Die heb ik ook één keer zien draaien. Niet vrijwillig overigensquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik niet, wel bij Outblast.![]()
![]()
Eerste keer pilletje.
Kans is wel groot.. even wat geld reserveren danquote:
Was mijn allereerste feestje, nou dat ging wel hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:47 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Die heb ik ook één keer zien draaien. Niet vrijwillig overigens.
Wejooow.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kans is wel groot.. even wat geld reserveren dan
Niet verder vertellenquote:
Ja uiteraard.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:48 schreef fyah het volgende:
Behalve een communicatieprobleem natuurlijkNiet dat ik onduidelijk ben, maar die vrouwen spreken плохой английский
Welke vraag liefje?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:47 schreef Juminelle het volgende:
hallo vaseline reageer eens op mijn vraag
Ik ben maar op een feestje geweest. Alleen Q-Base in 2009quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Was mijn allereerste feestje, nou dat ging wel hoor.
wie zegt dat ik dat smsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sms dan gewoon dat je haar haat en niet dat je der mist
Ik was serioesoequote:
Oh, ja allang.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:49 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Heb je al kaartjes voor Lockdown?
Of je al kaarten voor Lockdown hebt. Via Amigoamigo krijg je nu bijna 50% kortingquote:
dit zegt dat :quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:48 schreef fyah het volgende:
[..]
wie zegt dat ik dat smsbitch crazy she watch too much tv
quote:smsje van mijn ex: "ik kan moeilijk geloven dat je me mist"
Ik kan 6 euro korting op een dolfinarium regelenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Of je al kaarten voor Lockdown hebt. Via Amigoamigo krijg je nu bijna 50% korting
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:48 schreef fyah het volgende:
[..]
wie zegt dat ik dat smsbitch crazy she watch too much tv
Lekker roggen aaienquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:50 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik kan 6 euro korting op een dolfinarium regelen
dat terzijde.
Geen dank voor mijn hulp. Je was welkom.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Of je al kaarten voor Lockdown hebt. Via Amigoamigo krijg je nu bijna 50% korting
Oh, spuit elluf.
Dat is wel een bazenfeest.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:48 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik ben maar op een feestje geweest. Alleen Q-Base in 2009.
quote:
quote:
in dat geval:quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, daarom
http://www.pukkelpop.be/nl/history/2005
Dat wel inderdaad.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:51 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Dat was inderdaad erg chill. Alleen jammer dat het tegenwoordig allemaal overpriced is.
Ja nu niet meer die actie is verlopen, wel een kankeractie trouwens voor degenen die al een kaartje haddenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh, spuit elluf.
Zo ben jij gewoon.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
NEE posten op een openbaar forum
The Prodigyquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in dat geval:
Nick Cave & The Bad Seeds - The Prodigy
Basement Jaxx - Korn - Marilyn Manson
Röyksopp - The Hives - The Roots - Good Charlotte - Arcade Fire - Dropkick Murphys - Heather Nova - Bad Religion - Danko Jones
!!! - Annie - Audio Bullys - The Datsuns - DeLaVega - Death From Above 1979 - The Dwarves - El Guapo Stuntteam - The Explosion - Gabriel Rios - Infadels -Kaiser Chiefs - Maxïmo Park - MxPx - Peter Pan Speedrock - The Polyphonic Spree - Social Distortion - Soulwax Nite Versions - T.Raumschmiere - De Jeugd Van Tegenwoordig
Zat je trouwens ook op de camping?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in dat geval:
Nick Cave & The Bad Seeds - The Prodigy
Basement Jaxx - Korn - Marilyn Manson
Röyksopp - The Hives - The Roots - Good Charlotte - Arcade Fire - Dropkick Murphys - Heather Nova - Bad Religion - Danko Jones
!!! - Annie - Audio Bullys - The Datsuns - DeLaVega - Death From Above 1979 - The Dwarves - El Guapo Stuntteam - The Explosion - Gabriel Rios - Infadels -Kaiser Chiefs - Maxïmo Park - MxPx - Peter Pan Speedrock - The Polyphonic Spree - Social Distortion - Soulwax Nite Versions - T.Raumschmiere - De Jeugd Van Tegenwoordig
Gewoon een beetje speciaal.quote:
Sowieso.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een beetje speciaal.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een beetje speciaal.
quote:
camping ja, wat een zooi was datquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zat je trouwens ook op de camping?
1e jaar wel, maar 2e jaar gewoon een hotel geboekt..# verwend.
Ik was naar:
Royksopp, The Hives, Frans Ferdinand, The Roots, Zornik, Arcade Fire, Heather Nova, Kaiser Chiefs etc etc..
Heel veel bands gezien waar ik niets aan vond, omdat ik de volgende band wilde zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |