Tuurlijk niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Gaan we nou gewoon echt in een uitwedstrijd de nul houden
En bedankt voor je kutjynxquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Alles op z'n tijd hequote:Op zondag 26 augustus 2012 18:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Volgens mij niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Same herequote:Op zondag 26 augustus 2012 18:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wil ik kijken wat ik gewonnen heb, ligt unibet eruit
Ja, met Groenendijk. Dat wil je niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:29 schreef StijnDa het volgende:
City - Liv kijken dan.
Is er een met NL commentaar?
Engels Sport 1 MOTD it is dan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, met Groenendijk. Dat wil je niet.
Als je dat afzet tegen Matavz dan ga je bijna janken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:34 schreef tja77 het volgende:
Mooie goal van Depay, fysiek zo sterk als een beer, moeilijk van de bal te zetten.
quote:Depay: 'gevoel dat ik niet onder doe voor mijn concurrenten'
Memphis Depay was na afloop blij met zijn invalbeurt en zijn prachtige doelpunt. 'Het was een mooi doelpunt, natuurlijk geniet je daar van. Ik passeerde een paar spelers. Jetro werd vervolgens geduwd en kwam ten val. Hij maakte daarmee ruimte voor mij.'
Na afloop was de aanvaller nog even middelpunt van discussie. 'Ik was niet echt boos, het was miscommunicatie met iemand. Dat is verder niet belangrijk,' aldus het jonge talent voor de camera van Eredivisie Live.
'Als ik de kans krijg dan wil ik hem pakken. Advocaat is niet zo voorzichtig en kijkt niet echt naar de status van spelers. Ik heb het gevoel dat ik niet onder doe voor mijn concurrenten, dus ik moet gewoon doorgaan hoe ik nu bezig ben en mijn kansen afwachten.'
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 26-08-2012 om 19:01:49#fcgroningen ziet (voorlopig) af van #Derijck. Te groot gat tussen vraag en aanbod met zowel #PSV als speler zelf. #Groningen schakelt door reageer retweet
Misschien hier toch maar bij laten en de 8 miljoen pakken. Brands kan er toch geen gekke dingen meer doen in die paar dagen, zoals Maher halen ofzo.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:40 schreef tja77 het volgende:
Idd Matavz valt bij een harde scheet al om, al speelde Matavz donderdag wel redelijk goed.
Maar zoals ik al eerder vroeg, hoeveel officiele minuten hebben Matavz en Narsingh al samen gespeeld?
Is een optie. Mertens-Lens-Narsingh is ook prima, Depay en Locadia achter de hand. Grote kans dat wel 1 van de 3 een blessure/schorsing oploopt kan je de jeugd doorlaten stromen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:02 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Misschien hier toch maar bij laten en de 8 miljoen pakken. Brands kan er toch geen gekke dingen meer doen in die paar dagen, zoals Maher halen ofzo.
Precies! En misschien in de winterstop de verdediging nog aanvullen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is een optie. Mertens-Lens-Narsingh is ook prima, Depay en Locadia achter de hand. Grote kans dat wel 1 van de 3 een blessure/schorsing oploopt kan je de jeugd doorlaten stromen.
Zeker wanneer je er 8,5 miljoen uit kan krijgen ofzo, heb je er ook sowieso winst opgemaakt.
Misschien? Zullen we dat maar gewoon doen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:06 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Precies! En misschien in de winterstop de verdediging nog aanvullen.
Ja, dat zal het zijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:27 schreef Doublepain het volgende:
Dick mag Matavz niet denk ik, nog steeds niet met Narsingh samen gespeelt, is hij bang dat Matavz gelijk gaat krijgen?
Vanavond na 24:00 op eredivisielive.nlquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:34 schreef Lemming22 het volgende:
Is de samenvatting nog ergens terug te zien? Of de doelpunten?
Hij zal vorig seizoen niet evenaren?quote:Op maandag 27 augustus 2012 02:19 schreef Doublepain het volgende:
Mertens mag wel verkocht worden, hij zal vorig seizoen niet evenaren.. Ik vind hem niet de Mertens van vorig seizoen, teveel afwezig..
Vooral als je deze man op de bank hebt
[ afbeelding ]
Gemaakt door DJ
Het niveau kan hij niet meer halen denk ik, nu gewoon cashen voor driesje..quote:Op maandag 27 augustus 2012 02:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij zal vorig seizoen niet evenaren?
Veel slechter kan niet nee
Niemand wil hem hebben.quote:Op maandag 27 augustus 2012 02:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het niveau kan hij niet meer halen denk ik, nu gewoon cashen voor driesje..
Bedankt!quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:29 schreef alf89 het volgende:
[..]
Vanavond na 24:00 op eredivisielive.nl
No Shit, Sherlock.quote:Op maandag 27 augustus 2012 08:09 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
(Hutch is op papier een middenvelder)
Het niveau niet aan? Tegen die tieners van Groningen? Hij is wat minder dominant aanwezig, maar dat zie ik juist als groot pluspunt. Hij trekt veel minder naar binnen om die bal over te rossen, maar behoudt meer overzicht om medespelers te vinden. zoals gisteren Hutchison de 0-1 aanreiken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 02:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het niveau kan hij niet meer halen denk ik, nu gewoon cashen voor driesje..
Nee niet alleen Groningen, bijna alle wedstrijden tot nu toe.. Het is gewoon niet meer mogelijk voor hem of hij gaat op 10 spelen. Wat eigenlijk beter is. Depay links, Mertens 10 en Narsing rechts met Matavz in de spits. Mertens kan goeie steekballen geven, dat heeft hij vaker laten zien. Alleen moet Toivonen verkocht worden en kan je daarmee een achterin versterken als dat nodig is. Je zag ook dat hij veel gevaarlijker was in het midden of rechts dan op links. Het klopt dat hij minder naar binnen kapt, maar als hij buitenom gaat is hij net zo gevaarlijk als Ib i die ook buitenom gaat. Dus totaal niet.quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het niveau niet aan? Tegen die tieners van Groningen? Hij is wat minder dominant aanwezig, maar dat zie ik juist als groot pluspunt. Hij trekt veel minder naar binnen om die bal over te rossen, maar behoudt meer overzicht om medespelers te vinden. zoals gisteren Hutchison de 0-1 aanreiken.
Ja, vandaar.quote:Op maandag 27 augustus 2012 08:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Komt door jou dat ik dat erbij heb gezet.
Het grote PSV topic #616: Vlammen tegen Roda JC
Dat is voetbal he. Hij speelt nu voor Vitesse, en wordt vorstelijk betaald om er af en toe eens 1 in te schieten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:21 schreef jpg97 het volgende:
Reis
Wat is dat toch een kutvent... 2 erin leggen voor vite$$e
Ik hoop dat ze hem uitfluiten tijdens PSV-Vitesse
Ik verwacht net zo'n knotsgekke wedstrijd als vorig seizoen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:43 schreef jpg97 het volgende:
aanval van AZ is erg gevaarlijk, hopelijk houdt onze verdediging stand tegen de snelle, wendbare Beerens, de sterke Altidore en de met passes strooiende Maher...
ik denk dat PSV dat toch wel gaat winnen, niet dat ik AZ onderschat, maar AZ MOET komende week echt aan de bak tegen Anzhi. Terwijl PSV een wedstrijd mag spelen die al gespeeld is.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:46 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik verwacht net zo'n knotsgekke wedstrijd als vorig seizoen.
Als het goed is speelt Locadia, Depay, Ritzmaier etc.quote:Op maandag 27 augustus 2012 11:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
ik denk dat PSV dat toch wel gaat winnen, niet dat ik AZ onderschat, maar AZ MOET komende week echt aan de bak tegen Anzhi. Terwijl PSV een wedstrijd mag spelen die al gespeeld is.
Alitdore is natuurlijk levensgevaarlijk, maar Gudmundsson ontbreekt. Tevens heeft PSV het thuisvoordeel. Ik gok op een moeizame 2-1 overwinning.
Maher is gelukkig niet echt gevaarlijk tegen toppers, ik kan me geen grote wedstrijd herinneren met Maher als hoofdrolquote:Op maandag 27 augustus 2012 11:43 schreef jpg97 het volgende:
aanval van AZ is erg gevaarlijk, hopelijk houdt onze verdediging stand tegen de snelle, wendbare Beerens, de sterke Altidore en de met passes strooiende Maher...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |