abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115976905

Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier ;). Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O*

SPOILER: Motivatie van FOK!kers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012
pi_115976911
Nu moetie wel tof zijn he :P
pi_115977150
en dat duurt en dat duurt!!!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_115977195
Kolere, volgens mij moet ik rustiger aan doen met hardlopen, ontzettende botpijn ;(
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
  Moderator vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:44:38 #5
155227 crew  Guppy
dus
pi_115977227
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 23:42 schreef winterstorm666 het volgende:
en dat duurt en dat duurt!!!
Ja, sorry!! Afleiding en zulks :@ Maar hier is ie dan!

Wedstrijdverslagje *O*

De Arnhemse Meisjesloop dus! 5km door het centrum van Arnhem, met alleen maar vrouwen. Normaal ben ik niet van die dames-runs, maar goed. Dit was door m'n eigen stadje en alles, dus laten we maar doen.
Eenmaal bij de Run2Day heb ik m'n nummertje opgehaald, dankzij mijn vroege inschrijving had ik nummer 10 :)
Daarna naar de Korenmarkt gegaan, waar er een aerobics achtige warming up georganiseerd werd. Daar pikte je meteen de mensen uit die dagelijks in de fitness school hangen en dit soort klasjes doen. Andere mensen waren meer zoals ik. Compleet ritmisch gestoorde meiden, totaal uit de maat. Welja :+

Daarna allemaal naar de start. Er waren iets van 180 startnummers gemaakt, maar lang niet iedereen stond aan de start, leek me. Hoe dan ook, pang, en weg zijn we :)

De winkelstraatjes zijn smal, en het is even dringen. Ook loopt het iets af, dus ik ging lekker :)
1km: Piep/tril van m'n Garmin. 5:53 :o veeeeeels te snel gek!! Tempo terugnemen, anders ben je al dood voor je op de helft bent...
2km: Ik geniet van de mensen aan de kanten! Allemaal terrasjes en iedereen juicht en klapt! Hoi mensen :W Piep/tril: 6:27. Stuk beter, hoewel nog steeds erg snel voor mijn doen. Nu vasthouden.
Het parkoers is vlak, werd er gezegd. Geschikt voor iedereen, schreven ze. En dan opeens! Trappen! FFFFUUUUUUUUUUUU :X :X :X
Doorkomsttijd, niet gezien, ik zag alleen de bekertjes water. Natuurlijk verslikte ik me, dus heel even gewandeld om mezelf niet halverwege te vermoorden.
Tweede rondje, het is best wel warm! In de stad, nauwe straten, geen zuchtje wind.
3km: Piep/tril: 6:45... Ja, dat is zo'n beetje m'n trainingstempo... Ongeveer. Maar het is warm... Dit vasthouden dan maar...?
4km: Hijg, puf... Er lopen 5 dames voor me... En het is een wedstrijd... Ik ga de eerste inhalen :Y) Oh, en de tweede heeft een losse veter, bonus!
Daar zijn ze weer, de trappen! FFFFUUUUUUUUUUUU :X :X :X
Hee, die medewerker van Run2Day zegt "laatste bocht". Snuf snuf, ik ruik de finish! Gas op die lollie, en die laatste drie dames haal ik ook nog in *O*
"Linda, kijk naar je tijd" roept de omroeper. Oh ja, de tijd!!

30:12, zegt Garmin :o _O_ *O* WTFBBQ!! PR!!

Maar dan zie ik dat het geen 5km was... Het was 4.7km... Damnit... Even overweeg ik die laatste 300 erbij te rennen, maar eigenlijk ben ik op. Het is wel goed. Dit was hoe dan ook een PR geweest, ook als het wel 5km was. Puh!
Overigens was het volgens de organisatie ook geen 5km. So be it.

Geen fugly medailles dit keer, ik kreeg een appel, maar die is al op. En m'n nummertje natuurlijk :)

Al met al wel lekker gelopen :) te hard gestart, en jammer dat het geen 5km was. Maar ik had wel lol en het was een leuk loopje om te doen! Morgen eens kijken of er foto's zijn gemaakt, geen idee eigenlijk!

Ohhh!! En!! *O* Bekertje op de cooper in Endomondo!! *O* Voor het eerst sinds ik m'n Garmin heb weer een bekertje

O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_115977328
Goooed Guppy, mooie tijd neergezet!! :D Gefeliciteerd!!
pi_115977353
super gedaan guppy! leuk verslag ook!
lijkt me een leuke loop. niet zo massaal.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:50:03 #8
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_115977455
Wauw! Goed gedaan man (ow sorry....vrouw :p) *O*
Jij laat het zo wel klinken alsof het 5meter waren ipv 5km! En dan ook nog eens een PR en de eerste plaats
(mist buigsmilie op telefoon)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_115977555
GuP

_O_ _O_
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  Moderator vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:53:09 #10
155227 crew  Guppy
dus
pi_115977585
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 23:50 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wauw! Goed gedaan man (ow sorry....vrouw :p) *O*
Jij laat het zo wel klinken alsof het 5meter waren ipv 5km! En dan ook nog eens een PR en de eerste plaats
(mist buigsmilie op telefoon)
:D eerste plaats niet hoor! Ik was 71ste! De snelste dame had 18min, ik finishte op gepaste afstand!
Die vrouwen die ik inhaalde waren puur voor m'n eigen 'wedstrijd'.
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 23:47 schreef winterstorm666 het volgende:
super gedaan guppy! leuk verslag ook!
lijkt me een leuke loop. niet zo massaal.
Het was inderdaad helemaal niet massaal. Kan ook niet, zo door de binnenstad. Maar als ik op uitslagen.nl kijk, zijn er 93 gefinished :)

Dank VKV en NIMBY O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_115977776
Hihi leuk verslag Guppy! :)
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:58:52 #12
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_115977797
quote:
Mede door de vele positieve reacties kijken we als -grotendeels nieuwe- organisatie terug op een weer geslaagde Ekiden! Toch zijn er altijd verbeterpuntjes. Daarom stond er al enige tijd een uitgebreide evaluatie gepland. Door alle vakanties heeft die even op zich laten wachten, maar zondag 2 september gaat die alsnog plaatsvinden. Heb je nog vragen, opmerkingen, tips of misschien zelfs (opbouwende :-) kritiek, deel die dan met de organisatie, zodat het volgend jaar nog beter wordt!
Dat kan op deze pagina, maar ook via ons emailadres: info.rotterdamekiden@gmail.com
En oh ja, voor wie het nog niet genoteerd heeft: 6 juli 2013 :-)
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 00:19:35 #13
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_115978492
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 23:53 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

:D eerste plaats niet hoor! Ik was 71ste! De snelste dame had 18min, ik finishte op gepaste afstand!
Die vrouwen die ik inhaalde waren puur voor m'n eigen 'wedstrijd'.

Ow toch verkeerd gelezen,sorry. Ik vond het al raar dat je verder niets zei over je plaats...

Maar wel fijn dat je zelf tevreden bent :)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 00:26:31 #14
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_115978694
Lekker gedaan Gup
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 00:27:28 #15
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_115978730
Tweedehands nieuw als ik ben. Respect voor Guppy!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_115982130
Lekker Gup! Goed gedaan en leuk verslag!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 07:58:20 #17
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115982784
Gup, wat een topper ben je ook _O_ echt super gedaan!
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:00:42 #18
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_115982789
Guppy! Leuk verslag en goed gedaan meid _O_
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:02:22 #19
155227 crew  Guppy
dus
pi_115982794
Dank jullie wel :D ik ben helemaal blij met m'n bekertje van de coopertest! Van de winter toch eens proberen of ik over de 2km kan komen.

Nu ga ik op m'n gemakje (!) trainen naar de BtB. Die moet ook lekker uitgelopen worden :Y
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:03:03 #20
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115982797
Gup is een held :Y
F means you're fucked
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:04:36 #21
155227 crew  Guppy
dus
pi_115982805
O+

- edit - Vandaag de dag van xzaz *O*
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:21:55 #22
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115982875
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 08:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Dank jullie wel :D ik ben helemaal blij met m'n bekertje van de coopertest! Van de winter toch eens proberen of ik over de 2km kan komen.

Nu ga ik op m'n gemakje (!) trainen naar de BtB. Die moet ook lekker uitgelopen worden :Y
Ja hoi. Voor dat laatste gaan we samen hoogstpersoonlijk zorgen :Y
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:23:20 #23
155227 crew  Guppy
dus
pi_115982879
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 08:21 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja hoi. Voor dat laatste gaan we samen hoogstpersoonlijk zorgen :Y
Gaan we doen :Y jij gaat in ieder geval superlekker *O* en ik moet gewoon niet te gek doen en een beetje heel blijven! Geen rare scheenbeenpijntjes krijgen en zo
pi_115982977
Leuk verslag Gup, en goed gedaan *O*
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:55:37 #25
50430 Yuki
Student Midwife
pi_115983059
Guppy!! Goed gedaan!! *O* Tof verslag, maar nog toffer gelopen zo te zien ^O^
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:02:42 #26
50430 Yuki
Student Midwife
pi_115983130
Situatie hier is wel iets verbeterd. Geen verhoging meer en heb redelijk geslapen vannacht. Feitelijk voel ik me goed genoeg om te gaan hardlopen, maar ik merk dat het op het randje is. Ik nies en hoest veel, m'n hoofd zit vol en ik ben merkbaar nog behoorlijk moe.

Gezien bovenstaande, de regen die momenteel valt en me dus nog sneller af laat koelen en het feit dat ik maandag weer volle bak aan het werk moet en géén ziekmelding meer mag hebben dit jaar, heb ik besloten om nog even op bed te blijven en niet naar de loopgroep te gaan. Heel jammer, maar wel verstandig denk ik.
Nu nog even uitrusten en later vandaag of morgenochtend zelfstandig een rondje lopen. Dan kan ik maandagavond en, gezien m'n werkrooster, volgende week zaterdagochtend weer naar de loopgroep :) en tussendoor nog een keertje zelfstandig. Daar moet ik immers ook weer aan wennen :@
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:08:28 #27
155227 crew  Guppy
dus
pi_115983177
Ik denk dat als je nu even blijft liggen, je daar later in de week de vruchten van plukt :Y het is nu even zuur, maar de loopgroep loopt niet weg natuurlijk ;)
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:23:38 #28
50430 Yuki
Student Midwife
pi_115983366
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 09:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik denk dat als je nu even blijft liggen, je daar later in de week de vruchten van plukt :Y het is nu even zuur, maar de loopgroep loopt niet weg natuurlijk ;)
Nou, over 7 minuten vertrekken ze hoor ;(

:D
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:26:13 #29
155227 crew  Guppy
dus
pi_115983405

:*
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:26:57 #30
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_115983411
Beterschap Yuki O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 09:30:03 #31
50430 Yuki
Student Midwife
pi_115983448
Jullie zijn lief O+ :*
pi_115983490
Guppy mooi verslag!

Yuki, beterschap...Maar ik wil toch ook graag een maar erbij zeggen. Probeer er alsjeblieft voor te waken dat je geen excuses gaat vinden om constant niet te hoeven lopen. Verkouden is niet echt een reden om niet te gaan, regen ook niet. Dat is het wel als je gisteren al bedacht had dat je er tegen op ziet en niet wou gaan. Er zijn altijd wel redenen in te passen om niet te gaan. En voor je het weet loop je helemaal niet meer.

Zeg echt niet dat je je niet lekker voelt en dat je geen goede reden hebt om niet te gaan hoor, je weet immers zelf wel hoe je je voelt. Zou het alleen enorm zonde vinden als juist jij zou stoppen met lopen, en daarom dit bezorgde berichtje :*
pi_115983522
Leuk verslag Guppy!

Beterschap Yuki!
pi_115983712
Het regent hier bah.

Ik hoop dat het vanavond of laat in de middag droog is trainen in de regen :{
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:07:24 #35
50430 Yuki
Student Midwife
pi_115983920
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 09:33 schreef Rammelaartje het volgende:
Guppy mooi verslag!

Yuki, beterschap...Maar ik wil toch ook graag een maar erbij zeggen. Probeer er alsjeblieft voor te waken dat je geen excuses gaat vinden om constant niet te hoeven lopen. Verkouden is niet echt een reden om niet te gaan, regen ook niet. Dat is het wel als je gisteren al bedacht had dat je er tegen op ziet en niet wou gaan. Er zijn altijd wel redenen in te passen om niet te gaan. En voor je het weet loop je helemaal niet meer.

Zeg echt niet dat je je niet lekker voelt en dat je geen goede reden hebt om niet te gaan hoor, je weet immers zelf wel hoe je je voelt. Zou het alleen enorm zonde vinden als juist jij zou stoppen met lopen, en daarom dit bezorgde berichtje :*
Ik snap je bezorgdheid maar geloof me, ik ben de eerste die bang is dat ik helemaal stop met lopen en zal er dus alles aan doen om dat te voorkomen. Ik ben bij wijze van spreken al bang m'n opgebouwde conditie kwijt te raken door een week niet te lopen, dus ik baal wel van m'n besluit. Ik weet echter ook dat ik héél sterk de neiging heb om te ver te willen gaan, m'n grenzen te overschrijden en daardoor mezelf langzaam kapot te maken. Dáár moet ik dus ook voor waken.

Ik zag gisteren niet op tegen de loopgroep, wat ik gister postte ging over opzien tegen het lopen in m'n eentje. Ik postte gister zelfs nog dat ik baalde dat ik ziek was omdat ik vandaag graag naar de loopgroep wilde.

Ik heb genoeg in de regen gelopen en met een verkoudheid om niet zomaar thuis te blijven nu. Was het puur een verkoudheid, dan had ik nu niet op bed gelegen maar in het bos gelopen. Ik had echter gisteravond rond 12 uur nog verhoging. Daarnaast ben ik me zoveel slechter gaan voelen (ben de hele week al verkouden) sinds ik donderdagavond te veel ben afgekoeld dus ben een beetje bang voor het effect van de regen als ik periodes stil moet staan en mezelf niet warm kan houden.

Gezien de hele situatie op m'n werk MOET ik maandag beter zijn, dus wil geen risico's nemen. Maar goed, zoals ik al zei in m'n eerdere post: ik ben wel van plan om, als m'n lijf en het weer het toelaten, later vandaag of morgenochtend te gaan lopen.

Trust me, I won't quit :)
pi_115984089
Gelukkig maar, heb hier inmiddels ook alweer teveel mensen gezien die nu helemaal niet meer lopen :{
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:24:25 #37
50430 Yuki
Student Midwife
pi_115984205
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 10:17 schreef Rammelaartje het volgende:
Gelukkig maar, heb hier inmiddels ook alweer teveel mensen gezien die nu helemaal niet meer lopen :{
Das zonde ja -O- Het zal voor veel beginners best lastig worden om het lopen vol te houden in het najaar, met slecht weer en vroeg donker (en voor mij ook de combinatie met m'n werk, met sterk wisselende roosters).

Maar, ik weet wel dat ik er alles aan ga doen om minstens 2 keer per week te lopen vanaf 1 oktober. Dan verleg ik misschien geen grenzen meer in termen van snelheid en afstand, maar behoud ik wel m'n conditie. En het lopen volhouden in lastigere omstandigheden is ook een vorm van grenzen verleggen :)
pi_115984213
Beterschap Yuki!

Hier gaat het al een stuk beter met mijn lies. Hij is nog wel gevoelig, maar al stukken minder dan woensdag. Ik heb er nu wel vertrouwen in dat ik misschien zelfs woensdag of donderdag wel weer gewoon even kan loslopen, zodat ik zondag helemaal fit aan de start in Tilburg sta. Of in elk geval bijna fit dan :D
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:27:14 #39
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_115984248
Beterschap alle kwakkelaars :*

Meneer Quoi en ik hebben daarnet een beetje mot gehad en ik werd een beetje boos. Heeft in 1 sec zijn hardloopschoenen aangetrokken en de deur achter zich dichtgeslagen. Dat zal me een loopje worden :o

ik had trouwens gelijk :(
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:27:37 #40
382879 Robkunst.nl
Journalist/tekstschrijver
pi_115984256
Voor de hardlopers uit Overijssel. Vanmiddag is er een leuke klimcross in het altijd bijzondere Sibculo.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:27:42 #41
50430 Yuki
Student Midwife
pi_115984257
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 10:24 schreef mosselmossel het volgende:
Beterschap Yuki!

Hier gaat het al een stuk beter met mijn lies. Hij is nog wel gevoelig, maar al stukken minder dan woensdag. Ik heb er nu wel vertrouwen in dat ik misschien zelfs woensdag of donderdag wel weer gewoon even kan loslopen, zodat ik zondag helemaal fit aan de start in Tilburg sta. Of in elk geval bijna fit dan :D
^O^ goed nieuws!!
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:29:08 #42
50430 Yuki
Student Midwife
pi_115984286
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 10:27 schreef Quoi het volgende:
Beterschap alle kwakkelaars :*

Meneer Quoi en ik hebben daarnet een beetje mot gehad en ik werd een beetje boos. Heeft in 1 sec zijn hardloopschoenen aangetrokken en de deur achter zich dichtgeslagen. Dat zal me een loopje worden :o

ik had trouwens gelijk :(
Die toevoeging _O-

Meneer Quoi kan even lekker stoom afblazen. Straks geen vuiltje meer aan de lucht :)
pi_115984287
Yuki, maar je maar geen zorgen hoor. Ik heb de laatste tijd regelmatig door de week niet gelopen. Kleine lichte blessures aan mijn voet en enkel om het niet erger te laten worden.

Als ik de fut heb gevonden om mijn beduit te komen gaik straks even een ldl doen. Evenwat dingen uittesten. Camelbak, kijken of ik traceerbaar ben op endomondo, powerbar reep. Hierna zal ik tot volgende week zaterdag niet meer lopen. Dit doe ik om mijn spieren te laten herstellen en de energievoorraden in mijn spieren volledig aan te vullen. Zo sta ik hopelijk volgende week zaterdag optimaal en hongerig naar kilometers aan de start.

Echt er is niks met een weekje rust. Hetl lopen moet wel leuk blijven.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:31:30 #44
50430 Yuki
Student Midwife
pi_115984325
Succes TWC ^O^ ben vooral benieuwd hoe je camelbak bevalt!
pi_115984335
Goedemorgen!

Beterschap Yuki!

Ik lag te twijfelen en te twijfelen! Had wat hoofdpijn omdat ik duidelijk te weinig had gedronken gisteren en was een beetje moe, maar uiteindelijk toch de hardloopkleding maar aangedaan en een heerlijke 5km gelopen hier in D'chem. Graad of 17 was het buiten en ben gewon 2,5km heen en 2,5km teruggelopen. Ik heb geprobeerd om echt hééél rustig te lopen en voor m'n gevoel liep ik dat ook, alleen nog lang geen 7min/km: zat nog precies op 6min/km. :')

Máár, heerlijk! Maandag weer, in Den Haag door Madestein ofzo :) of anders naar Kijkduin ofzo. Even zien waar ik dan zin in heb! :)

http://www.endomondo.com/workouts/pnkVOGklDW4
Ja doei.
pi_115984359
Gek. Ik heb 's ochtends vaker hoofdpijn van te veel drinken dan van te weinig.
pi_115984361
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 10:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

Echt er is niks met een weekje rust. Hetl lopen moet wel leuk blijven.
Het is wel een beetje afhankelijk van waarom je een week niet loopt. Ik vraag me ook af of lopen ook wel altijd leuk moet zijn? Soms is het lopen gewoon kut. En dan is het juist het gevoel erna wat het hardlopen fijn maakt. Voor mij dan.

Was die Camelbak nou met 3 liter inhoud? Ga je hem helemaal gevuld meenemen?

Mossel fijn dat het alweer beter gaat met je lies!

Ik hoop dat ik 2 keer per week kan blijven lopen, krijg het ook ontzettend druk. Fulltime werken en op di+wo avond en zaterdag naar school. Maar ik heb een footpod gehaald en ben weer lid van de sportschool. Dan ga ik lekker snel daar lopen en douchen, en dan op zondag lekker buiten lopen. Maar het zal best moeilijk worden om door te zetten! Daarom ben ik erg blij met dit topic _O_
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:39:00 #48
50430 Yuki
Student Midwife
pi_115984459
Goed dat je toch bent gaan lopen, MoBlo!! ^O^ en grappig dat je voor je gevoel heel rustig loopt, maar toch gewoon 10km/uur haalt. Betekent dat het een hele goede loop was, imo :)
pi_115984460
Ik heb eigenlijk geen hardloop regenkleding..

Nu hoeft het denk ik nog niet omdat het nog wam is maar over een maand zal ik toch een jas moeten kopen.

even kijken of ik iets kan vinden :s)
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:43:48 #50
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_115984537
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 10:39 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik heb eigenlijk geen hardloop regenkleding..

Nu hoeft het denk ik nog niet omdat het nog wam is maar over een maand zal ik toch een jas moeten kopen.

even kijken of ik iets kan vinden :s)
Ik moet ook zo'n wind/regenjackje, maar kan tot nu toe niks van acceptabele prijs vinden :N
pi_115984688

Hm

pi_115985155
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 10:33 schreef Rammelaartje het volgende:

[..]

Het is wel een beetje afhankelijk van waarom je een week niet loopt. Ik vraag me ook af of lopen ook wel altijd leuk moet zijn? Soms is het lopen gewoon kut. En dan is het juist het gevoel erna wat het hardlopen fijn maakt. Voor mij dan.

Was die Camelbak nou met 3 liter inhoud? Ga je hem helemaal gevuld meenemen?

Mossel fijn dat het alweer beter gaat met je lies!

Ik hoop dat ik 2 keer per week kan blijven lopen, krijg het ook ontzettend druk. Fulltime werken en op di+wo avond en zaterdag naar school. Maar ik heb een footpod gehaald en ben weer lid van de sportschool. Dan ga ik lekker snel daar lopen en douchen, en dan op zondag lekker buiten lopen. Maar het zal best moeilijk worden om door te zetten! Daarom ben ik erg blij met dit topic _O_
Is helemaal waar. Ik heb alleen het idee dat een weekje niet lopen hier af en toe op een doodzonde lijkt. Waardoor je je extra schuldig kan gaan voelen.

Camelbak is inderdaad 3 liter voor straks niet nodig. Maar heb hem wel aardig volgedaan om te testen.

Het is inderdaad 3 liter en heb hem aardig volgegooid. Ik heb het wel niet allemaal nodig
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:20:01 #53
155227 crew  Guppy
dus
pi_115985306
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 11:12 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Is helemaal waar. Ik heb alleen het idee dat een weekje niet lopen hier af en toe op een doodzonde lijkt. Waardoor je je extra schuldig kan gaan voelen.

Camelbak is inderdaad 3 liter voor straks niet nodig. Maar heb hem wel aardig volgedaan om te testen.

Het is inderdaad 3 liter en heb hem aardig volgegooid. Ik heb het wel niet allemaal nodig
Welnee, rust is ook training :Y Ik denk dat de mensen die die week rust pakken er eerder over klagen. Dat ze het jammer vinden en zo. De rest heeft dan zoiets van 'no biggy'
pi_115985338
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 10:43 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik moet ook zo'n wind/regenjackje, maar kan tot nu toe niks van acceptabele prijs vinden :N
Ik ben eind vorig jaar begonnen te lopen en had ook een wind/regenjack. Gewoon een thermoshirt en een shirt met lange mouwen. *O*
pi_115985471
Jeuj Guppie *O* Goed gedaan!
pi_115985601
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 11:21 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik ben eind vorig jaar begonnen te lopen en had ook een wind/regenjack. Gewoon een thermoshirt en een shirt met lange mouwen. *O*
Ik wil wel een ruim zittende jas om mijn bierbuik te verhullen :@
Een T-shirt met lange mouw accentueert nogal mijn voor verbetering vatbare postuur :(
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:38:11 #57
155227 crew  Guppy
dus
pi_115985655
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 11:28 schreef Dr.Sexy het volgende:
Jeuj Guppie *O* Goed gedaan!
Dankje O+ Ik hoop dat er nog foto's online komen ergens. Volgens mij zag ik er behoorlijk verrot uit :D
pi_115985673
Even een korte vraag van mijn kant, hoe kan ik nu iemand volgen en evt peptalks geven als diegene aan het lopen is.

Mijn vriend is nu aan het hardlopen en hij loopt express ook met endomondo zodat ik hem kan volgen. Heb dus nog ca uurtje de tijd om er achter te komen?

Heb hem vandaag toegevoegd als partner/vriend in endomondo, maar op de kaart gebeurt nog niets ?
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:41:26 #59
155227 crew  Guppy
dus
pi_115985723
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 11:39 schreef Meike26 het volgende:
Even een korte vraag van mijn kant, hoe kan ik nu iemand volgen en evt peptalks geven als diegene aan het lopen is.

Mijn vriend is nu aan het hardlopen en hij loopt express ook met endomondo zodat ik hem kan volgen. Heb dus nog ca uurtje de tijd om er achter te komen?

Heb hem vandaag toegevoegd als partner/vriend in endomondo, maar op de kaart gebeurt nog niets ?
Misschien heeft ie de kaart uitstaan?

Als je in je homepage van Endomondo kijkt, staat er als het goed is iets van "Vriendlief is aan het rennen. Hij heeft nu 2km in 12min afgelegd". Daaronder staat iets van 'comment', 'like' en als het goed is ook 'peptalk'. Die laatste moet je hebben :)
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:49:41 #60
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_115985873
Verder moet je vriend in de instellingen het ook aan hebben staan. Dat mensen peptalks mogen geven.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:50:31 #61
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115985887
lol, zo zien de gegevens van een fartlek er uit:

http://www.endomondo.com/workouts/g96d_E_WArc

Geen pijl op te trekken :P

Wat je ook moeilijk kunt zien, zijn de hoogteverschillen (duinen op en af) en de verschillende ondergronden (mul zand, ruiterpaden, trappen, gras, asfalt, schelpenpaden etc).

Maar dit zijn echt de leukste trainingen O+
F means you're fucked
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:51:47 #62
155227 crew  Guppy
dus
pi_115985918
Ziet er tof uit!! En ook vermoeiend!!
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:55:22 #63
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115986022
http://www.endomondo.com/workouts/m6UBFanis9c
En mijn fartlek. _O-
Ook hier heel veel:
-In mul zand aan iemand gaan hangen voor kracht oefeningen
-Heuveltraining ('Hoe moet dat nou, heuvel op en heuvel af?')
-Om fietspaaltjes heen rennen in koppels

Dat soort ellende :+ Was wel leuk.

Oh enne, m'n max hartslag klopt niet hoor _O- 243 _O-
pi_115986050
Mijn knie :'(
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:56:50 #65
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115986062
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 11:56 schreef electronique het volgende:
Mijn knie :'(
Gelukkig heb je er nog een :7
F means you're fucked
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:57:42 #66
155227 crew  Guppy
dus
pi_115986082
Ik heb trouwens ook nog m'n Endomondo van gisteren, voor de gelegenheid heb ik m'n kaartje ook openbaar gemaakt voor vrienden

http://www.endomondo.com/workouts/85163349
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:58:31 #67
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115986102
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 11:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb trouwens ook nog m'n Endomondo van gisteren, voor de gelegenheid heb ik m'n kaartje ook openbaar gemaakt voor vrienden

http://www.endomondo.com/workouts/85163349
Gaaf! *O*
Jij snelheidsmonster!
pi_115986111
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 11:55 schreef GotC het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/m6UBFanis9c
En mijn fartlek. _O-
Ook hier heel veel:
-In mul zand aan iemand gaan hangen voor kracht oefeningen
-Heuveltraining ('Hoe moet dat nou, heuvel op en heuvel af?')
-Om fietspaaltjes heen rennen in koppels

Dat soort ellende :+ Was wel leuk.

Oh enne, m'n max hartslag klopt niet hoor _O- 243 _O-
243. Dafuq?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:59:20 #69
155227 crew  Guppy
dus
pi_115986117
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 11:58 schreef GotC het volgende:

[..]

Gaaf! *O*
Jij snelheidsmonster!
Jij dan, met je superhart :D
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 11:59:43 #70
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115986127
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 11:58 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

243. Dafuq?
Dat kan ik :7

Zoals gezegd, dat klopt niet. :+
pi_115986167
Heb hem nu idd gevonden via de website op de kaart, kan hem idd peptalks geven, maar volgens mij heeft ie dit idd uitstaan :D Wel irritant is, is dat ik maar om de 2 minuten ofzo een update krijg !

In de Endomondo app geen mogelijkheid om vrienden op kaart te volgen ?
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:01:48 #72
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115986177
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 12:01 schreef Meike26 het volgende:
Heb hem nu idd gevonden via de website op de kaart, kan hem idd peptalks geven, maar volgens mij heeft ie dit idd uitstaan :D Wel irritant is, is dat ik maar om de 2 minuten ofzo een update krijg !

Nope :)

En hij update elke minuut ;)
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:02:17 #73
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115986187
20.000 kilometers....we hebben ze bijna gehaald :D

quote:
- Has tracked 19124.52 km with average speed of 6:57 min/km in 2216h:10m:09s

- Has 3202 workouts and 0 related routes.
F means you're fucked
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:03:40 #74
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115986231
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 12:01 schreef Meike26 het volgende:

Ik zie nog geen peptalks staan bij zn workout
F means you're fucked
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:04:05 #75
155227 crew  Guppy
dus
pi_115986239
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 12:01 schreef GotC het volgende:

[..]

Nope :)

En hij update elke minuut ;)
Jawel toch, als ie livetracking heeft aanstaan?
pi_115986257
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 12:03 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik zie nog geen peptalks staan bij zn workout
Dan heeft hij ze uitstaan ;)
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:05:03 #77
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115986266
Ik heb dit jaar precies 250 km gelopen *O*
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:05:42 #78
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115986281
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 12:04 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Jawel toch, als ie livetracking heeft aanstaan?
Maar dan kunnen wij, als vrienden van hem, dat niet volgen via onze mobiele app toch?
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:06:16 #79
155227 crew  Guppy
dus
pi_115986295
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 12:05 schreef GotC het volgende:

[..]

Maar dan kunnen wij, als vrienden van hem, dat niet volgen via onze mobiele app toch?
Oh nee, niet met de mobiele app. Maar wel via de computer toch?
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:07:22 #80
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115986319
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 12:06 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Oh nee, niet met de mobiele app. Maar wel via de computer toch?
Dat gelukkig wel :9

Trouwens, dat is wel een nadeel van al die Garmins overal ineens :( Kan niemand meer peptalken en volgen! :P
pi_115986372
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 11:59 schreef GotC het volgende:

[..]

Dat kan ik :7

Zoals gezegd, dat klopt niet. :+
Je liep vast achter YUR. :7 of anders dacht je eraan.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:09:59 #82
155227 crew  Guppy
dus
pi_115986382
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 12:07 schreef GotC het volgende:

[..]

Dat gelukkig wel :9

Trouwens, dat is wel een nadeel van al die Garmins overal ineens :( Kan niemand meer peptalken en volgen! :P
Is ook! Ik had gisteren nog even overwogen om met Endomondo te lopen. Maar ik kon m'n iPhone bij de Run2Day in bewaring geven, dus hij hoeft niet mee te rennen
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:10:22 #83
50430 Yuki
Student Midwife
pi_115986390
Tof YUR en GotC! *O*

Enne, GotC... Zou jij niet iets van foto's posten? O-)
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:11:14 #84
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115986409
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 12:10 schreef Yuki het volgende:
Tof YUR en GotC! *O*

Enne, GotC... Zou jij niet iets van foto's posten? O-)
Oh ja :D
Maar ga geen foto's maken van mezelf in de kleding hoor :+
pi_115986423
Eerste successen geboekt *O* *O*

Ik pas een broek die ik vorige maand niet aan kon *O* *O*

En ik ben 1,5 kg lichter *O* *O*

Yes nu ga ik dus echt de stad in om mezelf te belonen met een sportjas :P

* Veel smilies in deze post :') :s) :@ :+ *) (8>
pi_115986426
Hmm, da's dan weer balen GotC.
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:12:38 #87
155227 crew  Guppy
dus
pi_115986442
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 12:11 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

Yes nuu ga ik dus echt de stad in om mezelf te belonen met een sportjas :P

Ik kan het met één smiley af, kijk _O_
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:12:49 #88
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115986449
quote:

_O_ *G*
F means you're fucked
pi_115986459
Hij gaat ook volgende week die Nurburgring-lauf doen en beetje onhandig om laptop mee te zeulen. Denk dat het met deze minute-to-minute updates ook wel gaat lukken. Alleen oppassen met mijn internet verbruik in Duitsland :o :)
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:13:15 #90
155227 crew  Guppy
dus
pi_115986461
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 12:11 schreef GotC het volgende:

[..]

Hmpf... Dan maak je ze maar als ze op de grond liggen. We willen het natuurlijk wel zien :D
pi_115986474
:D Thanks!
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:13:40 #92
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115986477
quote:

Lekker bezig! *O*
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:14:08 #93
155227 crew  Guppy
dus
pi_115986490
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 12:13 schreef Meike26 het volgende:
Hij gaat ook volgende week die Nurburgring-lauf doen en beetje onhandig om laptop mee te zeulen. Denk dat het met deze minute-to-minute updates ook wel gaat lukken. Alleen oppassen met mijn internet verbruik in Duitsland :o :)
Dat zou ik van te voren even goed checken inderdaad. Het is zo'n nare verrassing anders aan het einde van de maand :X
pi_115986509
:) ;) :( :

[ Bericht 96% gewijzigd door Mirjam op 25-08-2012 12:23:44 (niet doen) ]
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:15:01 #95
50430 Yuki
Student Midwife
pi_115986515
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 12:11 schreef GotC het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 12:11 schreef mosselmossel het volgende:
Hmm, da's dan weer balen GotC.
Dit dus :Y

Maare, kom maar op!
pi_115986680
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 12:14 schreef mosselmossel het volgende:
SPOILER
M'n iPhone, wat doe je :D
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:23:26 #97
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115986699
Nou, nu gaan we het krijgen hoor.... :P
F means you're fucked
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 12:23:49 #98
50430 Yuki
Student Midwife
pi_115986711
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 12:22 schreef Meike26 het volgende:

[..]

M'n iPhone, wat doe je :D
Mijn iPhone kan dit prima aan hoor :7
pi_115986736
Hehe. Mirjam heeft er al voor gezorgd dat je iPhone het weer doet ;)
pi_115986759
Mossel :')
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')