Hier geld de wet van drie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, want na 1 x neuken verdwijnt geiligheid als sneeuw voor de zon.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou, dan zou ik ook alvast gaan beginnen met briefjes op haar buro leggen : ''olifant'', of ''giraffe''.
En dan thuis aan je vriendin vragen of zij nog de ''gorilla'' heeft, kwartet!
Als je je vriendin niet kwijt wil dan was je er niet eens op ingegaan op haar advances en had je die griet niet eens zien staan maar hard uitgelachen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het werk is niet van belang. Werk daar maar 12 uurtjes naast mijn eigen bedrijf. Dat het niets wordt met mijn collega lijkt me zeker, en mijn vriendin wil ik niet kwijt.
Overigens heeft mijn vriendin ongeveer drie jaar geleden ook iets gedaan waar ik niet blij van werd. Paar keer afgesproken met een klasgenoot van vroeger. Heb toen mailtjes gelezen die ze over en weer stuurde waarin stond dat ze elkaar misten en met van die koosnaampjes als "tijger" enzo. Uiteindelijk zei mijn vriendin dat er absoluut niets gebeurd was en die jongen ook, maar het zat me toch tot een jaar geleden niet lekker.
Niet dat dit een excuus is voor iets wat ik nu ga doen of heb gedaan, voordat ik die weer naar mijn hoofd geslingerd krijg.
Waarom noem je het danquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:56 schreef PicoMMP het volgende:
Niet dat dit een excuus is voor iets wat ik nu ga doen of heb gedaan, voordat ik die weer naar mijn hoofd geslingerd krijg.
Vakkenvullers onder elkaar?quote:
Als een moderator zich in een topic mengt... then shit is definitely hitting the fan....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom noem je het danJe probeert duidelijk je eigen gedrag (en komend gedrag) alvast goed te praten voor jezelf
In het magazijn of op de flessenbandquote:
De dag dat ik een lekkere chick die advances maakt uitlach is de dag dat ik de kogel mag krijgen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als je je vriendin niet kwijt wil dan was je er niet eens op ingegaan op haar advances en had je die griet niet eens zien staan maar hard uitgelachen.
Whatsapp van die chick. Heb alles gelezen. Hij zei dat hun eerste kennismakingsgesprek erg veel indruk op hem had gemaakt en aangezien hij het druk had...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat lees ik nu weer? Een sollicitatie bij een teamleider thuis en die gaat die chick ook nog eens versieren? Wat is dat voor een bedrijf? Die kerel kun je aanklagen. Die teamleider gaat zwaar de fout in want sollicitaties mogen niet eens thuis gehouden worden. Van wie heb je die info van je teamleider of die chick?
Amen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:00 schreef HyperViper het volgende:
[..]
De dag dat ik een lekkere chick die advances maakt uitlach is de dag dat ik de kogel mag krijgen.
Zo doen echte mannen het niet, er is geen enkele kerel die deze volgorde aanhoud.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:02 schreef JeMoeder het volgende:
Doe wat je moet doen, maar als je voor je collega kiest, laat dan je huidige partner niet in het ongewis en verbreek die relatie. Maw, niet hypocriet zijn.
Maar ze gaat evengoed en dan probeert die kerel haar nog te versieren ook en daar maakt ze geen werk van? Sterker nog ze gaat voor hem werken? Komt bij mij over dat die griet niet echt een helder licht is maar geniet van dit soort aandacht. Tis maar wat je lekker vindt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Whatsapp van die chick. Heb alles gelezen. Hij zei dat hun eerste kennismakingsgesprek erg veel indruk op hem had gemaakt en aangezien hij het druk had...... zij wel bij hem thuis mocht komen voor het vervolggesprek. zij heeft toen gelijk gezegd dat ze dat absoluut niet wilde.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:04 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Zo doen echte mannen het niet, er is geen enkele kerel die deze volgorde aanhoud.
Vrouwen zijn net zo erg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:04 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Zo doen echte mannen het niet, er is geen enkele kerel die deze volgorde aanhoud.
De sollicitatie is gewoon op kantoor gebeurd en ja ze werkt nu voor hem, maar hij is er zelden. Hij doet vooral de solliciaties en is ongeveer 15 uur per week op de zaak.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Maar ze gaat evengoed en dan probeert die kerel haar nog te versieren ook en daar maakt ze geen werk van? Sterker nog ze gaat voor hem werken? Komt bij mij over dat die griet niet echt een helder licht is maar geniet van dit soort aandacht. Tis maar wat je lekker vindt.
Noem mij een man die eerst zijn oude schoenen weg gooit voordat hij nieuwe koopt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:04 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je bent een goede troll trouwens, ik zou die onzin in R&P en SEX niet zolang kunnen volhouden als dat jij doet. Hulde hiervoor!
Er zijn twee personen nodig he. Dit heeft niks met goedpraten te maken..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:06 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon op rekenen inderdaad. Al is het maar om het voor jezelf goed te praten.
Ik ben toch benieuwd welke sector dit zich afspeelt met een teamleider die er zelden is maar alleen voor de sollicitaties en dan ook nog sollicitanten probeert te versieren. Tipje van de sluier aub?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De sollicitatie is gewoon op kantoor gebeurd en ja ze werkt nu voor hem, maar hij is er zelden. Hij doet vooral de solliciaties en is ongeveer 15 uur per week op de zaak.
Ik weet niet wat jij verstaat onder "afstand" ... is dat een paar centimeter ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:07 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ga er even goed over nadenken in ieder geval. Ik zie haar straks, want ik moet haar een sleutel geven. Misschien dat ik maar beter even wat meer afstand van haar neem.. al is het lastig als ze me gaat zoenen.
Gewoon op haar tong bijten dan, heel hard!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:07 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ga er even goed over nadenken in ieder geval. Ik zie haar straks, want ik moet haar een sleutel (niet van mijn huis) geven. Misschien dat ik maar beter even wat meer afstand van haar neem.. al is het lastig als ze me gaat zoenen.
Overkomt mij ook regelmatig op het werk - collega's die gewoon beginnen te zoenen. Probeer dan maar eens afstand te bewaren!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:07 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ga er even goed over nadenken in ieder geval. Ik zie haar straks, want ik moet haar een sleutel (niet van mijn huis) geven. Misschien dat ik maar beter even wat meer afstand van haar neem.. al is het lastig als ze me gaat zoenen.
Kun je haar niet gewoon op het toilet op je werk nemen? Dat is een stuk veiliger, voor hetzelfde geld heeft ze een lelijke of stinkende vagina en ruikt je hele huis daar naar, leer eens zelf nadenken, vreemdgaan vereist skills en ervaring.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:07 schreef PicoMMP het volgende:
Sleutel geven en normaal doen. Meestal is er gelijk al een spanning (een lach, een knipoog, even aanraken).quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:08 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij verstaat onder "afstand" ... is dat een paar centimeter ?
Tankstation, teamleider heeft drie stations onder zijn hoede.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:08 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd welke sector dit zich afspeelt met een teamleider die er zelden is maar alleen voor de sollicitaties en dan ook nog sollicitanten probeert te versieren. Tipje van de sluier aub?
Goede tip.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:10 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Kun je haar niet gewoon op het toilet op je werk nemen? Dat is een stuk veiliger, voor hetzelfde geld heeft ze een lelijke of stinkende vagina en ruikt je hele huis daar naar, leer eens zelf nadenken, vreemdgaan vereist skills en ervaring.
Wow, prachtige lokatie!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tankstation, teamleider heeft drie stations onder zijn hoede.
Waarom is de enige optie altijd 1 relatie/sexpartner tegelijk?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:13 schreef LaLouchi het volgende:
Walgelijk. Ga eerst weg bij je vriendin en word dan gelukkig met die ander, klinkt of jullie elkaar verdienen. Geef je iig je vriendin de ruimte om naar een wel leuke man op zoek te gaan.
Zegt mij genoeg wat voor soort volk het betreft. Ik hou wijselijk mijn mond.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tankstation, teamleider heeft drie stations onder zijn hoede.
[..]
Niet altijd. Wel als dit expliciet zo is afgesproken, wat mij bij TS het geval lijkt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Waarom is de enige optie altijd 1 relatie/sexpartner tegelijk?
Als je geen open relatie hebt, moet je ook niet eenzijdig doen alsof je die wel hebt.. Iets met normen en waarden....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als daar in je relatie sprake van is, maw je partner heeft aangegeven een monogame relatie te prefereren dan is dat de enige optie. Als je partner voor een vrije relatie is, dan is dat niet de enige optie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Doe ik ook niet. Er is niets gebeurd, al zou ik het misschien wel willen. Of misschien niet. Ik denk dat ik de massage-date voorlopig afzeg en even goed moet nadenken wat ik wel of niet moet doen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:17 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Als je geen open relatie hebt, moet je ook niet eenzijdig doen alsof je die wel hebt.. Iets met normen en waarden....
Afzeggen lijkt me een slecht plan. Kun je die date niet verzetten naar zometeen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Er is niets gebeurd, al zou ik het misschien wel willen. Of misschien niet. Ik denk dat ik de massage-date voorlopig afzeg en even goed moet nadenken wat ik wel of niet moet doen.
Zou jij op deze manier tegen je collega praten als je vriendin er naast stond? Zou je met haar zoenen terwijl je vriendin ernaast stond? Nee? Dan ben je dus al vreemd gegaan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Er is niets gebeurd, al zou ik het misschien wel willen. Of misschien niet. Ik denk dat ik de massage-date voorlopig afzeg en even goed moet nadenken wat ik wel of niet moet doen.
Jouw vriendin mag van jou ook gewoon zoenen met adere mannen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:19 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
LaLouchi('s), goeie pizzas daar!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:21 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Zou jij op deze manier tegen je collega praten als je vriendin er naast stond? Zou je met haar zoenen terwijl je vriendin ernaast stond? Nee? Dan ben je dus al vreemd gegaan.
Tip, doe niks wat je ook niet zou doen als je vriendin in de buurt was.
Ook saai leven dan zegquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:21 schreef LaLouchi het volgende:
Tip, doe niks wat je ook niet zou doen als je vriendin in de buurt was.
Ja he?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
LaLouchi('s), goeie pizzas daar!
Niemand heeft zo'n spannend leven als jij jong-eh, niemand!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ook saai leven dan zeg
Zeker!quote:
Ha, hij gaat er echt wel batsen hoor, wees maar niet bang. De teerling is al geworpenquote:
Ik denk dat je gelijk hebt broeder. Net als gisteren, maar dat was ik je vergeten te zeggen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ha, hij gaat er echt wel batsen hoor, wees maar niet bang. De teerling is al geworpen
Uiteraard! Maar dat is vrij lastig te zeggen als het de 1e keer is, maar een afspraak tot een massage is natuurlijk wel toegestaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:24 schreef Tinkepink het volgende:
Ik moet zo lachen om die massageafsprakenDat is toch gewoon codetaal voor "zullen we dan en dan neuken?"
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:24 schreef Tinkepink het volgende:
Ik moet zo lachen om die massageafsprakenDat is toch gewoon codetaal voor "zullen we dan en dan neuken?"
Nou nee, ik ken er 1 die ook zo een afspraak had, toen kreeg ze ongewild sex erbij en heeft ze aangifte gedaan van verkrachting. Maar voor mij betekent het ook sex ja, alleen wil ik duidelijk maken dat sommigen niet perse op sex uit zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:24 schreef Tinkepink het volgende:
Nou ja, als de een masseert voor bijv zijn beroep (sportmasseur, niet zo'n ander beroep) en je hebt pijn in je rug oid, dan zal zo'n afspraak wel om te masseren zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:30 schreef Kloonhommel het volgende:
Nou nee, ik ken er 1 die ook zo een afspraak had, toen kreeg ze ongewild sex erbij en heeft ze aangifte gedaan van verkrachting. Maar voor mij betekent het ook sex ja, alleen wil ik duidelijk maken dat sommigen niet perse op sex uit zijn.
Dan zou 'pijn in haar rug' staan voor 'gonorroe in de vagina'?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:24 schreef Tinkepink het volgende:
Nee, ik denk eerder voor ''HIV''.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:33 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dan zou 'pijn in haar rug' staan voor 'gonorroe in de vagina'?
Ja, maar sorry hoor. Je laten masseren doe je bij een masseur en niet bij een vage kennis/collega. Echtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:30 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nou nee, ik ken er 1 die ook zo een afspraak had, toen kreeg ze ongewild sex erbij en heeft ze aangifte gedaan van verkrachting. Maar voor mij betekent het ook sex ja, alleen wil ik duidelijk maken dat sommigen niet perse op sex uit zijn.
Ik ken een masseur die zeker 20 procent van zijn vrouwelijke clientèle zo ver krijgt dat ze sex met hem hebben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar sorry hoor. Je laten masseren doe je bij een masseur en niet bij een vage kennis/collega. Echt
Niet altijd als je bij iemand thuis afspreekt ...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, als de een masseert voor bijv zijn beroep (sportmasseur, niet zo'n ander beroep) en je hebt pijn in je rug oid, dan zal zo'n afspraak wel om te masseren zijn.
Die vrouw geloofde zeker ook dat een massage met happy ending inhoud dat er de laatste minuut een comedian de ruimte binnen komt om een garp te vertellen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar sorry hoor. Je laten masseren doe je bij een masseur en niet bij een vage kennis/collega. Echt
Right. Jij bent er zo-eentje die vindt dat je sollicitatiegesprekken alleen op kantoor houdt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hij heet Ffleamig zeker en het gaat om het bejaarde cohort van de klandizie?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:44 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik ken een masseur die zeker 20 procent van zijn vrouwelijke clientèle zo ver krijgt dat ze sex met hem hebben.
Ik weet niet eens wat code taal is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:46 schreef Killaht het volgende:
Mensen die niet weten dat "masseren bij mij thuis" een code taal is voor batsen.
Rookie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat code taal is.
Alpha Bravo Charlie, over en uit.
Hou toch op met dat kinderachtige masseren, spreek gewoon af dat je haar een keer neukt, als het allemaal lekker en goed is doe je het vaker en dan wen je aan haar lichaam en ebt de spanning een beetje weg, daarna maak je een weloverwogen keuze tussen je sletje en je vriendin thuis.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:46 schreef PicoMMP het volgende:
Het lijkt me wel duidelijk wat er gebeurt als ik haar ga masseren, dat heb ik al aangegeven. Ik zit alleen nu in de situatie tussen een flirt (spanningen) en het daadwerkelijke vreemdgaan. Of ik moet stoppen, of ik moet doorgaan.
Je hebt meerdere keren gezoend, denkt schijnbaar veel aan haar, maakt massage afspraken en opent topics op FOK! erover. Lijkt mij al meer dan alleen een onschuldige flirt...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:46 schreef PicoMMP het volgende:
Het lijkt me wel duidelijk wat er gebeurt als ik haar ga masseren, dat heb ik al aangegeven. Ik zit alleen nu in de situatie tussen een flirt (spanningen) en het daadwerkelijke vreemdgaan. Of ik moet stoppen, of ik moet doorgaan.
Dat je het überhaupt overweegt zou genoeg aanleiding moeten zijn om het contact met de collega in kwestie te beperken tot het hoogst noodzakelijke en eens goed over je relatie na te gaan denken. Dat jij dat maar niet snapt en geroep dat je je vriendin écht niet kwijt wilt opvolgt met dat je nog volop aan het overwegen bent met je collega tussen de lakens te duiken zegt duidelijk dat jij simpelweg niet zoveel om je vriendin geeft, niet eens als mens met gevoelens laat staan als je geliefde, maar eigenlijk enkel om jezelf en je lul.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:46 schreef PicoMMP het volgende:
Ja. Of in een openbare gelegenheid als een onpersoonlijk restaurant/koffiegelegenheid.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Right. Jij bent er zo-eentje die vindt dat je sollicitatiegesprekken alleen op kantoor houdt?
Joh..... stoppen dus.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:46 schreef PicoMMP het volgende:
De aandacht die ze geeft en de spanning die er is zie ik als een flirt. De afspraak is gemaakt, maar kan nog afgezegd worden. Topics op FOK! in overvloed en ik denk dat hier meer uit kan komen dan wanneer ik praat met vrienden die niet meer roepen dan: "NEUKUHHH"quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:49 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Je hebt meerdere keren gezoend, denkt schijnbaar veel aan haar, maakt massage afspraken en opent topics op FOK! erover. Lijkt mij al meer dan alleen een onschuldige flirt...
Hij wilde zijn huidige vriendin liever niet kwijt, dus ik denk vooral geile seks.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:58 schreef Tinkepink het volgende:
Wat verwacht je er eigenlijk van, als je met haar verder gaat? Alleen geile sex, of ook meer?
Onbewust zit je met je hoofd al in haar broek. Denk na, wie maakt er met een vrouw een afspraak thuis om haar te masseren zonder extra bedoelingen (half naakt op bed)? Zij gaat er zoiezo vanuit dat je haar neemt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:53 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De aandacht die ze geeft en de spanning die er is zie ik als een flirt. De afspraak is gemaakt, maar kan nog afgezegd worden. Topics op FOK! in overvloed en ik denk dat hier meer uit kan komen dan wanneer ik praat met vrienden die niet meer roepen dan: "NEUKUHHH"
Echt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:53 schreef PicoMMP het volgende:
...en ik denk dat hier meer uit kan komen dan wanneer ik praat met vrienden die niet meer roepen dan: "NEUKUHHH"
Wanneer ga je nou eens vanuit je relatie denken in plaats van vanuit deze 'flirt'? Ik heb jou je nog nergens af zien vragen hoe het beste je relatie (al dan niet) voort te zetten. Het enige wat je interesseert is of je nou wel of niet met je collega gaat neuken, terwijl het duidelijk is dat er iets goed mis is binnen je relatie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:53 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De aandacht die ze geeft en de spanning die er is zie ik als een flirt. De afspraak is gemaakt, maar kan nog afgezegd worden. Topics op FOK! in overvloed en ik denk dat hier meer uit kan komen dan wanneer ik praat met vrienden die niet meer roepen dan: "NEUKUHHH"
Het zou me echt niets verbazen als de vriendin van TS binnen de kortste keren alles haarfijn uitgelegd krijgt van haar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij wilde zijn huidige vriendin liever niet kwijt, dus ik denk vooral geile seks.
Maar misschien denkt het object van zijn lust er straks heel anders over en gaat dreigen alles aan zijn vriendin te vertellen als hij haar dumpt.
"Ja maar zij heeft ook ooit eens 'tijger' tegen een ex gezegd." Alle reden om eens lekker dat chickie van z'n werk uit te wonen. Hoeft zijn vriendin niet te weten, die is namelijk de oorzaak van de sleurquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:02 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou eens vanuit je relatie denken in plaats van vanuit deze 'flirt'? Ik heb jou je nog nergens af zien vragen hoe het beste je relatie (al dan niet) voort te zetten. Het enige wat je interesseert is of je nou wel of niet met je collega gaat neuken, terwijl het duidelijk is dat er iets goed mis is binnen je relatie.
Want hier luister je meer naar diegene (vnl vrouwen) die zeggen...niet doen, afkappen die hap, zeg haar dat je niks meer van haar wilt en zet je relatie niet op het spel voor iemand die het ws niet waard is?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:53 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan het niet slecht genoeg aflopen voor TS. Serieus, als ze een CT-scan maken van zijn hoofd zien ze geen hersenen maar een lul. Aan de buitenkant ook trouwensquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:02 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou eens vanuit je relatie denken in plaats van vanuit deze 'flirt'? Ik heb jou je nog nergens af zien vragen hoe het beste je relatie (al dan niet) voort te zetten. Het enige wat je interesseert is of je nou wel of niet met je collega gaat neuken, terwijl het duidelijk is dat er iets goed mis is binnen je relatie.
[..]
Het zou me echt niets verbazen als de vriendin van TS binnen de kortste keren alles haarfijn uitgelegd krijgt van haar.
En dan wat, TS?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:06 schreef Yesse het volgende:
Zelf vind ik het zoenen al te ver gaan zonder je vriendin te informeren maar goed, ik ben "ouderwets" ofzo![]()
Haha wat een frustratie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan het niet slecht genoeg aflopen voor TS. Serieus, als ze een CT-scan maken van zijn hoofd zien ze geen hersenen maar een lul. Aan de buitenkant ook trouwens
Tja, zo moeilijk is het denk ik niet hoor om je even in de ander te verplaatsen en te bedenken wat je er zelf van zou vinden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:09 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ook mee eens...en denk dat TS zijn vriendin er ook niet blij van zou worden
Ik kreeg nou ook niet echt de indruk dat TS echt met zijn vriendin bezig was...meer het vraagstuk neuken of niet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Tja, zo moeilijk is het denk ik niet hoor om je even in de ander te verplaatsen en te bedenken wat je er zelf van zou vinden.
Nee hoor, helemaal niet. Maar ik heb zelf in het verleden vaak genoeg meegemaakt hoe het voelt om bedrogen te worden. En of dat nou met zoenen is of all the way neuken maakt niet uit. Ik heb er totaal geen respect voor. Het zal me dan ook worst wezen hoe het afloopt voor TS, maar als ik zijn vriendin zou zijn en ik zou erachter komen, dan zou TS niet meer thuis hoeven te komen.quote:
Verplaats je dan ook eens in iemand die vol zit met seksuele spanning.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:10 schreef Kper_Norci het volgende:
Tja, zo moeilijk is het denk ik niet hoor om je even in de ander te verplaatsen en te bedenken wat je er zelf van zou vinden.
Die jongen zit vol gevoelens, die jongen wil wat. Kun je daar geen begrip voor opbrengen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:12 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet. Maar ik heb zelf in het verleden vaak genoeg meegemaakt hoe het voelt om bedrogen te worden. En of dat nou met zoenen is of all the way neuken maakt niet uit. Ik heb er totaal geen respect voor. Het zal me dan ook worst wezen hoe het afloopt voor TS, maar als ik zijn vriendin zou zijn en ik zou erachter komen, dan zou TS niet meer thuis hoeven te komen.
Selectieve empathie, wat moet je daar nou mee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:18 schreef HyperViper het volgende:
Die jongen zit vol gevoelens, die jongen wil wat. Kun je daar geen begrip voor opbrengen?
Waarderen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:19 schreef nietzman het volgende:
[..]
Selectieve empathie, wat moet je daar nou mee.
Daar heeft hij een vriendin voor om dat op bot te vieren. En als die relatie al zo slecht is dat goede seks er niet meer in zit en TS dat toch wel het allerbelangrijkst vind...ja, maak het dan gewoon uit en neuk die collega.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:13 schreef nietzman het volgende:
[..]
Verplaats je dan ook eens in iemand die vol zit met seksuele spanning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |