag plaatsgevonden, de afstand bedroeg 40km. Omdat ik de hele week niet heb kunnen lopen zag ik er tegenop om aan deze wandeling deel te nemen, de pijn viel op zich nog wel mee en het was wel te doen. Wel heb ik nu spierpijn, maar dat komt ik onbewust een wat gespannen loophouding had vanwege de pijn die nog een beetje aanwezig was. Maar ik heb het verder wel naar mijn zin gehad.
Weerstand Met Bifido-Vezels
Geen suiker toegevoegd![]()
Net eindje gelopen, op supersloom tempo weliswaar maar dat was voor een keer ook wel fijn (loopmaatje was brak). Iets meer dan 5 km gelopen, 12-10-10 (en daarvoor 5 minuutjes inlopen). Begin te wennen aan mijn nieuwe schoenen, merk dat ik toch net iets anders moet lopen daarop. En mijn loop kon sowieso wel een stuk efficiënter, dus heb deze keer vooral veel op mijn houding gelet. Was goed te merken in mn energie!
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //![]()
Telefoon zat aan de buitenkant. Was in het hele begin inderdaad wel wat kouder op de rug door de waterzak.![]()
Vandaag een maand bezig met opletten wat ik eet en 2-3 in de week hardlopen, zie hier het resultaat![]()
![]()
![]()
:
Ben hier echt heel blij mee, mensen zeggen dat ik er ook echt al mager uit ga zien in mijn gezicht e.d.
Dit is een grote stimulans!R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Goed bezig!! Ik loop zelf niet om af te vallen, maar mensen die het hier wel voor doen, daar heb ik groot respect voor!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:45 schreef junkiexp het volgende:
Vandaag een maand bezig met opletten wat ik eet en 2-3 in de week hardlopen, zie hier het resultaat![]()
![]()
![]()
:
[ afbeelding ]
Ben hier echt heel blij mee, mensen zeggen dat ik er ook echt al mager uit ga zien in mijn gezicht e.d.
Dit is een grote stimulans!“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Vanavond of morgen samen met moeders lopen. Die doet op d'r sloffen zonder te oefenen 10 kmDus dat wordt weer afzien
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:57 schreef kwiwi het volgende:
Vanavond of morgen samen met moeders lopen. Die doet op d'r sloffen zonder te oefenen 10 kmDus dat wordt weer afzien
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:45 schreef junkiexp het volgende:
![]()
![]()
:
[ afbeelding ]
Dit is een grote stimulans!![]()
![]()
Thanks all!
En de broeken beginnen van mij kont af te zakken, dat is wel weer het nadeel
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Held!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:45 schreef junkiexp het volgende:
![]()
![]()
:
[ afbeelding ]
Dit is een grote stimulans!![]()
![]()
Shoppen!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:06 schreef junkiexp het volgende:
Thanks all!
En de broeken beginnen van mij kont af te zakken, dat is wel weer het nadeel
Net de 5de c25k gelopen het viel tegen.
Geen 1 beker ..
Nu een lijst met smoesjes die ik voor mezelf verzin waarom het niet goed ging (immers kan het nooit aan mij liggen maar altijd aan externe omstandigheden)![]()
![]()
- Ik had ruzie met de kabels van mijn mp3 speler
- er stond relatief veel wind
- de interval start en eindpunten lagen ten opzichte van het parcours ongunstig
- ik moest wennen aan mijn jas (had last van de capuchon die steeds heen en weer waaide)![]()
- omdat ik later op de dag liep had ik last van de veranderende zwaartekracht vanwege de stand van de zon en de maan![]()
Zo dat waren de kutsmoesjes![]()
Volgende keer beter
Ik heb nog wat broeken liggen uit de tijd dat ik wat lichter was, die kan ik over een paar weken wel aan als het zo doorgaat!quote:R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
volhouden is voor jou veel belangrijker nu dan je snelheid of afstand verbeteren. Richt je daar op!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:27 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Geen 1 beker ..
Nu een lijst met smoesjes die ik voor mezelf verzin waarom het niet goed ging (immers kan het nooit aan mij liggen maar altijd aan externe omstandigheden)![]()
![]()
- ik moest wennen aan mijn jas (had last van de capuchon die steeds heen en weer waaide)![]()
- omdat ik later op de dag liep had ik last van de veranderende zwaartekracht vanwege de stand van de zon en de maan![]()
Volgende keer beter![]()
Ja klopt maar het is zo leuk als een tijd kan verbeterenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:29 schreef Rammelaartje het volgende:
volhouden is voor jou veel belangrijker nu dan je snelheid of afstand verbeteren. Richt je daar op!
Jouw moeder ook al... Ik heb er ook zo eentje...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:57 schreef kwiwi het volgende:
Je kunt natuurlijk niet altijd bekertjes halen he. Niet elke training is een wedstrijd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:27 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Geen 1 beker ..
![]()
Volgende keer beter
Steeds verbeteren is geen optie. Tenzij je als Usain wilt eindigen
Niet ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:39 schreef Guppyfriend het volgende:
Je kunt natuurlijk niet altijd bekertjes halen he. Niet elke training is een wedstrijd.
Nee dan had ik 30 jaar eerder moeten beginnen met een strak training en voedsel schema.quote:Steeds verbeteren is geen optie. Tenzij je als Usain wilt eindigen
Maar mijn doel is 10 kg afvallen of eigenlijk een beter postuur krijgen en 1 uur aan 1 stuk kunnen joggen.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Volgens de Start to Run trainster ga ik de Olympische Spelen ook niet meer halenquote:ik voel je pijn
Ahhhquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Volgens de Start to Run trainster ga ik de Olympische Spelen ook niet meer halenik voel je pijn
Trouwens toch nog een mijlpaal behaald![]()
![]()
Total distance: 42.44 km dat is een marathon![]()
![]()
![]()
* Niet alleen met running gedaan dus niet helemaal zichtbaar voor de meegluurders in Endomondo
Hangt er vanaf hoeveel je wil afvallen. Bij 5 kilo, ja. Bij 30 kilo is dat geen optiequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:54 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Pas als je je streefgewicht hebt behaald anders blijf je bezig
Meer dan een marathon zelfs!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:57 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Trouwens toch nog een mijlpaal behaald![]()
![]()
Total distance: 42.44 km dat is een marathon![]()
![]()
![]()
* Niet alleen met running gedaan dus niet helemaal zichtbaar voor de meegluurders in Endomondo
Heeft iemand hier trouwens al de twintigvoudige triatlon van Monterey gedaan![]()
* over bizarre doelstellingen gesproken zegdat kan toch nooit goed voor je zijn?
Kijk nog eens naar de TT voor je dit soort vragen stelt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:02 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Heeft iemand hier trouwens al de twintigvoudige triatlon van Monterey gedaan![]()
* over bizarre doelstellingen gesproken zegdat kan toch nooit goed voor je zijn?
Tijd om hier ook weer te gaan posten.
Vanwege de vakantie en afronden van mijn masterscriptie is het hardlopen weer op de achtergrond verdwenen.
Morgen maar weer eens lopen.![]()
Het is mooi weer, lekker fris dus ik ga maar eens lopen denk ik...
Alleen: hoe laat wordt het donker?
iets na 9 uur, dus hup!! en succesquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:20 schreef Yuki het volgende:
Het is mooi weer, lekker fris dus ik ga maar eens lopen denk ik...
Alleen: hoe laat wordt het donker?![]()
![]()
Schoenen aan en gaan!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:23 schreef Shravani het volgende:
[..]
iets na 9 uur, dus hup!! en succes
Als ik over ruim een uur niet terug ben, lig ik ergens in een greppel
Komt vast wel goedquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Schoenen aan en gaan!!
Als ik over ruim een uur niet terug ben, lig ik ergens in een greppel![]()
![]()
Zo, weer terug en met wat voor 'n afstand!!
1h35m25s, 18,04km, 5:17min/km, 1294 cal.
Laat die 10 mijl op 9 september maar komen!!!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Is Yuki al terug?
Ik kan wel janken. Vanaf 3,5 - 4km alleen maar bang geweest om niet op tijd thuis te zijn. Extreme kramp in m'n buik. Zoveel pijn, en doorlopend benauwd omdat ik zo gespannen liep.
Verdere details en een specifiek gifje zal ik jullie besparen.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
In nood gewoon bij een wildvreemde aanbellen..“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Jij bent liefquote:![]()
Godver... Het ging ZO goed, en dan dit. Ik ben nu echt zo bang dat die 10km er niet meer in zit op 30 sept...
Dit vergroot m'n motivatie om in m'n eentje te lopen ook niet echt
* Yuki gaat even heel hard balen onder de douche♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Niet zo hard zijn voor jezelfquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij bent lief![]()
Godver... Het ging ZO goed, en dan dit. Ik ben nu echt zo bang dat die 10km er niet meer in zit op 30 sept...
* Yuki gaat even heel hard balen onder de douche![]()
In de buurt waar ik liep was dat niet echt een optie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:40 schreef Jor_Dii het volgende:
In nood gewoon bij een wildvreemde aanbellen..
En het voelde alsof ik ongeveer 10 sec had om de wc te bereiken, als ik eenmaal stopte met lopen. 1 afwijzing aan de deur en er was stront aan de knikker... Letterlijk
OK voortaan een fluorescerend hesje en een stoma voor Yuki, dan zijn deze beren op de weg ook afgevangenBalen.
Morgenochtend mag ik me weer gaan bewijzen tijdens het wekelijkse wedstrijdje 5k.
Trouwens, zo leuk. Mijn zus heeft zich voor Start to Run ingeschreven bij mijn loopvereniging, zomaar stiekem! Gezellig![]()
![]()
Joh, die 10km is pas over een maand. Komt goed!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij bent lief![]()
* Yuki gaat even heel hard balen onder de douche[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Damn. dan voel je jezelf inderdaadquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:35 schreef Yuki het volgende:
Ik kan wel janken. Vanaf 3,5 - 4km alleen maar bang geweest om niet op tijd thuis te zijn. Extreme kramp in m'n buik. Zoveel pijn, en doorlopend benauwd omdat ik zo gespannen liep.
Verdere details en een specifiek gifje zal ik jullie besparen.
Respect moet je verdienen. En bij deze heb je dat van mij dik verdient.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:45 schreef junkiexp het volgende:
![]()
![]()
:
[ afbeelding ]
Dit is een grote stimulans!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Kop op!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:35 schreef Yuki het volgende:
Verdere details en een specifiek gifje zal ik jullie besparen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Joh, die 10km is pas over een maand. Komt goed!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:59 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Damn. dan voel je jezelf inderdaadThanks. Na het douchen kan ik eindelijk een klein beetje ontspannen en is de pijn wat draaglijker. Nog wel kramp en benauwd, maar dat zal straks of uiterlijk morgen wel over zijn.quote:
En die 10km kan nog, maar dat wordt wel harder werken dan ik voor ogen had, een aantal weken terug.
En m'n spijsvertering moet zich gaan gedragen...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Of juist gewoon rustig verder trainen zoals je van plan was. Als je er nu extra druk op gaat leggen, loop je straks helemaal niet meer lekker. Deze training 'inhalen' lukt toch niet. Gewoon doorgaan waar je gebleven was en de 30ste die 10km lopen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks. Na het douchen kan ik eindelijk een klein beetje ontspannen en is de pijn wat draaglijker. Nog wel kramp en benauwd, maar dat zal straks of uiterlijk morgen wel over zijn.
En die 10km kan nog, maar dat wordt wel harder werken dan ik voor ogen had, een aantal weken terug.
En m'n spijsvertering moet zich gaan gedragen...
Toen ik mijn eerste 10km liep in juni had ik nog nooit langer dan 8km aan een stuk gelopen. En toch heb ik de 10km uitgelopen zonder te wandelen
En als ik het kan![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Thanks M8!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Respect moet je verdienen. En bij deze heb je dat van mij dik verdient.R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Banaantje.. Wat zouter eten.. Vezels.. En 10Km! Ik haal "nog" maar 3.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks. Na het douchen kan ik eindelijk een klein beetje ontspannen en is de pijn wat draaglijker. Nog wel kramp en benauwd, maar dat zal straks of uiterlijk morgen wel over zijn.
En m'n spijsvertering moet zich gaan gedragen...Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Je hebt wel een puntquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Of juist gewoon rustig verder trainen zoals je van plan was. Als je er nu extra druk op gaat leggen, loop je straks helemaal niet meer lekker. Deze training 'inhalen' lukt toch niet. Gewoon doorgaan waar je gebleven was en de 30ste die 10km lopen.
Toen ik mijn eerste 10km liep in juni had ik nog nooit langer dan 8km aan een stuk gelopen. En toch heb ik de 10km uitgelopen zonder te wandelen
En als ik het kan!ik was ook niet van plan om morgen de 10km te proberen, had alleen gehoopt dat het lopen me nu wat makkelijker af zou gaan.
Nou ja, ik weet iig dat ik een stuk langs de provinciale weg kan lopen waarbij ik sowieso een keer om moet keren om thuis te komen. Dan maar exact heen en weer lopen, maar dat is wel makkelijk met opbouwenvan m'n huis naar Bunnik en weer terug is een km of 9. Iets verder door en ik tik de 10km aan
M'n darmen zijn al weken fucked up... Heb al geprobeerd meer vezels te eten, en ook juist minder (veel vezels + hardlopen kan ook diarree opleveren). Zout is het probleem nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Banaantje.. Wat zouter eten.. Vezels.. En 10Km! Ik haal "nog" maar 3.
Het leek afgelopen week beter te gaan met m'n buik, maar helaas....♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Als je nu al zover kunt lopen, ga je die 10km makkelijk halen. Of nou ja, makkelijk, maar je gaat hem wel halen. Komt wel goedquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je hebt wel een puntik was ook niet van plan om morgen de 10km te proberen, had alleen gehoopt dat het lopen me nu wat makkelijker af zou gaan.
Nou ja, ik weet iig dat ik een stuk langs de provinciale weg kan lopen waarbij ik sowieso een keer om moet keren om thuis te komen. Dan maar exact heen en weer lopen, maar dat is wel makkelijk met opbouwenvan m'n huis naar Bunnik en weer terug is een km of 9. Iets verder door en ik tik de 10km aan
![]()
Tijdens een wedstrijd loop je toch anders. Dus dat ga je best wel redden.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Is er iets in je dieet wat is verandert ofzo? Het komt altijd ergens weg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
M'n darmen zijn al weken fucked up... Heb al geprobeerd meer vezels te eten, en ook juist minder (veel vezels + hardlopen kan ook diarree opleveren). Zout is het probleem niet
Het leek afgelopen week ben er te gaan met m'n buik, maar helaas....Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb nog nooit meer dan 5km gelopen en mijn doel is om een week na jou 10km te lopen, dus jou lukt het zeker!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij bent lief![]()
* Yuki gaat even heel hard balen onder de douche![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:35 schreef Yuki het volgende:
Verdere details en een specifiek gifje zal ik jullie besparen.![]()
Enig waar de kramp te herleiden viel? Eten?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Wat vind je zo moeilijk aan alleen lopen dan yuki?
Loop je dan langs de provinciale weg of de kromme rijn?![]()
Niet dat ik me kan bedenken...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Is er iets in je dieet wat is verandert ofzo? Het komt altijd ergens weg.Vandaag heb ik wel een idee, waarschijnlijk te kort voor het lopen nog iets gegeten. Aan de andere kant, 1 appel kan niet zó snel een biohazard veroorzaken, toch? Maagpijn oké, maar dit? Rest van de dag weinig bijzonders...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:56 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]![]()
Enig waar de kramp te herleiden viel? Eten?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Niemand om me aan op te trekken, I guess... Na een half uur tot 40 min in m'n eentje lopen ben ik mentaal een beetje op, en komt de man met de hamer langs. Maar ja, als ik naar de 10km of zelfs nog verder wil zal ik toch 1 tot 1,5 uur alleen moeten kunnen lopen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 22:59 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Wat vind je zo moeilijk aan alleen lopen dan yuki?
Loop je dan langs de provinciale weg of de kromme rijn?
Die weg die ik nu bedacht heb naar Bunnik is langs de provinciale weg (Koningsweg). Gewoon, omdat je daar makkelijk rechtsomkeert kan maken.
Wil ook wel eens langs de krommerijn lopen maar dat is (bij mij vandaan) wel een stuk verder geloof ik.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Nee joh ben je gek joh je loopt er wekelijks langs het watertje dat langs het stadion loopt is al de kromme rijn. Er loopt een jaagpadlangs wat denk ik niet overaleven lekker loopt met hardlopen. Eigenlijk qel eens idee omdat te gaan belopen. Kom ik ook eens aan die kant van utrecht.![]()
Vanaf jou kan je ook mijn kant op komen Yuki, ga je richting Houten en Nieuwegein. Ik ga nu ook trainen richting de 10, mijn vriend is aan het trainen voor de DtD. Als je niet alleen wil lopen hoeft dat echt niet, jusk ask![]()
![]()
Hoi kiekeboe,
ik heb goed nieuws: ik kan alsnog meedoen met de bedrijvenloop van de Dam tot Dam.![]()
Probleem is nu: ik heb een startbewijs over dat ik van Liesje zou overnemen.
Iemand hier (die iemand kent) die geinteresseerd is een 10EM startbewijs? PM me maar!
O, ik begrijp dat webkim e.v.t. interesse zou hebben. Ik stuur haar nu een berichtje. Bij geen gehoor gaat hij ook op FB...
[ Bericht 8% gewijzigd door Nero22 op 25-08-2012 23:58:02 ]It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Das wel verder, bij mij vandaanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:24 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Nee joh ben je gek joh je loopt er wekelijks langs het watertje dat langs het stadion loopt is al de kromme rijn. Er loopt een jaagpadlangs wat denk ik niet overaleven lekker loopt met hardlopen. Eigenlijk qel eens idee omdat te gaan belopen. Kom ik ook eens aan die kant van utrecht.
Ik loop "Tussen de Rails", dan de Mereveldseweg en kan daar meteen de Koningsweg op. Als ik die afloop richting Bunnik en ik loop nog ca 800m het dorp in, dan ben ik zo'n 5km van huis. Omkeren, en dan ben ik met 10km in de benen weer thuis
Wil ik langs de Krommerijn lopen, dan moet ik eerst doorlopen tot ik bij de krommerijn ben voor ik richting Bunnik kan.
Prettige van de provinciale weg is, als ik weer last krijg van m'n buik hoef ik niet moeilijk te doen met thuiskomen. Die weg ken ik op m'n duimpje. Weet niet hoe dat is als ik langs de krommerijn loop.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik zit naar de Rotterdam Marathon te kijken, maar daar wordt geen HM gelopen?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nee, ik kan het ook niet vinden. Da's best balen, want dat wilde ik eigenlijk doen. Maar goed. Eerst maar volgende week lopen en daarna het HM-schema voltooien, als dat lukt.quote:
edit: Loop jij inmiddels weer?
[ Bericht 3% gewijzigd door mosselmossel op 26-08-2012 00:11:43 ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Was een beetje geinspireerd door MoBlo van de week. Die had een mooi schema dat naar een HM toewerkt. Dat schema ga ik ook doen na Tilburg. En die ga ik dan baseren op de tijd die ik in Tilburg loop. Gaat dan vooral nog om uitlopen hoor. Maar 10km en verder lukt al prima, dus dat moet ook wel lukken.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mooi streven, toch?quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:18 schreef mosselmossel het volgende:
Was een beetje geinspireerd door MoBlo van de week. Die had een mooi schema dat naar een HM toewerkt. Dat schema ga ik ook doen na Tilburg. En die ga ik dan baseren op de tijd die ik in Tilburg loop. Gaat dan vooral nog om uitlopen hoor. Maar 10km en verder lukt al prima, dus dat moet ook wel lukken.
Ow. En dat schema zou dan dus vier maanden duren. Dat inhouden dat ik januari 2013 een HM kan lopen. Dan heb ik dus ook nog een maand of twee speling richting de leukste wedstrijden volgend jaar. Ik hoef namelijk niet per se al in januari het te kunnen. En lukt het wel, dan heb ik gewoon lekker tijd om te verbeteren.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nee, ben bij de orthopeed geweest en as woe hoor ik zijn plan...quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:06 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
edit: Loop jij inmiddels weer?
Ben benieuwd.![]()
Pffffff 10km.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ow, jeemig, klinkt als een langetermijnplan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:31 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Nee, ben bij de orthopeed geweest en as woe hoor ik zijn plan...
Ben benieuwd.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: