Oh ja Infadelsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
camping ja, wat een zooi was dat
hoogtepunten voor mij:
The Prodigy
Röyksopp - The Hives - Dropkick Murphys - Heather Nova - Bad Religion - Danko Jones
Audio Bullys - The Datsuns - The Dwarves - El Guapo Stuntteam - The Explosion - Infadels -Kaiser chiefs - Maxïmo Park - Peter Pan Speedrock - Social Distortion - Soulwax Nite Versions - T.Raumschmiere
maar vooral social distortion
Oh, sorryquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nu negeer je mijn vraag, verdomme.
Twee dagen gaan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:07 schreef Anthropos het volgende:
Dilemma. Vanavond (even) gaan of al mijn energie bewaren voor morgen?
Ja ik wou dat ik naar The Prodigy was geweest.quote:
weg gaan? wat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja Infadels![]()
Mja Maximo Park wilde ik nog wel zien, maar toch besloten om voor de grote drukte weg te gaan.
Ben in 2006 ook nog geweest en dat was wel een vettere line up, vond ik persoonlijk.
Keane, Daft PunkPlacebo
![]()
![]()
Radiohead, Beck, Massive Attack, Tiga, My Morning Jacket, Artic Monkey's, HIM (
) Snow patrol, Feeder, We are scientists,
Gewoon allebei de dagen, met jouw leeftijd moet dat toch wel lukken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:07 schreef Anthropos het volgende:
Dilemma. Vanavond (even) gaan of al mijn energie bewaren voor morgen?
Och, het went.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:08 schreef Anthropos het volgende:
[..]
Op zich wel. Ik moet morgen wel alweer werken, dus dan sta ik daar met m'n zuiphoofd.
Placebo was gewoon te vet... wel helemaal natgeregendquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
weg gaan? wat?
placebo heb ik wel op pinkpop eens live gezien
Aha, naja het is nog lang niet uitverkocht hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:06 schreef Juminelle het volgende:
Daft Punk en The Prodigy
[..]
Oh, sorryIk heb alsnog geen kaarten
Was gisteren/vannacht bij m'n intro dus heb die actie niet kunnen volgen. Zag het net toevallig in m'n inbox.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Aha, naja het is nog lang niet uitverkocht hoor
En 4EBE je had gelijk, Selektvracht is de het downie onder de bezorgersBlijkbaar is het door DHL aan Selektvracht geleverd en ik heb de boeken nu maar m'n moeder had het over een slecht Nederlandssprekende man die weg wilde gaan zonder dat er getekend moest worden voor het pakket
![]()
Je doet alsof ik nog 20 benquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon allebei de dagen, met jouw leeftijd moet dat toch wel lukken?
Dat soort dingen wennen nietquote:
2?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Placebo was gewoon te vet... wel helemaal natgeregendMaar het was het dubbel en dwars waard..
Ja, voor de grote exodus weggaanHutje mutje met de trein is killing na die 2 dagen in een veel te kleine tent
quote:
MMJquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja Infadels![]()
Mja Maximo Park wilde ik nog wel zien, maar toch besloten om voor de grote drukte weg te gaan.
Ben in 2006 ook nog geweest en dat was wel een vettere line up, vond ik persoonlijk.
Keane, Daft PunkPlacebo
![]()
![]()
Radiohead, Beck, Massive Attack, Tiga, My Morning Jacket, Artic Monkey's, HIM (
) Snow patrol, Feeder, We are scientists,
Ik ging met de trein..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2?
gewoon 4 nachten blijven..
en met de auto gaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |