Volkomen elkaar vertrouwen is inderdaad de basis, dat had ik nog geen genoemd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je moet elkaar wel volkomen vertrouwen, en lust en gevoelens los van elkaar kunnen zien
Kijkt naar rechts.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is ook altijd een mooi onderwerp
Dat is nog geiler dan tettenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor de oplettende kijker: strippoker.
Ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
ik zit er zo'n 2,5 jaar in en ik kan je zeggen dat het echt niet altijd even tof is.
ook al ben je niet snel jaloers etc
Nodig haar wel ff als ik ook thuis ben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Las ik nou dat ik met lola mocht scharrelen
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
ik zit er zo'n 2,5 jaar in en ik kan je zeggen dat het echt niet altijd even tof is.
ook al ben je niet snel jaloers etc
Ik vraag me af, waarom dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja.
Kan ik alleen maar onderschrijven.
Wist ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was de TT van vorige topic, hoort een plaatje bij
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja.
Kan ik alleen maar onderschrijven.
ach je bent niet de enigequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:19 schreef piere het volgende:
lijkt me toch lastig maar kan er niet als ervaringsdeskundige over meepraten
dat zou ik alleen delen als SEX niet openbaar wasquote:
Omdat je, naast de normale relatieperikelen die ieder stel heeft ook nog eens andere bijkomende zaken en zorgen hebt.quote:
DM me maarquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat zou ik alleen delen als SEX niet openbaar was
hahaha!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:20 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
i know, voel me soms net een autist
DM?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat zou ik alleen delen als SEX niet openbaar was
Ah oke, op die manier. Redelijk duidelijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat je, naast de normale relatieperikelen die ieder stel heeft ook nog eens andere bijkomende zaken en zorgen hebt.
dit onderandere. je blijft een gewoon mens met gewone gevoelens alleen soms wat meer openminded.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat je, naast de normale relatieperikelen die ieder stel heeft ook nog eens andere bijkomende zaken en zorgen hebt.
Klopt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:20 schreef Grijsbaard het volgende:
Sowieso is een conclusie dat een open relatie voor de meeste mensen niet is weggelegd.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Las ik nou dat ik met lola mocht scharrelen
ik hou niet van dM. typt ongemakkelijk met zoweinig tekens plus dan zit heel mn scherm weer volquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DM?
[..]
Ah oke, op die manier. Redelijk duidelijk
Dat vond ik juist heel prettig aan mijn ex, we konden overal heel openminded en openhartig over pratenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dit onderandere. je blijft een gewoon mens met gewone gevoelens alleen soms wat meer openminded.
PM is ook een optiequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik hou niet van dM. typt ongemakkelijk met zoweinig tekens plus dan zit heel mn scherm weer vol
de mijne vertelde alles pas achterafquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vond ik juist heel prettig aan mijn ex, we konden overal heel openminded en openhartig over praten
Dat is minderquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:23 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
de mijne vertelde alles pas achteraf
HI HA HOSSELAARquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
PM is ook een optieKan je gewoon een lang bericht typen en krijg je alleen een melding van in je scherm
Je moet zelf niet jaloers aangelegd zijn, elkaar voor 100% vertrouwen en seks en liefde heel goed kunnen scheiden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:22 schreef piere het volgende:
[..]
denk het ook ja... zal het aangeleerd zijn of iets zoals we gewoon zijn?
dat kan ik ook met mijn wederhelftjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vond ik juist heel prettig aan mijn ex, we konden overal heel openminded en openhartig over praten
Ja wie nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oeh whihi dat wil ik wel
Niet mijn ding dus denk ik...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Je moet zelf niet jaloers aangelegd zijn, elkaar voor 100% vertrouwen en seks en liefde heel goed kunnen scheiden.
Ik ook, sterker nog dit is al aanleiding om het er nog weer eens over te hebben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat kan ik ook met mijn wederhelftje
maar wie krijgt allemaal de kans ?quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook, sterker nog dit is al aanleiding om het er nog weer eens over te hebben.
nope, al willen veel mannen het wel, maar niet dat hun vriendin het ook doetquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Zoals gezegd, het is niet voor iedereen weggelegd.
Jijquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar wie krijgt allemaal de kans ?![]()
Dan is dat een heel duidelijk antwoord.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:27 schreef Fera het volgende:
Soms zou ik best een open relatie willen, maar dat gaat met deze vent niet gebeuren. Had t ooit voorzichtig aangekaart, maar meer als: wat vind jij? Hij raakte gelijk in paniek en we kregen ruzie ...
wij praten zowiezo veel eroverquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook, sterker nog dit is al aanleiding om het er nog weer eens over te hebben.
Veel zullen zeggen van wel maar willen het uiteindelijk niet. Persoonlijk zou ik er meer moeite hebben met een open relatie dan met af en toe een kleine uitbreidingquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nope, al willen veel mannen het wel, maar niet dat hun vriendin het ook doet
en dat is ook juist het goede ervan. lekker doen wat je wilt doen en verder niet oordelen of iets goed of slecht is. met een scharreltje dan dikke fun en kan ik het wel. maar als het echt serieuzer is dan zie ik haar niet graag met een anderquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Zoals gezegd, het is niet voor iedereen weggelegd.
een open relatie is niet zoals een sinasappel een sinasappel is he. je bepaald zelf de regels en hoe open het isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:29 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
Veel zullen zeggen van wel maar willen het uiteindelijk niet. Persoonlijk zou ik er meer moeite hebben met een open relatie dan met af en toe een kleine uitbreiding
dat heb ik dan weer niet. of je moet het beiden kunnen en anders nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nope, al willen veel mannen het wel, maar niet dat hun vriendin het ook doet
En dat is goed.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wij praten zowiezo veel erover
dat is ook waar. mijn "open" is dus niet zo heel erg openquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
een open relatie is niet zoals een sinasappel een sinasappel is he. je bepaald zelf de regels en hoe open het is
mmv en/of mvv?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:31 schreef Grijsbaard het volgende:
Of ik een open relatie iets vind als ik een vriendin heb weet ik niet. Een trio lijkt me sowieso wel wat, maar dat is dan weer net iets anders
Dit geldt sowieso voor alles binnen een relatie, eerlijk zijn over allesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:31 schreef Moeraskat het volgende:
weetje wat ook zo is. je kunt best een open relatie hebben... maar vanaf het moment dat je het ineens NIET meer wilt moet je ook de ballen hebben om het eerlijk te zeggen + de ander moet ook de verandering kunnen accepteren ( of uit elkaar gaan desnoods)
ja, maar hoeveel stellen zijn werkelijk echt altijd eerlijk?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit geldt sowieso voor alles binnen een relatie, eerlijk zijn over alles
voor mij ook maar dan weer net niet met mijn meissiequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:32 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Allebei eigenlijk, maar mmv eerder denk ik
Ik zou het niet weten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, maar hoeveel stellen zijn werkelijk echt altijd eerlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is eerlijk? lastig.....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat bedoel ik maar..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.
Nu ben ik eerlijk als ik zeg dat ik niet altijd eerlijk ben geweest.
Haha oke! Wat is jouw reden daarvoor, om eerder voor mmv te kiezen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:33 schreef piere het volgende:
[..]
voor mij ook maar dan weer net niet met mijn meissie
zo moeilijk is dat niet. de waarheidquote:
Zeker, maar t had wel wat minder overdreven kunnen zijn. Een trio met n meid ziet ie wel zitten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan is dat een heel duidelijk antwoord.
altijd als in altijd altijd?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hahaha net een ventquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker, maar t had wel wat minder overdreven kunnen zijn. Een trio met n meid ziet ie wel zitten.
misschien dachtie slim te wezenquote:
Ik ben van mening dat je soms voor kleine dingetjes een leugen mag vertellen, maar het moet niet te gek worden uiteraard.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat bedoel ik maar..
ik ook niet hoor, daar niet van
preciesquote:
ach, soms is het beter om nee te zeggen als je ja bedoeld en andersom toch of niet? Maar het moet niet uit de hand lopen neequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je soms voor kleine dingetjes een leugen mag vertellen, maar het moet niet te gek worden uiteraard.
lijkt me gewoon geiler...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:33 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha oke! Wat is jouw reden daarvoor, om eerder voor mmv te kiezen?
Dit bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:35 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ach, soms is het beter om nee te zeggen als je ja bedoeld en andersom toch of niet? Maar het moet niet uit de hand lopen nee
ze vraagt mij vaak als we al in bed liggen om beneden uit de berging water te halen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:35 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ach, soms is het beter om nee te zeggen als je ja bedoeld en andersom toch of niet? Maar het moet niet uit de hand lopen nee
nee een te strak truitjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus.
"Heb ik een dikke pens"?
Tja, dan weet je denk ik wel wat de meeste mannen zullen zeggen
Dat zien alle kerels wel volgens mij.[/]quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker, maar t had wel wat minder overdreven kunnen zijn. Een trio met n meid ziet ie wel zitten.
Nee hoor schatquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus.
"Heb ik een dikke pens"?
Tja, dan weet je denk ik wel wat de meeste mannen zullen zeggen
misschien welquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
misschien dachtie slim te wezen
wat is de situatie?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:37 schreef piere het volgende:
[..]
misschien wel
Wat moet je allemaal zeggen dan om eerlijk te zijn? Een makkelijk antwoord is "alles". maar wat is dan "alles"?
En je doet het toch met liefdequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze vraagt mij vaak als we al in bed liggen om beneden uit de berging water te halen...
of ik dat erg vind..
dan zeg ik altijd nee.. terwijl ik geen zin heb![]()
maar daarom liegen is niet erg.. vind ik
Aan de andere kant ben ik zelf ook van mening dat liefde en sex bij elkaar horen. Maar soms wil ik iemand gewoon doen.quote:
rapapaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:37 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Oké! Mijn reden is iets anders eigenlijk..
waarom ontmoet ik zulke vrouwen nooit?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Trios Kan ik van blijven genieten, net als seks met mn partner het wordt stom als je een draaiboek afspeelt maar Daar ben je zelf bij
Dit soort dingen bedoel ik dus. Je hebt geen zin, maar toch heb je het er voor over.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze vraagt mij vaak als we al in bed liggen om beneden uit de berging water te halen...
of ik dat erg vind..
dan zeg ik altijd nee.. terwijl ik geen zin heb![]()
maar daarom liegen is niet erg.. vind ik
Jij snapt 'm ongeveerquote:
En jij duidelijk nietquote:
ben ik het mee oneens. moet je maar eens maaaaanden lang trio doen met dezelfde mensen....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Trios Kan ik van blijven genieten, net als seks met mn partner het wordt stom als je een draaiboek afspeelt maar Daar ben je zelf bij
Ben ik eigenlijk wel mee eensquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Aan de andere kant ben ik zelf ook van mening dat liefde en sex bij elkaar horen. Maar soms wil ik iemand gewoon doen.
Steeds grenzen verleggen, tot het punt dat je het niet meer kan verleggen..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ben ik het mee oneens. moet je maar eens maaaaanden lang trio doen met dezelfde mensen....
Ik kan me voorstellen dat dat geen zak aan is nee, maar afwisseling is dat het woord.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ben ik het mee oneens. moet je maar eens maaaaanden lang trio doen met dezelfde mensen....
quote:
draaiboek....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Seks en liefde? Ik bedoelde dus dat het bij elkaar hoort, maar af en toe wel zin heb om iemand anders te neuqen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:39 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
dat kan prima los staan van elkaar voor mij
het is echt zo'n afwerk sessie op een gegeven momentquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat geen zak aan is nee, maar afwisseling is dat het woord.
liefde gepaard met sex, sex gaat niet altijd gepaard met liefdequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Seks en liefde? Ik bedoelde dus dat het bij elkaar hoort, maar af en toe wel zin heb om iemand anders te neuqen.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
het is echt zo'n afwerk sessie op een gegeven momentoh nnu jij oh nu jij ..
en soms zit er 1 echt zo bij van.. uh okeu en wat moet IK doen?
Afwisseling is het woordquote:
Haiquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:38 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
waarom ontmoet ik zulke vrouwen nooit?
Vind ik ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:41 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
liefde gepaard met sex, sex gaat niet altijd gepaard met liefde
dat gaat nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Afwisseling is het woordIemand anders zoeken
En net zeg je dat je erop uitgekeken raakt? Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat gaat niet
draaiboek is het niet want het is nooit t zelfde
ja. maar niet omdat het een draaiboek is. meer omdat het nooit meer 1 op 1 wasquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En net zeg je dat je erop uitgekeken raakt? Ik snap het niet.
Waarom zou iemand anders zoeken niet gaan?
dan zou ik het wel kunnen, met mijn partner Kan ik ook jaren seksen zonder dat het niet Leuk wordt..ik snap je punt nietquote:
mijn post hierbovenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan zou ik het wel kunnen, met mijn partner Kan ik ook jaren seksen zonder dat het niet Leuk wordt..ik snap je punt niet
Dat gebeurd heus wel vaker hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En net zeg je dat je erop uitgekeken raakt? Ik snap het niet.
Waarom zou iemand anders zoeken niet gaan?
We zijn gewoon serieus aan het praten binnen een SC
ah, tja Daar kun je toch over praten lijkt me..binnen een goeie relatiequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja. maar niet omdat het een draaiboek is. meer omdat het nooit meer 1 op 1 was
daarom
ik denk rond jouw leeftijd of ouder.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]ik ga echt niet t leven uitleggen hoor. hoe oud ben jij?
dat is ook gebeurt. maar voor mij hoeft het voorlopig dus niet meerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ah, tja Daar kun je toch over praten lijkt me..binnen een goeie relatie
daarom gebeurt het niet meer nu maar zijn er nog wel andere moeilijkhedenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ah, tja Daar kun je toch over praten lijkt me..binnen een goeie relatie
snap ik dan, ik zie het als afwisseling niet als mustquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat is ook gebeurt. maar voor mij hoeft het voorlopig dus niet meer
dr was een emotionele reden voor van 1 van de drie. later was dat niet meer van toepassing plus wat dingen en dat ik er geen behoefte meer aan had. toen is het gestoptquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
snap ik dan, ik zie het als afwisseling niet als must
ja joh maak er een hele gangbang van, gezellig voor de meeting. eerst strippoker en dan partytimequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:46 schreef Grijsbaard het volgende:
En kwartet, wie lijkt dat allemaal wat?(we gaan gewoon steeds een stapje verder)
lijkt me Leuk, swingen ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:46 schreef Grijsbaard het volgende:
En kwartet, wie lijkt dat allemaal wat?(we gaan gewoon steeds een stapje verder)
al gedaan. is wel grappigquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:46 schreef Grijsbaard het volgende:
Gedaan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:46 schreef Grijsbaard het volgende:
daar kun je echt hilarische dingen aan overhouden XDquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lijkt me Leuk, swingen ook
Ja, wat dacht je!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:47 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ja joh maak er een hele gangbang van, gezellig voor de meeting. eerst strippoker en dan partytime
Gedaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:46 schreef Grijsbaard het volgende:
Nee dusquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:48 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ben ik dan als enige zo "onervaren" op dat gebied?
Ik heb ook nog geen trio gehad hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:48 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
Kwartet heb ik ook nooit gedaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:48 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
wanneer is het een gangbang?quote:
Damn wat was het geil inderdaad.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:49 schreef Grijsbaard het volgende:
Kwartet heb ik nog nooit gedaan, maar lijkt me wel geweldig en heeeeel geil!
ik heb teveel en te weinig gedaan voor mijn leeftijd, meer dan de meesten, te weinig naar mijn zinquote:
lolquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Damn wat was het geil inderdaad.
Net was Lola zegt, als ik de mogelijk nog een keer zou krijgen dan zou ik weer vol op duiken.
verdomme nu kom ik echt als een slet overquote:
ik ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb teveel en te weinig gedaan voor mijn leeftijd, meer dan de meesten, te weinig naar mijn zin
Waarom?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
verdomme nu kom ik echt als een slet over
Toch, als je er op let.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:50 schreef Grijsbaard het volgende:
Helaas komen zulke dingen niet vaak op je pad...
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:51 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Wanneer er groepseks plaatsvindt.
Haha hoezo, ik denk dat er meer mensen zijn die meer gedaan hebben op seksgebied dan ik hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:49 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
jij bent mn nieuwe heldin haha
Gemiddeld gezien heb ik denk ik te weinig gedaan voor mijn leeftijdquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb teveel en te weinig gedaan voor mijn leeftijd, meer dan de meesten, te weinig naar mijn zin
jaa.. sorry.. zit ook met iemand te DM'enquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]ik bedoelde vanaf hoeveel personen
niet gaan klagen nou hequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Haha hoezo, ik denk dat er meer mensen zijn die meer gedaan hebben op seksgebied dan ik hoor
omdat ik al die dingen al gedaan hebquote:
Tell me..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Toch, als je er op let.
En vervolgens duurt het ff voordat je echt doorhebt dat het wel eens zou kunnen gebeuren.
Ik heb een aardige inhaalslag gemaaktquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ook wel denk ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gemiddeld gezien heb ik denk ik te weinig gedaan voor mijn leeftijd
Ja dus?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omdat ik al die dingen al gedaan heb
trio
mmv
kwartet
4+
en ik ben pas .. hoe oud ben ik?
23
daar wordt aan gewerkt hierquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een aardige inhaalslag gemaakt
Makkelijk gezegd dan gedaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:53 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik moet nog een inhaalslag maken..... Snel maar weer eens wat actief doen dan!
als ik dat zo vertel voel ik me net een slet wat niet zo is. dat bedoel ik.quote:
mag ik het weten?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Er zijn nog zoveel dingen die ik wil doenvoor sommige dingen ook al persoon in gedachte nu nog de mogelijkheid
Er is geen gebruiksaanwijzing voor, en misschien heb ik die keer wel dondersmazzel gehad.quote:
dat wil ik dus niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Er is geen gebruiksaanwijzing voor, en misschien heb ik die keer wel dondersmazzel gehad.
En je kunt het wel degelijk opzoeken.
Parenclubs e.d.
27.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben 20, jij heel wat ouder volgens mij
Als het ok was dan de juiste partners op de juiste momenten ontmoetquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
trio
mmv
kwartet
4+
23
Haha.. komt een 18 jarige jongen in de parenclub.. hmmm.... kan dat eigenlijk wel?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Er is geen gebruiksaanwijzing voor, en misschien heb ik die keer wel dondersmazzel gehad.
En je kunt het wel degelijk opzoeken.
Parenclubs e.d.
* schrikbarend durft niet te tellenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:54 schreef JJH het volgende:
[..]
27.
4 bedpartners en een keer een kwartet.
Dat is nou niet echt á la casanova.
Sletjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
trio
mmv
kwartet
4+
23
al die ' heftige' dingen heb ik in mijn huidige relatie gedaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:54 schreef piere het volgende:
[..]
Als het ok was dan de juiste partners op de juiste momenten ontmoet
Had ik dus niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat wil ik dus niet.wel maar ik word er misselijk van als ik heel eerlijk ben
Heb ook nog wel wat dingen op mijn lijstje staanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Er zijn nog zoveel dingen die ik wil doenvoor sommige dingen ook al persoon in gedachte nu nog de mogelijkheid
kan er nog niet over meepraten maar dat gaat goedkomenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe ik niet, tis echt mega geil
Nee, maar ik weet niet hoe oud jij bent.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:54 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent hier niet alleen.
Ik heb 1 bedpartner gehad en nog nooit een ONS of 'speciale' dingen gedaan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:54 schreef JJH het volgende:
[..]
27.
you wish sowieso man alleen komt niet binnenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:55 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha.. komt een 18 jarige jongen in de parenclub.. hmmm.... kan dat eigenlijk wel?Komen ze allemaal naar mij toe zeker..
Nee, want er zijn er zat waar je geeneens als man alleen binnenkomt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:55 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha.. komt een 18 jarige jongen in de parenclub.. hmmm.... kan dat eigenlijk wel?Komen ze allemaal naar mij toe zeker..
plus het iskei duurquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
you wish sowieso man alleen komt niet binnen
en ben je daar op het juiste moment in beland?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
al die ' heftige' dingen heb ik in mijn huidige relatie gedaan
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:54 schreef JJH het volgende:
[..]
27.
volgens mij ben ik hier de slet hahahaaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet niet hoe oud jij bent.
[..]
Ik heb 1 bedpartner gehad en nog nooit een ONS of 'speciale' dingen gedaan.
Ah, maar toch. Voor iemand van 27 loop ik niet voorop.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet niet hoe oud jij bent.
[..]
Ik heb 1 bedpartner gehad en nog nooit een ONS of 'speciale' dingen gedaan.
ik weet niet wat ik met die vraag moetquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:57 schreef piere het volgende:
[..]
en ben je daar op het juiste moment in beland?
Sommige wel hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
you wish sowieso man alleen komt niet binnen
ik dan wel met mn 23? mijn vriendin had er op dr 23ste al meer versleten dan ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah, maar toch. Voor iemand van 27 loop ik niet voorop.
Ik kan niet ontkennen dat ik een beetje benieuwd ben naar meerdere personen tegelijk, maar werkt dat een beetje qua aandacht verdeling en jaloezie?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
trio
mmv
kwartet
4+
23
bij ons is het per koppel 80 euro geloof ikquote:
Toch, als stel voor een volledige avond eten en drinken enzo.quote:
Weet ik nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:57 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
[..]
volgens mij ben ik hier de slet hahahaa
Geen idee wat 'normaal' zou zijn voor iemand van 27quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah, maar toch. Voor iemand van 27 loop ik niet voorop.
is ook minder stijlvolle tent vaakquote:
Als ik ja zeg, zeg ik dan dat je een slet bent.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik dan wel met mn 23? mijn vriendin had er op dr 23ste al meer versleten dan ik
van mij moet je nietsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik met die vraag moet
Weejoo.. ik proestte ff mijn bier uit.. :|quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bij ons is het per koppel 80 euro geloof ik
met 3 is het lastigst vind ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat ik een beetje benieuwd ben naar meerdere personen tegelijk, maar werkt dat een beetje qua aandacht verdeling en jaloezie?
Geen idee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik niet
[..]
Geen idee wat 'normaal' zou zijn voor iemand van 27
Overigens was de 2e date wel gelijk seks in een hotel. Achteraf ben ik helemaal niet trots op de relatie
klopt maar als je het niet hebt, heb je het nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Toch, als stel voor een volledige avond eten en drinken enzo.
Goedkoop is anders, maar als ik met mijn meisje lekker uit eten ga ben ik al net zoveel kwijt.
Ik heb geen praktijkervaringquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is ook minder stijlvolle tent vaak
ik wil niet eens beginnen met tellen johquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik niet
[..]
Geen idee wat 'normaal' zou zijn voor iemand van 27
Overigens was de 2e date wel gelijk seks in een hotel. Achteraf ben ik helemaal niet trots op de relatie
ik wil niet zeggen welke het is. maar die is toch best stijlvolquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is ook minder stijlvolle tent vaak
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:59 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik wil niet eens beginnen met tellen joh
Klopt, ik kan het ook niet elke week flikken hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
klopt maar als je het niet hebt, heb je het niet
goh. kijk de opsomming lijkt heel wat. maar het was over het algemeen met dezelfde mensen dus ik weet niet of het dan sletterig is plus het is niet 50 keer voorgevallen ofzo. per ding op 1 hand te tellen op die trio's na danquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik ja zeg, zeg ik dan dat je een slet bent.
Ligt ook aan de samenstelling van de trio. Bedoel de moeilijkheid.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het is niet zoals in de porno?
weet ik nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ben je wel ervaren voor iemand van 23, maar het is niet zo dat je een slet bent.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
goh. kijk de opsomming lijkt heel wat. maar het was over het algemeen met dezelfde mensen dus ik weet niet of het dan sletterig is plus het is niet 50 keer voorgevallen ofzo. per ding op 1 hand te tellen op die trio's na dan
Ik ben niet eens trots op de relatie die ik gehad heb. Ook niet op de seks.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:01 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het met de rest hier zit maar ik ben echt niet op allemaal "trots" zeg maar
mvv natuurlijk, en alleen mvm als het geen eigen partner isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:01 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ligt ook aan de samenstelling van de trio. Bedoel de moeilijkheid.
Euhm, nee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
dankjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan ben je wel ervaren voor iemand van 23, maar het is niet zo dat je een slet bent.
dus van de 2 ben je op 1 al niet trots, dat is wel lelijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben niet eens trots op de relatie die ik gehad heb. Ook niet op de seks.
Vaak wel inderdaad.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:02 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
mvv natuurlijk, en alleen mvm als het geen eigen partner is
2?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:02 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
dus van de 2 ben je op 1 al niet trots, dat is wel lelijk
Daar zou ik wel naar toe willen, maar mag dus nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
125 euro per koppel, eten, drinken, speciale kamers, zwembad,dansvloer, loungedeelte, alleen stellen of single ladys toegestaan. Voor goed stappen met eten en zwemmen vooraf ben ik meer kwijt
ja alleen dan via suspensionquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Bedoel je daar zo'n schommel mee?
Zou ik ook wel eens willen doen.
ow dat had ik ff gemist, je bent nog jong dat komt wel goedquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
2?
Ik heb maar 1 relatie gehad, en dus maar 1 bedpartner
Hoezo?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:01 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ligt ook aan de samenstelling van de trio. Bedoel de moeilijkheid.
Je kijkt geen purnaeu?quote:
Weer een droom aan diggelen.quote:
Yay!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:03 schreef Moeraskat het volgende:
heb ik al gezegd dat mevpoes me zometeen komt halen![]()
![]()
VERRASSING
wij zouden een mooi stelletje zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:03 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Daar zou ik wel naar toe willen, maar mag dus nietmeehhhh
daar heb ik het geld niet voorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
125 euro per koppel, eten, drinken, speciale kamers, zwembad,dansvloer, loungedeelte, alleen stellen of single ladys toegestaan. Voor goed stappen met eten en zwemmen vooraf ben ik meer kwijt
zeg ik ben geen zeekoequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat mijn pand instort
Daar ga ik wel vanuit, maar soms vind ik het wel jammer dat ik geen andere bedpartners heb gehad.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:04 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ow dat had ik ff gemist, je bent nog jong dat komt wel goed
nee ik word daar juist ongeil vanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoezo?
Lijkt mij alleen moeilijker mijn meisje met een man te delen dan met een vrouw.
[..]
Je kijkt geen purnaeu?
[..]
Weer een droom aan diggelen.
Ja, dat is anders, dan is het mvv met je eigen meisje. Maar als je als vrijgezel een trio wil doen is een mvv vaak moeilijker omdat je als man 2 vrouwen moet "vermaken" waar je je handjes letterlijk vol aan hebtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoezo?
Lijkt mij alleen moeilijker mijn meisje met een man te delen dan met een vrouw.
ja en dan kan ik ff bij der uithuilen over vd week .. want KUT WEEKquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Yay!
Opeens toch niet zo'n leeg weekend meer.
toen ik 20 (toch?) was stond mijn teller ook nog niet zo hoog. Nu, 9 jaar later, klaag ik daar echt niet meer overquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit, maar soms vind ik het wel jammer dat ik geen andere bedpartners heb gehad.
Is dat zo?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:04 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
wij zouden een mooi stelletje zijn
Dat zeg ik niet, maar zo stevig is het allemaal niet hier. En ik ga dan natuurlijk te keer als een beest hequote:
ik wil jou wel bijhoudenquote:
hoeveel verschillende partners?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik durf rustig te zeggen dat ik de grootste slet ben hier qua bedpartners![]()
nou noem eens aantallen danquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik durf rustig te zeggen dat ik de grootste slet ben hier qua bedpartners![]()
Ik ben 20 ja, en dus nog een heel leven voor mequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:06 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
toen ik 20 (toch?) was stond mijn teller ook nog niet zo hoog. Nu, 9 jaar later, klaag ik daar echt niet meer over
Ik weet niet. Je bent van de meisjes toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee ik word daar juist ongeil vangek he?
Vrouwen kunnen toch ook elkaar vermaken? Kom nou!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:05 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ja, dat is anders, dan is het mvv met je eigen meisje. Maar als je als vrijgezel een trio wil doen is een mvv vaak moeilijker omdat je als man 2 vrouwen moet "vermaken" waar je je handjes letterlijk vol aan hebt![]()
Maargoed, het is natuurlijk net wat je er zelf van maakt.
ik heb liever een dikke lul en kei harde en lange seks hurquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Je bent van de meisjes toch?
Wordt je dan niet opgewonden van mooie nakende meisjes?
[..]
Vrouwen kunnen toch ook elkaar vermaken? Kom nou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb liever een dikke lul en kei harde en lange seks hur
moet ik weg?quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb liever een dikke lul en kei harde en lange seks hurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My whole life has been a lie!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Niet dat ik veel ervaring heb ofzo. Maar toen ik een trio had met 2 meiden verwachtte ze van mij dat ik mezelf door tweeën kon splitsen..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen kunnen toch ook elkaar vermaken? Kom nou!
ben gestopt met tellen bij 150..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hoeveel verschillende partners?
ohquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:09 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
het is meer een hoi hier ben ik
Vuigaardquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben gestopt met tellen bij 150..
Dat is wel jammer ja. De dames waren niet in elkaar geïnteresseerd?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:09 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Niet dat ik veel ervaring heb ofzo. Maar toen ik een trio had met 2 meiden verwachtte ze van mij dat ik mezelf door tweeën kon splitsen..
Alles behalve dat inderdaad.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat is wel jammer ja. De dames waren niet in elkaar geïnteresseerd?
Serieus?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
meisjes seks. lief zacht en en enquote:
het was je werk?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zoiets jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
meisjes seks. lief zacht en en en
mannenseks
haren trekken, bijten, gillen, hard, veel, lang, heen en weer gooien
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
meisjes seks. lief zacht en en en
mannenseks
Haha, nee hoor..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mannenseks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |