Ik heb een zwarte fiets en een rode (quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:25 schreef the_critic het volgende:
vind het zelf, naast wat je inderdaad mooi vind.. ook belangrijk welke kleur fiets je hebt, welke kleur helm/schoenen... het moet bij het geheel passen. Een rode fiets, met een greenedgepakje.. in mijn ogen geen match. Maar ok, succes met je beslissing
jij bent duidelijk ook geen domme jongenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:34 schreef Gripper het volgende:
Geen enkel teampakje, want hoe hard je ook je best doet, je zult je toch nooit kunnen identificeren met een profteam, zeker niet omdat je op een fiets rijdt die nog geen tiende waard is van wat zij onder hun strakgetrainde lijven hebben. Koop in plaats daarvan een fantastisch mooi pakje van italiaanse makelijk, Castelli ofzo. Of als je jezelf eens écht wilt verwennen: Assos of Rapha.
Luister naar Holenbeer want die is sinds vandaag master of science, en slimme jongens hebben altijd gelijk.
Uiteraard, want ik heb wél een bèta studie gedaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:35 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
jij bent duidelijk ook geen domme jongen![]()
Niet mijn poll verneukenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:54 schreef DeWaasheid het volgende:
Ik heb op movistar gestemd omdat daar bijna niemand op had gestemd en das zielig.
zwart, zou ik het zelf bij Garmin of Sky houden... maar he, dat ben ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:31 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik heb een zwarte fiets en een rode () helm, maar deze gaat binnenkort vervangen worden voor een donkergrijze..
Neequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
http://link.marktplaats.nl/588037178
Is dit niet veel toffer?!
graag gedaan. Wij voelen ons gewaardeerd dat jij het ons vraagt, maar verder niets van de poll aantrektquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:31 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Neeheb overigens voor Sky gekozen! Bedankt voor de input
Ik kies toch voor de (gedeeld) nummer 2quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:04 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
graag gedaan. Wij voelen ons gewaardeerd dat jij het ons vraagt, maar verder niets van de poll aantrekt
Dat dus. Shirts van profteams rij ik al jaren niet meer in.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:17 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Profpakjes zijn gay...gewoon een paar tochten rijden waar een leuk shirt bij zit zodat je iets draagt waar je echt voor gezweet hebt, of een klassieker. Liefst van een team dat al decenia niet meer bestaat.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:26 schreef Holenbeer het volgende:
ik heb op liquigas gstemd omdat ik dacht dat ik een plaatje zou zien wanneer ik erop klik![]()
Verder vind ik amateurwielrenners in profpakjes uberhaupt niet mooi en zou ik een kleding keuze ook baseren op de kleuren van je fiets. Het moet matchen
Zwart lijkt me als wielrenner sowieso niet echt slim. ALs de zon schijnt lijkt me dat meer warmte aan te trekken? Ofja in Nederland schijnt ook niet zo vaak de zon:p.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:27 schreef the_critic het volgende:
[..]
zwart, zou ik het zelf bij Garmin of Sky houden... maar he, dat ben ik
Dus je kinderen mogen ook niet voetballen in een shirtje van Ajax? Geen schoenen dragen van air Jordan? Geen petjes dragen van de NY Knicks??quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:17 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Profpakjes zijn gay...gewoon een paar tochten rijden waar een leuk shirt bij zit zodat je iets draagt waar je echt voor gezweet hebt, of een klassieker. Liefst van een team dat al decenia niet meer bestaat.
Dit dus.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:26 schreef the_critic het volgende:
[..]
Dus je kinderen mogen ook niet voetballen in een shirtje van Ajax? Geen schoenen dragen van air Jordan? Geen petjes dragen van de NY Knicks??
Wat een bullsh*t.. als je zo een shirt mooi vind, lekker aantrekken.
ieder z'n mening.. maar ik stoor me iig niet aan toerders in een profshirt!quote:
en in het andere topic zeg je, dat je met het boek met Soignee regels hebt gebruikt voor duistere zakenquote:
Ik heb m'n eigen regelsquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:32 schreef the_critic het volgende:
[..]
en in het andere topic zeg je, dat je met het boek met Soignee regels hebt gebruikt voor duistere zakenmaar.. een profshirt is niet ok?! raaarrrr
Gaaf! En dan zo'n oldskool petje. Bescherming nul maar t gaat om de presentatiequote:Op maandag 27 augustus 2012 19:24 schreef Karina het volgende:
Niet waar je naar vroeg, maar ik vind retro-shirts wel wat hebben. Raleigh bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Mooi he? Mijn vader had een Raleigh tenue. Deze helmpjes zijn ook to (of hoe zo een ding ook alweer heetquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:43 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Gaaf! En dan zo'n oldskool petje. Bescherming nul maar t gaat om de presentatie
http://i.imgur.com/ONXyyl.jpg
Oude tijdenquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Mooi he? Mijn vader had een Raleigh tenue. Deze helmpjes zijn ook tof:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:48 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Oude tijdenBescherming was minimaal. Wel echte mannen
wel tof wanneer de fiets ook enigszins klassiek isquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:24 schreef Karina het volgende:
Niet waar je naar vroeg, maar ik vind retro-shirts wel wat hebben. Raleigh bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Maar dan wel weer een zwarte broek. Is heel handig als je onderweg moet sleutelen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 19:19 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Zwart lijkt me als wielrenner sowieso niet echt slim. ALs de zon schijnt lijkt me dat meer warmte aan te trekken? Ofja in Nederland schijnt ook niet zo vaak de zon:p.
Als ze het van hun eigen kantewijk aanschaffen mag dat bestquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:26 schreef the_critic het volgende:
[..]
Dus je kinderen mogen ook niet voetballen in een shirtje van Ajax? Geen schoenen dragen van air Jordan? Geen petjes dragen van de NY Knicks??
En ik vind dus een tourder met overgewicht in een profpakje het domste wat er is. Slaat als een lul op een drumstel. Geen gezicht. Gelijk aan de eerste wilg langs de weg ophangen aan de tenen met het soignee handboek in het rectum geschoven zodat ze het niet vergeten.quote:Wat een bullsh*t.. als je zo een shirt mooi vind, lekker aantrekken.
Door dat te zeggen, verpest je hhet weerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:47 schreef the_critic het volgende:
Denk dat ik meer soignee ben, dan veeeeeeele mede renners
hoeveel chicks doe jij of de TS er paar jaar? Minstens 100, anders mag je hem niet dragen!quote:
Die is ook mooiquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:04 schreef Holenbeer het volgende:
Na het bekijken van die link met retroshirts zit ik toch wel te twijfelen of ik deze niet zal kopen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:04 schreef Holenbeer het volgende:
Na het bekijken van die link met retroshirts zit ik toch wel te twijfelen of ik deze niet zal kopen.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |