Dat moet tegenwoordig toch ook?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Net pasfotos laten maken, oa voor een nieuw paspoort. Ik heb weer zo crimineel mogelijk gekeken.
Dat dus, geen ongepaste foto's van mij!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lezen!!!
Het zijn maar pasfoto's van TM...
Oh. Jammerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat dus, geen ongepaste foto's van mij!
En ik zet ze hier niet op, blijf liever een beetje anoniem
En je moet je oren kunnen zien.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat moet tegenwoordig toch ook?
Niet meer lachen, wenkbrauwen optrekken en bij voorkeur iets grommen...
Dat is dan weer het voordeel van vroeg beginnen natuurlijkquote:
Daar groei je best wel snel in vind ik... kwestie van wennen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is dan weer het voordeel van vroeg beginnen natuurlijk
Ik zal het echt moeten gaan leren, vroeg opstaan...
Komt vanzelf, met kinderenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat is dan weer het voordeel van vroeg beginnen natuurlijk
Ik zal het echt moeten gaan leren, vroeg opstaan...
Nachtportier bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor sommige beroepen hoef je niet vroeg op te staan
Leer hem klokkijken en zichzelf vermaken tot half achtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Komt vanzelf, met kinderendan heb je geen keus
Overigens typisch, ik moet werken vandaag, dus Jair sliep uit tot 07:00. Morgen, zondag en maandag zul je zien dat hij om 5:50 wakker is![]()
![]()
Was dit onze manier van "Jongens, we moeten jullie iets vertellen?" Of hoe hebben we dat eigenlijk gedaan?quote:
Nou, bijna..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik neem aan dat ze die inmiddels hebben
Dankzij PS weet ik nu hoe je eruit zietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat dus, geen ongepaste foto's van mij!
En ik zet ze hier niet op, blijf liever een beetje anoniem
Ideaal. Lennon kan het ook al een tijdje. Maar wil alleen nog niet in z'n eentje naar beneden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:08 schreef Mark het volgende:
Mijn zoontje van 2 weet nu al hoe hij de TV en DVD moet aanzetten (en film verwisselen): ideaal!
zie, hij is ook grijsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Was dit onze manier van "Jongens, we moeten jullie iets vertellen?" Of hoe hebben we dat eigenlijk gedaan?
[..]
Nou, bijna..
[ afbeelding ]
[..]
Dankzij PS weet ik nu hoe je eruit ziet
Ze zijn al 6 minuten vrij!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:19 schreef Cobra4 het volgende:
De Fransen!![]()
Nu snel een facebookactie starten om ze daar te laten zitten.![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Jan_opgepakt__.html
Meer dan genoeg ruimte. Behalve als je met een vrachtwagen komtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zeg Red hoe is de parkeer situatie bij jou?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
meh bijna
Ik kom met deze: [ afbeelding ]
Veel plezier.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik stap maar es in de auto richting A'veen dan
ga zo ook maar eens kijkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:18 schreef Cobra4 het volgende:
Bijna "pakjesavond".![]()
http://www.vgtv.no/#!id=55544
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zit eigenlijk op de eerste IKEA tekeningen te wachten
Yepquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:46 schreef MadMaster het volgende:
Zitten jullie nu allemaal naar dat pakketje te kijken?
Dat zal inderdaad nog wel even duren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik ga ook niet wachten op het uitgebreide verslag.
Te lang, waarschijnlijk. Maar er zat tenminste wat in.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad nog wel even duren.
Maar toch niets waar je vandaag de dag van onder de indruk zou zijn?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:50 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Te lang, waarschijnlijk. Maar er zat tenminste wat in.
Voor historici zal 't vast interessant zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar toch niets waar je vandaag de dag van onder de indruk zou zijn?
Of er moet een Rembrandt inzitten of zo...
Het had spectaculairder gekund.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
denk niet dat er echt iets boeiends in zit
That's all?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
Misschien is die krant uit 1919 besmet met de Spaanse griep
Ah, exit Armstrong, dus?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
Jacques Anquetil, Eddy Merckx, Bernard Hinault en Miguel Indurain hebben hun record weer terug.
ja dat dan weer wel maar of dit nou goed isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
Jacques Anquetil, Eddy Merckx, Bernard Hinault en Miguel Indurain hebben hun record weer terug.
Yep, alle 7 x winnen van de tour zijn hem afgepakt.quote:
Hypocriet besluit zonder enig bewijs.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
heksenjacht iddquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hypocriet besluit zonder enig bewijs.
Maar als ik Lance zou zijn dan had ik hetzelfde gedaan.
Tig keer getest zijn en nooit iets gevonden.
Ruim 10 jaar na dato rakelen we de boel gewoon weer op, waar gaat het over...?
USADA kan hem zijn titels niet afpakken, dat kan alleen de Tour organisatie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep, alle 7 x winnen van de tour zijn hem afgepakt.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zeau, ik sta ingeschreven voor de Carbagerun. Ik heb alleen nog geen auto of team, maar dat komt in de komende maanden wel
Wel jammer: een paar mensen waarvan het me tof lijkt om bij ze in het team te zitten hebben dan nog niet lang genoeg hun rijbewijs, dus die vallen af. Maar ik vind vast wel iemand om mee op pad te gaanquote:
Dat gaat dan verrekte snel!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als mijn high-tech Exceltelmethode klopt zijn nu de helft van de plaatsen vergeven. Ter info: de inschrijving is net een half uur open
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:32 schreef Soempie het volgende:
Ik heb allemaal quote alerts over 2007?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:32 schreef Soempie het volgende:
Ik heb allemaal quote alerts over 2007?
quote:
Helemaal niet. Ik was de verjaardag van Nem vergeten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Krijg je dan ook zo'n alert joh? Tof!
Ah joh, die vergeet ik bijna elk jaarquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik was de verjaardag van Nem vergeten.
Niet meer hetzelfde team?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zeau, ik sta ingeschreven voor de Carbagerun. Ik heb alleen nog geen auto of team, maar dat komt in de komende maanden wel
Helemaal eens!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hypocriet besluit zonder enig bewijs.
Maar als ik Lance zou zijn dan had ik hetzelfde gedaan.
Tig keer getest zijn en nooit iets gevonden.
Ruim 10 jaar na dato rakelen we de boel gewoon weer op, waar gaat het over...?
quote:
Ik ook trouwens!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:55 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan er gewoon kwaad om worden...
Lekker dan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Gekozen voor aparte inschrijvingen. Toch iets te veel irritaties hier en daar. Laatst ook weer een. C. had alle benzine voorgeschoten met creditcard, want dat is lekker overzichtelijk. Wilde hij graag terughebben voor het werd afgeschreven, prima, dus redelijk snel overgemaakt. Van de week was ik even administratie aan het bijwerken om te bepalen wie hoeveel nog kreeg van de opbrengst van de auto, kom ik er achter dat hij zijn aandeel in de aanschaf nooit betaald had. Kan ik daar weer achteraan
. Als hij geld moet ontvangen moet het allemaal snel snel, maar zelf een beetje op tijd betalen, ho maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |