Dat moet tegenwoordig toch ook?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Net pasfotos laten maken, oa voor een nieuw paspoort. Ik heb weer zo crimineel mogelijk gekeken.
Dat dus, geen ongepaste foto's van mij!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lezen!!!
Het zijn maar pasfoto's van TM...
Oh. Jammerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat dus, geen ongepaste foto's van mij!
En ik zet ze hier niet op, blijf liever een beetje anoniem
En je moet je oren kunnen zien.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat moet tegenwoordig toch ook?
Niet meer lachen, wenkbrauwen optrekken en bij voorkeur iets grommen...
Dat is dan weer het voordeel van vroeg beginnen natuurlijkquote:
Daar groei je best wel snel in vind ik... kwestie van wennen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is dan weer het voordeel van vroeg beginnen natuurlijk
Ik zal het echt moeten gaan leren, vroeg opstaan...
Komt vanzelf, met kinderenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is dan weer het voordeel van vroeg beginnen natuurlijk
Ik zal het echt moeten gaan leren, vroeg opstaan...
Nachtportier bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor sommige beroepen hoef je niet vroeg op te staan
Leer hem klokkijken en zichzelf vermaken tot half achtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Komt vanzelf, met kinderendan heb je geen keus
Overigens typisch, ik moet werken vandaag, dus Jair sliep uit tot 07:00. Morgen, zondag en maandag zul je zien dat hij om 5:50 wakker is![]()
![]()
Was dit onze manier van "Jongens, we moeten jullie iets vertellen?" Of hoe hebben we dat eigenlijk gedaan?quote:
Nou, bijna..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik neem aan dat ze die inmiddels hebben
Dankzij PS weet ik nu hoe je eruit zietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat dus, geen ongepaste foto's van mij!
En ik zet ze hier niet op, blijf liever een beetje anoniem
Ideaal. Lennon kan het ook al een tijdje. Maar wil alleen nog niet in z'n eentje naar beneden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:08 schreef Mark het volgende:
Mijn zoontje van 2 weet nu al hoe hij de TV en DVD moet aanzetten (en film verwisselen): ideaal!
zie, hij is ook grijsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Was dit onze manier van "Jongens, we moeten jullie iets vertellen?" Of hoe hebben we dat eigenlijk gedaan?
[..]
Nou, bijna..
[ afbeelding ]
[..]
Dankzij PS weet ik nu hoe je eruit ziet
Ze zijn al 6 minuten vrij!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:19 schreef Cobra4 het volgende:
De Fransen!![]()
Nu snel een facebookactie starten om ze daar te laten zitten.![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Jan_opgepakt__.html
Meer dan genoeg ruimte. Behalve als je met een vrachtwagen komtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zeg Red hoe is de parkeer situatie bij jou?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
meh bijna
Ik kom met deze: [ afbeelding ]
Veel plezier.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik stap maar es in de auto richting A'veen dan
ga zo ook maar eens kijkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:18 schreef Cobra4 het volgende:
Bijna "pakjesavond".![]()
http://www.vgtv.no/#!id=55544
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |