Vakkenvullers onder elkaar?quote:
Als een moderator zich in een topic mengt... then shit is definitely hitting the fan....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom noem je het danJe probeert duidelijk je eigen gedrag (en komend gedrag) alvast goed te praten voor jezelf
In het magazijn of op de flessenbandquote:
De dag dat ik een lekkere chick die advances maakt uitlach is de dag dat ik de kogel mag krijgen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als je je vriendin niet kwijt wil dan was je er niet eens op ingegaan op haar advances en had je die griet niet eens zien staan maar hard uitgelachen.
Whatsapp van die chick. Heb alles gelezen. Hij zei dat hun eerste kennismakingsgesprek erg veel indruk op hem had gemaakt en aangezien hij het druk had...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat lees ik nu weer? Een sollicitatie bij een teamleider thuis en die gaat die chick ook nog eens versieren? Wat is dat voor een bedrijf? Die kerel kun je aanklagen. Die teamleider gaat zwaar de fout in want sollicitaties mogen niet eens thuis gehouden worden. Van wie heb je die info van je teamleider of die chick?
Amen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:00 schreef HyperViper het volgende:
[..]
De dag dat ik een lekkere chick die advances maakt uitlach is de dag dat ik de kogel mag krijgen.
Zo doen echte mannen het niet, er is geen enkele kerel die deze volgorde aanhoud.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:02 schreef JeMoeder het volgende:
Doe wat je moet doen, maar als je voor je collega kiest, laat dan je huidige partner niet in het ongewis en verbreek die relatie. Maw, niet hypocriet zijn.
Maar ze gaat evengoed en dan probeert die kerel haar nog te versieren ook en daar maakt ze geen werk van? Sterker nog ze gaat voor hem werken? Komt bij mij over dat die griet niet echt een helder licht is maar geniet van dit soort aandacht. Tis maar wat je lekker vindt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Whatsapp van die chick. Heb alles gelezen. Hij zei dat hun eerste kennismakingsgesprek erg veel indruk op hem had gemaakt en aangezien hij het druk had...... zij wel bij hem thuis mocht komen voor het vervolggesprek. zij heeft toen gelijk gezegd dat ze dat absoluut niet wilde.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:04 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Zo doen echte mannen het niet, er is geen enkele kerel die deze volgorde aanhoud.
Vrouwen zijn net zo erg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:04 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Zo doen echte mannen het niet, er is geen enkele kerel die deze volgorde aanhoud.
De sollicitatie is gewoon op kantoor gebeurd en ja ze werkt nu voor hem, maar hij is er zelden. Hij doet vooral de solliciaties en is ongeveer 15 uur per week op de zaak.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Maar ze gaat evengoed en dan probeert die kerel haar nog te versieren ook en daar maakt ze geen werk van? Sterker nog ze gaat voor hem werken? Komt bij mij over dat die griet niet echt een helder licht is maar geniet van dit soort aandacht. Tis maar wat je lekker vindt.
Noem mij een man die eerst zijn oude schoenen weg gooit voordat hij nieuwe koopt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:04 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je bent een goede troll trouwens, ik zou die onzin in R&P en SEX niet zolang kunnen volhouden als dat jij doet. Hulde hiervoor!
Er zijn twee personen nodig he. Dit heeft niks met goedpraten te maken..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:06 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon op rekenen inderdaad. Al is het maar om het voor jezelf goed te praten.
Ik ben toch benieuwd welke sector dit zich afspeelt met een teamleider die er zelden is maar alleen voor de sollicitaties en dan ook nog sollicitanten probeert te versieren. Tipje van de sluier aub?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De sollicitatie is gewoon op kantoor gebeurd en ja ze werkt nu voor hem, maar hij is er zelden. Hij doet vooral de solliciaties en is ongeveer 15 uur per week op de zaak.
Ik weet niet wat jij verstaat onder "afstand" ... is dat een paar centimeter ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:07 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ga er even goed over nadenken in ieder geval. Ik zie haar straks, want ik moet haar een sleutel geven. Misschien dat ik maar beter even wat meer afstand van haar neem.. al is het lastig als ze me gaat zoenen.
Gewoon op haar tong bijten dan, heel hard!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:07 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ga er even goed over nadenken in ieder geval. Ik zie haar straks, want ik moet haar een sleutel (niet van mijn huis) geven. Misschien dat ik maar beter even wat meer afstand van haar neem.. al is het lastig als ze me gaat zoenen.
Overkomt mij ook regelmatig op het werk - collega's die gewoon beginnen te zoenen. Probeer dan maar eens afstand te bewaren!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:07 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ga er even goed over nadenken in ieder geval. Ik zie haar straks, want ik moet haar een sleutel (niet van mijn huis) geven. Misschien dat ik maar beter even wat meer afstand van haar neem.. al is het lastig als ze me gaat zoenen.
Kun je haar niet gewoon op het toilet op je werk nemen? Dat is een stuk veiliger, voor hetzelfde geld heeft ze een lelijke of stinkende vagina en ruikt je hele huis daar naar, leer eens zelf nadenken, vreemdgaan vereist skills en ervaring.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:07 schreef PicoMMP het volgende:
Sleutel geven en normaal doen. Meestal is er gelijk al een spanning (een lach, een knipoog, even aanraken).quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:08 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij verstaat onder "afstand" ... is dat een paar centimeter ?
Tankstation, teamleider heeft drie stations onder zijn hoede.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:08 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd welke sector dit zich afspeelt met een teamleider die er zelden is maar alleen voor de sollicitaties en dan ook nog sollicitanten probeert te versieren. Tipje van de sluier aub?
Goede tip.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:10 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Kun je haar niet gewoon op het toilet op je werk nemen? Dat is een stuk veiliger, voor hetzelfde geld heeft ze een lelijke of stinkende vagina en ruikt je hele huis daar naar, leer eens zelf nadenken, vreemdgaan vereist skills en ervaring.
Wow, prachtige lokatie!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tankstation, teamleider heeft drie stations onder zijn hoede.
Waarom is de enige optie altijd 1 relatie/sexpartner tegelijk?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:13 schreef LaLouchi het volgende:
Walgelijk. Ga eerst weg bij je vriendin en word dan gelukkig met die ander, klinkt of jullie elkaar verdienen. Geef je iig je vriendin de ruimte om naar een wel leuke man op zoek te gaan.
Zegt mij genoeg wat voor soort volk het betreft. Ik hou wijselijk mijn mond.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tankstation, teamleider heeft drie stations onder zijn hoede.
[..]
Niet altijd. Wel als dit expliciet zo is afgesproken, wat mij bij TS het geval lijkt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Waarom is de enige optie altijd 1 relatie/sexpartner tegelijk?
Als je geen open relatie hebt, moet je ook niet eenzijdig doen alsof je die wel hebt.. Iets met normen en waarden....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als daar in je relatie sprake van is, maw je partner heeft aangegeven een monogame relatie te prefereren dan is dat de enige optie. Als je partner voor een vrije relatie is, dan is dat niet de enige optie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Doe ik ook niet. Er is niets gebeurd, al zou ik het misschien wel willen. Of misschien niet. Ik denk dat ik de massage-date voorlopig afzeg en even goed moet nadenken wat ik wel of niet moet doen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:17 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Als je geen open relatie hebt, moet je ook niet eenzijdig doen alsof je die wel hebt.. Iets met normen en waarden....
Afzeggen lijkt me een slecht plan. Kun je die date niet verzetten naar zometeen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Er is niets gebeurd, al zou ik het misschien wel willen. Of misschien niet. Ik denk dat ik de massage-date voorlopig afzeg en even goed moet nadenken wat ik wel of niet moet doen.
Zou jij op deze manier tegen je collega praten als je vriendin er naast stond? Zou je met haar zoenen terwijl je vriendin ernaast stond? Nee? Dan ben je dus al vreemd gegaan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Er is niets gebeurd, al zou ik het misschien wel willen. Of misschien niet. Ik denk dat ik de massage-date voorlopig afzeg en even goed moet nadenken wat ik wel of niet moet doen.
Jouw vriendin mag van jou ook gewoon zoenen met adere mannen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
LaLouchi('s), goeie pizzas daar!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:21 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Zou jij op deze manier tegen je collega praten als je vriendin er naast stond? Zou je met haar zoenen terwijl je vriendin ernaast stond? Nee? Dan ben je dus al vreemd gegaan.
Tip, doe niks wat je ook niet zou doen als je vriendin in de buurt was.
Ook saai leven dan zegquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:21 schreef LaLouchi het volgende:
Tip, doe niks wat je ook niet zou doen als je vriendin in de buurt was.
Ja he?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
LaLouchi('s), goeie pizzas daar!
Niemand heeft zo'n spannend leven als jij jong-eh, niemand!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ook saai leven dan zeg
Zeker!quote:
Ha, hij gaat er echt wel batsen hoor, wees maar niet bang. De teerling is al geworpenquote:
Ik denk dat je gelijk hebt broeder. Net als gisteren, maar dat was ik je vergeten te zeggen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ha, hij gaat er echt wel batsen hoor, wees maar niet bang. De teerling is al geworpen
Uiteraard! Maar dat is vrij lastig te zeggen als het de 1e keer is, maar een afspraak tot een massage is natuurlijk wel toegestaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:24 schreef Tinkepink het volgende:
Ik moet zo lachen om die massageafsprakenDat is toch gewoon codetaal voor "zullen we dan en dan neuken?"
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:24 schreef Tinkepink het volgende:
Ik moet zo lachen om die massageafsprakenDat is toch gewoon codetaal voor "zullen we dan en dan neuken?"
Nou nee, ik ken er 1 die ook zo een afspraak had, toen kreeg ze ongewild sex erbij en heeft ze aangifte gedaan van verkrachting. Maar voor mij betekent het ook sex ja, alleen wil ik duidelijk maken dat sommigen niet perse op sex uit zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:24 schreef Tinkepink het volgende:
Nou ja, als de een masseert voor bijv zijn beroep (sportmasseur, niet zo'n ander beroep) en je hebt pijn in je rug oid, dan zal zo'n afspraak wel om te masseren zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:30 schreef Kloonhommel het volgende:
Nou nee, ik ken er 1 die ook zo een afspraak had, toen kreeg ze ongewild sex erbij en heeft ze aangifte gedaan van verkrachting. Maar voor mij betekent het ook sex ja, alleen wil ik duidelijk maken dat sommigen niet perse op sex uit zijn.
Dan zou 'pijn in haar rug' staan voor 'gonorroe in de vagina'?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:24 schreef Tinkepink het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |