Volkomen elkaar vertrouwen is inderdaad de basis, dat had ik nog geen genoemd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je moet elkaar wel volkomen vertrouwen, en lust en gevoelens los van elkaar kunnen zien
Kijkt naar rechts.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is ook altijd een mooi onderwerp
Dat is nog geiler dan tettenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor de oplettende kijker: strippoker.
Ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
ik zit er zo'n 2,5 jaar in en ik kan je zeggen dat het echt niet altijd even tof is.
ook al ben je niet snel jaloers etc
Nodig haar wel ff als ik ook thuis ben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Las ik nou dat ik met lola mocht scharrelen
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
ik zit er zo'n 2,5 jaar in en ik kan je zeggen dat het echt niet altijd even tof is.
ook al ben je niet snel jaloers etc
Ik vraag me af, waarom dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja.
Kan ik alleen maar onderschrijven.
Wist ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was de TT van vorige topic, hoort een plaatje bij
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja.
Kan ik alleen maar onderschrijven.
ach je bent niet de enigequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:19 schreef piere het volgende:
lijkt me toch lastig maar kan er niet als ervaringsdeskundige over meepraten
dat zou ik alleen delen als SEX niet openbaar wasquote:
Omdat je, naast de normale relatieperikelen die ieder stel heeft ook nog eens andere bijkomende zaken en zorgen hebt.quote:
DM me maarquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat zou ik alleen delen als SEX niet openbaar was
hahaha!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:20 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
i know, voel me soms net een autist
DM?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat zou ik alleen delen als SEX niet openbaar was
Ah oke, op die manier. Redelijk duidelijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat je, naast de normale relatieperikelen die ieder stel heeft ook nog eens andere bijkomende zaken en zorgen hebt.
dit onderandere. je blijft een gewoon mens met gewone gevoelens alleen soms wat meer openminded.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat je, naast de normale relatieperikelen die ieder stel heeft ook nog eens andere bijkomende zaken en zorgen hebt.
Klopt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:20 schreef Grijsbaard het volgende:
Sowieso is een conclusie dat een open relatie voor de meeste mensen niet is weggelegd.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Las ik nou dat ik met lola mocht scharrelen
ik hou niet van dM. typt ongemakkelijk met zoweinig tekens plus dan zit heel mn scherm weer volquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DM?
[..]
Ah oke, op die manier. Redelijk duidelijk
Dat vond ik juist heel prettig aan mijn ex, we konden overal heel openminded en openhartig over pratenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dit onderandere. je blijft een gewoon mens met gewone gevoelens alleen soms wat meer openminded.
PM is ook een optiequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik hou niet van dM. typt ongemakkelijk met zoweinig tekens plus dan zit heel mn scherm weer vol
de mijne vertelde alles pas achterafquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vond ik juist heel prettig aan mijn ex, we konden overal heel openminded en openhartig over praten
Dat is minderquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:23 schreef schrikbarend het volgende:
[..]
de mijne vertelde alles pas achteraf
HI HA HOSSELAARquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
PM is ook een optieKan je gewoon een lang bericht typen en krijg je alleen een melding van in je scherm
Je moet zelf niet jaloers aangelegd zijn, elkaar voor 100% vertrouwen en seks en liefde heel goed kunnen scheiden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:22 schreef piere het volgende:
[..]
denk het ook ja... zal het aangeleerd zijn of iets zoals we gewoon zijn?
dat kan ik ook met mijn wederhelftjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vond ik juist heel prettig aan mijn ex, we konden overal heel openminded en openhartig over praten
Ja wie nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oeh whihi dat wil ik wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |