quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:55 schreef Zosk het volgende:
Zo'n sick minded lachje past bij deze TT.
En de leuke foto van 4ebe? die mis ik nog lolquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Leuke foto in de OP
Leuke TT
Leuk ja__
quote:
Haha ja echt leuk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Leuke foto in de OP
Leuke TT
Leuk ja__
Die zijn gewoon hartstikke praktisch als je bij paarden in de buurt moet zijn.quote:
watquote:
quote:
heb je daar niet van die prachtige laarzen voor?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zijn gewoon hartstikke praktisch als je bij paarden in de buurt moet zijn.
quote:
Als ze op je voet gaan staan heb je er niets aan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je daar niet van die prachtige laarzen voor?
quote:
Little bitch troll from hellquote:
Die zit in Brusselquote:
waar is dat paardemens danquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die zit in Brussel
[ afbeelding ]
quote:
sorry, ik was verblind door jouw schoonheidquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Allang terug mattie houd je ogen opengesperd.
Maar ondertussen..quote:
truequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ze op je voet gaan staan heb je er niets aan.
Deze.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:05 schreef wise het volgende:
[..]
sorry, ik was verblind door jouw schoonheid
Toch nog even dit posten om niet te serieus over te komen terwijl je het meentquote:
Is het wel haat?quote:
denk ik aan jouquote:
quote:
quote:
nee dank je.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toch nog even dit posten om niet te serieus over te komen terwijl je het meentniet terugkrabbelen man, ga ervoor
Wijoooooo :Squote:
Omdat jij er bent toch.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:07 schreef Anthropos het volgende:
Waarom gaat het nu zo snel? Kalm aan, mensen. Kalm!
[ afbeelding ]
sorry, ik val niet op donkere meiden ( hoe aardig ze ook zijn)quote:
quote:
Van binnen is ze ook roze hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:08 schreef wise het volgende:
[..]
sorry, ik val niet op donkere meiden ( hoe aardig ze ook zijn)
Mij lijkt het wel geil een keerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:08 schreef wise het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:08 schreef wise het volgende:
ik val niet op donkere meiden jongens ( hoe aardig ze ook zijn)
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van binnen is ze ook roze hoor.
@4ebe waar biljft die pic nou?
quote:
kutkindquote:
Dit ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:09 schreef Zosk het volgende:
Als wise de kans krijgt laat hij zich zo hard berijden door een getinte mevrouw dat hij letterlijk blauwe ballen heeft.
waarschijnlijk wel jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:09 schreef Zosk het volgende:
Als wise de kans krijgt laat hij zich zo hard berijden door een getinte mevrouw dat hij letterlijk blauwe ballen heeft.
maar jij bent toch beetje indischquote:
Bedankt voor deze MI ..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:09 schreef Zosk het volgende:
Lekker hè.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor deze MI ..![]()
Ik waardeer het zeer.
Hoe kom je daarbij?quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:09 schreef Zosk het volgende:
* zadeltje opgooit en prikt met sporenquote:
quote:
Wacht, wat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* zadeltje opgooit en prikt met sporen
quote:
quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:09 schreef Zosk het volgende:
Ja, te laat.quote:
op een paard¿quote:
Door 4ebe?quote:
Zo rol ikquote:
Lijkt me sterk?quote:
Nee vind ik nietquote:
ik zag ergens, zeg niet waar, fotos van een indo meisje op een paard.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil naar het strand, gaat er iemand mee?
Nee?
Oke.. ga ik wel in mn eentje..
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:15 schreef Anthropos het volgende:
Voor een vrouw van 34 ben je nog erg actief.
Ik had wel een foto in mn fobo staan, maar die was dermate vaag dat je dat nooit gezien kon hebbenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:16 schreef wise het volgende:
[..]
ik zag ergens, zeg niet waar, fotos van een indo meisje op een paard.
dubbel negatief is positief.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:16 schreef wise het volgende:
[..]tis dat ik niet kan, anders zou ik ook niet gaan.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:16 schreef wise het volgende:
[..]tis dat ik niet kan, anders zou ik ook niet gaan.
Hij is een echte kluizenaar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:17 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
dubbel negatief is positief.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:15 schreef Anthropos het volgende:
Voor een vrouw van 34 ben je nog erg actief.
quote:
Gelukkig maarquote:
niet in fobo, maar iets met fotoemmerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had wel een foto in mn fobo staan, maar die was dermate vaag dat je dat nooit gezien kon hebben
Dus nee ik was het niet
Ter Heijde, Kijkduin of Scheveningen.quote:
Kan nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:18 schreef wise het volgende:
[..]
niet in fobo, maar iets met fotoemmer
Scheveningen is goed.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ter Heijde, Kijkduin of Scheveningen.
Hoek van Holland kan ook nog
Nee dat nietquote:
Altijd wel leuk daar, jaquote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:22 schreef fyah het volgende:
smsje van mijn ex: "ik kan moeilijk geloven dat je me mist. je negeert mijn berichtjes vaak genoeg, maar je zal wel weer een excuus hebben"tot in de kist zeg ik je
quote:
Iddquote:
10:02: Smsje ontvangen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:22 schreef fyah het volgende:
smsje van mijn ex: "ik kan moeilijk geloven dat je me mist. je negeert mijn berichtjes vaak genoeg, maar je zal wel weer een excuus hebben"tot in de kist zeg ik je
ohjawelquote:
Nee hoorquote:
Ja? Dus? Het is je ex manquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:22 schreef fyah het volgende:
Ja dat had je al eens gezegd en toen zei je maar jou zou ik wel doenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:08 schreef wise het volgende:
[..]
wie was dat danquote:
Dat is waar, maar ik snap niet waar zij zich druk om maakt. Het is toch niet voor niets voorbij.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Maakt het uit wie je stalkt dan? het is altijd naar.
Jij bent ook niet nieuwsgierig hequote:
kkmoeilijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
kk debiel. Een DHL bezorger heeft doodleuk mijn studieboek ergens anders bezorgd MAAR WE WETEN NIET WAAREn DHL klantenservice weet het ook niet.
Fucking hell hoe moeilijk is je baan?
Kijk eens in je kliko.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
kk debiel. Een DHL bezorger heeft doodleuk mijn studieboek ergens anders bezorgd MAAR WE WETEN NIET WAAREn DHL klantenservice weet het ook niet.
je wordt niet wise door niks te vragen he..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent ook niet nieuwsgierig he
Hier op het werk ook wekelijks een stapel post dat voor andere adressen bedoeld is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Dat had je verteld ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:28 schreef Maisnon het volgende:
Ja bij mij stond een pakje laatst om de hoek in de garagewas ook fijn
True.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je wordt niet wise door niks te vragen he..
En jij hebt het onthouden.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En jij hebt het onthouden.
Dingen 2x op fok vertellen is wel magischquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:29 schreef fyah het volgende:
[..]
Dingen 2x op fok vertellen is wel magisch
Ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En jij hebt het onthouden.
Voor het geval dat we het niet wisten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:29 schreef fyah het volgende:
[..]
Dingen 2x op fok vertellen is wel magisch
quote:
nee, hoezoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent ook niet nieuwsgierig he
Gewoonquote:
Toen wel je nog lekker versquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
2005, wat een tijd, wat een tijd..
Komt nooit meer terug
Joh.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
2005, wat een tijd, wat een tijd..
Komt nooit meer terug
Oke, je vuilniszak dan.quote:
Da's al helemaal raarquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:28 schreef Maisnon het volgende:
Ja bij mij stond een pakje laatst om de hoek in de garagewas ook fijn
M'n vuilniszak zit in m'n prullenbak.quote:
Net zoals de meeste fokkers hier.quote:
60 urige werkweek?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:33 schreef Maisnon het volgende:
Het is onmogelijk om snel tussendoor iets te plannen met iemand die afgestudeerd medicus isdie werktijden zijn echt abnormaal
Valt mee. 50/50 gok ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net zoals de meeste fokkers hier.
Kijk even bij de 'buren' in het volgende blok..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Da's al helemaal raar.
[..]
M'n vuilniszak zit in m'n prullenbak.
Geen idee eigenlijk.quote:
Ja maar dat is het punt dus he, DHL klantenservice heeft geen flauw idee waar de bestuurder het heeft gedumpt dus nu moet eerst die bestuurder worden opgespoordquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kijk even bij de 'buren' in het volgende blok..![]()
Dat verstaan ze tegenwoordig ook onder buren.
Nou we zouden vanavond misschien naar de film gaan maar hij weet niet of ie 9 uur haalt, is al tot laat en dan kan het nog makkelijk een uur uitlopen ookquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar dat is het punt dus he, DHL klantenservice heeft geen flauw idee waar de bestuurder het heeft gedumpt dus nu moet eerst die bestuurder worden opgespoord
Ik denk hetquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is toch die film met dingen die niet zinken
Ja, die zijn allemaal 16quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar dat is het punt dus he, DHL klantenservice heeft geen flauw idee waar de bestuurder het heeft gedumpt dus nu moet eerst die bestuurder worden opgespoord
2005? Niet echt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net zoals de meeste fokkers hier.
Aan het daten?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou we zouden vanavond misschien naar de film gaan maar hij weet niet of ie 9 uur haalt, is al tot laat en dan kan het nog makkelijk een uur uitlopen ook
2005quote:
tita-niet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:35 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is toch die film met dingen die niet zinken
tun tun tunnnnnnquote:
het kan altijd erger *knufquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
2005![]()
Toen zat ik op Pukkelpop
Zijn het altijd dezelfde bezorgers bij jou dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:35 schreef Salatrel het volgende:
mijn pakketneger weet waar mn ouders wonen dus als ik niet thuis ben brengt ie het daar
¬¬quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel grappig![]()
van de TNT wel jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zijn het altijd dezelfde bezorgers bij jou dan?
Ik vond het wel leuk.. alleen de camping niet zo ..quote:
huh, ik ook..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
2005![]()
Toen zat ik op Pukkelpop
Jahoor?quote:
DPDquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja die wel iddNiet als het om die schijtbedrijven zoals DHL enzo gaan.
Trouwens: PostNL*
ja echtquote:
Welke optredens ben je geweest ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja echt
i have the t-shirt to prove it..
Ik niet, wel bij Outblast.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
2005![]()
Toen zat ik op Pukkelpop
ja, ik weet het programma van 7 jaar geleden nog uit mn kopquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke optredens ben je geweest ?
Nee, daaromquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik weet het programma van 7 jaar geleden nog uit mn kop
kquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:45 schreef fyah het volgende:
wojo ik kan zo'n nicky minikki looking russische sletje kopen via internetnooit meer problemen
Sms dan gewoon dat je haar haat en niet dat je der mistquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:22 schreef fyah het volgende:
Volgend jaar misschien naar een dancefestivalquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik niet, wel bij Outblast.![]()
![]()
Eerste keer pilletje.
Lekker van de kaart ook?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgend jaar misschien naar een dancefestival
Die heb ik ook één keer zien draaien. Niet vrijwillig overigensquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik niet, wel bij Outblast.![]()
![]()
Eerste keer pilletje.
Kans is wel groot.. even wat geld reserveren danquote:
Was mijn allereerste feestje, nou dat ging wel hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:47 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Die heb ik ook één keer zien draaien. Niet vrijwillig overigens.
Wejooow.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kans is wel groot.. even wat geld reserveren dan
Niet verder vertellenquote:
Ja uiteraard.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:48 schreef fyah het volgende:
Behalve een communicatieprobleem natuurlijkNiet dat ik onduidelijk ben, maar die vrouwen spreken плохой английский
Welke vraag liefje?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:47 schreef Juminelle het volgende:
hallo vaseline reageer eens op mijn vraag
Ik ben maar op een feestje geweest. Alleen Q-Base in 2009quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Was mijn allereerste feestje, nou dat ging wel hoor.
wie zegt dat ik dat smsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sms dan gewoon dat je haar haat en niet dat je der mist
Ik was serioesoequote:
Oh, ja allang.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:49 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Heb je al kaartjes voor Lockdown?
Of je al kaarten voor Lockdown hebt. Via Amigoamigo krijg je nu bijna 50% kortingquote:
dit zegt dat :quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:48 schreef fyah het volgende:
[..]
wie zegt dat ik dat smsbitch crazy she watch too much tv
quote:smsje van mijn ex: "ik kan moeilijk geloven dat je me mist"
Ik kan 6 euro korting op een dolfinarium regelenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Of je al kaarten voor Lockdown hebt. Via Amigoamigo krijg je nu bijna 50% korting
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:48 schreef fyah het volgende:
[..]
wie zegt dat ik dat smsbitch crazy she watch too much tv
Lekker roggen aaienquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:50 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik kan 6 euro korting op een dolfinarium regelen
dat terzijde.
Geen dank voor mijn hulp. Je was welkom.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Of je al kaarten voor Lockdown hebt. Via Amigoamigo krijg je nu bijna 50% korting
Oh, spuit elluf.
Dat is wel een bazenfeest.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:48 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik ben maar op een feestje geweest. Alleen Q-Base in 2009.
quote:
quote:
in dat geval:quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, daarom
http://www.pukkelpop.be/nl/history/2005
Dat wel inderdaad.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:51 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Dat was inderdaad erg chill. Alleen jammer dat het tegenwoordig allemaal overpriced is.
Ja nu niet meer die actie is verlopen, wel een kankeractie trouwens voor degenen die al een kaartje haddenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh, spuit elluf.
Zo ben jij gewoon.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
NEE posten op een openbaar forum
The Prodigyquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in dat geval:
Nick Cave & The Bad Seeds - The Prodigy
Basement Jaxx - Korn - Marilyn Manson
Röyksopp - The Hives - The Roots - Good Charlotte - Arcade Fire - Dropkick Murphys - Heather Nova - Bad Religion - Danko Jones
!!! - Annie - Audio Bullys - The Datsuns - DeLaVega - Death From Above 1979 - The Dwarves - El Guapo Stuntteam - The Explosion - Gabriel Rios - Infadels -Kaiser Chiefs - Maxïmo Park - MxPx - Peter Pan Speedrock - The Polyphonic Spree - Social Distortion - Soulwax Nite Versions - T.Raumschmiere - De Jeugd Van Tegenwoordig
Zat je trouwens ook op de camping?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in dat geval:
Nick Cave & The Bad Seeds - The Prodigy
Basement Jaxx - Korn - Marilyn Manson
Röyksopp - The Hives - The Roots - Good Charlotte - Arcade Fire - Dropkick Murphys - Heather Nova - Bad Religion - Danko Jones
!!! - Annie - Audio Bullys - The Datsuns - DeLaVega - Death From Above 1979 - The Dwarves - El Guapo Stuntteam - The Explosion - Gabriel Rios - Infadels -Kaiser Chiefs - Maxïmo Park - MxPx - Peter Pan Speedrock - The Polyphonic Spree - Social Distortion - Soulwax Nite Versions - T.Raumschmiere - De Jeugd Van Tegenwoordig
Gewoon een beetje speciaal.quote:
Sowieso.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een beetje speciaal.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een beetje speciaal.
quote:
camping ja, wat een zooi was datquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zat je trouwens ook op de camping?
1e jaar wel, maar 2e jaar gewoon een hotel geboekt..# verwend.
Ik was naar:
Royksopp, The Hives, Frans Ferdinand, The Roots, Zornik, Arcade Fire, Heather Nova, Kaiser Chiefs etc etc..
Heel veel bands gezien waar ik niets aan vond, omdat ik de volgende band wilde zien
Oh ja Infadelsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
camping ja, wat een zooi was dat
hoogtepunten voor mij:
The Prodigy
Röyksopp - The Hives - Dropkick Murphys - Heather Nova - Bad Religion - Danko Jones
Audio Bullys - The Datsuns - The Dwarves - El Guapo Stuntteam - The Explosion - Infadels -Kaiser chiefs - Maxïmo Park - Peter Pan Speedrock - Social Distortion - Soulwax Nite Versions - T.Raumschmiere
maar vooral social distortion
Oh, sorryquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nu negeer je mijn vraag, verdomme.
Twee dagen gaan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:07 schreef Anthropos het volgende:
Dilemma. Vanavond (even) gaan of al mijn energie bewaren voor morgen?
Ja ik wou dat ik naar The Prodigy was geweest.quote:
weg gaan? wat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja Infadels![]()
Mja Maximo Park wilde ik nog wel zien, maar toch besloten om voor de grote drukte weg te gaan.
Ben in 2006 ook nog geweest en dat was wel een vettere line up, vond ik persoonlijk.
Keane, Daft PunkPlacebo
![]()
![]()
Radiohead, Beck, Massive Attack, Tiga, My Morning Jacket, Artic Monkey's, HIM (
) Snow patrol, Feeder, We are scientists,
Gewoon allebei de dagen, met jouw leeftijd moet dat toch wel lukken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:07 schreef Anthropos het volgende:
Dilemma. Vanavond (even) gaan of al mijn energie bewaren voor morgen?
Och, het went.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:08 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Op zich wel. Ik moet morgen wel alweer werken, dus dan sta ik daar met m'n zuiphoofd.
Placebo was gewoon te vet... wel helemaal natgeregendquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weg gaan? wat?
placebo heb ik wel op pinkpop eens live gezien
Aha, naja het is nog lang niet uitverkocht hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:06 schreef Juminelle het volgende:
Daft Punk en The Prodigy
[..]
Oh, sorryIk heb alsnog geen kaarten
Was gisteren/vannacht bij m'n intro dus heb die actie niet kunnen volgen. Zag het net toevallig in m'n inbox.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Aha, naja het is nog lang niet uitverkocht hoor
En 4EBE je had gelijk, Selektvracht is de het downie onder de bezorgersBlijkbaar is het door DHL aan Selektvracht geleverd en ik heb de boeken nu maar m'n moeder had het over een slecht Nederlandssprekende man die weg wilde gaan zonder dat er getekend moest worden voor het pakket
![]()
Je doet alsof ik nog 20 benquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon allebei de dagen, met jouw leeftijd moet dat toch wel lukken?
Dat soort dingen wennen nietquote:
2?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Placebo was gewoon te vet... wel helemaal natgeregendMaar het was het dubbel en dwars waard..
Ja, voor de grote exodus weggaanHutje mutje met de trein is killing na die 2 dagen in een veel te kleine tent
quote:
MMJquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja Infadels![]()
Mja Maximo Park wilde ik nog wel zien, maar toch besloten om voor de grote drukte weg te gaan.
Ben in 2006 ook nog geweest en dat was wel een vettere line up, vond ik persoonlijk.
Keane, Daft PunkPlacebo
![]()
![]()
Radiohead, Beck, Massive Attack, Tiga, My Morning Jacket, Artic Monkey's, HIM (
) Snow patrol, Feeder, We are scientists,
Ik ging met de trein..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2?
gewoon 4 nachten blijven..
en met de auto gaan..
Scheelt dat je sommige boeken niet zult gebruiken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:13 schreef Vaseline_ het volgende:
Weer een boek van 2000000 pagina's![]()
Mijn arme leven
Welke nummers?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:13 schreef wise het volgende:
[..]
MMJ![]()
hoezo HIMHebben toch een paar goede nr's hoor
Ik heb geen rem. Dan blijf ik weer plakken tot een uur of 3 en drink ik mijn normale tempo. Niet dat ik last heb van een kater, maar dan ben ik zo laveloos.quote:
zou kunnen, maar bij pukkelpop kon je avond ervoor de camping al op dus dat deden wij.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ging met de trein..Volgens mij omdat dat bij het kaartje inbegrepen zat?
En ik ging niet al woensdag/ donderdag, maar echt op de dag dat het begon, geloof ik.. of was het nou de dag ervoor.. HMMMGat in geheugen.
En dit.. ik wachtte altijd even totdat ik zeker wist dat ik die boeken ging gebruiken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:15 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Scheelt dat je sommige boeken niet zult gebruiken.
Ik ook niet, nu ik eraan denk.quote:
Dan al? Drink een liter water, tegen de kater.quote:Dan blijf ik weer plakken tot een uur of 3 en drink ik mijn normale tempo. Niet dat ik last heb van een kater, maar dan ben ik zo laveloos.
Hahaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou kunnen, maar bij pukkelpop kon je avond ervoor de camping al op dus dat deden wij.
bij pinkpop ging de camping altijd smorgens pas open, maar daar gingen we ook gewoon al voor de camping liggen.
altijd heel gezellig.
tegenwoordig kan mijn oude lijf daar niet meer tegen
Ik zeg toch dat ik geen kater hebquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook niet, nu ik eraan denk.
[..]
Dan al? Drink een liter water, tegen de kater.
Hoe laat moet je eruit dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:17 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik geen kater heb. Gewoon zo lam omdat ik weinig heb geslapen.
ville ofzo is een aparte gast ja. Ken ik ook van viva la bam enzquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke nummers?
Jawel, maar die zanger..![]()
Gaat ie de zon uitschelden op het podium, omdat dat ding in zn gezicht schijnt
Idd, heb een paar boeken waarvan ik heul niet snap waar ik ze voor nodig hebquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:15 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Scheelt dat je sommige boeken niet zult gebruiken.
Ik mis er nog eentjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:19 schreef wise het volgende:
[..]
ville ofzo is een aparte gast ja. Ken ik ook van viva la bam enz![]()
The Heartless
Buried Alive By Love
The Sacrament
And Love Said No
Pretending
dan gaan we met fok volgende keerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha![]()
Argh.. heb zo weer zin in een festival.. maar daar kom ik een beetje laat mee![]()
Sowieso wel leuker als je met een hele grote groep gaat.
Dan zou ik wel op de camping willen staan en maakt het me geen bal uit![]()
Zoals?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Idd, heb een paar boeken waarvan ik heul niet snap waar ik ze voor nodig heb
camping was ook altijd heel gezellig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha![]()
Argh.. heb zo weer zin in een festival.. maar daar kom ik een beetje laat mee![]()
Sowieso wel leuker als je met een hele grote groep gaat.
Dan zou ik wel op de camping willen staan en maakt het me geen bal uit![]()
Ja, leuk een Pukkelpopfokmeet..quote:
Heartache Every Moment misschien en One Last Time ( die is eigenlijk leuk omdat het uit cky/viva la bam komt)quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mis er nog eentje
Ik ga ze even luisteren
Nee idd.. niet dat ik vol gas ben gegaan, maar oke. Dat snap ik welquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
camping was ook altijd heel gezellig.
maar 4 dagen volle gas sloopt je wel.
en rustig aan doen op een feest wil ik niet
Qua tijd is het genoeg, maar je slaapt niet vast met alcohol in je lichaam.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vijf uur is dan best netjes evengoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |