Tuurlijk niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Gaan we nou gewoon echt in een uitwedstrijd de nul houden
En bedankt voor je kutjynxquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Alles op z'n tijd hequote:Op zondag 26 augustus 2012 18:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Volgens mij niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Same herequote:Op zondag 26 augustus 2012 18:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wil ik kijken wat ik gewonnen heb, ligt unibet eruit
Ja, met Groenendijk. Dat wil je niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:29 schreef StijnDa het volgende:
City - Liv kijken dan.
Is er een met NL commentaar?
Engels Sport 1 MOTD it is dan.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, met Groenendijk. Dat wil je niet.
Als je dat afzet tegen Matavz dan ga je bijna janken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:34 schreef tja77 het volgende:
Mooie goal van Depay, fysiek zo sterk als een beer, moeilijk van de bal te zetten.
quote:Depay: 'gevoel dat ik niet onder doe voor mijn concurrenten'
Memphis Depay was na afloop blij met zijn invalbeurt en zijn prachtige doelpunt. 'Het was een mooi doelpunt, natuurlijk geniet je daar van. Ik passeerde een paar spelers. Jetro werd vervolgens geduwd en kwam ten val. Hij maakte daarmee ruimte voor mij.'
Na afloop was de aanvaller nog even middelpunt van discussie. 'Ik was niet echt boos, het was miscommunicatie met iemand. Dat is verder niet belangrijk,' aldus het jonge talent voor de camera van Eredivisie Live.
'Als ik de kans krijg dan wil ik hem pakken. Advocaat is niet zo voorzichtig en kijkt niet echt naar de status van spelers. Ik heb het gevoel dat ik niet onder doe voor mijn concurrenten, dus ik moet gewoon doorgaan hoe ik nu bezig ben en mijn kansen afwachten.'
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 26-08-2012 om 19:01:49#fcgroningen ziet (voorlopig) af van #Derijck. Te groot gat tussen vraag en aanbod met zowel #PSV als speler zelf. #Groningen schakelt door reageer retweet
Misschien hier toch maar bij laten en de 8 miljoen pakken. Brands kan er toch geen gekke dingen meer doen in die paar dagen, zoals Maher halen ofzo.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:40 schreef tja77 het volgende:
Idd Matavz valt bij een harde scheet al om, al speelde Matavz donderdag wel redelijk goed.
Maar zoals ik al eerder vroeg, hoeveel officiele minuten hebben Matavz en Narsingh al samen gespeeld?
Is een optie. Mertens-Lens-Narsingh is ook prima, Depay en Locadia achter de hand. Grote kans dat wel 1 van de 3 een blessure/schorsing oploopt kan je de jeugd doorlaten stromen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:02 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Misschien hier toch maar bij laten en de 8 miljoen pakken. Brands kan er toch geen gekke dingen meer doen in die paar dagen, zoals Maher halen ofzo.
Precies! En misschien in de winterstop de verdediging nog aanvullen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is een optie. Mertens-Lens-Narsingh is ook prima, Depay en Locadia achter de hand. Grote kans dat wel 1 van de 3 een blessure/schorsing oploopt kan je de jeugd doorlaten stromen.
Zeker wanneer je er 8,5 miljoen uit kan krijgen ofzo, heb je er ook sowieso winst opgemaakt.
Misschien? Zullen we dat maar gewoon doen?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:06 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Precies! En misschien in de winterstop de verdediging nog aanvullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |