Goed ideequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:12 schreef Tamashii het volgende:
SEXmeet met strippoker, damn dan mag ik van te voren wel indrinken want zo'n held ben ik dus eeeeecht niet.
Je zult wel moeten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:12 schreef Tamashii het volgende:
SEXmeet met strippoker, damn dan mag ik van te voren wel indrinken want zo'n held ben ik dus eeeeecht niet.
braadworstquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor vlees leg jij erop dan?
dat durf ik niet hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:12 schreef Tamashii het volgende:
ik drink nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:17 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
indrinken is niet zo eng toch?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Je mag op schoot komen zitten als je het eng vind hoor.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:26 schreef JJH het volgende:
[..]
fixed.
Ik ga eens even heel sexy de kattenbak leegscheppen.
Haha ik heb net het konijnenhok uitgemest.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom patat en geen friet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:26 schreef JJH het volgende:
[..]
fixed.
Gewoom omdat het patat is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom patat en geen friet?
Haha sterke
Wat gaan julllie voor liefs halen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:35 schreef Tamashii het volgende:
Patat.
WIj gaan naar het dierenasiel.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:38 schreef Vinniiee het volgende:
http://www.encyclo.nl/begrip/Friet
Trek je.conclusie.
quote:patat
•Noord-Nederlandse benaming voor een gerecht van frituren
Gevonden op http://nl.wiktionary.org/wiki/patat
En daar zit 'm precies de crux.quote:friet
•Zuid-Nederlandse benaming voor een gerecht van frituren
Gevonden op http://nl.wiktionary.org/wiki/friet
Is een antieke c.q. verkoop ding c.q rommelmarkt waarbij al het geld naar het asiel gaat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat gaan julllie voor liefs halen?
Of alleen kijken?
Tof.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is een antieke c.q. verkoop ding c.q rommelmarkt waarbij al het geld naar het asiel gaat.
Patat fritesquote:
21 jaar heeft ie toch gekregen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Die Breivik heeft ook echt gewoon een psycho hoofd
Het is pommes fritesquote:
Dat weet ik, maar ik wilde iedereen tevreden stellenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
21 jaar heeft ie toch gekregen?
[..]
Het is pommes frites
Goeie pogingquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik wilde iedereen tevreden stellen.
Balen! Vandaag?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
meh eerste bekeuring voor te hard rijden
Jaquote:
Wow, das nog best veel geld! Doen ze goed.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaze halen maandelijks ongeveer 7000 euro op, zo hoeven ze niet afhankelijk te zijn van subsidies.
Dat is nog serieus geld ook.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaze halen maandelijks ongeveer 7000 euro op, zo hoeven ze niet afhankelijk te zijn van subsidies.
waaromquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:55 schreef JJH het volgende:
Bwehehe, Ministerie van Justitie en Veiligheid vind het verantwoord om mij weer vijf jaar taxi te laten rijden. VOG is binnen. En afgelopen maandag dacht een arbo arts er hetzelfde over.
Kom op, je kent me.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom?
vindt je zelf van niet dan?
ja.. je bent erg geschikt voor taxi, vluchtig contact, veel onderweg..quote:
Momenteel is het een beetje te rustig jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:09 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
jij hebt echt een spannende baan geloof ik
wat voor werk doe je eigenlijk?quote:
R&D medewerker. Ik ontwikkel een elektrische pomp die normaal op lucht werkt, ligt nu ff stil want machinefabriek heeft vakantiequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat voor werk doe je eigenlijk?
Handigquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
collega: ik durf daar geen eerlijk antwoord op te geven meneer.
En collega en klant hebben beiden niet door wat collega nou eigenlijk zegtveeg me op ik ga dood hier
Vond ik ook alquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:16 schreef Tamashii het volgende:
Stilte ineens hier.![]()
Ik moet zo werken, gelukkig maar 3 uurtjes!
Chilll! Sterkte nog even. Ik hoef pas over 3 kwartier te werken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vond ik ook alEn dat op vrijdagmiddag.
Ik ben over 3 kwartiereindelijk
klaar. Werkse zo
Ik heb de hele fucking dag nog niks te doen gehadquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Chilll! Sterkte nog even. Ik hoef pas over 3 kwartier te werken.
Mooi!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:18 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gekocht bij het dierenasiel.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:18 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gekocht bij het dierenasiel.
Ik ben er écht te blij mee. Kost in de winkel zo'n 80 euro, hier was hij 15 dus ik heb ze maar wat extra's gegeven want vorige keer kocht ik ook al OPI nagellak( niet dat het je iets zegt), maar voor 50 cent terwijl die in de winkel 20 euro kosten. Dus die prijzen begrijpen ze niet helemaal.quote:
Lol, dan gaat de tijd echt zo sloom. Ik heb liever dat het druk is, dan dat ik daar zit te FOK!en.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb de hele fucking dag nog niks te doen gehad
M'n pa heeft er ook zo'n 1, zijn mooie klokkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben er écht te blij mee. Kost in de winkel zo'n 80 euro, hier was hij 15 dus ik heb ze maar wat extra's gegeven want vorige keer kocht ik ook al OPI nagellak( niet dat het je iets zegt), maar voor 50 cent terwijl die in de winkel 20 euro kosten. Dus die prijzen begrijpen ze niet helemaal.
Ja precies, flikker alweer bijna in slaapquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lol, dan gaat de tijd echt zo sloom. Ik heb liever dat het druk is, dan dat ik daar zit te FOK!en.
Hahahaha oh, oke!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
M'n pa heeft er ook zo'n 1, zijn mooie klokken
Eigenlijk zegt me dat wel wat
Ja en ik ben er niet trots opquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahaha oh, oke!Nou dat kan natuurlijk.
Hoezo niet? Als je je nagels niet lakt, lijkt het me niet heel erg?quote:
Doe ik niet nee, godzijdank nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als je je nagels niet lakt, lijkt het me niet heel erg?
Dan lijkt het me niet erg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe ik niet nee, godzijdank niet
In dat opzicht is het wel handig jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan lijkt het me niet erg.Als mijn vriend nou wist van welke nagellak ik hield.
Daarom! Pfft, ik heb geen zin in werk. Het is te lekker weer en ik moet nog allemaal inpakken enquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In dat opzicht is het wel handig ja
Ik heb werkelijk nog helemaal niks meegekregen van het weerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daarom! Pfft, ik heb geen zin in werk. Het is te lekker weer en ik moet nog allemaal inpakken en
En vertellen, nee.Hij begreep niet eens waarom ik zo blij was de vorige keer met nagellak.
Beter dat dan wel wat meekrijgen van het weer en niks ermee kunnen doen!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog helemaal niks meegekregen van het weer![]()
Dat is wel stom
Mja das ook weer zo. Zit ik mezelf op te vreten omdat ik geen motor kan rijdenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Beter dat dan wel wat meekrijgen van het weer en niks ermee kunnen doen!
Daarom, des te beter dan. Ik moest vandaag ook allemaal dingen doen, dus kon niet eens zwemmen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja das ook weer zo. Zit ik mezelf op te vreten omdat ik geen motor kan rijden
Oja, je gaat weer op huis aan toch? Succes met pakken
Dat is wel balen jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daarom, des te beter dan. Ik moest vandaag ook allemaal dingen doen, dus kon niet eens zwemmen.![]()
Jup, en het is echt alsof ik mijn hele huis moet meenemen, dat zal wel niet lukken dus sowieso nog terugkomen in September oid.Vooral niet omdat ik elke avond wil inpakken en er dan toch weer bezoek komt dusja.
Neuh alleen maar slecht excuus voor mezelf. Zo van, ochja er komen toch weer mensen dus ik kan moeilijk inpakken als er mensen zijn, nouja dan komen er maar meer mensen want ik heb toch eigenlijk geen zin in inpakken en dan doe ik het morgen wel, maar hee morgen is ditdat dus het komt volgende week wel. Oh godverdomme, dat kan heul niet want dan ben ik al weg hier. Ohja, nouja dan gebeurt het tussendoor wel en anders doet iemand anders het maar. Ohja wie dan, nouja niemand dus want ik moet het zelf doen maar dat maakt niet uit want het komt wel goed. Zo moet je leven jewz!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel balen ja![]()
Niet handig is dat nee"-oh hai" "GODVER IK WOU INPAKKEN
"
Wat een verhaalquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neuh alleen maar slecht excuus voor mezelf. Zo van, ochja er komen toch weer mensen dus ik kan moeilijk inpakken als er mensen zijn, nouja dan komen er maar meer mensen want ik heb toch eigenlijk geen zin in inpakken en dan doe ik het morgen wel, maar hee morgen is ditdat dus het komt volgende week wel. Oh godverdomme, dat kan heul niet want dan ben ik al weg hier. Ohja, nouja dan gebeurt het tussendoor wel en anders doet iemand anders het maar. Ohja wie dan, nouja niemand dus want ik moet het zelf doen maar dat maakt niet uit want het komt wel goed. Zo moet je leven jewz!!
Dat blijkt jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:35 schreef Tamashii het volgende:
Overigens was dat een groot onzinverhaal waar je eigenlijk gewoon overheen moet lezen. Ik verveel me.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:39 schreef Tamashii het volgende:
Ja fuck man, te chille muziek op, make up aan het doen en dan moet ik alweer gaan.
Asaf Avidan, reckoning song en maybe you are (die volgens mij is gecoverd)quote:
Ken ik niet, thuis eens opzoekenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Asaf Avidan, reckoning song en maybe you are (die volgens mij is gecoverd)
Is echt tof.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ken ik niet, thuis eens opzoeken
Lag ik maar in mijn jouw bedquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:45 schreef Tamashii het volgende:
Ik lig wakker in mijn bed! M'n hoofd vol met gedachten. De tijd tikt langzaam door. Slapeloze nachten!
Succes poes. Ik ook.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Motivatie - 0
Nog te werken uren -3
Meh
Erg fijn nummerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:45 schreef Tamashii het volgende:
Ik lig wakker in mijn bed! M'n hoofd vol met gedachten. De tijd tikt langzaam door. Slapeloze nachten!
En ze heeft alweer internet geregeld hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Erg fijn nummer
Hoi vanuit Duitsland met een superfijn.huisje met nog mooier uitzicht
Doe je toch altijd omdat we mooie meiden zijnquote:
hi sexyquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Erg fijn nummer
Hoi vanuit Duitsland met een superfijn.huisje met nog mooier uitzicht
Uiteraardquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Doe je toch altijd omdat we mooie meiden zijn
zal ik jou eens hosselenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan gewoon niet zonder, er wordt hier maar er op los gehosseld, dat moet ik toch ff in de gaten houden![]()
Goede reis gehad ja...
Hai knettermeisje![]()
zo gauw de meiden het ook kunnenquote:
Zo moeilijk is het niet hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zo gauw de meiden het ook kunnen
Ik heb het nog nooit gedaan, dus geen ideequote:
Het is net yahtzee, maar dan andersquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan, dus geen idee
Welke meiden?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zo gauw de meiden het ook kunnen
tamashii, ik, fera en wie het allemaal nog meer niet kan :pquote:
Misschien helpt ditquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:23 schreef JJH het volgende:
Doe ik nou de boel doodvermoorden?
Willen de vrouwtjes niet meer?
I've lost my mojo.
ik val niet op mannen met mojoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:23 schreef JJH het volgende:
Doe ik nou de boel doodvermoorden?
Willen de vrouwtjes niet meer?
I've lost my mojo.
Dan ben ik het dus al minsten toch echt wel bijna een jaar kwijt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik val niet op mannen met mojo
schat je hebt het bij mijn weten nooit gehadquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan ben ik het dus al minsten toch echt wel bijna een jaar kwijt.![]()
![]()
Oké dan ga ik nu even in een hoekje zitten huilen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
schat je hebt het bij mijn weten nooit gehad
Ik weldaarom heb ik jou ook versierd
Dat is ook niet lief om te zeggenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
schat je hebt het bij mijn weten nooit gehad
Ik weldaarom heb ik jou ook versierd
Nee, niet dat soort muziekquote:
Alvast gaan etenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook hommer!
Maar het duurt nog wel een serieus poosje voordat we eten.
Hoi!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:57 schreef Tamashii het volgende:
Hai vanuit de snackbar!
En ik kan wel pokeren hr!
Bammetje gemaakt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alvast gaan eten
[..]
Hoi!
Het is inderdaad mooi weer zeg!
Kaas, boerenmetworst en sla.quote:
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Kaas, boerenmetworst en sla.
Boerenmetworst, doet de me denken, is er ook boerenzonderworst?
En is dat datn niet zielig voor die boeren, ik bedoel, ik zo ook niet blij zijn zonder worst.
En wat is er met die boeren met worst gebeurt zodat ze uiteindelijk op mijn boterham belanden?
Was het ook.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt lekker.
Lol, dat heb ik me ook altijd afgevraagd..
Jij hebt echt geniale humorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Was het ook.
En we zullen het nooit weten.
Boterhamworst, ook zo eentje.
Is het beter dan een boter met ham? Of een boterham met worst?
En waarom zou je het in hemelsnaam om een augurk heenrollen als het boterhamworst heet!
Dat is ook een beetje mijn probleem, mijn ouders wel, maar om nou iedere keer die kant op te reizen voor een bad...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:21 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ook, maar ik heb geen bad
Drek sporten
Ik doe dat wel regelmatig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje mijn probleem, mijn ouders wel, maar om nou iedere keer die kant op te reizen voor een bad...
Dus op de badslippers en met ene handdoek over de schouder die kant op.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee maar een paar straten dus dat scheelt
Ik zeg: badkamer verbouwenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje mijn probleem, mijn ouders wel, maar om nou iedere keer die kant op te reizen voor een bad...
Ja zoietsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus op de badslippers en met ene handdoek over de schouder die kant op.
Ook dat schijnt tegenwoordig te kunnen! In sommige woningen schijnt het te mogen, aangezien mijn oom en tante dat ook hebben gedaan.quote:
Maar dan nog, voorlopig geen centen voor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:44 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ook dat schijnt tegenwoordig te kunnen!
Haha als het niet nodig is, is de keuze helemaal snel gemaakt!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dan nog, voorlopig geen centen voor.
En zo heel veel meer dan ik nu heb kun je volgens mij niet in mijn badkamer.
Noem me naïef, noem me makkelijk beïnvloedbaar en goedgelovig, maar ik geloof die man.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:01 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil ook een bad! Lijkt me ontzettend chill!
En ik vind het zielig voor Armstrong.
Ik verwacht van niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:07 schreef Tamashii het volgende:
Eens ja, ik vind het een schandaal en wil handtekeningen verzamelen , maar dat zal wel niet helpen.
Ohai.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:20 schreef Moeraskat het volgende:
weeekend. met niets te doen. welkom leegte
Dan zoek je toch iets leuks om te gaan doenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:20 schreef Moeraskat het volgende:
weeekend. met niets te doen. welkom leegte
waarom?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zoek je toch iets leuks om te gaan doen
SPOILER: gelul over mijn werkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo klink je, maar ondertussenSPOILER: gelul over mijn werkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Oh, ik dacht dat je het niet leuk vond dat je niks te doen had, maar als je het wel lekker rustig vind is het ook goed natuurlijkquote:
oh jawel hur, geen verplichtingen.. en alle tijd om opt laatste minuut af te sprekenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het niet leuk vond dat je niks te doen had, maar als je het wel lekker rustig vind is het ook goed natuurlijk
zo?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hihi idd
wil je trouwens ff naam van bedrijf uit de quote halen
Dat is vaak ook wel lekker jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh jawel hur, geen verplichtingen.. en alle tijd om opt laatste minuut af te spreken
Ik heb bling voor paul. Gothic bling, dat wel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Vanavond lang douchen en morgen langggggg in bed liggenen verder geen klap uitvoeren
is mijn planning
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quoten dut nie op mn werk ineens..
maar ja hoor zo is goed katje
inleveren en rapquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
bling voor paul?
paul is toch geen wannabe gangsta..
paul is gelovig en vroom enzo
Nee weet je hoe verquote:
Heuvelop heuvelaf?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee weet je hoe ver
En ik geniet er van
En net even de omgeving verkent en ik ga morgen zo'n tof stukje hardlopen
mag ik dan mee?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee weet je hoe ver
En ik geniet er van
En net even de omgeving verkent en ik ga morgen zo'n tof stukje hardlopen
quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dan nog, voorlopig geen centen voor.
En zo heel veel meer dan ik nu heb kun je volgens mij niet in mijn badkamer.
Goddomme ik voel werkelijk elke spier in min lichaamquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Heuvelop heuvelaf?
Dat zal je wel merken in je kuiten.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goddomme ik voel werkelijk elke spier in min lichaamVooral mijn buikspieren
maar zo'n setje heb je welquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eh nee, ik ben alles behalve dat
nee vlak stukje rondom meer...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Heuvelop heuvelaf?
Dat zal je wel merken in je kuiten.
Lekker, ook om te zwemmen of is t daar zo warm niet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee vlak stukje rondom meer...
Moeraskat tuurlijk mag je mee
pics van je zusjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik niet, kan m wel van me zusje lenen ?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee vlak stukje rondom meer...
Moeraskat tuurlijk mag je mee
is ze lekker?quote:
Ze hebben tegenwoordig ook trapliften. Misschien dat dat een optie is?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
Godver flikker ik weer bijna de trap af
sorry voor de naakt fotoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:58 schreef Vinniiee het volgende:
Godver flikker ik weer bijna de trap af
je kan er zwemmen ja zagen we net ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker, ook om te zwemmen of is t daar zo warm niet?
Weet ik veel, ze is 13quote:
Neh, komt omdat ik mn benen getraind heb en kan ik mn lichaamsgewicht niet goed opvangen xDquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:01 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig ook trapliften. Misschien dat dat een optie is?
He, wat? Dan mag je mij vertellen waar die staatquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sorry voor de naakt fotoik wist niet dat ik dat effect op je had
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
He, wat? Dan mag je mij vertellen waar die staat
Haha dat snap ik eigenlijk wel. Ik had dat altijd na de avondvierdaagse. Mijn benen voelden 5x zwaarder als normaal..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neh, komt omdat ik mn benen getraind heb en kan ik mn lichaamsgewicht niet goed opvangen xD
heb ik dit jaar voor het eerst gelopenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:05 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha dat snap ik eigenlijk wel. Ik had dat altijd na de avondvierdaagse. Mijn benen voelden 5x zwaarder als normaal..
jij snapte de grap wel hequote:
De 5 of de 10?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb ik dit jaar voor het eerst gelopen
nee hoor ik ook nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:07 schreef JJH het volgende:
Ben ik nou de enige die geen pics van poes heeft...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Haha ik eentje, maar die stond ook al eens in een topic.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:07 schreef JJH het volgende:
Ben ik nou de enige die geen pics van poes heeft...
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee hoor ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wijfquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
*kruipt in hoekje en gaat huilen*
Oh nee wacht, dat ja de douche die aan staat
Dat was ik niet vergeten hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:10 schreef Moeraskat het volgende:
jjh jij hebt me 'real life ' gezien
en een hartverzakking jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:16 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Leuk!! En knap hoor! Eigenlijk wel fotowaardig..
Oké, dat is schrikken!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en een hartverzakking ja
Was hem 1 avond kwijt geraakt
Volgend jaar weer, met naam en telefoonnrbandje
Fotos zijn er uhm wel denk ik
Dat was het zeker, van die dingen waar je niet over nadenkt, gelukkig had hij met de andere groep meegelopen dus alles kwam goed terecht hoorquote:
Haha wat een held inderdaadquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik hoor gegil uit de keuken...als een bang meisje...ik roep : Wat valt je aan ? Een spin een kakkerlak ? Krijg terug: een lege colaflesWat n held
Die colaflessen moet je niet onderschattenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik hoor gegil uit de keuken...als een bang meisje...ik roep : Wat valt je aan ? Een spin een kakkerlak ? Krijg terug: een lege colaflesWat n held
Whihihiquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
7 maanden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zeg royco hoe kom jij ineens weer single dan ? Je had best poosje iets toch ?
en nu weer koos seksloos ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
7 maanden.
Grote afstand, weinig tijd voor elkaar.
En nog wat andere dingetjes.
Nee, ik mag weer scharrelen nu hequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en nu weer koos seksloos ?
hoiquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
7 maanden.
Grote afstand, weinig tijd voor elkaar.
En nog wat andere dingetjes.
ikwas eerstquote:
niet volledigquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Ben je single dan?
kommaar schatjonquote:
wij hebben een openrelatie jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja, als je van je partner mag dan mag het he
je weet niet wat je zegtquote:
Mag wel hoor!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nou dan Doe ik wel met niemand scharrelen....
Moeilijkt lijkt het me zeker, maar je kan wel van alles en iedereen genietenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
Open relatie lijkt me juist zéér moeilijk.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:58 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Wat dan? Waarom zou dat niet chill zijn?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
Open relatie lijkt me juist zéér moeilijk.
Nou als het moeilijk is, dan is het toch helemaal niet zo chill ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:00 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Moeilijkt lijkt het me zeker, maar je kan wel van alles en iedereen genieten
moet je beiden kunnen, het gaat niet vanzelf. Maar als het luktquote:
neequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je dan wél een open relatie hebt?
Als iets moeilijk is, hoeft het voor mij niet gelijk "niet chill" te zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou als het moeilijk is, dan is het toch helemaal niet zo chill ?
Dat is waar, maar er zitten zoals altijd voor , maar ook nadelen aan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet je beiden kunnen, het gaat niet vanzelf. Maar als het lukt![]()
Mijn beste vriendin heeft dat ook, en die is er heel blij meequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet je beiden kunnen, het gaat niet vanzelf. Maar als het lukt![]()
ik zelf ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin heeft dat ook, en die is er heel blij mee
School en open relatie vind ik nou niet echt vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:03 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Als iets moeilijk is, hoeft het voor mij niet gelijk "niet chill" te zijn.
(voorbeeldje: School vind ik pittig en behoorlijk moeilijk, maar doordat er ook veel voordelen aanzitten (leuke mensen tegenkomen, leuke dingen doen), vind ik het wel chill)
Laten we het dan zo zeggen: Een open relatie is moeilijk, maar wel chill zo lang het goed gaat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
School en open relatie vind ik nou niet echt vergelijkbaar.
Dat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
School en open relatie vind ik nou niet echt vergelijkbaar.
Niks voor mij dusquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat.
Je moet er tegenkunnen, er open voor staan, seks en liefde écht kunnen scheiden en vooral niet jaloers aangelegd zijn.
Ik denk dat ik het ook wel zou kunnenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zelf ookveel mensen denken dat n fuckbuddy ook al n open relatie is
Naja, ik zou dat wel kunnen denk ik. In het begin wel erg wennen, maar het is beter dan vreemdgaan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat.
Je moet er tegenkunnen, er open voor staan, seks en liefde écht kunnen scheiden en vooral niet jaloers aangelegd zijn.
Als je 'er aan moet wennen' is het gedoemd te mislukken. Je went er niet aan namelijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:10 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Naja, ik zou dat wel kunnen denk ik. In het begin wel erg wennen, maar het is beter dan vreemdgaan.
Ja je moet elkaar wel volkomen vertrouwen, en lust en gevoelens los van elkaar kunnen zienquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:09 schreef JJH het volgende:
Even een heel plat voorbeeldje. Het meisje van wie je zielsveel houd, met wie je oud wil worden en kinderen krijgen zoekt soms haar pleziertjes buiten de deur, gewoon op een doordeweekse woensdagavond. Jij bent alleen thuis, of aan het werk. Terwijl zij heerlijk ligt te genieten met een voor jouw vreemde man, in een voor jou vreemd bed in een voor jou vreemd huis.
Hij zit aan haar geniet van haar, zij zit aan hem, pijpt hem, trekt hem, neukt hem.
Eind van de avond komt ze thuis, komt tegen je aanliggen op de bank en vraagt hoe jouw avond was.
ja, wel apart en bijna ondenkbaar. Maar ik denk dat eerder beiden er behoefte aan moeten hebben. Als beiden dit doen zal de kloof minder erg zijn denk ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:09 schreef JJH het volgende:
Even een heel plat voorbeeldje. Het meisje van wie je zielsveel houd, met wie je oud wil worden en kinderen krijgen zoekt soms haar pleziertjes buiten de deur, gewoon op een doordeweekse woensdagavond. Jij bent alleen thuis, of aan het werk. Terwijl zij heerlijk ligt te genieten met een voor jouw vreemde man, in een voor jou vreemd bed in een voor jou vreemd huis.
Hij zit aan haar geniet van haar, zij zit aan hem, pijpt hem, trekt hem, neukt hem.
Eind van de avond komt ze thuis, komt tegen je aanliggen op de bank en vraagt hoe jouw avond was.
Hmm weet zo niet. Ik denk dat ik het niet zou kunnen, "beste" is proberen denk ik, maar dat kan goed fout gaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:09 schreef JJH het volgende:
Met mijquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nou dan Doe ik wel met niemand scharrelen....
Tja, geen ervaring mee, dus geen idee, maar dat zei mijn gevoel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je 'er aan moet wennen' is het gedoemd te mislukken. Je went er niet aan namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |