Alleen Zeg ns Aaaa was leuk en die serie met Rijk de Gooijer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:10 schreef Pheno het volgende:
Uberhaupt NL-series die grappig moeten zijn
Allemaal naar het dansprog morgen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:08 schreef Cee het volgende:
Beat the Best, voor diegenen die vorige week verstandig waren en 's avonds op het terras zaten: don't bother.
We gaan duiken toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Allemaal naar het dansprog morgen?
Mwoa.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen Zeg ns Aaaa was leuk en die serie met Rijk de Gooijer.
Met Loes Lucaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:11 schreef Renesite het volgende:
Golden Girls![]()
![]()
![]()
Lijkt me zo leuk! Leuk concept! HOE KOMEN ZE EROP!
Strictly komt toch ook? Want dan kies ik voor kwaliteit (JA DAT IS KWALITEIT).quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Allemaal naar het dansprog morgen?
En Sam Sam.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen Zeg ns Aaaa was leuk en die serie met Rijk de Gooijer.
Is dat die serie met Gerard Cox? Ik haat die manquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:12 schreef Greys het volgende:
Toen Was Geluk vond ik ook supergoed te pruimen hoor
Eerlijk is eerlijk. En niet voor niets 16 seizoenen succesvol geweest.
Oh dat was wel redelijk leuk jaquote:
Ligt misschien aan die oude lullen generatie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:12 schreef Greys het volgende:
Toen Was Geluk vond ik ook supergoed te pruimen hoor
Eerlijk is eerlijk. En niet voor niets 16 seizoenen succesvol geweest.
Ik zag die reclame gister weer en dacht 'hey, dat komt altijd ineens enorm terug zodra VOH start'quote:
Ik kijk wel uit, ik kan niet zingen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:12 schreef Symphonic het volgende:
Ik zou het tof vinden als Karin een keer meedeed met the Voice
Ja ik bedoelde Strictlyquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Strictly komt toch ook? Want dan kies ik voor kwaliteit (JA DAT IS KWALITEIT).
Als Wendy het aanprees zou het nog leuker zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zag die reclame gister weer en dacht 'hey, dat komt altijd ineens enorm terug zodra VOH start'
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, ik kan niet zingen.
Ja dat is die serie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat die serie met Gerard Cox? Ik haat die man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja behalve de remake die afgrijselijk wasquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:13 schreef Stefan het volgende:
Van alle NL series is Zeg eens AAA de enige die origineel is qua maken
Dat lijkt mij tegenwoordig niet zo leuk als toen het nog lang was.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Winston z'n haar door de war gooien
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat is die serie.
En ik vind hem tof.Hij is ook tof en JokeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat is die serie.
En ik vind hem tof.Vanwege zijn ongefundeerde haat aan Amsterdam... vreselijke man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vermoed dat ik toch te nieuwsgierig ben en even moet zappenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:13 schreef Greys het volgende:
@Stefan, o.a. Kelly (ohhhhhhhh Kelly, ja die ja), Emile Ratelband, Jody Bernal, Joeri v Gelder geloof ik, Melodie Klaver, Patty Brard en een GTST gozert geloof ik doen mee aan dat duikplankgebeuren.
Goddank, ik was al bang dat ik m'n Kuiken moest missen vanwege fopduikende c-sterren op zaterdag!quote:
Je verwacht het niet he?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:15 schreef Renesite het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEE EEN LOVE PROGRAMMA MET![]()
R
![]()
Obbert ten Brink
NIET! Dat was ik heul vergetenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:15 schreef Cee het volgende:
Oh en de gids zegt dat vanaf volgende week BZV weer begint.
Ik zag hem altijd op tvquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:15 schreef Karina het volgende:
Ik zag Serge Henri Valke altijd in de tram
Hhjaaaaaaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
NIET! Dat was ik heul vergetenOMG, OMG!!
Dat is beter als een help! of Sorry programma met John Williamsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:15 schreef Renesite het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEE EEN LOVE PROGRAMMA MET![]()
R
![]()
Obbert ten Brink
Klopt ja, maar was wel erg leuk vond ik, heerlijke zwarte humor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:15 schreef Stefan het volgende:
Allemaal nagemaakte series
SamSam-Man about the House
Kees en Co - 2.4 Children
Toen was Geluk - Honeymooners
Die serie met Rijk de Gooier was ook eerst een buitenlandse serie
JOhnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is beter als een help! of Sorry programma met John Williams
Dat moet je met tig korrels zout nemenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanwege zijn ongefundeerde haat aan Amsterdam... vreselijke man.
Verlepte C-sterren doen mee om het geld zou t moeten hetenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:13 schreef Greys het volgende:
@Stefan, o.a. Kelly (ohhhhhhhh Kelly, ja die ja), Emile Ratelband, Jody Bernal, Joeri v Gelder geloof ik, Melodie Klaver, Patty Brard en een GTST gozert geloof ik doen mee aan dat duikplankgebeuren.
Half de tv-(BN)wereld kotst op Rotjeknorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanwege zijn ongefundeerde haat aan Amsterdam... vreselijke man.
Je kunt me niet overtuigenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat moet je met tig korrels zout nemen
Hij komt heel vaak in Amsterdam en dat schrijft ie ook vaak genoeg.
Sterker nog, toen hij 50 jaar in het vak zat kreeg hij de ode... in Amsterdam
Nou ja, eerlijk is eerlijk, daar kom ik ook liever nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Half de tv-(BN)wereld kotst op Rotjeknor
Hoef je ook niet te overtuigen, maar wilde toch even melden dat je die haat niet te serieus moet nemenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt me niet overtuigenIk vind hem echt irritant.
Wat een haat naar Rotterdam zegquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja, eerlijk is eerlijk, daar kom ik ook liever niet
Ik ben er 1 keer geweest voor de Counting Crows volgens mij. Ik heb het overleefd en ik kon iedereen verstaan!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, anders irriteer je je ook niet zo aan Coxquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:
Ik zag Cox altijd bij de Kuipquote:
Who cares ze zit nu vast aan een wurgcontractquote:
Ja kloptquote:
Volgens mij van Applequote:
Ik dacht een ipad, als ik Apple was zou ik er over gaan klagenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
Kijk een Samsung tablet, helemaal geen reclame hoor.
Pip zou dan wel een toffe naam zijn voor een cavia.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:19 schreef Renesite het volgende:
"Wat eruit komt"
Ik gok een kind. Een cavia zou raar zijn
Pippiequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pip zou dan wel een toffe naam zijn voor een cavia.
Het heeft een kind dus neequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn er al dames die soppen om die jongen?
Sonja Silvaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
dit was uit seizoen 1quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:20 schreef Karina het volgende:
Oh hij is totaal aan mij voorbij gegaan geloof ik. Vorige keer.
Dreft denk ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Goed verwoord.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:20 schreef iBenny het volgende:
Oh my. We gaan nu ook al eigen kandidaten recyclen
nee, ik hou het droog bij dezequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
M'n loins beginnen lichtelijk te vlammen maar de combinatie vrouw + kind + accent + rode broek doen ze doven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Oh die komt niet meer op FOK!quote:
Oh als hij nu solo nog een keer wil proberen vind ik niet eens zo gek eigenlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:20 schreef iBenny het volgende:
Oh my. We gaan nu ook al eigen kandidaten recyclen
Daar staat me al Ben dinges van bijquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n loins beginnen lichtelijk te vlammen maar de combinatie vrouw + kind + accent + rode broek doen ze doven.
Als je het over de duvel hebt. ALleen de Blof-versiequote:
Nope, maar past niet bij dit nummerquote:
Kunstmest ook.quote:
Ze willen wel erg graag dat vriendin, kind, tante mien bij de audities zijnquote:
quote:
Ik zou het best slecht willen noemenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:22 schreef Symphonic het volgende:
Nee net bijzonder genoeg, maar ook niet slecht
Hij wist nog niet of hij in zijn Nederlandse of Engelse fase zatquote:
quote:
De mijne waren al een tijdje uitgeklapperdquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:22 schreef Studiotje het volgende:
Bij welke dame beginnen de eierstokken al te klapperen?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
De mijne waren al een tijdje uitgeklapperd
En loopt linea recta de zee in. Ik zeg, doen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:22 schreef Pheno het volgende:
Man, zelfs Blof draait zich om in zeeland.
Ik vind het ook niksquote:
Sowwiequote:
Nogal jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het ook niksEn het is een mannetje, attitude
Straks ff een FP-berichtje schrijven voor over een paar weken "Trijntje doet The Voice-kandidaat"quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:23 schreef Livra het volgende:
Trijntje zoekt een man he. Neem dat mee in je achterhoofd.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:24 schreef fratsman het volgende:
"Ik hoor het allemaal niet!" Laat die koter dan thuis,snol!![]()
Wie, snollen?quote:
Wel 'n lekkere snolquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:24 schreef fratsman het volgende:
"Ik hoor het allemaal niet!" Laat die koter dan thuis,snol!![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:24 schreef Karina het volgende:
Volgens mij jankte dat kind helemaal niet en was het een bandje.
zodat kijkers zeggenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef vencodark het volgende:
Vanwaar komt die baby steeds in beeld?
Dan heeft Wendy iemand om op niveau mee te praten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef vencodark het volgende:
Om de exleden van Stichting Martijn nog even te pleasen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef vencodark het volgende:
Beetje?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef Pino112 het volgende:
Kijkt Treintje nou een beetje scheel?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aan de stoel vast en op de knop blijven drukken?
Aan de knop en dan marco op zijn eigenzinnig wijze laten drukken zoals daarnet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aan de stoel vast en op de knop blijven drukken?
Een beetje?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef Pino112 het volgende:
Alleen met 1 oogquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef Pino112 het volgende:
Ik denk dat ze instructies krijgen, 'neem iedereen mee'quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:24 schreef Livra het volgende:
Is het een nieuwe trend om die jong mee te nemen?
Alsof ze een trein aan ziet komen terwijl ze aan de rails is gebondenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:25 schreef Pino112 het volgende:
Geen Ipad.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
Wat een rijke kandidaten allemaal, ze kunnen allemaal een tablet betalen.
Van Bogglequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik haar ergens van ken
Vroeger kreeg je tabletten nog op receptquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:26 schreef Karina het volgende:
Wat een rijke kandidaten allemaal, ze kunnen allemaal een tablet betalen.
Wat een slechte versiertruc!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik haar ergens van ken
" Ik ben zooooo hip en anders"!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:26 schreef Livra het volgende:
Semi-nonchalant kapsel waar ze zeker een uur voor voor de spiegel heeft gestaan.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |