Nurlailaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Dingetje dinges! Oh god wat was het nou.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Haar kind van 2 heeft levenslust, wow, dat is wel bijzonder voor een peuter idd
vroeger was er ook iemand op blote voeten, wie was dat ook alweer ?quote:
Dus datquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:53 schreef Greys het volgende:
Best aardig hoor, maar gewoon een gemiddeld goede coverzangeres eerlijk gezegd
Oe songfestival, Engelse, kom niet op haar naam.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:54 schreef just me het volgende:
[..]
vroeger was er ook iemand op blote voeten, wie was dat ook alweer ?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:53 schreef ZaZoe het volgende:
De lat ligt natuurlijk veel hoger in het derde seizoen
Ik denk dat het niveau inderdaad heel hoog is dit jaar!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:53 schreef ZaZoe het volgende:
De lat ligt natuurlijk veel hoger in het derde seizoen
Die heb ik al. Divemaster en welquote:
Was dat niet Michelle uit 2001?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe songfestival, Engelse, kom niet op haar naam.
Sandy Shawquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Jezus?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:54 schreef just me het volgende:
[..]
vroeger was er ook iemand op blote voeten, wie was dat ook alweer ?
Sandy Shaw?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en die liep nog over het water ook!quote:
quote:
Sieneke?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Marco die blonde dan weer welquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Losheid en souplesse, gelukkig gaat dit niet over een blondje van 17m anders had ik Marco weer niet serieus kunnen nemen
"Oh, wat is ie groot"quote:
naapquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hier ook niet. Kan geen verbinding worden gemaakt
absoluut terecht...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:55 schreef Greys het volgende:
Wel terecht dat ze voor beiden niet gedrukt hebben.
Geen wow.
Nee die is niet lekker genoeg voor Marco, zelfs 20 jaar oudere Leo is knapperquote:
quote:
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:57 schreef Karina het volgende:
Die kop van Wendy, alsof er iemand dood is gegaan.
Ohohquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:57 schreef iBenny het volgende:
Dat kind jankt als Bart de Graaf in een teringtubbiepak
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:57 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:57 schreef iBenny het volgende:
Ze is zo lekker emosjioneelquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:57 schreef Karina het volgende:
Nee, de auto-cue was stukquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:57 schreef Karina het volgende:
Afknippen. collega heeft ook jaren dreads gehad en die had na het eruit halen ook dus tijdelijk erg kort haar...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
Hoe krijg je dat in hemelsnaam weer normaal, dat haar?
Ik heb gemist of ze nu door isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou idd. Gister heel de dag in een vliegtuig, nu heel de dag daar
Tondeusequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
Douchen? Is de lak eruit?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
quote:
Winston wist niet hoe ze aanmoestenquote:
Ik zit duidelijk te ver van de tvquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
T zijn dreads, megaklitten.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:59 schreef Stickertje het volgende:
lijkt net of er een nest vogelspinnen op haar kop gestorven is
Doe maar duurquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we hebben er net gisteren een gekocht
Ik ookquote:
Ja.. eng gewoon.quote:
Van Winston?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we hebben er net gisteren een gekocht
de zusjes doen allebei meequote:
Ja precies wat ik bedoelde, gewoon drukken vanwege het liedje was dat volgens mij...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:00 schreef Cee het volgende:
Nou, na die 'You don't know' al drukken vind ik een beetje te furrrr.
Dat is correct, net zo debiel als toen bij de Tattoo Saunders.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:00 schreef Cee het volgende:
Nou, na die 'You don't know' al drukken vind ik een beetje te furrrr.
Zo eentje hebben we nodig. Wat een mens was dat zeg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:00 schreef Greys het volgende:
Qua energie doet ze me denken aan Idols - Nathalie
Beste NSF-pakje ooit!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
He jak, zo'n Raffaela-typeke volgens mij...
dacht ik ook net aanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat was er eentje waar ik echt retehyper van werd, op een goede manier.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo eentje hebben we nodig. Wat een mens was dat zeg.
Punaise onder d'r voet?quote:
Whehehequote:
Lijkt me echt zo gaaf, dat je gewoon je strot open kan gooien en kan gaan zingen zonder dat mensen van de brug willen springen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Op dit soort momenten besef ik weer hoe graag ik ook goed zou willen kunnen zingen, lekker de hele dag uit je stekkert op dit soort riedels![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Niet voormij hoor, ik kan er niet mee overweg
quote:
*checkt* Nee ik heb geen uitslag. Dat had ik bij Rafaella meteen de eerste keer al.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou he? Lijkt me echt awesome als je dat kuntquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Lijkt me echt zo gaaf, dat je gewoon je strot open kan gooien en kan gaan zingen zonder dat mensen van de brug willen springen.
Yupquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:01 schreef vencodark het volgende:
Is zij dat ja, van zomer op je radio?
Ze is wel tof iig!
Nou zijn stem slaat er van overquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:02 schreef Paxcon het volgende:
Marco even weer interessant doen voor de camera
Ik zou bij elke emotie in het leven gaan zingen, lekker ballads en gejodel, lekker uptempo, heerlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Lijkt me echt zo gaaf, dat je gewoon je strot open kan gooien en kan gaan zingen zonder dat mensen van de brug willen springen.
Dit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:02 schreef fratsman het volgende:
[..]
*checkt* Nee ik heb geen uitslag. Dat had ik bij Rafaella meteen de eerste keer al.
Oh kapot ook zeker niet neequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:02 schreef Injetta het volgende:
Prima stem en leuke vlotte meid, maar om nou te zeggen dat ik er kapot van ben.
Mijn lat ligt dit jaar echt heeeeeeeeel hoog!
Winston, met nazorg?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:02 schreef Symphonic het volgende:
Godver, precies telefoon tijdens dit nummer
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:02 schreef Stickertje het volgende:
volgens mij weten ze al wie er die dag op komt dagen anders kunnen ze niet al op het tweede woord al drukken
Soms als er een leuk liedje op de radio komt en ik ben bijna thuis rij ik een blokje extra om, lekker ongegeneerd meeblèren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou bij elke emotie in het leven gaan zingen, lekker ballads en gejodel, lekker uptempo, heerlijk
En je om jezelf moet lachen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms als er een leuk liedje op de radio komt en ik ben bijna thuis rij ik een blokje extra om, lekker ongegeneerd meeblèren.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:03 schreef Paxcon het volgende:
''Voor elke kandidaat die al geweest is''
Niet chronologisch uitgezonden dus..
Ik mis tante Ansj.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:03 schreef Livra het volgende:
"Lieverd"
"It's gonna happen"
"It's ready"
Ik moet nog even wennen aan Trijntje.
Ik helemaal niet, was er klaar mee na zoveel seizoenenquote:
Voor het zingen het kerk uitquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:04 schreef Greys het volgende:
Huuu, daar krijg ik nu wel een beetje kriebels van![]()
Van dat zingen is geven.
Ja dat jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:04 schreef Greys het volgende:
Van dat zingen is geven.
En van dat ze niet droog kan blijven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:04 schreef Greys het volgende:
Van dat zingen is geven.
Ja een beetje welquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:04 schreef Greys het volgende:
Van dat zingen is geven.
Dat wel ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:04 schreef Karina het volgende:
Wat een geslijm zeg. Wat moeten ze nu nog zeggen tegen iemand die NOG beter is?
Sterker, heel veel kandidaten worden door de makers gevraagd mee te doenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:02 schreef Stickertje het volgende:
volgens mij weten ze al wie er die dag op komt dagen anders kunnen ze niet al op het tweede woord al drukken
Ideale befhoogte?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:05 schreef Renesite het volgende:
Roel wil wel met haar aan de slag hihi
Ja dat is idd een beetje jammer, maar wij blijven toch wel hangenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:06 schreef Starlie het volgende:
Met dit geneuzel ben je inderdaad wel tot december bezig met alle shows!
Nou, afschieten die ventquote:
Ja, die vond ik ook leukquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:06 schreef vencodark het volgende:
Ik vond Zomer op je radio trouwens toen al leuk. Jammer dat het, geloof ik, toen niet zo'n hit werd.
Dat was toch gewoon een jinglequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:06 schreef vencodark het volgende:
Ik vond Zomer op je radio trouwens toen al leuk. Jammer dat het, geloof ik, toen niet zo'n hit werd.
Vooruitziende blik en zien we always ultra?quote:
quote:
Ja maar hier op vrijdagquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is idd een beetje jammer, maar wij blijven toch wel hangen
Jaquote:
Als je goed bent, hoef je daar ook niet bescheiden over te zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:05 schreef Stickertje het volgende:
ik vind die kandidaat, hoe zo ook mag heten, arrogant...
quote:
Ja alsof de dames te evenaren zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:07 schreef Pheno het volgende:
Golden Girls? In het Nederlands? Really? Ik ga Obama bellen om die rode knop in te drukken. WTF?
De enige die dat een beetje leuk kan maken is Loes Luca.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:07 schreef Pheno het volgende:
Golden Girls? In het Nederlands? Really? Ik ga Obama bellen om die rode knop in te drukken. WTF?
Beat the Best.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:07 schreef Injetta het volgende:
Ik heb even gecheckt of ik naar SBS6 zit te kijken i.p.v. RTL4.
Hee, zit Angela nu bij een andere talentenshow?
Beat the Bestquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:07 schreef Injetta het volgende:
Ik heb even gecheckt of ik naar SBS6 zit te kijken i.p.v. RTL4.
Hee, zit Angela nu bij een andere talentenshow?
Dat dusquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:08 schreef Deisyy het volgende:
Dat kan toch nooit leuk zijn, dat Golden Girls
Welke lamlul heeft dat bedacht?quote:
iedereen is gek op jack 'publiek zal het prachtig vinden... tel op 1.2m kijkersquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:08 schreef Deisyy het volgende:
Zelfs dat wil ik niet wetenquote:
Ik wil niet weten hoe erg dat gaat zijnquote:
Ik lig nu al gierend onder de bankquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:08 schreef Deisyy het volgende:
En de Toen Was Geluk kijkers.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
iedereen is gek op jack 'publiek zal het prachtig vinden... tel op 1.2m kijkers
Een show waar mensen aan meedoen die al 20 jaar dat beroep doen, bellenblazen enzoquote:
Die vind ik per definitie niet leukquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
De enige die dat een beetje leuk kan maken is Loes Luca.
Ik ookquote:Dus ik ga het 1 aflevering aanzien
Dat was wel met vlagen grappig.........voor Rotterdammersquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
En de Toen Was Geluk kijkers.
Ook ruim een miljoen.
Krijgt ze betaald?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
Een collega van mij gaat naar de opnames van Golden Girls
Er was ook geen moer aan. Morgen kijken hoe sterren te pletter vallen in een zwembad.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
Een show waar mensen aan meedoen die al 20 jaar dat beroep doen, bellenblazen enzo
Welke sterren?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Er was ook geen moer aan. Morgen kijken hoe sterren te pletter vallen in een zwembad.
Dat dusquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was wel met vlagen grappig.........voor Rotterdammers
Dat vond ik nog best oke, vergeleken Gek op Jackquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
En de Toen Was Geluk kijkers.
Ook ruim een miljoen.
Mental image: waarom zie ik je nu met je broek op de enkels vol poep onder je bank sproeien?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik lig nu al gierend onder de bank
quote:
Dit beeld kloptquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mental image: waarom zie ik je nu met je broek op de enkels vol poep onder je bank sproeien?
Oh, start dat morgen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Er was ook geen moer aan. Morgen kijken hoe sterren te pletter vallen in een zwembad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |