abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115942844
Goedemorgen,

Ik zit een beetje in een lastige situatie en weet even niet meer wat ik voel en al helemaal niet meer wat ik moet doen. Ik heb sinds twee weken een nieuwe collega, een erg leuke meid, die ik in moest werken en waarbij het gelijkt klikte. Het is een erg spontane meid die met iedereen wel een babbeltje maakt. Niets mis mee. Ook was ze gelijk erg open over haar verleden en was er sprake van wat geflirt en seksuele spanningen (aanraken, opmerkingen, dolletjes).

Na nogal wat spannende whatsapp-berichtjes over en weer vroeg ze ineens hoe serieus ze de seksuele spanning moest nemen. Ook was ze bang om gevoelens te ontwikkelen en of ze die moest tegenhouden, ze heeft namelijk sinds twee maanden een vriend waarmee ze naar eigen zeggen erg gelukkig mee is. Ikzelf heb nu vijf jaar een relatie en woon vier jaar samen. Ik zag het ook meer als een dolletje en wat spanning. Ik antwoorde dat we daar eens over moesten praten, face to face, aangezien ik dat liever niet via de Whatsapp wilde doen.

We zijn dus een rondje gaan lopen in het bos en we hebben wat dingen besproken. Uiteindelijk zei ze dat het vooral een spontane flirt was en dat ze het gewoon erg leuk vond om te doen. Ik was het daar wel mee eens, al voelde ik toch iets negatiefs. Als een soort afwijzing omdat ik twijfelde of het voor mij eigenlijk ook wel echt zo voelde. Vanaf dat ze vroeg of de spanning serieus was kon ik eigenlijk alleen maar aan haar denken.

Ik zei toen tegen haar dat het wel fijn was dat er duidelijkheid was en dat het gewoon bij een flirt zou blijven. Ik gaf haar een kus op haar wang, maar uiteindelijk belandden onze lippen op elkaar waarna we een tijdje bleven zoenen. De dagen daarna zoenden we als ik haar kwam opzoeken op ons werk (we hebben verschillende diensten/shifts) en nu hebben we ondertussen ook uitgesproken dat we elkaar wel heel erg leuk vinden. Toch benadrukt ze ook steeds dat ze een vriend heeft en begint ze soms ineens over hem te praten of laat ze een zogenaamd leuke foto zien (alsof het mij wat interesseert).

Volgende week komt ze bij me langs thuis en heb ik haar een massage beloofd (ze heeft langdurige last van haar rug). Maar ze zei er wel meteen bij dat ze niet verwacht dat het bij een massage blijft. Met andere woorden: als ze hier komt, gaan we het doen.

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen. Ben nooit vreemdgegaan, maar moet wel zeggen dat de sleur er behoorlijk in zit. Aan de andere kant vraag ik me af wat zij nou precies wilt en ik vind het ook vreemd dat je na twee maanden relatie toch een andere jongen leuk vindt en zelfs mee afspreekt, terwijl ik juist denk dat je na twee maanden toch hartstikke verliefd moet zijn.

Ik weet het niet zo goed meer... iemand ervaringen of tips?
pi_115942997
Je gaat voor de bijl zoals ik dat al talloze malen heb meegemaakt.
Denk van tevoren even goed na of ze het waard is en of je degene thuis kwijt wenst.
pi_115943046
Ga je gevoel achterna

* admiraal_anaal gaat zich nu verstoppen voor het blik moraalridders wat opengetrokken wordt
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:18:58 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115943093
Gewoon verstand op nul, neuken en daarna zie je wel weer verder. In je relatie en op je werk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_115943115
Moeilijke situatie dit dude. Ik heb geen oplossing. Maar klinkt als een spannende situatie, ik zou zeggen go with the flow. Als in, volg je gevoel. Want je bent misschien nog niet klaar om je voor altijd te binden.
  PR/Manusje van alles vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:20:49 #6
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_115943145
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:18 schreef Copycat het volgende:
Gewoon verstand op nul, neuken en daarna zie je wel weer verder. In je relatie en op je werk.
Precieees. *O*

Denk nog maar even alleen aan pussy in plaats van alle mogelijke problemen.

Je kan je werk kwijtraken, je vriendin, je huis, je geld.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:21:29 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115943162
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

Allemaal van latere zorg. Nu is het pussy-time!
pi_115943165
Haar relatie in nog pril en waarschijnlijk niet zo serieus.

Klinkt alsof ze niet echt verliefd is op haar vriend.

En jij moet eens goed nadenken wat jij wil. Haar of jouw vriendin en op tijd een keuze maken.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_115943178
Ik kreeg wel een semi van dat bos-verhaal. Jammer dat daar niet werd gebatst...

En volg je hart! Volg nooit je pik of je hoofd in dit soort zaken.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  PR/Manusje van alles vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:22:54 #10
Toezicht is gezond!
pi_115943200
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Allemaal van latere zorg. Nu is het pussy-time!
Bohbohboh :9

TS, vergeet die watsapp berichten niet te wissen. En die neukafspraak ook niet he. :D
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_115943206
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:22 schreef DuTank het volgende:
Maar wat is dat precies? Je hart?

Ik dacht altijd dat het vooral een alignment van pik en hoofd in dezelfde richting was :P
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_115943208
Dat bos verhaal is geil inderdaad.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:23:27 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115943225
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:22 schreef DuTank het volgende:
Ik kreeg wel een semi van dat bos-verhaal. Jammer dat daar niet werd gebatst...

Je hart ... dat is toch dat ding dat harder klopt als je iemand ziet op wie je geilt? Volgens mij denkt TS ook met dat ding, alleen zit die net wat lager in zijn lijf.
pi_115943227
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Precieees. *O*

Denk nog maar even alleen aan pussy in plaats van alle mogelijke problemen.

En uiteindelijk haar ook, want ondanks dat ze zo gelukkig is, gaat ze wel vreemd.
Heel betrouwbaar allemaal ^O^
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:24:09 #15
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_115943240
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:09 schreef PicoMMP het volgende:
Ik gaf haar een kus op haar wang, maar uiteindelijk belandden onze lippen op elkaar waarna we een tijdje bleven zoenen. De dagen daarna zoenden we als ik haar kwam opzoeken op ons werk (we hebben verschillende diensten/shifts)
:{

quote:
Volgende week komt ze bij me langs thuis en heb ik haar een massage beloofd (ze heeft langdurige last van haar rug). Maar ze zei er wel meteen bij dat ze niet verwacht dat het bij een massage blijft. Met andere woorden: als ze hier komt, gaan we het doen.
}:|

quote:
Ben nooit vreemdgegaan
Ik zie het...

quote:
Ik weet het niet zo goed meer... iemand ervaringen of tips?
Ja. Gedraag je eens niet zo walgelijk. :s)
pi_115943250
Gaan jullie neuken in het bed waar je met je vriendin slaapt ? :9
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_115943256
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Gaan jullie neuken in het bed waar je met je vriendin slaapt ? :9
Of in het bos? Ik ruik een weddenschap.
pi_115943262
CC geeft altijd goeie adviezen. Zeker nu weer.
pi_115943269
Is de dame in kwestie trouwens lekkerder dan jouw vriendin? Als dat het geval is sta je namelijk in je recht.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:25:51 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115943278
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:24 schreef HyperViper het volgende:
Wel uitkijken voor rode mieren!
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:26:00 #21
131603 Afwazig
Serious business
pi_115943284
Potentieel Anthony Zeus topic.
pi_115943289
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:24 schreef HyperViper het volgende:

[..]

En zijn vriendin ruikt de sex tussen hem en collega straks in haar eigen bed, geillllll
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:26:21 #23
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_115943299
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je hart ... dat is toch dat ding dat harder klopt als je iemand ziet op wie je geilt? Volgens mij denkt TS ook met dat ding, alleen zit die net wat lager in zijn lijf.
_O- _O-
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:26:58 #24
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_115943313
Ik zou de boot afhouden zeker omdat jullie elkaar ook nog eens op werk zien dus een soort collega's zijn. Al heb je zin om met haar van bil te gaan, straks is er gedonder waar de kans groot op is en zit je met gezeik op je werk. Ook niet echt leuk voor jouw vriendin of haar vriend. Maar goed als jij dat er allemaal voor over hebt dan moet je ervoor gaan.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_115943350
In ieder geval je huidige relatie netjes uitmaken.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:28:42 #26
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_115943360
Wil je je vriendin kwijt? Dan doen. Anders niet.

*duh* dat is toch logisch?
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:28:50 #27
20346 elgringo
Valt uit vliegtuigen
pi_115943364
Wat verwacht je van ons?

Tips hoe je een affaire kunt houden zonder dat je vriendin het merkt?
Complimenteren dat je je een player bent en je collega hebt geregeld
Een cursus van te doen als haar vriend en/of jou vriendin er achter komt?

IMHO kun je het beste een SMSje klaarzetten met de tekst:
"Schatje, ik begin nu mij collega te neuken en wil niet gestoord worden. Gaan we vanaf nog uit eten? X je lover".

Deze verstuur je voordat je begint, succes verzekerd ^O^

Voor ons natuurlijk :+
If broken it is, fix it you should.... (en niet eerder ;) )
pi_115943377
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zou de boot afhouden zeker omdat jullie elkaar ook nog eens op werk zien dus een soort collega's zijn. Al heb je zin om met haar van bil te gaan, straks is er gedonder waar de kans groot op is en zit je met gezeik op je werk. Ook niet echt leuk voor jouw vriendin of haar vriend. Maar goed als jij dat er allemaal voor over hebt dan moet je ervoor gaan.
Een soort collega's zijn ze zeker.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:29:44 #29
45206 Pietverdriet
pi_115943392
Volgens mij wil TS gewoon met de collega van bil, niet direct met haar trouwen. Keertje vreemdgaan, pfff, hetero's doen daar zo moeilijk over
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:29:44 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115943393
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:29 schreef OeJ het volgende:

Een soort collega's zijn ze zeker.
Al twee hele weken!
pi_115943398
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:26 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

En zijn vriendin ruikt de sex tussen hem en collega straks in haar eigen bed, geillllll
Dan zeg je gewoon dat je hebt liggen rukken. Dat gelooft ze wel. Waarom zou je dįįr in godsnaam over liegen?
pi_115943420
Je hebt 1 groot voordeel: Je kunt vantevoren nadenken wat je gaat doen.

Even voor jezelf beslissen of je alles wat je nu hebt weggooit voor een meid die na 2 maanden blijkbaar al met anderen aan de haal gaat, of in je huidige sleur blijft zitten.

Besluit nemen en je er daarna aan houden. Niet achteraf gaan janken of proberen van allebei een beetje mee te pakken.

Succes!
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:31:24 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115943445
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:30 schreef PresidentLogan het volgende:

Even voor jezelf beslissen of je alles wat je nu hebt weggooit voor een meid die na 2 maanden blijkbaar al met anderen aan de haal gaat, of in je huidige sleur blijft zitten.

Of actief iets aan die sleur proberen te doen ... Alhoewel, dat vraagt natuurlijk wel veel van TS.
pi_115943478
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Of actief iets aan die sleur proberen te doen ... Alhoewel, dat vraagt natuurlijk wel veel van TS.
Vraag je vriendin om een trio TS, om de boel wat spannender te maken. Leg de fundering om van beide werelden te genieten. Geloof me, vrouwen zijn de slechtste niet. Grote kans dat ze instemt! v-v-m welteverstaan.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:33:01 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115943494
quote:
4s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:32 schreef HyperViper het volgende:

Vraag je vriendin om een trio TS, om de boel wat spannender te maken. Leg de fundering om van beide werelden te genieten.
Ge-ni-aal!
  PR/Manusje van alles vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:33:15 #36
Toezicht is gezond!
pi_115943501
wellicht kan TS met zijn vriendin doen alsof zijn vriendin zijn nieuwe neukertje is.

Dan watsapp je haar dat je haar graag in het bos wil ontmoeten. En dat je haar dan een massage geeft. :o :o
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:33:17 #37
189978 controlaltdelete
pi_115943504
Eigenlijk moet ie nu al gaan biechten aan zijn vriendin want hij heeft met die chick staan bekken. Als ik zijn vriendin was zou ik dat willen weten. Wellicht als ie het lef heeft om haar dat te vertellen dan krijgt ie de bons en kan ie in alle vrijheid met dat mokkultje van het werk gaan krikken.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_115943552
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ge-ni-aal!
Thanks, CC. Jouw aandeel is ook bewonderenswaardig.
pi_115943557
TS komt hier niet meer terug.
  PR/Manusje van alles vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:35:35 #40
Toezicht is gezond!
pi_115943562
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Eigenlijk moet ie nu al gaan biechten aan zijn vriendin want hij heeft met die chick staan bekken. Als ik zijn vriendin was zou ik dat willen weten. Wellicht als ie het lef heeft om haar dat te vertellen dan krijgt ie de bons en kan ie in alle vrijheid met dat mokkultje van het werk gaan krikken.
dan heeft ts:

zijn relatie verneukt
zijn werk verneukt
geen huis meer
zijn neukertje niet geneukt

voor één keer zoenen? :o
pi_115943597
Ik wil mijn vriendin absoluut niet kwijt en de spanning was ook prima als afleiding. Heb wat problemen binnen de familie (contact met broer verbroken) en voel me meestal niet echt happy. Met mijn vriendin kan ik er moeilijk over praten (te betrokken).

Ik wil ook absoluut geen relatie met die collega, om de door jullie genoemde redenen. Ik ben ook geen player en wil absoluut geen complimentjes omdat ik "mijn collega regegeld heb". En aan tips dat ik niet zo walgelijk moet doen heb ik ook weinig. Het gaat om gevoel, maar weet niet precies wat ik voel. Dus kan ik het moeilijk volgen.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:37:34 #42
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115943611
Je verwart 'gevoel' met 'geiligheid'.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:38:28 #43
45206 Pietverdriet
pi_115943632
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:36 schreef PicoMMP het volgende:
Ik wil mijn vriendin absoluut niet kwijt en de spanning was ook prima als afleiding. Heb wat problemen binnen de familie (contact met broer verbroken) en voel me meestal niet echt happy. Met mijn vriendin kan ik er moeilijk over praten (te betrokken).

Ik wil ook absoluut geen relatie met die collega, om de door jullie genoemde redenen. Ik ben ook geen player en wil absoluut geen complimentjes omdat ik "mijn collega regegeld heb". En aan tips dat ik niet zo walgelijk moet doen heb ik ook weinig. Het gaat om gevoel, maar weet niet precies wat ik voel. Dus kan ik het moeilijk volgen.
Dan moet je haar ook niet prikken
  PR/Manusje van alles vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:38:36 #44
Toezicht is gezond!
pi_115943640
quote:

wat copycat zegt. Je wil gewoon neuken....

veeg je je vriendin wel eens goed uit? Wat mis je thuis?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:38:40 #45
189978 controlaltdelete
pi_115943643
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

dan heeft ts:

zijn relatie verneukt
zijn werk verneukt
geen huis meer
zijn neukertje niet geneukt

voor één keer zoenen? :o
Voor 1 keer zoenen? De dagen erna heeft ie toch ook nog met die chick gebekt op werk enzo? Je maakt mij niet wijs dat het alleen bij zoenen is gebleven, zijn handjes zullen vast wel onder haar truitje of in de buurt van haar slipje zijn gekomen. Tja als ie echte ballen heeft biecht ie het op.
pi_115943650
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:37 schreef Copycat het volgende:
Als dat zo is zal ik het 'gevoel' dus niet meer hebben als ik haar gedaan heb?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:39:22 #47
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_115943656
"Wat niet weet, wat niet deert."

Je gevoel zegt al genoeg en zij wil je zaad. De man is gemaakt om zijn zaad te verspreiden. Meer dan de helft van de mensen gaat vreemd, je bent niet de enige. Daarnaast komt het het meest voor op het werk. Je bent maar een mens van vlees en bloed en je leeft maar 1 keer.

Let er wel op hoe je hieraan een vervolg gaat geven als je het doet. Maak van te voren afspraken hoe jullie dit allebei zien, oppervlakkige fuckbuddy's of meer?
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:39:29 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115943662
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:38 schreef PicoMMP het volgende:

Als dat zo is zal ik het 'gevoel' dus niet meer hebben als ik haar gedaan heb?
Ja, want na 1 x neuken verdwijnt geiligheid als sneeuw voor de zon.
pi_115943667
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:26 schreef controlaltdelete het volgende:
De boot afhouden? Als ik het verhaal van TS lees is de boot al aangemeerd voor het jaarlijkse onderhoud. Het enige wat hij nu kan doen is de zaak failliet laten gaan.
Oh, and that's a bad miss!
  PR/Manusje van alles vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:39:50 #50
Toezicht is gezond!
pi_115943673
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:38 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Voor 1 keer zoenen? De dagen erna heeft ie toch ook nog met die chick gebekt op werk enzo? Je maakt mij niet wijs dat het alleen bij zoenen is gebleven, zijn handjes zullen vast wel onder haar truitje of in de buurt van haar slipje zijn gekomen. Tja als ie echte ballen heeft biecht ie het op.
en dan?
pi_115943679
Er zijn vrouwen die hier op leven... die hebben een kick voor iemand die in een relatie zit.

Als dat over is, dan is de vlam ook over.

Denk niet dat het de moeite waard is om je thuissituatie op het spel voor te zetten.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115943686
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:39 schreef Killaht het volgende:
"Wat niet weet, wat niet deert."
Klopt, zo denkt die collega ook over haar SOA's.
pi_115943709
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:18 schreef Copycat het volgende:
quote:
maar moet wel zeggen dat de sleur er behoorlijk in zit.
gewoon de collega introduceren bij je vriendin vrouw en een threesome fixen en zo de sleur er een beetje uithalen? :P
maar lastige situatie vind ik het niet direct... gewoon niet vreemdgaan, ookal zit de sleur er in..
pi_115943720
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:37 schreef Copycat het volgende:
Wat ken je ons toch goed. O+ Ze zeggen altijd de liefde van de man gaat door de maag. Bullshit, het gaat door onze lul.
pi_115943753
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:40 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Klopt, zo denkt die collega ook over haar SOA's.
Sowieso, als het gebeurt, gebeurt het met een condoom
pi_115943759
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dit dus. Waarschijnlijk wil je er dan nog tien keer overheen. 1 biertje is ook lekker, maar wanneer het glas leeg is denk je alweer aan de volgende. Slippery slope..
pi_115943762
Ik vond dat trio-idee nog niet eens zo slecht..
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:43:19 #58
189978 controlaltdelete
pi_115943778
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:42 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

En waar gaat het gebeuren dan?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:43:23 #59
351921 CruellaDeVil
pi_115943779
quote:
Ik wil mijn vriendin absoluut niet kwijt en de spanning was ook prima als afleiding.
Ja, maar niet omdat je zoveel van haar houdt. Als dat zo was dan zou je niet aan het overwegen zijn je collega te neuken. Waarschijnlijk realiseer je je maar al te goed dat je hele omgeving je uitkotst als het uitgaat omdat zij heus geen blad voor haar mond gaat nemen in dat geval en is dat wat je dwars zit.

quote:
Heb wat problemen binnen de familie (contact met broer verbroken) en voel me meestal niet echt happy. Met mijn vriendin kan ik er moeilijk over praten (te betrokken).
En dus bedrieg je je vriendin met je collega? Ja, oké, dan is het goed. :')

quote:
Ik wil ook absoluut geen relatie met die collega, om de door jullie genoemde redenen.
Denk je nou echt dat je niet uitgekotst wordt op je werkt wanneer uitlekt dat je haar hebt geneukt terwijl jullie beiden een relatie hadden? :D

quote:
En aan tips dat ik niet zo walgelijk moet doen heb ik ook weinig.
Je zou maar verantwoordelijkheid nemen voor je eigen gedrag hé. :)

quote:
Het gaat om gevoel, maar weet niet precies wat ik voel. Dus kan ik het moeilijk volgen.
Alsof je niet uit kan zoeken wat je voelt zonder met je collega het bed in te duiken en haar gezicht af te lebberen in het bos.
pi_115943782
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:42 schreef DuTank het volgende:
Is het ook niet. Veel vrouwen zijn in voor zo'n avontuurtje omdat ze zelf half bi zijn. Gewoon op tafel leggen, sneaky welteverstaan. Zorg dat het gesprek op trio's land en sla je slag.
  Vis een optie? vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:43:45 #61
70532 loveli
N
pi_115943785
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:43 schreef CruellaDeVil het volgende:
Ja, maar niet omdat je zoveel van haar houdt.
^^
crap in = crap out
pi_115943786
Mijn vriendin is helaas niet in voor een trio, mijn ex wel, maar toen vonden we geen leuke meid. Mijn collega heeft wel gezegd dat ze bi-in-bed is.
pi_115943806
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:42 schreef DuTank het volgende:
Kwartetje dan. Kan het prille vriendje ook mee doen!!!!
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:44:39 #64
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115943807
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:43 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn vriendin is helaas niet in voor een trio, mijn ex wel, maar toen vonden we geen leuke meid. Mijn collega heeft wel gezegd dat ze bi-in-bed is.
Ik zou heel snel die ex bellen!
pi_115943812
Mooi he? Dat massage-verhaal? Dat is echt de standaard volgens mij voor 'ik kom langs om te neuken' _O-

Ook al vaak meegemaakt. Meestal eerst de spanning ed opbouwen, keertje zoenen en zo dan is het gespreksonderwerp opeens 'heb nek/rugpijn--> oh dan moet je ff langskomen geef ik je een massage'. Afin daar ga je dan de slaapkamer in, bovenkleding gaat direct uit (en soms ook gelijk de broek want he dat masseert toch niet lekker) en na een tijdje gaat het masseren over in strelen en voor je het weet zoen je dr in dr nek en draait ze zich om et voila.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_115943815
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:42 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Ja dus ?
Dat helpt lang niet bij allemaal.

In ieder geval succes ermee man, zet m op he!
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:45:06 #67
189978 controlaltdelete
pi_115943817
quote:
Waarom ben je nog bij je vriendin eigenlijk?
pi_115943823
quote:
Dan adviseer ik de watergate-techniek. Doe je ding, geniet, maar zwijg er over. Zwijg er over zoals je nog nooit gezwegen hebt.
pi_115943830
quote:
Dat zou het verhaal wel helemaal compleet maken: Je ex erbij halen om een triootje te doen met je scharrel op het werk op het bed je vriendin.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:45:57 #70
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_115943846
Dat je een ander ketst, wil niet zeggen dat je niet van je vrouw houd.

Maar denk er serieus over na hoe je dit in een vervolg gaat gieten.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_115943850
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:45 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Dat zou het verhaal wel helemaal compleet maken: Je ex erbij halen om een triootje te doen met je scharrel op het werk op het bed je vriendin.
Godverdomme. :')
pi_115943865
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ook al vaak meegemaakt. Meestal eerst de spanning ed opbouwen, keertje zoenen en zo dan is het gespreksonderwerp opeens 'heb nek/rugpijn--> oh dan moet je ff langskomen geef ik je een massage'. Afin daar ga je dan de slaapkamer in, bovenkleding gaat direct uit (en soms ook gelijk de broek want he dat masseert toch niet lekker) en na een tijdje gaat het masseren over in strelen en voor je het weet zoen je dr in dr nek en draait ze zich om et voila.
Vertel verder dan..... :9 :9 :9

:')
pi_115943916
quote:

En dus bedrieg je je vriendin met je collega? Ja, oké, dan is het goed. :')
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat de spanning van de flirt een goede afleiding was.

quote:

Denk je nou echt dat je niet uitgekotst wordt op je werkt wanneer uitlekt dat je haar hebt geneukt terwijl jullie beiden een relatie hadden? :D

Wat mensen op mijn werk denken is niet zo van belang. Mijn eigen teamleider heeft haar geprobeerd te versieren (sollicitatie bij hem thuis..uhu..) en alle mannelijke collega's geilen op haar.
pi_115943926
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Mooi he? Dat massage-verhaal? Dat is echt de standaard volgens mij voor 'ik kom langs om te neuken' _O-

Je warmt me al lekker op hofstadje. Goed bezig. Even naar de wc.
pi_115943937
quote:
Je wordt geplayed jongen...

Dat meisje weet blijkbaar precies wat ze tegen jou moet zeggen....
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_115943944
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:48 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Ik zeg dat de spanning van de flirt een goede afleiding was.

[..]

Wat mensen op mijn werk denken is niet zo van belang. Mijn eigen teamleider heeft haar geprobeerd te versieren (sollicitatie bij hem thuis..uhu..) en alle mannelijke collega's geilen op haar.
Hoe oud ben je TS?
pi_115943953
quote:
Mja die verhalen ken ik. Altijd als ze ex zijn willen ze opeens allerlei porno shit gaan doen maar als puntje bij paaltje komt ho maar.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_115943967
quote:
Misschien is je teamleider de betrouwbaarheid van z'n teamleden aan het testen....
pi_115943969
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:49 schreef koekii het volgende:

[..]

Hoe oud ben je TS?
27
pi_115943987
quote:
8s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Mja die verhalen ken ik. Altijd als ze ex zijn willen ze opeens allerlei porno shit gaan doen maar als puntje bij paaltje komt ho maar.
Nee, we hadden toen nog wat. We zochten een tijdje naar een geschikte meid voor een trio. Bijna gelukt, behalve dat ik toen te veel onder invloed was geraakt
pi_115944001
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:45 schreef Killaht het volgende:
Dat je een ander ketst, wil niet zeggen dat je niet van je vrouw houd.
Klopt, dat wil meestal zeggen dat je van je eigen piemel houdt, kus je m ook weleens zelf ?
Stiekem ?
pi_115944006
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:50 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Misschien is je teamleider de betrouwbaarheid van z'n teamleden aan het testen....
Ik heb zijn app berichten aan haar gelezen. Dit ging iets verder dan een testje.
pi_115944008
Klassieke start van een 'hoe verneuk je je relatie' verhaal ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:52:05 #84
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_115944014
Godverdomme wat een geil verhaal zeg :9
Paal die collega gewoon zsm.. en daarna mondje dicht tegen moeders de vrouw he!
Ik ben nu al benieuwd naar de details van de "massage" sessie c_/
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:52:31 #85
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_115944029
quote:

Dan zou ik haar maar snel uitwonen. Je bent dan tenminste de eerste en iedereen zal jaloers op je zijn, wat weer ten goede komt van je status onder collega's.
pi_115944039
Bij wat voor bedrijf werk je? Stel dat het dramatisch afloopt, wil je daar dan blijven werken? Stel het wordt niks met je collega en het gaat uit met je vriendin, heb je dan spijt?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:52:55 #87
131148 Dondermeester
Blikskaters en gerommel!
pi_115944041
Je kunt doen of laten wat je wilt, maar uiteindelijk gaat het iemand heel veel pijn doen... :7
Wie ik ben?
Wie ben jij eigenlijk????
pi_115944045
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:46 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Vertel verder dan..... :9 :9 :9

Ik ben wel eens verleid zo. Dat was echt mega-geil. Kreeg de aanbieding voor een full-body massage, zij zou langskomen en ik moest de olie maar regelen.
Afin ik daarop ingaan natuurlijk. Denk ik doe alleen mn t-shirt uit, zij gelijk nee broek ook uit anders is het geen full-body. Ok dus ik doe dat, zij ook broek uit en zit alleen in dr slip en een topje bovenop me. De massage begint op de achterkant en toen dat klaar was, moest ik me maar omdraaien want de voorkant moest ook nog zij ze. Afin dan lig je daar met je boner, zijn gaat precies daar bovenop zitten en dan zit je te rijen voordat je het weet. :P Zoenen en hop mevrouw zakt af met dr mond en de rest kan je wel raden.

Oh en zowel zij als ik hadden toen een relatie EN we kenden elkaar van het werk :7
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:53:10 #89
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_115944047
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:51 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Klopt, dat wil meestal zeggen dat je van je eigen piemel houdt, kus je m ook weleens zelf ?
Stiekem ?
De wereld is hard, net als mijn penis.
pi_115944057
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:52 schreef Killaht het volgende:

[..]

Dan zou ik haar maar snel uitwonen. Je bent dan tenminste de eerste en iedereen zal jaloers op je zijn, wat weer ten goede komt van je status onder collega's.
Nee joh, het zou pas echt status geven als hij zich laat neuken door die collega!
Voorbind-dildo dit dat, en hij dan in een Furry-pak ofzo.

Succes in je verdere carriere verzekerd!

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:53 schreef Killaht het volgende:

[..]

De wereld is hard, net als mijn penis.
Dom, lomp en famous?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:54:53 #91
189978 controlaltdelete
pi_115944084
Wat lees ik nu weer? Een sollicitatie bij een teamleider thuis en die gaat die chick ook nog eens versieren? Wat is dat voor een bedrijf? Die kerel kun je aanklagen. Die teamleider gaat zwaar de fout in want sollicitaties mogen niet eens thuis gehouden worden. Van wie heb je die info van je teamleider of die chick?
pi_115944102
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 10:48 schreef PicoMMP het volgende:

Dit zegt genoeg over die vrouw lijkt me...

Zie je het dan echt niet in?

Oh en ik ben geen joris goedbloed hoor, ben vaker vreemd gegaan en heb er genoeg ervaring mee...

maar ik weet wat het teweeg kan brengen en niet iedereen kan daar goed mee omgaan.
YouTube
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:55:47 #93
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_115944109
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:53 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee joh, het zou pas echt status geven als hij zich laat neuken door die collega!
Voorbind-dildo dit dat, en hij dan in een Furry-pak ofzo.

Succes in je verdere carriere verzekerd!

Gewoon dr bek volblaffen, niemand die er meer aankomt.

quote:
[..]

Dom, lomp en famous?

Bitches op mijn werk zitten aan mn penis?
pi_115944146
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:55 schreef Killaht het volgende:

[..]

Gewoon dr bek volblaffen, niemand die er meer aankomt.
Gooi er nog wat zoutzuur achteraan, weet je helemaal zeker dat ze nooit meer een andere vent zal doen!
pi_115944150
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:52 schreef Byte_Me het volgende:
Bij wat voor bedrijf werk je? Stel dat het dramatisch afloopt, wil je daar dan blijven werken? Stel het wordt niks met je collega en het gaat uit met je vriendin, heb je dan spijt?
Het werk is niet van belang. Werk daar maar 12 uurtjes naast mijn eigen bedrijf. Dat het niets wordt met mijn collega lijkt me zeker, en mijn vriendin wil ik niet kwijt.

Overigens heeft mijn vriendin ongeveer drie jaar geleden ook iets gedaan waar ik niet blij van werd. Paar keer afgesproken met een klasgenoot van vroeger. Heb toen mailtjes gelezen die ze over en weer stuurde waarin stond dat ze elkaar misten en met van die koosnaampjes als "tijger" enzo. Uiteindelijk zei mijn vriendin dat er absoluut niets gebeurd was en die jongen ook, maar het zat me toch tot een jaar geleden niet lekker.

Niet dat dit een excuus is voor iets wat ik nu ga doen of heb gedaan, voordat ik die weer naar mijn hoofd geslingerd krijg.
pi_115944164
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik ben wel eens verleid zo. Dat was echt mega-geil. Kreeg de aanbieding voor een full-body massage, zij zou langskomen en ik moest de olie maar regelen.
Afin ik daarop ingaan natuurlijk. Denk ik doe alleen mn t-shirt uit, zij gelijk nee broek ook uit anders is het geen full-body. Ok dus ik doe dat, zij ook broek uit en zit alleen in dr slip en een topje bovenop me. De massage begint op de achterkant en toen dat klaar was, moest ik me maar omdraaien want de voorkant moest ook nog zij ze. Afin dan lig je daar met je boner, zijn gaat precies daar bovenop zitten en dan zit je te rijen voordat je het weet. :P Zoenen en hop mevrouw zakt af met dr mond en de rest kan je wel raden.
Goed verhaal.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:57:35 #97
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_115944178
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:56 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Gooi er nog wat zoutzuur achteraan, weet je helemaal zeker dat ze nooit meer een andere vent zal doen!
Ok, nou ga je te ver.. :{w
pi_115944199
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:56 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Het werk is niet van belang. Werk daar maar 12 uurtjes naast mijn eigen bedrijf. Dat het niets wordt met mijn collega lijkt me zeker, en mijn vriendin wil ik niet kwijt.

Overigens heeft mijn vriendin ongeveer drie jaar geleden ook iets gedaan waar ik niet blij van werd. Paar keer afgesproken met een klasgenoot van vroeger. Heb toen mailtjes gelezen die ze over en weer stuurde waarin stond dat ze elkaar misten en met van die koosnaampjes als "tijger" enzo. Uiteindelijk zei mijn vriendin dat er absoluut niets gebeurd was en die jongen ook, maar het zat me toch tot een jaar geleden niet lekker.

Niet dat dit een excuus is voor iets wat ik nu ga doen of heb gedaan, voordat ik die weer naar mijn hoofd geslingerd krijg.
Dit is een excuus dude. Vergis je niet. Dit is een excuus.
pi_115944205
quote:

[..]

Nou, dan zou ik ook alvast gaan beginnen met briefjes op haar buro leggen : ''olifant'', of ''giraffe''.

En dan thuis aan je vriendin vragen of zij nog de ''gorilla'' heeft, kwartet!
pi_115944206
quote:

[..]

Haha, herkenbare situaties allemaal gast.
Geloof me, die wijven zijn ook niet te vertrouwen en wie weet wat je vriendin allemaal wel niet uitgespookt heeft met d'r 'tijger'.
pi_115944213
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hier geld de wet van drie.
Bij vreemdgaan ga ik meestal tot drie maal seks met de minnares, daarna is het tijd voor de volgende :{w
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:58:55 #102
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115944219
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:58 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nou, dan zou ik ook alvast gaan beginnen met briefjes op haar buro leggen : ''olifant'', of ''giraffe''.

En dan thuis aan je vriendin vragen of zij nog de ''gorilla'' heeft, kwartet!
_O-

Bedankt, nou mag ik aan me collega's uitleggen waarom ik zat te gniffelen... terwijl zij het superdruk hebben.
YouTube
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:59:05 #103
189978 controlaltdelete
pi_115944225
quote:

[..]

Als je je vriendin niet kwijt wil dan was je er niet eens op ingegaan op haar advances en had je die griet niet eens zien staan maar hard uitgelachen.
pi_115944230
quote:
Waarom noem je het dan :D Je probeert duidelijk je eigen gedrag (en komend gedrag) alvast goed te praten voor jezelf _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:00:02 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115944253
quote:

Het werk is niet van belang.
Vakkenvullers onder elkaar?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:00:24 #106
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_115944262
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waarom noem je het dan :D Je probeert duidelijk je eigen gedrag (en komend gedrag) alvast goed te praten voor jezelf _O-
Als een moderator zich in een topic mengt... then shit is definitely hitting the fan....

#WellThatEscalatedQuikly
YouTube
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:00:28 #107
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_115944264
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vakkenvullers onder elkaar?
In het magazijn of op de flessenband :P
pi_115944265
Wat je ook kan doen:

Geef die collega een sleutel van je huis en laat haar 's avonds langskomen als je vriendin thuis is en op bed ligt. Zeg dat ze direct naar de slaapkamer mag komen.
Als zij naar de slaapkamer gaat loop je (ongemerkt) achter haar en en "betrap" je haar met je vriendin.

Je kan dan alsnog een trio aandragen om de relatie te redden ^O^

óf

Je houdt het hier gewoon bij.
pi_115944275
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Als je je vriendin niet kwijt wil dan was je er niet eens op ingegaan op haar advances en had je die griet niet eens zien staan maar hard uitgelachen.
De dag dat ik een lekkere chick die advances maakt uitlach is de dag dat ik de kogel mag krijgen.
pi_115944290
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat lees ik nu weer? Een sollicitatie bij een teamleider thuis en die gaat die chick ook nog eens versieren? Wat is dat voor een bedrijf? Die kerel kun je aanklagen. Die teamleider gaat zwaar de fout in want sollicitaties mogen niet eens thuis gehouden worden. Van wie heb je die info van je teamleider of die chick?
Whatsapp van die chick. Heb alles gelezen. Hij zei dat hun eerste kennismakingsgesprek erg veel indruk op hem had gemaakt en aangezien hij het druk had... :') ... zij wel bij hem thuis mocht komen voor het vervolggesprek. zij heeft toen gelijk gezegd dat ze dat absoluut niet wilde.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:01:14 #111
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_115944292
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:00 schreef HyperViper het volgende:

[..]

De dag dat ik een lekkere chick die advances maakt uitlach is de dag dat ik de kogel mag krijgen.
Amen.
  Redactie Frontpage vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:02:39 #112
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_115944325
Doe wat je moet doen, maar als je voor je collega kiest, laat dan je huidige partner niet in het ongewis en verbreek die relatie. Maw, niet hypocriet zijn.
Ta mčre
El Cońo
ウイスキー
pi_115944365
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:02 schreef JeMoeder het volgende:
Doe wat je moet doen, maar als je voor je collega kiest, laat dan je huidige partner niet in het ongewis en verbreek die relatie. Maw, niet hypocriet zijn.
Zo doen echte mannen het niet, er is geen enkele kerel die deze volgorde aanhoud.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:04:04 #114
189978 controlaltdelete
pi_115944366
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:01 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Whatsapp van die chick. Heb alles gelezen. Hij zei dat hun eerste kennismakingsgesprek erg veel indruk op hem had gemaakt en aangezien hij het druk had... :') ... zij wel bij hem thuis mocht komen voor het vervolggesprek. zij heeft toen gelijk gezegd dat ze dat absoluut niet wilde.
Maar ze gaat evengoed en dan probeert die kerel haar nog te versieren ook en daar maakt ze geen werk van? Sterker nog ze gaat voor hem werken? Komt bij mij over dat die griet niet echt een helder licht is maar geniet van dit soort aandacht. Tis maar wat je lekker vindt.
  Redactie Frontpage vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:04:56 #115
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_115944387
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:04 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Zo doen echte mannen het niet, er is geen enkele kerel die deze volgorde aanhoud.

Je bent een goede troll trouwens, ik zou die onzin in R&P en SEX niet zolang kunnen volhouden als dat jij doet. Hulde hiervoor!
Ta mčre
El Cońo
ウイスキー
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:05:01 #116
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_115944390
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:04 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Vrouwen zijn net zo erg.
pi_115944400
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Maar ze gaat evengoed en dan probeert die kerel haar nog te versieren ook en daar maakt ze geen werk van? Sterker nog ze gaat voor hem werken? Komt bij mij over dat die griet niet echt een helder licht is maar geniet van dit soort aandacht. Tis maar wat je lekker vindt.
De sollicitatie is gewoon op kantoor gebeurd en ja ze werkt nu voor hem, maar hij is er zelden. Hij doet vooral de solliciaties en is ongeveer 15 uur per week op de zaak.
pi_115944413
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:05 schreef Killaht het volgende:

[..]

Vrouwen zijn net zo erg.
Daar moet je gewoon op rekenen inderdaad. Al is het maar om het voor jezelf goed te praten.
pi_115944443
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:04 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Je bent een goede troll trouwens, ik zou die onzin in R&P en SEX niet zolang kunnen volhouden als dat jij doet. Hulde hiervoor!
Noem mij een man die eerst zijn oude schoenen weg gooit voordat hij nieuwe koopt?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:07:36 #120
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_115944447
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:06 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Daar moet je gewoon op rekenen inderdaad. Al is het maar om het voor jezelf goed te praten.
Er zijn twee personen nodig he. Dit heeft niks met goedpraten te maken..
pi_115944448
Ik ga er even goed over nadenken in ieder geval. Ik zie haar straks, want ik moet haar een sleutel (niet van mijn huis :P) geven. Misschien dat ik maar beter even wat meer afstand van haar neem.. al is het lastig als ze me gaat zoenen.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:08:25 #122
189978 controlaltdelete
pi_115944470
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:05 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

De sollicitatie is gewoon op kantoor gebeurd en ja ze werkt nu voor hem, maar hij is er zelden. Hij doet vooral de solliciaties en is ongeveer 15 uur per week op de zaak.
Ik ben toch benieuwd welke sector dit zich afspeelt met een teamleider die er zelden is maar alleen voor de sollicitaties en dan ook nog sollicitanten probeert te versieren. Tipje van de sluier aub?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:08:33 #123
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_115944476
De rest van je leven hetzelfde poesje.. Kom nu in actie!
pi_115944479
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:07 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ga er even goed over nadenken in ieder geval. Ik zie haar straks, want ik moet haar een sleutel geven. Misschien dat ik maar beter even wat meer afstand van haar neem.. al is het lastig als ze me gaat zoenen.
Ik weet niet wat jij verstaat onder "afstand" ... is dat een paar centimeter ?
pi_115944501
quote:
Ik ga er even goed over nadenken in ieder geval. Ik zie haar straks, want ik moet haar een sleutel (niet van mijn huis :P) geven. Misschien dat ik maar beter even wat meer afstand van haar neem.. al is het lastig als ze me gaat zoenen.
Gewoon op haar tong bijten dan, heel hard!
pi_115944502
quote:
Overkomt mij ook regelmatig op het werk - collega's die gewoon beginnen te zoenen. Probeer dan maar eens afstand te bewaren!
pi_115944533
quote:
Kun je haar niet gewoon op het toilet op je werk nemen? Dat is een stuk veiliger, voor hetzelfde geld heeft ze een lelijke of stinkende vagina en ruikt je hele huis daar naar, leer eens zelf nadenken, vreemdgaan vereist skills en ervaring.
pi_115944537
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:08 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij verstaat onder "afstand" ... is dat een paar centimeter ?
Sleutel geven en normaal doen. Meestal is er gelijk al een spanning (een lach, een knipoog, even aanraken).
pi_115944598
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:08 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik ben toch benieuwd welke sector dit zich afspeelt met een teamleider die er zelden is maar alleen voor de sollicitaties en dan ook nog sollicitanten probeert te versieren. Tipje van de sluier aub?
Tankstation, teamleider heeft drie stations onder zijn hoede.
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:10 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Kun je haar niet gewoon op het toilet op je werk nemen? Dat is een stuk veiliger, voor hetzelfde geld heeft ze een lelijke of stinkende vagina en ruikt je hele huis daar naar, leer eens zelf nadenken, vreemdgaan vereist skills en ervaring.
Goede tip. :P
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:13:33 #130
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_115944617
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:12 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Wow, prachtige lokatie!

"Zal ik je even aftanken"
pi_115944626
Walgelijk. Ga eerst weg bij je vriendin en word dan gelukkig met die ander, klinkt of jullie elkaar verdienen. Geef je iig je vriendin de ruimte om naar een wel leuke man op zoek te gaan. :r
In life, every ending is a new beginning..
pi_115944638
Een tankstation liefdesverhaal. Mensen dit is een parel.
pi_115944701
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:13 schreef LaLouchi het volgende:
Walgelijk. Ga eerst weg bij je vriendin en word dan gelukkig met die ander, klinkt of jullie elkaar verdienen. Geef je iig je vriendin de ruimte om naar een wel leuke man op zoek te gaan. :r
Waarom is de enige optie altijd 1 relatie/sexpartner tegelijk? :?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:16:13 #134
189978 controlaltdelete
pi_115944710
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:12 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

[..]
Zegt mij genoeg wat voor soort volk het betreft. Ik hou wijselijk mijn mond.
pi_115944728
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Niet altijd. Wel als dit expliciet zo is afgesproken, wat mij bij TS het geval lijkt.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_115944750
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Als je geen open relatie hebt, moet je ook niet eenzijdig doen alsof je die wel hebt.. Iets met normen en waarden.... :X
pi_115944765
quote:

Als daar in je relatie sprake van is, maw je partner heeft aangegeven een monogame relatie te prefereren dan is dat de enige optie. Als je partner voor een vrije relatie is, dan is dat niet de enige optie.
pi_115944808
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:17 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Als je geen open relatie hebt, moet je ook niet eenzijdig doen alsof je die wel hebt.. Iets met normen en waarden.... :X
Doe ik ook niet. Er is niets gebeurd, al zou ik het misschien wel willen. Of misschien niet. Ik denk dat ik de massage-date voorlopig afzeg en even goed moet nadenken wat ik wel of niet moet doen.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:20:30 #139
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_115944846
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:19 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Doe ik ook niet. Er is niets gebeurd, al zou ik het misschien wel willen. Of misschien niet. Ik denk dat ik de massage-date voorlopig afzeg en even goed moet nadenken wat ik wel of niet moet doen.
Afzeggen lijkt me een slecht plan. Kun je die date niet verzetten naar zometeen?
pi_115944875
quote:

[..]

Zou jij op deze manier tegen je collega praten als je vriendin er naast stond? Zou je met haar zoenen terwijl je vriendin ernaast stond? Nee? Dan ben je dus al vreemd gegaan.

Tip, doe niks wat je ook niet zou doen als je vriendin in de buurt was.
pi_115944879
quote:

[..]

Jouw vriendin mag van jou ook gewoon zoenen met adere mannen?
pi_115944886
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:21 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Zou jij op deze manier tegen je collega praten als je vriendin er naast stond? Zou je met haar zoenen terwijl je vriendin ernaast stond? Nee? Dan ben je dus al vreemd gegaan.

LaLouchi('s), goeie pizzas daar!
pi_115944890
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:21 schreef LaLouchi het volgende:
Ook saai leven dan zeg :@
pi_115944901
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

LaLouchi('s), goeie pizzas daar!
Ja he? :D
pi_115944906
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ook saai leven dan zeg :@
Niemand heeft zo'n spannend leven als jij jong-eh, niemand!

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:22 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ja he? :D
Zeker! :)
pi_115944924
Wat een anti climax...
pi_115944941
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:22 schreef HyperViper het volgende:
Wat een anti climax...
Ha, hij gaat er echt wel batsen hoor, wees maar niet bang. De teerling is al geworpen :P
pi_115944945
Wat als jou collega uiteindelijk toch meer wil dan jij? (klinkt nou niet echt alsof zij in een spannende beginnende relatie zit), of zij wil dat je haar blijft zien. Grote kans dat het uiteindelijk toch bij je vriendin terecht komt en je haar alsnog kwijt raakt.
Denk er gewoon goed overna hoe erg je het zou vinden om je vriendin kwijt te raken of te kwetsen. Vindt je dat geen probleem, neuk lekker je collega en zie maar hoe het uitpakt.
Als je echt van haar houdt wees dan ook gewoon eerlijk, zowel naar haar als naar jezelf en hang je leuter niet in iemand anders.
pi_115944958
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ha, hij gaat er echt wel batsen hoor, wees maar niet bang. De teerling is al geworpen :P
Ik denk dat je gelijk hebt broeder. Net als gisteren, maar dat was ik je vergeten te zeggen.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:24:45 #150
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115944977
Ik moet zo lachen om die massageafspraken :') Dat is toch gewoon codetaal voor "zullen we dan en dan neuken?"
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_115945031
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:24 schreef Tinkepink het volgende:
Ik moet zo lachen om die massageafspraken :') Dat is toch gewoon codetaal voor "zullen we dan en dan neuken?"
Uiteraard! Maar dat is vrij lastig te zeggen als het de 1e keer is, maar een afspraak tot een massage is natuurlijk wel toegestaan B-)
Maar iedereen weet uiteraard wat het betekent.
pi_115945061
quote:
:Y
pi_115945091
Ik kom er later op terug
pi_115945165
quote:
Nou nee, ik ken er 1 die ook zo een afspraak had, toen kreeg ze ongewild sex erbij en heeft ze aangifte gedaan van verkrachting. Maar voor mij betekent het ook sex ja, alleen wil ik duidelijk maken dat sommigen niet perse op sex uit zijn.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_115945211
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:30 schreef Kloonhommel het volgende:

Nou nee, ik ken er 1 die ook zo een afspraak had, toen kreeg ze ongewild sex erbij en heeft ze aangifte gedaan van verkrachting. Maar voor mij betekent het ook sex ja, alleen wil ik duidelijk maken dat sommigen niet perse op sex uit zijn.
Nou ja, als de een masseert voor bijv zijn beroep (sportmasseur, niet zo'n ander beroep) en je hebt pijn in je rug oid, dan zal zo'n afspraak wel om te masseren zijn.
  Redactie Frontpage vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:33:45 #156
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_115945261
quote:
Dan zou 'pijn in haar rug' staan voor 'gonorroe in de vagina'?
Ta mčre
El Cońo
ウイスキー
pi_115945495
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:33 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Dan zou 'pijn in haar rug' staan voor 'gonorroe in de vagina'?
Nee, ik denk eerder voor ''HIV''.
Zij is er zo eentje die wraak neemt op alle mannen omdat haar vorige (nee, die daarvoor) neukertje haar heeft besmet.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:43:14 #158
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115945599
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:30 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Ja, maar sorry hoor. Je laten masseren doe je bij een masseur en niet bij een vage kennis/collega. Echt :')
pi_115945651
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:43 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, maar sorry hoor. Je laten masseren doe je bij een masseur en niet bij een vage kennis/collega. Echt :')
Ik ken een masseur die zeker 20 procent van zijn vrouwelijke clientčle zo ver krijgt dat ze sex met hem hebben.
pi_115945673
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja, als de een masseert voor bijv zijn beroep (sportmasseur, niet zo'n ander beroep) en je hebt pijn in je rug oid, dan zal zo'n afspraak wel om te masseren zijn.
Niet altijd als je bij iemand thuis afspreekt ...
Je weet dan iig dat je naast (mogelijke) seks ook echt een goede massage krijgt. *)
  Redactie Frontpage vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:45:20 #161
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_115945676
quote:

[..]

Die vrouw geloofde zeker ook dat een massage met happy ending inhoud dat er de laatste minuut een comedian de ruimte binnen komt om een garp te vertellen?
Ta mčre
El Cońo
ウイスキー
  Vis een optie? vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:45:31 #162
70532 loveli
N
pi_115945682
quote:

[..]

Right. Jij bent er zo-eentje die vindt dat je sollicitatiegesprekken alleen op kantoor houdt?
crap in = crap out
  Redactie Frontpage vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:45:55 #163
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_115945694
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:44 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Ik ken een masseur die zeker 20 procent van zijn vrouwelijke clientčle zo ver krijgt dat ze sex met hem hebben.
Hij heet Ffleamig zeker en het gaat om het bejaarde cohort van de klandizie?
Ta mčre
El Cońo
ウイスキー
pi_115945696
Het lijkt me wel duidelijk wat er gebeurt als ik haar ga masseren, dat heb ik al aangegeven. Ik zit alleen nu in de situatie tussen een flirt (spanningen) en het daadwerkelijke vreemdgaan. Of ik moet stoppen, of ik moet doorgaan.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:46:12 #165
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_115945700
Mensen die niet weten dat "masseren bij mij thuis" een code taal is voor batsen. :')
pi_115945717
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:46 schreef Killaht het volgende:
Mensen die niet weten dat "masseren bij mij thuis" een code taal is voor batsen. :')
Ik weet niet eens wat code taal is.

Alpha Bravo Charlie, over en uit.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:47:10 #167
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_115945730
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:46 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik weet niet eens wat code taal is.

Alpha Bravo Charlie, over en uit.
Rookie.
pi_115945741
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:47 schreef Killaht het volgende:

[..]

Rookie.
Klopt.
pi_115945792
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:46 schreef PicoMMP het volgende:
Het lijkt me wel duidelijk wat er gebeurt als ik haar ga masseren, dat heb ik al aangegeven. Ik zit alleen nu in de situatie tussen een flirt (spanningen) en het daadwerkelijke vreemdgaan. Of ik moet stoppen, of ik moet doorgaan.
Hou toch op met dat kinderachtige masseren, spreek gewoon af dat je haar een keer neukt, als het allemaal lekker en goed is doe je het vaker en dan wen je aan haar lichaam en ebt de spanning een beetje weg, daarna maak je een weloverwogen keuze tussen je sletje en je vriendin thuis.
pi_115945799
quote:
Je hebt meerdere keren gezoend, denkt schijnbaar veel aan haar, maakt massage afspraken en opent topics op FOK! erover. Lijkt mij al meer dan alleen een onschuldige flirt...
pi_115945801
Inb4 massagecreep.com
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:50:17 #172
351921 CruellaDeVil
pi_115945822
quote:
Dat je het überhaupt overweegt zou genoeg aanleiding moeten zijn om het contact met de collega in kwestie te beperken tot het hoogst noodzakelijke en eens goed over je relatie na te gaan denken. Dat jij dat maar niet snapt en geroep dat je je vriendin écht niet kwijt wilt opvolgt met dat je nog volop aan het overwegen bent met je collega tussen de lakens te duiken zegt duidelijk dat jij simpelweg niet zoveel om je vriendin geeft, niet eens als mens met gevoelens laat staan als je geliefde, maar eigenlijk enkel om jezelf en je lul.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:50:20 #173
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115945823
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Right. Jij bent er zo-eentje die vindt dat je sollicitatiegesprekken alleen op kantoor houdt?
Ja. Of in een openbare gelegenheid als een onpersoonlijk restaurant/koffiegelegenheid.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:50:39 #174
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115945835
quote:
Joh..... stoppen dus.
pi_115945953
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:49 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Je hebt meerdere keren gezoend, denkt schijnbaar veel aan haar, maakt massage afspraken en opent topics op FOK! erover. Lijkt mij al meer dan alleen een onschuldige flirt...
De aandacht die ze geeft en de spanning die er is zie ik als een flirt. De afspraak is gemaakt, maar kan nog afgezegd worden. Topics op FOK! in overvloed en ik denk dat hier meer uit kan komen dan wanneer ik praat met vrienden die niet meer roepen dan: "NEUKUHHH"
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:58:48 #176
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115946125
Wat verwacht je er eigenlijk van, als je met haar verder gaat? Alleen geile sex, of ook meer?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:59:02 #177
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_115946134
Tip: NEUKUHHH!!
pi_115946180
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:58 schreef Tinkepink het volgende:
Wat verwacht je er eigenlijk van, als je met haar verder gaat? Alleen geile sex, of ook meer?
Hij wilde zijn huidige vriendin liever niet kwijt, dus ik denk vooral geile seks.

Maar misschien denkt het object van zijn lust er straks heel anders over en gaat dreigen alles aan zijn vriendin te vertellen als hij haar dumpt.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:01:19 #179
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_115946220
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:53 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

De aandacht die ze geeft en de spanning die er is zie ik als een flirt. De afspraak is gemaakt, maar kan nog afgezegd worden. Topics op FOK! in overvloed en ik denk dat hier meer uit kan komen dan wanneer ik praat met vrienden die niet meer roepen dan: "NEUKUHHH"
Onbewust zit je met je hoofd al in haar broek. Denk na, wie maakt er met een vrouw een afspraak thuis om haar te masseren zonder extra bedoelingen (half naakt op bed)? Zij gaat er zoiezo vanuit dat je haar neemt.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:01:24 #180
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_115946224
Moeten we ons ook voorbereiden op het topic wat TS' z'n neukertje gaat openen?

"Komt goed hoor meid, hij verlaat z'n vriendin uiteindelijk wel voor je. Gewoon even een paar actiefoto's van jullie anoniem naar d'r mailen" of iets in die richting?
Ik ga naar huis.
pi_115946252
quote:
...en ik denk dat hier meer uit kan komen dan wanneer ik praat met vrienden die niet meer roepen dan: "NEUKUHHH"
Echt? :D Ernstige overschatting van dit medium!

Verder: Maak een keuze. Ga verder met je vriending, of neuk het sletje. je denkt toch niet dat je de enige bent met wie ze vreemd gaat?
pi_115946265
TS, hoe ziet je vriendin er uit en hoe ziet je gewillige collega er uit?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:02:51 #183
351921 CruellaDeVil
pi_115946272
quote:

[..]

Wanneer ga je nou eens vanuit je relatie denken in plaats van vanuit deze 'flirt'? Ik heb jou je nog nergens af zien vragen hoe het beste je relatie (al dan niet) voort te zetten. Het enige wat je interesseert is of je nou wel of niet met je collega gaat neuken, terwijl het duidelijk is dat er iets goed mis is binnen je relatie.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hij wilde zijn huidige vriendin liever niet kwijt, dus ik denk vooral geile seks.

Maar misschien denkt het object van zijn lust er straks heel anders over en gaat dreigen alles aan zijn vriendin te vertellen als hij haar dumpt.
Het zou me echt niets verbazen als de vriendin van TS binnen de kortste keren alles haarfijn uitgelegd krijgt van haar.
En dan wat, TS?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:06:03 #184
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_115946381
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:02 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Wanneer ga je nou eens vanuit je relatie denken in plaats van vanuit deze 'flirt'? Ik heb jou je nog nergens af zien vragen hoe het beste je relatie (al dan niet) voort te zetten. Het enige wat je interesseert is of je nou wel of niet met je collega gaat neuken, terwijl het duidelijk is dat er iets goed mis is binnen je relatie.
"Ja maar zij heeft ook ooit eens 'tijger' tegen een ex gezegd." Alle reden om eens lekker dat chickie van z'n werk uit te wonen. Hoeft zijn vriendin niet te weten, die is namelijk de oorzaak van de sleur :')

Zelf vind ik het zoenen al te ver gaan zonder je vriendin te informeren maar goed, ik ben "ouderwets" ofzo :')
Fuck the EBU
pi_115946382
quote:

[..]

Want hier luister je meer naar diegene (vnl vrouwen) die zeggen...niet doen, afkappen die hap, zeg haar dat je niks meer van haar wilt en zet je relatie niet op het spel voor iemand die het ws niet waard is?
pi_115946383
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:02 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

[..]

Het zou me echt niets verbazen als de vriendin van TS binnen de kortste keren alles haarfijn uitgelegd krijgt van haar.
En dan wat, TS?
Wat mij betreft kan het niet slecht genoeg aflopen voor TS. Serieus, als ze een CT-scan maken van zijn hoofd zien ze geen hersenen maar een lul. Aan de buitenkant ook trouwens :r
pi_115946417
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:06 schreef Yesse het volgende:

Zelf vind ik het zoenen al te ver gaan zonder je vriendin te informeren maar goed, ik ben "ouderwets" ofzo :')
^O^ Helemaal mee eens.
pi_115946486
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:07 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

^O^ Helemaal mee eens.
Ook mee eens...en denk dat TS zijn vriendin er ook niet blij van zou worden :N
pi_115946508
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:06 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Wat mij betreft kan het niet slecht genoeg aflopen voor TS. Serieus, als ze een CT-scan maken van zijn hoofd zien ze geen hersenen maar een lul. Aan de buitenkant ook trouwens :r
Haha wat een frustratie.
pi_115946520
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:09 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ook mee eens...en denk dat TS zijn vriendin er ook niet blij van zou worden :N
Tja, zo moeilijk is het denk ik niet hoor om je even in de ander te verplaatsen en te bedenken wat je er zelf van zou vinden.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:12:01 #191
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_115946559
TS, uiteindelijk is het jouw leven en zul jij moeten beslissen wat je nu precies wilt, wat anderen ook opperen.
pi_115946560
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:10 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Tja, zo moeilijk is het denk ik niet hoor om je even in de ander te verplaatsen en te bedenken wat je er zelf van zou vinden.
Ik kreeg nou ook niet echt de indruk dat TS echt met zijn vriendin bezig was...meer het vraagstuk neuken of niet?
pi_115946571
-flame-

[ Bericht 98% gewijzigd door Re op 24-08-2012 12:14:54 ]
pi_115946580
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:10 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Haha wat een frustratie.
Nee hoor, helemaal niet. Maar ik heb zelf in het verleden vaak genoeg meegemaakt hoe het voelt om bedrogen te worden. En of dat nou met zoenen is of all the way neuken maakt niet uit. Ik heb er totaal geen respect voor. Het zal me dan ook worst wezen hoe het afloopt voor TS, maar als ik zijn vriendin zou zijn en ik zou erachter komen, dan zou TS niet meer thuis hoeven te komen.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:13:22 #195
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_115946600
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:10 schreef Kper_Norci het volgende:
Verplaats je dan ook eens in iemand die vol zit met seksuele spanning.
Ik ga naar huis.
pi_115946713
Arme vriendin van TS ;(
pi_115946737
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:12 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Nee hoor, helemaal niet. Maar ik heb zelf in het verleden vaak genoeg meegemaakt hoe het voelt om bedrogen te worden. En of dat nou met zoenen is of all the way neuken maakt niet uit. Ik heb er totaal geen respect voor. Het zal me dan ook worst wezen hoe het afloopt voor TS, maar als ik zijn vriendin zou zijn en ik zou erachter komen, dan zou TS niet meer thuis hoeven te komen.
Die jongen zit vol gevoelens, die jongen wil wat. Kun je daar geen begrip voor opbrengen?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:19:55 #198
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_115946787
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:18 schreef HyperViper het volgende:
Die jongen zit vol gevoelens, die jongen wil wat. Kun je daar geen begrip voor opbrengen?
Selectieve empathie, wat moet je daar nou mee.
Ik ga naar huis.
pi_115946830
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:19 schreef nietzman het volgende:

[..]

Selectieve empathie, wat moet je daar nou mee.
Waarderen.
pi_115946981
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:13 schreef nietzman het volgende:

[..]

Daar heeft hij een vriendin voor om dat op bot te vieren. En als die relatie al zo slecht is dat goede seks er niet meer in zit en TS dat toch wel het allerbelangrijkst vind...ja, maak het dan gewoon uit en neuk die collega.
  Vis een optie? vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:29:21 #201
70532 loveli
N
pi_115947095
quote:
Dat wil TS maar al te graag.
crap in = crap out
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:31:01 #202
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_115947149
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:25 schreef Sekhmet het volgende:
ja, maak het dan gewoon uit en neuk die collega.
Dat dan weer wel, maar veel mensen hebben soms moeite met de juiste volgorde.
Ik ga naar huis.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:31:24 #203
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_115947163
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat wil TS maar al te graag.
Ik ga naar huis.
pi_115947276
quote:

[..]

Doe ik, ik ga even naar de WC met een boekje....

*klaar

Weg spanning.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:37:01 #205
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115947352
quote:
Je zegt je vriendin niet kwijt te willen.. Als je doorgaat meen je daar niets van :)
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:37:05 #206
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_115947355
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:34 schreef PBateman1978 het volgende:

*klaar

Weg spanning.
En na tien minuten is het terug. Dan mag TS wel ander werk gaan zoeken, hormonen hou je niet tegen.
Ik ga naar huis.
pi_115947380
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:34 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

*klaar

Weg spanning.
Geen Xhamster op je phone hebben :')
  Vis een optie? vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:37:59 #208
70532 loveli
N
pi_115947388
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:37 schreef Cue_ het volgende:
Je zegt je vriendin niet kwijt te willen.. Als je doorgaat meen je daar niets van :)
Hij meent het wel. Liefst z'n vriendin en ernaast de spanning met de collega, waarom kiezen? Hij wil het alleen niet vertellen, omdat z'n vriendin dan misschien wel kiest.
crap in = crap out
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:38:12 #209
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_115947393
Echt, TS, wat een lulhannes ben je.

Blijkbaar heb je allang je keuze gemaakt, je wilt haar neuken, in het bed van jou en je vriendin waar jullie al vier jaar lang in slapen.

Haar zweet in het bed van je vriendin die daar in de avond weer op ligt. Spannend ofnie dan?

Je bent een slet.
Bay of Plenty
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:38:58 #210
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115947418
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:37 schreef loveli het volgende:

[..]

Hij meent het wel. Liefst z'n vriendin en ernaast de spanning met de collega, waarom kiezen? Hij wil het alleen niet vertellen, omdat z'n vriendin dan misschien wel kiest.
Ja dat snap ik.

Maar als ie z'n vriendin genoeg waardeert en weet dat het dus einde relatie betekent voor haar. Dan zou hij het niet doen. Want hij weet dat hij haar kwijt raakt hierdoor (neem ik aan).
Dusja
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:39:14 #211
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_115947424
quote:

[..]

:') En dat is relevant want..?
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_115947442
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:38 schreef oLexie het volgende:
Echt, TS, wat een lulhannes ben je.

Blijkbaar heb je allang je keuze gemaakt, je wilt haar neuken, in het bed van jou en je vriendin waar jullie al vier jaar lang in slapen.

Haar zweet in het bed van je vriendin die daar in de avond weer op ligt. Spannend ofnie dan?

Je bent een slet.
Geil man. Ook gewoon op 1 dag 2 wijven neuken :9~
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:40:53 #213
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_115947469
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Geil man. Ook gewoon op 1 dag 2 wijven neuken :9~
Ja ontzettend geil idd, en vervolgens vindt vriendin een haar van minnares in het bed of op de vloer in de slaapkamer (ik hoop dat ze verschillende haarkleur en anders een verschillende haardikte/structuur hebben) en mag hij de hypotheek in zijn eentje aflossen met zijn tankstation loon.
Bay of Plenty
pi_115947486
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:40 schreef oLexie het volgende:

[..]

Ja ontzettend geil idd, en vervolgens vindt vriendin een haar van minnares in het bed of op de vloer in de slaapkamer (ik hoop dat ze verschillende haarkleur en anders een verschillende haardikte/structuur hebben) en mag hij de hypotheek in zijn eentje aflossen met zijn tankstation loon.
Gewoon zeggen dat je hebt liggen stoeien met een hond. Probleem opgelost.
pi_115947489
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:40 schreef oLexie het volgende:

[..]

Ja eh leven is risico's nemen hoor. Dood gaan we toch allemaal.
In je eigen huis/bed is trouwens wel een no go wat mij betreft, want dat is idd veels te link.

Dat moet je nog leren TS. Gewoon bij haar afspreken en later in een hotel of zo.
pi_115947497
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Geen Xhamster op je phone hebben :')
Ik heb geeneens een smartphone. *)
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:42:12 #217
45206 Pietverdriet
pi_115947510
Hoe zou TS het vinden als zijn vriendin een trio voorstelt en dan met een leuke jongen aankomt?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:42:25 #218
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_115947514
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:41 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Gewoon zeggen dat je hebt liggen stoeien met een hond. Probleem opgelost.
De minnares is bloedmooi dus ik neem aan geen Gerda met een kp kapsel.
Bay of Plenty
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:43:07 #219
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_115947535
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe zou TS het vinden als zijn vriendin een trio voorstelt en dan met een leuke jongen aankomt?
Ik vind dit een goed idee wel. Of TS, doe als goedmakertje je vriendin mijn kant op sturen dan kan mijn vriend haar even uitwonen voor je.
Bay of Plenty
pi_115947548
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Of nog erger, met een motherfucking, bi-seksuele baviaan!

pi_115947601
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:39 schreef missbehavin het volgende:

[..]

:') En dat is relevant want..?
Duidelijk toch...vrijbriefje om zijn collega te neuken :|W
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:46:24 #222
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_115947637
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:45 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Duidelijk toch...vrijbriefje om zijn collega te neuken :|W
Hence the :') .. :+
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_115947752
ik vermoed dat TS erg verliefd wordt, vriendin dumpt... en twee maanden later zelf buitenspel staat.

ook een goeie slet doet niet zo, dit meisje doet maar wat
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_115947779
Maar nog steeds geen duidelijk antwoord van TS of de collega lekkerder is dan zijn huidige vriendin.....
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:51:45 #225
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_115947803
Ze werkt op een tankstation, zal vast meevallen.
Bay of Plenty
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:52:36 #226
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115947830
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:51 schreef oLexie het volgende:
Ze werkt op een tankstation, zal vast meevallen.
al heeft iedereen haar al wel proberen te versieren. .
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:53:46 #227
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_115947871
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

al heeft iedereen haar al wel proberen te versieren. .
Tankstationmensen ja. Ik heb serieus nog nooit in mijn hele leven een bloedmooi persoon zien werken op een tankstation. De mooiste was een 7,5. En ja, ik let daar op. :@ Op mooie dingen dan, ik hou van mooi dingen over het algemeen.

[ Bericht 5% gewijzigd door oLexie op 24-08-2012 13:00:18 ]
Bay of Plenty
pi_115947926
Wel toepasselijk dat ze in het tankstation ongetwijfeld ook achter een raam staat.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:59:52 #229
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_115948083
Ik zie een deeltje twee aankomen.
Bay of Plenty
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:02:52 #230
149454 GSbrder
Les extrźmes se touchent
pi_115948173
Het is onze moral duty die vriendin op de hoogte te brengen als TS het enkel bij zoenen houdt.
Zoenen met een hoer, dat is toch walgelijk!
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:04:11 #231
189978 controlaltdelete
pi_115948209
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:53 schreef oLexie het volgende:

[..]

Tankstationmensen ja. Ik heb serieus nog nooit in mijn hele leven een bloedmooi persoon zien werken op een tankstation. De mooiste was een 7,5. En ja, ik let daar op. :@ Op mooie dingen dan, ik hou van mooi dingen over het algemeen.
Precies, van die 'socialewerkplekfiguren' zie je daar.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:06:10 #232
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115948282
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:04 schreef controlaltdelete het volgende:

Precies, van die 'socialewerkplekfiguren' zie je daar.
Ook daar is eenoog koning ... Of queen.
pi_115948870
Zouden ze daar ook deze kortingsvorm hanteren: 2x aftanken is 25% korting. Op welk manier dat gebeurd mag vrijelijk ingevuld worden
pi_115948895
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geen beroep iig. Gewoon behulpzame iemand die blijkbaar verkeerd dacht en geen nee accepteerde.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:31:21 #235
262 Re
Kiss & Swallow
pi_115949246
Houden we het een beetje ordelijk, en niet van die 'grappige' plaatjes? Dank jullie wel
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:44:12 #236
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_115949801
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:22 schreef B91 het volgende:
Zouden ze daar ook deze kortingsvorm hanteren: 2x aftanken is 25% korting. Op welk manier dat gebeurd mag vrijelijk ingevuld worden
Of een gratis koffie na het aftanken.
pi_115949950
Afspraak afgezegd. :P
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:50:00 #238
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_115950031
:'( nee waarom nou?
pi_115950091
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:47 schreef PicoMMP het volgende:
Anticlimax dit
pi_115950103
quote:
Stond ze niet te stampvoeten, of te dreigen alles aan je vriendin op te biechten?
pi_115950109
quote:
Heel verstandig TS...en nou gewoon weer op je vriendin focussen.
pi_115950150
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:52 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Stond ze niet te stampvoeten, of te dreigen alles aan je vriendin op te biechten?
Nee, heeft ze toch niets aan? Bovendien is er niets gebeurd en heeft ze ook een vriend die ze niet kwijt wil. Als mijn vriendin iets weet weet haar vriend het ook zo :P
pi_115950178
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:51 schreef B91 het volgende:

[..]

Anticlimax dit
Sorry jongens. Jullie hadden natuurlijk graag wilde geile verhalen willen horen. ;)
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:54:29 #244
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115950197
Maar ga je nu energie steken in het ontsleuren van je relatie?
pi_115950205
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:53 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Nee, heeft ze toch niets aan? Bovendien is er niets gebeurd en heeft ze ook een vriend die ze niet kwijt wil. Als mijn vriendin iets weet weet haar vriend het ook zo :P
Naja, zou kunnen hč, had ook wel iets smeuigs gehad, nu is het idd zo'n anticlimax hč.
pi_115950254
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:54 schreef Copycat het volgende:
nuja, liegen tegen je vriendin is altijd héél spannend... hooguit is het wel een beetje eenzijdige spanning :)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:55:54 #247
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_115950255
Anticlimax. Slotje maar hoor, dit is wel erg jammer.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:56:44 #248
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_115950291
-O- *stop volgen*
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:56:44 #249
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115950292
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:55 schreef RM-rf het volgende:

nuja, liegen tegen je vriendin is altijd héél spannend... hooguit is het wel een beetje eenzijdige spanning :)
Daarom. Die eenzijdigheid verdrijft de algehele sleur niet.
pi_115950298
Ik ben erg benieuwd naar de werkzaamheden en uiterlijke kenmerken van de mensen die hier zitten te bitchen allemaal :')
pi_115950319
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Daarom. Die eenzijdigheid verdrijft de algehele sleur niet.
tenzij zij óók vreemdgaat ;)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_115950334
Ik ga nog wel straks naar haar toe voor die sleuteloverdracht.. eerste test of ik die spanning kan negeren.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:57:45 #253
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_115950337
Later in het bejaardenhuis denk je terug en heb je spijt dat je haar niet volgeblafd hebt.
pi_115950385
TS, zit het je niet dwars dat je in haar flirts met meegegaan en dan ook nog met haar zoenen? Stel dat je vriendin ook achter je rug een "affaire" heeft, dan is het ineens niet zo leuk he :')
pi_115950392
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:57 schreef Killaht het volgende:
Later in het bejaardenhuis denk je terug en heb je spijt dat je haar niet volgeblafd hebt.
Heb er nu al spijt van maar ja, het is denk ik beter zo :P
pi_115950404
quote:
Vanaaf dus weer op de saaie overbekende kut van je vriendin |:(
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:59:35 #257
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115950414
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:54 schreef Copycat het volgende:
pi_115950421
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:58 schreef koekii het volgende:
TS, zit het je niet dwars dat je in haar flirts met meegegaan en dan ook nog met haar zoenen? Stel dat je vriendin ook achter je rug een "affaire" heeft, dan is het ineens niet zo leuk he :')
Tja achter mijn rug.. dan weet ik er niets van he.. :+
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:00:46 #259
149454 GSbrder
Les extrźmes se touchent
pi_115950451
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:57 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ga nog wel straks naar haar toe voor die sleuteloverdracht.. eerste test of ik die spanning kan negeren.
Gewoon neuken met die sleuteloverdracht. Wat ben je nu voor man -O-?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:01:23 #260
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_115950480
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:59 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Heb er nu al spijt van maar ja, het is denk ik beter zo :P
Je sleur verdwijnt niet zomaar en is normaal. Natuurlijk komen er wat betere tijden, maar een mens is altijd opzoek naar iets nieuws of het volgende. Aard van het beestje.

Ik hoop dat je voor jezelf de juiste beslissing hebt genomen en niet teveel hebt laten meeslepen door die moraal ridders en huisvrouwen hier die niks meer aan hun uiterlijk doen en er uitzien als jabba de hut en dan niet snappen dat hun man vreemdgaat.
pi_115950493
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:57 schreef PicoMMP het volgende:
Als je nu al die spanningen niet kan negeren kan je het beter uitmaken met je vriendin. Je verdient haar niet eens. Klinkt hard maar na een relatie van 5 jaar moet je toch wat sterker in je schoenen staan en niet zomaar gewoon zoenen met een ander 8)7
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:02:33 #262
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115950528
Ook gelijk afspreken in het bos.. ipv in een kroegje in een drukke stad. Nee laten we rust opzoeken :')
pi_115950552
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:00 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Gewoon neuken met die sleuteloverdracht. Wat ben je nu voor man -O-?
pi_115950555
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:01 schreef Killaht het volgende:

[..]

Je sleur verdwijnt niet zomaar en is normaal. Natuurlijk komen er wat betere tijden, maar een mens is altijd opzoek naar iets nieuws of het volgende. Aard van het beestje.

Ik hoop dat je voor jezelf de juiste beslissing hebt genomen en niet teveel hebt laten meeslepen door die moraal ridders en huisvrouwen hier die niks meer aan hun uiterlijk doen en er uitzien als jabba de hut en dan niet snappen dat hun man vreemdgaat.
Het is hier wel heel divers qua meningen ja.
pi_115950566
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:59 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Tja achter mijn rug.. dan weet ik er niets van he.. :+
Ooit komt het een keer uit of het bij jou ligt of aan haar
pi_115950568
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 13:57 schreef Killaht het volgende:
In het bejaardentehuis valt nog genoeg te neuken joh.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:03:52 #267
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_115950589
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:03 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Luister naar je hart en niet de regels die je opgelegd zijn door de maatschappij wat goed of fout is.
pi_115950620
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:03 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Jij laat anderen beslissen of je iemand anders neukt, wat ben jij voor een man? _O-
pi_115950627
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:02 schreef Cue_ het volgende:
Ook gelijk afspreken in het bos.. ipv in een kroegje in een drukke stad. Nee laten we rust opzoeken :')
We wonen vlakbij het bos en ze wilde wel mee wandelen (met de honden). zo rustig is het ook weer niet.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:05:20 #270
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_115950650
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:04 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

We wonen vlakbij het bos en ze wilde wel mee wandelen (met de honden). zo rustig is het ook weer niet.
Bang dat die hond achter op jouw duikt, terwijl jullie bezig zijn?
pi_115950661
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:04 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Jij laat anderen beslissen of je iemand anders neukt, wat ben jij voor een man? _O-
Haha nee maar een aantal meningen kunnen je wel beter en rationeler laten nadenken.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:05:43 #272
189978 controlaltdelete
pi_115950673
Wat is er met de sleuteloverdracht? Heb ik iets gemist?
pi_115950720
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:05 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Haha nee maar een aantal meningen kunnen je wel beter en rationeler laten nadenken.
Als hij haar had geneukt en het was uitgekomen als excuus : 'Ja maar de FOK'kers vonden het goed'
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:06:41 #274
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115950722
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Hij moet nog een sleutel afgeven aan haar ;)
pi_115950724
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik moet een sleutel brengen, ze is nu aan het werk.
pi_115950750
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:06 schreef B91 het volgende:

[..]

Als hij haar had geneukt en het was uitgekomen als excuus : 'Ja maar de FOK'kers vonden het goed'
Dit is wel een enorm goed excuus, mocht het toch verkeerd aflopen >:)
pi_115950773
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:05 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Vreemde vrouwen neuken maakt je pas een echte man, dat heeft niets met rationeel nadenken te maken maar met een oerdrift die groter is dan het flinterdunne laagje beschaving, neuk gewoon wat er op je pad komt, straks zit je weer chagrijnig tegen je saaie vriendin aan te kijken het hele weekend, je leeft maar een keer, make it count!
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:08:05 #278
189978 controlaltdelete
pi_115950780
Welke sleutel is dat dan en kun je die niet gewoon in de brievenbus gooien of opsturen?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:10:30 #279
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_115950891
Als ze lekkerder is dan je vriendin of overgoten sex appeal heeft: Doe het! en niemand hoeft het te weten.

Luister niet naar controlaltdelete, dat mens ziet eruit als haar avatar.
pi_115950911
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:10 schreef Killaht het volgende:
Als ze lekkerder is dan je vriendin of overgoten sex appeal heeft: Doe het! en niemand hoeft het te weten.

_O_
pi_115950938
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Welke sleutel is dat dan en kun je die niet gewoon in de brievenbus gooien of opsturen?
Hij gaat het gewoon doen, niks afspraak afzeggen :')
  Redactie Frontpage vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:12:07 #282
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_115950945
quote:

In die redenatie zou Stephen Hawking de domste mens van de wereld moeten zijn.

Toch heb ik het idee dat jij daar eerder voor in aanmerking komt.
Ta mčre
El Cońo
ウイスキー
pi_115950955
quote:

Niemand hoeft...maar iedereen 'kan' het weten. Mensen praten, dingen gaan sneller rond dan je denkt. Prima als je het doet, maar weet wat je ermee op het spel zet.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:12:31 #284
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_115950964
Ah dus het kan toch nog goedkomen..
Grijp die kans nou TS, want je gaat hier de rest van je leven spijt van krijgen dat je het niet gedaan hebt.
pi_115951012
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:12 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Niemand hoeft...maar iedereen 'kan' het weten. Mensen praten, dingen gaan sneller rond dan je denkt. Prima als je het doet, maar weet wat je ermee op het spel zet.
Als we allemaal zo bang waren was het wiel nooit uitgevonden, kom op zeg het is maar een wipje, gewoon doen TS anders dreig je nog zo'n halfzachte zielige metroman te worden.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:14:23 #286
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_115951038
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:12 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

In die redenatie zou Stephen Hawkins de domste mens van de wereld moeten zijn.

Toch heb ik het idee dat jij daar eerder voor in aanmerking komt.
Volgens mij was dat Je Moeder.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:14:34 #287
189978 controlaltdelete
pi_115951044
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:11 schreef koekii het volgende:

[..]

Hij gaat het gewoon doen, niks afspraak afzeggen :')
Precies, allemaal slappe smoesjes om die griet nog es te zien. Hij mag zich in de handen wrijven met zo'n wijf van het tankstation die het aanlegt met jan en alleman. Benieuwd of ie het lef heeft om zijn vriendin op te hoogte te stellen van deze fling wellicht niet.
  Redactie Frontpage vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:15:59 #288
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_115951112
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:14 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Precies, allemaal slappe smoesjes om die griet nog es te zien. Hij mag zich in de handen wrijven met zo'n wijf van het tankstation die het aanlegt met jan en alleman. Benieuwd of ie het lef heeft om zijn vriendin op te hoogte te stellen van deze fling wellicht niet.
Ik heb idd het idee dat die wel vaker de olie ververst en zich af laat tanken bij meerdere collega's :P
Ta mčre
El Cońo
ウイスキー
pi_115951124
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:13 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Als we allemaal zo bang waren was het wiel nooit uitgevonden, kom op zeg het is maar een wipje, gewoon doen TS anders dreig je nog zo'n halfzachte zielige metroman te worden.
Zo dacht jij er ook over toen je vriendinnetje met haar ex afsprak en jij er 5 topics over moest openen :')
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:16:34 #290
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_115951136
quote:

[..]

Precies, allemaal slappe smoesjes om die griet nog es te zien. Hij mag zich in de handen wrijven met zo'n wijf van het tankstation die het aanlegt met jan en allemaal. Benieuwd of ie het lef heeft om zijn vriendin op te hoogte te stellen van deze fling wellicht niet.
Ken je haar dan?

Iedere man is gemaakt om zijn zaad te verspreiden en geilt op lekkere wijven die voorbij lopen of met hun werken, ook de jouwe. Ook die fantaseert s'nachts over een ander.

Dat is wetenschappelijk bewezen en zit in ons systeem, oerdrang. Zoals Ffleamig al aangaf.

Dat is de realiteit.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:17:05 #291
189978 controlaltdelete
pi_115951164
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:16 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Zo dacht jij er ook over toen je vriendinnetje met haar ex afsprak en jij er 5 topics over moest openen :')
Die gast moet je gewoon negeren dat is een fantast.
  Redactie Frontpage vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:18:23 #292
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_115951217
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:13 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Oh wacht. Mannen mogen wel alles volblaffen wat los en vast zit, maar als jouw denkbeeldige vriendinnetje haar ex (huidige vriend dus) op bezoek krijgt, dan ben jij bang dat ze vreemdgaat?

Beetje hypocriet, is het niet?
Ta mčre
El Cońo
ウイスキー
pi_115951228
Sommige mensen hier :')
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:19:07 #294
11102 knep
Mountainfreak
pi_115951252
Ondanks de potentiėle topickiller van TS toch maar even volgen :).
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:19:27 #295
189978 controlaltdelete
pi_115951261
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:16 schreef Killaht het volgende:

[..]

Ken je haar dan?

Iedere man is gemaakt om zijn zaad te verspreiden en geilt op lekkere wijven die voorbij lopen of met hun werken, ook de jouwe. Ook die fantaseert s'nachts over een ander.

Dat is wetenschappelijk bewezen en zit in ons systeem, oerdrang. Zoals Ffleamig al aangaf.

Dat is de realiteit.
Dat zal best zo zijn en niet eens iets mis mee wel als je dingen in uitvoering gaat brengen terwijl je een vriendin hebt en dit allemaal verzwijgt. Als je echt een vent bent durf je daar ook voor uit te komen bij je vriendin.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:19:46 #296
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_115951274
quote:

[..]

Niet zo negatief...

Over een jaar zit hij met zijn inmiddels verlepte en afgeleefde vriendin op de bank, samen SBS Sterren dansen op het ijs aan het kijken (hoogtepunt van hun dan suffe ingekakte leventje), en dan denk hij terug aan deze tijd: kut man.. ik had een lekker wijf kunnen bangen maar ik heb het niet gedaan.

Spijt ga je ervan krijgen TS. Spijt!
pi_115951278
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:16 schreef Killaht het volgende:

[..]

Ken je haar dan?

Dat is de realiteit.
Prima, maar loop dan ook niet te zeiken als wij genieten van al dat mannelijk zaad wat verspreid moet worden. Vrouwen zijn wat dat betreft geėvolueerd, terwijl mannen een beetje stil zijn blijven staan ~O>
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:20:06 #298
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_115951292
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:19 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat zal best zo zijn en niet eens iets mis mee wel als je dingen in uitvoering gaat brengen en je een vriendin hebt en dit allemaal verzwijgt. Als je echt een vent bent durf je daar ook voor uit te komen bij je vriendin.
Dat wil jij, dat is jouw mening. Maar het is niet jouw leven of keuze.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:20:46 #299
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_115951318
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:19 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Prima, maar loop dan ook niet te zeiken als wij genieten van al dat mannelijk zaad wat verspreid moet worden. Vrouwen zijn wat dat betreft geėvolueerd, terwijl mannen een beetje stil zijn blijven staan ~O>
Hoelaat spreken we af?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:21:01 #300
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_115951328
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:18 schreef koekii het volgende:
Sommige mensen hier :')
Ook geen nut om daar op te reageren.. Hier op het topic is het nog: "de man is pas een echte man als hij zijn lul overal inhangt" en "de vrouw hoort achter het aanrecht zijn was/eten/huis te verzorgen".. :')
Fuck the EBU
pi_115951333
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:19 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat zal best zo zijn en niet eens iets mis mee wel als je dingen in uitvoering gaat brengen en je een vriendin hebt en dit allemaal verzwijgt. Als je echt een vent bent durf je daar ook voor uit te komen bij je vriendin.
Wat een onzin; schat ik wil dat wijf van mijn werk neuken, vind je dat goed, ik haal morgen wel een bosje bloemen voor je en ik kook voor je wat je wilt en zondag gaan we naar de Beekse Bergen, okee? Verrekte Libellemensen :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')