Dat is waar, maar ik snap niet waar zij zich druk om maakt. Het is toch niet voor niets voorbij.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Maakt het uit wie je stalkt dan? het is altijd naar.
Jij bent ook niet nieuwsgierig hequote:
kkmoeilijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
kk debiel. Een DHL bezorger heeft doodleuk mijn studieboek ergens anders bezorgd MAAR WE WETEN NIET WAAREn DHL klantenservice weet het ook niet.
Fucking hell hoe moeilijk is je baan?
Kijk eens in je kliko.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
kk debiel. Een DHL bezorger heeft doodleuk mijn studieboek ergens anders bezorgd MAAR WE WETEN NIET WAAREn DHL klantenservice weet het ook niet.
je wordt niet wise door niks te vragen he..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent ook niet nieuwsgierig he
Hier op het werk ook wekelijks een stapel post dat voor andere adressen bedoeld is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:27 schreef Vaseline_ het volgende:
Dat had je verteld ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:28 schreef Maisnon het volgende:
Ja bij mij stond een pakje laatst om de hoek in de garagewas ook fijn
True.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je wordt niet wise door niks te vragen he..
En jij hebt het onthouden.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En jij hebt het onthouden.
Dingen 2x op fok vertellen is wel magischquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:29 schreef fyah het volgende:
[..]
Dingen 2x op fok vertellen is wel magisch
Ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En jij hebt het onthouden.
Voor het geval dat we het niet wisten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:29 schreef fyah het volgende:
[..]
Dingen 2x op fok vertellen is wel magisch
quote:
nee, hoezoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij bent ook niet nieuwsgierig he
Gewoonquote:
Toen wel je nog lekker versquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
2005, wat een tijd, wat een tijd..
Komt nooit meer terug
Joh.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
2005, wat een tijd, wat een tijd..
Komt nooit meer terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |