Goed ideequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:12 schreef Tamashii het volgende:
SEXmeet met strippoker, damn dan mag ik van te voren wel indrinken want zo'n held ben ik dus eeeeecht niet.
Je zult wel moeten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:12 schreef Tamashii het volgende:
SEXmeet met strippoker, damn dan mag ik van te voren wel indrinken want zo'n held ben ik dus eeeeecht niet.
braadworstquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat voor vlees leg jij erop dan?
dat durf ik niet hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:12 schreef Tamashii het volgende:
ik drink nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:17 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
indrinken is niet zo eng toch?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Je mag op schoot komen zitten als je het eng vind hoor.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:26 schreef JJH het volgende:
[..]
fixed.
Ik ga eens even heel sexy de kattenbak leegscheppen.
Haha ik heb net het konijnenhok uitgemest.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Waarom patat en geen friet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:26 schreef JJH het volgende:
[..]
fixed.
Gewoom omdat het patat is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom patat en geen friet?
Haha sterke
Wat gaan julllie voor liefs halen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:35 schreef Tamashii het volgende:
Patat.
WIj gaan naar het dierenasiel.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:38 schreef Vinniiee het volgende:
http://www.encyclo.nl/begrip/Friet
Trek je.conclusie.
quote:patat
•Noord-Nederlandse benaming voor een gerecht van frituren
Gevonden op http://nl.wiktionary.org/wiki/patat
En daar zit 'm precies de crux.quote:friet
•Zuid-Nederlandse benaming voor een gerecht van frituren
Gevonden op http://nl.wiktionary.org/wiki/friet
Is een antieke c.q. verkoop ding c.q rommelmarkt waarbij al het geld naar het asiel gaat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat gaan julllie voor liefs halen?
Of alleen kijken?
Tof.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is een antieke c.q. verkoop ding c.q rommelmarkt waarbij al het geld naar het asiel gaat.
Patat fritesquote:
21 jaar heeft ie toch gekregen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Die Breivik heeft ook echt gewoon een psycho hoofd
Het is pommes fritesquote:
Dat weet ik, maar ik wilde iedereen tevreden stellenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
21 jaar heeft ie toch gekregen?
[..]
Het is pommes frites
Goeie pogingquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik wilde iedereen tevreden stellen.
Balen! Vandaag?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
meh eerste bekeuring voor te hard rijden
Jaquote:
Wow, das nog best veel geld! Doen ze goed.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaze halen maandelijks ongeveer 7000 euro op, zo hoeven ze niet afhankelijk te zijn van subsidies.
Dat is nog serieus geld ook.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaze halen maandelijks ongeveer 7000 euro op, zo hoeven ze niet afhankelijk te zijn van subsidies.
waaromquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:55 schreef JJH het volgende:
Bwehehe, Ministerie van Justitie en Veiligheid vind het verantwoord om mij weer vijf jaar taxi te laten rijden. VOG is binnen. En afgelopen maandag dacht een arbo arts er hetzelfde over.
Kom op, je kent me.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom?
vindt je zelf van niet dan?
ja.. je bent erg geschikt voor taxi, vluchtig contact, veel onderweg..quote:
Momenteel is het een beetje te rustig jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:09 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
jij hebt echt een spannende baan geloof ik
wat voor werk doe je eigenlijk?quote:
R&D medewerker. Ik ontwikkel een elektrische pomp die normaal op lucht werkt, ligt nu ff stil want machinefabriek heeft vakantiequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat voor werk doe je eigenlijk?
Handigquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
collega: ik durf daar geen eerlijk antwoord op te geven meneer.
En collega en klant hebben beiden niet door wat collega nou eigenlijk zegtveeg me op ik ga dood hier
Vond ik ook alquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:16 schreef Tamashii het volgende:
Stilte ineens hier.![]()
Ik moet zo werken, gelukkig maar 3 uurtjes!
Chilll! Sterkte nog even. Ik hoef pas over 3 kwartier te werken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vond ik ook alEn dat op vrijdagmiddag.
Ik ben over 3 kwartiereindelijk
klaar. Werkse zo
Ik heb de hele fucking dag nog niks te doen gehadquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Chilll! Sterkte nog even. Ik hoef pas over 3 kwartier te werken.
Mooi!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:18 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gekocht bij het dierenasiel.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:18 schreef Tamashii het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gekocht bij het dierenasiel.
Ik ben er écht te blij mee. Kost in de winkel zo'n 80 euro, hier was hij 15 dus ik heb ze maar wat extra's gegeven want vorige keer kocht ik ook al OPI nagellak( niet dat het je iets zegt), maar voor 50 cent terwijl die in de winkel 20 euro kosten. Dus die prijzen begrijpen ze niet helemaal.quote:
Lol, dan gaat de tijd echt zo sloom. Ik heb liever dat het druk is, dan dat ik daar zit te FOK!en.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb de hele fucking dag nog niks te doen gehad
M'n pa heeft er ook zo'n 1, zijn mooie klokkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben er écht te blij mee. Kost in de winkel zo'n 80 euro, hier was hij 15 dus ik heb ze maar wat extra's gegeven want vorige keer kocht ik ook al OPI nagellak( niet dat het je iets zegt), maar voor 50 cent terwijl die in de winkel 20 euro kosten. Dus die prijzen begrijpen ze niet helemaal.
Ja precies, flikker alweer bijna in slaapquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lol, dan gaat de tijd echt zo sloom. Ik heb liever dat het druk is, dan dat ik daar zit te FOK!en.
Hahahaha oh, oke!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
M'n pa heeft er ook zo'n 1, zijn mooie klokken
Eigenlijk zegt me dat wel wat
Ja en ik ben er niet trots opquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahaha oh, oke!Nou dat kan natuurlijk.
Hoezo niet? Als je je nagels niet lakt, lijkt het me niet heel erg?quote:
Doe ik niet nee, godzijdank nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoezo niet? Als je je nagels niet lakt, lijkt het me niet heel erg?
Dan lijkt het me niet erg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe ik niet nee, godzijdank niet
In dat opzicht is het wel handig jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan lijkt het me niet erg.Als mijn vriend nou wist van welke nagellak ik hield.
Daarom! Pfft, ik heb geen zin in werk. Het is te lekker weer en ik moet nog allemaal inpakken enquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In dat opzicht is het wel handig ja
Ik heb werkelijk nog helemaal niks meegekregen van het weerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daarom! Pfft, ik heb geen zin in werk. Het is te lekker weer en ik moet nog allemaal inpakken en
En vertellen, nee.Hij begreep niet eens waarom ik zo blij was de vorige keer met nagellak.
Beter dat dan wel wat meekrijgen van het weer en niks ermee kunnen doen!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog helemaal niks meegekregen van het weer![]()
Dat is wel stom
Mja das ook weer zo. Zit ik mezelf op te vreten omdat ik geen motor kan rijdenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Beter dat dan wel wat meekrijgen van het weer en niks ermee kunnen doen!
Daarom, des te beter dan. Ik moest vandaag ook allemaal dingen doen, dus kon niet eens zwemmen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja das ook weer zo. Zit ik mezelf op te vreten omdat ik geen motor kan rijden
Oja, je gaat weer op huis aan toch? Succes met pakken
Dat is wel balen jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daarom, des te beter dan. Ik moest vandaag ook allemaal dingen doen, dus kon niet eens zwemmen.![]()
Jup, en het is echt alsof ik mijn hele huis moet meenemen, dat zal wel niet lukken dus sowieso nog terugkomen in September oid.Vooral niet omdat ik elke avond wil inpakken en er dan toch weer bezoek komt dusja.
Neuh alleen maar slecht excuus voor mezelf. Zo van, ochja er komen toch weer mensen dus ik kan moeilijk inpakken als er mensen zijn, nouja dan komen er maar meer mensen want ik heb toch eigenlijk geen zin in inpakken en dan doe ik het morgen wel, maar hee morgen is ditdat dus het komt volgende week wel. Oh godverdomme, dat kan heul niet want dan ben ik al weg hier. Ohja, nouja dan gebeurt het tussendoor wel en anders doet iemand anders het maar. Ohja wie dan, nouja niemand dus want ik moet het zelf doen maar dat maakt niet uit want het komt wel goed. Zo moet je leven jewz!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel balen ja![]()
Niet handig is dat nee"-oh hai" "GODVER IK WOU INPAKKEN
"
Wat een verhaalquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neuh alleen maar slecht excuus voor mezelf. Zo van, ochja er komen toch weer mensen dus ik kan moeilijk inpakken als er mensen zijn, nouja dan komen er maar meer mensen want ik heb toch eigenlijk geen zin in inpakken en dan doe ik het morgen wel, maar hee morgen is ditdat dus het komt volgende week wel. Oh godverdomme, dat kan heul niet want dan ben ik al weg hier. Ohja, nouja dan gebeurt het tussendoor wel en anders doet iemand anders het maar. Ohja wie dan, nouja niemand dus want ik moet het zelf doen maar dat maakt niet uit want het komt wel goed. Zo moet je leven jewz!!
Dat blijkt jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:35 schreef Tamashii het volgende:
Overigens was dat een groot onzinverhaal waar je eigenlijk gewoon overheen moet lezen. Ik verveel me.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:39 schreef Tamashii het volgende:
Ja fuck man, te chille muziek op, make up aan het doen en dan moet ik alweer gaan.
Asaf Avidan, reckoning song en maybe you are (die volgens mij is gecoverd)quote:
Ken ik niet, thuis eens opzoekenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Asaf Avidan, reckoning song en maybe you are (die volgens mij is gecoverd)
Is echt tof.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ken ik niet, thuis eens opzoeken
Lag ik maar in mijn jouw bedquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:45 schreef Tamashii het volgende:
Ik lig wakker in mijn bed! M'n hoofd vol met gedachten. De tijd tikt langzaam door. Slapeloze nachten!
Succes poes. Ik ook.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Motivatie - 0
Nog te werken uren -3
Meh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |