Die heb ik ook één keer zien draaien. Niet vrijwillig overigensquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik niet, wel bij Outblast.![]()
![]()
Eerste keer pilletje.
Kans is wel groot.. even wat geld reserveren danquote:
Was mijn allereerste feestje, nou dat ging wel hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:47 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Die heb ik ook één keer zien draaien. Niet vrijwillig overigens.
Wejooow.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kans is wel groot.. even wat geld reserveren dan
Niet verder vertellenquote:
Ja uiteraard.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:48 schreef fyah het volgende:
Behalve een communicatieprobleem natuurlijkNiet dat ik onduidelijk ben, maar die vrouwen spreken плохой английский
Welke vraag liefje?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:47 schreef Juminelle het volgende:
hallo vaseline reageer eens op mijn vraag
Ik ben maar op een feestje geweest. Alleen Q-Base in 2009quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
Was mijn allereerste feestje, nou dat ging wel hoor.
wie zegt dat ik dat smsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sms dan gewoon dat je haar haat en niet dat je der mist
Ik was serioesoequote:
Oh, ja allang.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:49 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Heb je al kaartjes voor Lockdown?
Of je al kaarten voor Lockdown hebt. Via Amigoamigo krijg je nu bijna 50% kortingquote:
dit zegt dat :quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:48 schreef fyah het volgende:
[..]
wie zegt dat ik dat smsbitch crazy she watch too much tv
quote:smsje van mijn ex: "ik kan moeilijk geloven dat je me mist"
Ik kan 6 euro korting op een dolfinarium regelenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Of je al kaarten voor Lockdown hebt. Via Amigoamigo krijg je nu bijna 50% korting
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:48 schreef fyah het volgende:
[..]
wie zegt dat ik dat smsbitch crazy she watch too much tv
Lekker roggen aaienquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:50 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik kan 6 euro korting op een dolfinarium regelen
dat terzijde.
Geen dank voor mijn hulp. Je was welkom.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Of je al kaarten voor Lockdown hebt. Via Amigoamigo krijg je nu bijna 50% korting
Oh, spuit elluf.
Dat is wel een bazenfeest.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:48 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Ik ben maar op een feestje geweest. Alleen Q-Base in 2009.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |