Goed ideequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:12 schreef Tamashii het volgende:
SEXmeet met strippoker, damn dan mag ik van te voren wel indrinken want zo'n held ben ik dus eeeeecht niet.
Je zult wel moeten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:12 schreef Tamashii het volgende:
SEXmeet met strippoker, damn dan mag ik van te voren wel indrinken want zo'n held ben ik dus eeeeecht niet.
braadworstquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor vlees leg jij erop dan?
dat durf ik niet hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:12 schreef Tamashii het volgende:
ik drink nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:17 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
indrinken is niet zo eng toch?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Je mag op schoot komen zitten als je het eng vind hoor.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:26 schreef JJH het volgende:
[..]
fixed.
Ik ga eens even heel sexy de kattenbak leegscheppen.
Haha ik heb net het konijnenhok uitgemest.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom patat en geen friet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:26 schreef JJH het volgende:
[..]
fixed.
Gewoom omdat het patat is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom patat en geen friet?
Haha sterke
Wat gaan julllie voor liefs halen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:35 schreef Tamashii het volgende:
Patat.
WIj gaan naar het dierenasiel.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:38 schreef Vinniiee het volgende:
http://www.encyclo.nl/begrip/Friet
Trek je.conclusie.
quote:patat
•Noord-Nederlandse benaming voor een gerecht van frituren
Gevonden op http://nl.wiktionary.org/wiki/patat
En daar zit 'm precies de crux.quote:friet
•Zuid-Nederlandse benaming voor een gerecht van frituren
Gevonden op http://nl.wiktionary.org/wiki/friet
Is een antieke c.q. verkoop ding c.q rommelmarkt waarbij al het geld naar het asiel gaat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat gaan julllie voor liefs halen?
Of alleen kijken?
Tof.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is een antieke c.q. verkoop ding c.q rommelmarkt waarbij al het geld naar het asiel gaat.
Patat fritesquote:
21 jaar heeft ie toch gekregen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Die Breivik heeft ook echt gewoon een psycho hoofd
Het is pommes fritesquote:
Dat weet ik, maar ik wilde iedereen tevreden stellenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
21 jaar heeft ie toch gekregen?
[..]
Het is pommes frites
Goeie pogingquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik wilde iedereen tevreden stellen.
Balen! Vandaag?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
meh eerste bekeuring voor te hard rijden
Jaquote:
Wow, das nog best veel geld! Doen ze goed.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaze halen maandelijks ongeveer 7000 euro op, zo hoeven ze niet afhankelijk te zijn van subsidies.
Dat is nog serieus geld ook.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaze halen maandelijks ongeveer 7000 euro op, zo hoeven ze niet afhankelijk te zijn van subsidies.
waaromquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:55 schreef JJH het volgende:
Bwehehe, Ministerie van Justitie en Veiligheid vind het verantwoord om mij weer vijf jaar taxi te laten rijden. VOG is binnen. En afgelopen maandag dacht een arbo arts er hetzelfde over.
Kom op, je kent me.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom?
vindt je zelf van niet dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |