Volkomen elkaar vertrouwen is inderdaad de basis, dat had ik nog geen genoemd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je moet elkaar wel volkomen vertrouwen, en lust en gevoelens los van elkaar kunnen zien
Kijkt naar rechts.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is ook altijd een mooi onderwerp
Dat is nog geiler dan tettenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor de oplettende kijker: strippoker.
Ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
ik zit er zo'n 2,5 jaar in en ik kan je zeggen dat het echt niet altijd even tof is.
ook al ben je niet snel jaloers etc
Nodig haar wel ff als ik ook thuis ben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Las ik nou dat ik met lola mocht scharrelen
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
ik zit er zo'n 2,5 jaar in en ik kan je zeggen dat het echt niet altijd even tof is.
ook al ben je niet snel jaloers etc
Ik vraag me af, waarom dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja.
Kan ik alleen maar onderschrijven.
Wist ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was de TT van vorige topic, hoort een plaatje bij
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja.
Kan ik alleen maar onderschrijven.
ach je bent niet de enigequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:19 schreef piere het volgende:
lijkt me toch lastig maar kan er niet als ervaringsdeskundige over meepraten
dat zou ik alleen delen als SEX niet openbaar wasquote:
Omdat je, naast de normale relatieperikelen die ieder stel heeft ook nog eens andere bijkomende zaken en zorgen hebt.quote:
DM me maarquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat zou ik alleen delen als SEX niet openbaar was
hahaha!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:20 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
i know, voel me soms net een autist
DM?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat zou ik alleen delen als SEX niet openbaar was
Ah oke, op die manier. Redelijk duidelijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat je, naast de normale relatieperikelen die ieder stel heeft ook nog eens andere bijkomende zaken en zorgen hebt.
dit onderandere. je blijft een gewoon mens met gewone gevoelens alleen soms wat meer openminded.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat je, naast de normale relatieperikelen die ieder stel heeft ook nog eens andere bijkomende zaken en zorgen hebt.
Klopt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:20 schreef Grijsbaard het volgende:
Sowieso is een conclusie dat een open relatie voor de meeste mensen niet is weggelegd.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Las ik nou dat ik met lola mocht scharrelen
ik hou niet van dM. typt ongemakkelijk met zoweinig tekens plus dan zit heel mn scherm weer volquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DM?
[..]
Ah oke, op die manier. Redelijk duidelijk
Dat vond ik juist heel prettig aan mijn ex, we konden overal heel openminded en openhartig over pratenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dit onderandere. je blijft een gewoon mens met gewone gevoelens alleen soms wat meer openminded.
PM is ook een optiequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik hou niet van dM. typt ongemakkelijk met zoweinig tekens plus dan zit heel mn scherm weer vol
de mijne vertelde alles pas achterafquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vond ik juist heel prettig aan mijn ex, we konden overal heel openminded en openhartig over praten
Dat is minderquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:23 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
de mijne vertelde alles pas achteraf
HI HA HOSSELAARquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
PM is ook een optieKan je gewoon een lang bericht typen en krijg je alleen een melding van in je scherm
Je moet zelf niet jaloers aangelegd zijn, elkaar voor 100% vertrouwen en seks en liefde heel goed kunnen scheiden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:22 schreef piere het volgende:
[..]
denk het ook ja... zal het aangeleerd zijn of iets zoals we gewoon zijn?
dat kan ik ook met mijn wederhelftjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vond ik juist heel prettig aan mijn ex, we konden overal heel openminded en openhartig over praten
Ja wie nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oeh whihi dat wil ik wel
Niet mijn ding dus denk ik...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Je moet zelf niet jaloers aangelegd zijn, elkaar voor 100% vertrouwen en seks en liefde heel goed kunnen scheiden.
Ik ook, sterker nog dit is al aanleiding om het er nog weer eens over te hebben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat kan ik ook met mijn wederhelftje
maar wie krijgt allemaal de kans ?quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook, sterker nog dit is al aanleiding om het er nog weer eens over te hebben.
nope, al willen veel mannen het wel, maar niet dat hun vriendin het ook doetquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Zoals gezegd, het is niet voor iedereen weggelegd.
Jijquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar wie krijgt allemaal de kans ?![]()
Dan is dat een heel duidelijk antwoord.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:27 schreef Fera het volgende:
Soms zou ik best een open relatie willen, maar dat gaat met deze vent niet gebeuren. Had t ooit voorzichtig aangekaart, maar meer als: wat vind jij? Hij raakte gelijk in paniek en we kregen ruzie ...
wij praten zowiezo veel eroverquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ook, sterker nog dit is al aanleiding om het er nog weer eens over te hebben.
Veel zullen zeggen van wel maar willen het uiteindelijk niet. Persoonlijk zou ik er meer moeite hebben met een open relatie dan met af en toe een kleine uitbreidingquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nope, al willen veel mannen het wel, maar niet dat hun vriendin het ook doet
en dat is ook juist het goede ervan. lekker doen wat je wilt doen en verder niet oordelen of iets goed of slecht is. met een scharreltje dan dikke fun en kan ik het wel. maar als het echt serieuzer is dan zie ik haar niet graag met een anderquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Zoals gezegd, het is niet voor iedereen weggelegd.
een open relatie is niet zoals een sinasappel een sinasappel is he. je bepaald zelf de regels en hoe open het isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:29 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
Veel zullen zeggen van wel maar willen het uiteindelijk niet. Persoonlijk zou ik er meer moeite hebben met een open relatie dan met af en toe een kleine uitbreiding
dat heb ik dan weer niet. of je moet het beiden kunnen en anders nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nope, al willen veel mannen het wel, maar niet dat hun vriendin het ook doet
En dat is goed.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wij praten zowiezo veel erover
dat is ook waar. mijn "open" is dus niet zo heel erg openquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
een open relatie is niet zoals een sinasappel een sinasappel is he. je bepaald zelf de regels en hoe open het is
mmv en/of mvv?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:31 schreef Grijsbaard het volgende:
Of ik een open relatie iets vind als ik een vriendin heb weet ik niet. Een trio lijkt me sowieso wel wat, maar dat is dan weer net iets anders
Dit geldt sowieso voor alles binnen een relatie, eerlijk zijn over allesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:31 schreef Moeraskat het volgende:
weetje wat ook zo is. je kunt best een open relatie hebben... maar vanaf het moment dat je het ineens NIET meer wilt moet je ook de ballen hebben om het eerlijk te zeggen + de ander moet ook de verandering kunnen accepteren ( of uit elkaar gaan desnoods)
ja, maar hoeveel stellen zijn werkelijk echt altijd eerlijk?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit geldt sowieso voor alles binnen een relatie, eerlijk zijn over alles
voor mij ook maar dan weer net niet met mijn meissiequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:32 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Allebei eigenlijk, maar mmv eerder denk ik
Ik zou het niet weten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, maar hoeveel stellen zijn werkelijk echt altijd eerlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is eerlijk? lastig.....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat bedoel ik maar..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.
Nu ben ik eerlijk als ik zeg dat ik niet altijd eerlijk ben geweest.
Haha oke! Wat is jouw reden daarvoor, om eerder voor mmv te kiezen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:33 schreef piere het volgende:
[..]
voor mij ook maar dan weer net niet met mijn meissie
zo moeilijk is dat niet. de waarheidquote:
Zeker, maar t had wel wat minder overdreven kunnen zijn. Een trio met n meid ziet ie wel zitten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan is dat een heel duidelijk antwoord.
altijd als in altijd altijd?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hahaha net een ventquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker, maar t had wel wat minder overdreven kunnen zijn. Een trio met n meid ziet ie wel zitten.
misschien dachtie slim te wezenquote:
Ik ben van mening dat je soms voor kleine dingetjes een leugen mag vertellen, maar het moet niet te gek worden uiteraard.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat bedoel ik maar..
ik ook niet hoor, daar niet van
preciesquote:
ach, soms is het beter om nee te zeggen als je ja bedoeld en andersom toch of niet? Maar het moet niet uit de hand lopen neequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je soms voor kleine dingetjes een leugen mag vertellen, maar het moet niet te gek worden uiteraard.
lijkt me gewoon geiler...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:33 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha oke! Wat is jouw reden daarvoor, om eerder voor mmv te kiezen?
Dit bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:35 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ach, soms is het beter om nee te zeggen als je ja bedoeld en andersom toch of niet? Maar het moet niet uit de hand lopen nee
ze vraagt mij vaak als we al in bed liggen om beneden uit de berging water te halen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:35 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
ach, soms is het beter om nee te zeggen als je ja bedoeld en andersom toch of niet? Maar het moet niet uit de hand lopen nee
nee een te strak truitjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus.
"Heb ik een dikke pens"?
Tja, dan weet je denk ik wel wat de meeste mannen zullen zeggen
Dat zien alle kerels wel volgens mij.[/]quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker, maar t had wel wat minder overdreven kunnen zijn. Een trio met n meid ziet ie wel zitten.
Nee hoor schatquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus.
"Heb ik een dikke pens"?
Tja, dan weet je denk ik wel wat de meeste mannen zullen zeggen
misschien welquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
misschien dachtie slim te wezen
wat is de situatie?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:37 schreef piere het volgende:
[..]
misschien wel
Wat moet je allemaal zeggen dan om eerlijk te zijn? Een makkelijk antwoord is "alles". maar wat is dan "alles"?
En je doet het toch met liefdequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze vraagt mij vaak als we al in bed liggen om beneden uit de berging water te halen...
of ik dat erg vind..
dan zeg ik altijd nee.. terwijl ik geen zin heb![]()
maar daarom liegen is niet erg.. vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |