Hier geld de wet van drie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, want na 1 x neuken verdwijnt geiligheid als sneeuw voor de zon.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou, dan zou ik ook alvast gaan beginnen met briefjes op haar buro leggen : ''olifant'', of ''giraffe''.
En dan thuis aan je vriendin vragen of zij nog de ''gorilla'' heeft, kwartet!
Als je je vriendin niet kwijt wil dan was je er niet eens op ingegaan op haar advances en had je die griet niet eens zien staan maar hard uitgelachen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:56 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het werk is niet van belang. Werk daar maar 12 uurtjes naast mijn eigen bedrijf. Dat het niets wordt met mijn collega lijkt me zeker, en mijn vriendin wil ik niet kwijt.
Overigens heeft mijn vriendin ongeveer drie jaar geleden ook iets gedaan waar ik niet blij van werd. Paar keer afgesproken met een klasgenoot van vroeger. Heb toen mailtjes gelezen die ze over en weer stuurde waarin stond dat ze elkaar misten en met van die koosnaampjes als "tijger" enzo. Uiteindelijk zei mijn vriendin dat er absoluut niets gebeurd was en die jongen ook, maar het zat me toch tot een jaar geleden niet lekker.
Niet dat dit een excuus is voor iets wat ik nu ga doen of heb gedaan, voordat ik die weer naar mijn hoofd geslingerd krijg.
Waarom noem je het danquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:56 schreef PicoMMP het volgende:
Niet dat dit een excuus is voor iets wat ik nu ga doen of heb gedaan, voordat ik die weer naar mijn hoofd geslingerd krijg.
Vakkenvullers onder elkaar?quote:
Als een moderator zich in een topic mengt... then shit is definitely hitting the fan....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom noem je het danJe probeert duidelijk je eigen gedrag (en komend gedrag) alvast goed te praten voor jezelf
In het magazijn of op de flessenbandquote:
De dag dat ik een lekkere chick die advances maakt uitlach is de dag dat ik de kogel mag krijgen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:59 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Als je je vriendin niet kwijt wil dan was je er niet eens op ingegaan op haar advances en had je die griet niet eens zien staan maar hard uitgelachen.
Whatsapp van die chick. Heb alles gelezen. Hij zei dat hun eerste kennismakingsgesprek erg veel indruk op hem had gemaakt en aangezien hij het druk had...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat lees ik nu weer? Een sollicitatie bij een teamleider thuis en die gaat die chick ook nog eens versieren? Wat is dat voor een bedrijf? Die kerel kun je aanklagen. Die teamleider gaat zwaar de fout in want sollicitaties mogen niet eens thuis gehouden worden. Van wie heb je die info van je teamleider of die chick?
Amen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:00 schreef HyperViper het volgende:
[..]
De dag dat ik een lekkere chick die advances maakt uitlach is de dag dat ik de kogel mag krijgen.
Zo doen echte mannen het niet, er is geen enkele kerel die deze volgorde aanhoud.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:02 schreef JeMoeder het volgende:
Doe wat je moet doen, maar als je voor je collega kiest, laat dan je huidige partner niet in het ongewis en verbreek die relatie. Maw, niet hypocriet zijn.
Maar ze gaat evengoed en dan probeert die kerel haar nog te versieren ook en daar maakt ze geen werk van? Sterker nog ze gaat voor hem werken? Komt bij mij over dat die griet niet echt een helder licht is maar geniet van dit soort aandacht. Tis maar wat je lekker vindt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Whatsapp van die chick. Heb alles gelezen. Hij zei dat hun eerste kennismakingsgesprek erg veel indruk op hem had gemaakt en aangezien hij het druk had...... zij wel bij hem thuis mocht komen voor het vervolggesprek. zij heeft toen gelijk gezegd dat ze dat absoluut niet wilde.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:04 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Zo doen echte mannen het niet, er is geen enkele kerel die deze volgorde aanhoud.
Vrouwen zijn net zo erg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:04 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Zo doen echte mannen het niet, er is geen enkele kerel die deze volgorde aanhoud.
De sollicitatie is gewoon op kantoor gebeurd en ja ze werkt nu voor hem, maar hij is er zelden. Hij doet vooral de solliciaties en is ongeveer 15 uur per week op de zaak.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Maar ze gaat evengoed en dan probeert die kerel haar nog te versieren ook en daar maakt ze geen werk van? Sterker nog ze gaat voor hem werken? Komt bij mij over dat die griet niet echt een helder licht is maar geniet van dit soort aandacht. Tis maar wat je lekker vindt.
Noem mij een man die eerst zijn oude schoenen weg gooit voordat hij nieuwe koopt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:04 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je bent een goede troll trouwens, ik zou die onzin in R&P en SEX niet zolang kunnen volhouden als dat jij doet. Hulde hiervoor!
Er zijn twee personen nodig he. Dit heeft niks met goedpraten te maken..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:06 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Daar moet je gewoon op rekenen inderdaad. Al is het maar om het voor jezelf goed te praten.
Ik ben toch benieuwd welke sector dit zich afspeelt met een teamleider die er zelden is maar alleen voor de sollicitaties en dan ook nog sollicitanten probeert te versieren. Tipje van de sluier aub?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De sollicitatie is gewoon op kantoor gebeurd en ja ze werkt nu voor hem, maar hij is er zelden. Hij doet vooral de solliciaties en is ongeveer 15 uur per week op de zaak.
Ik weet niet wat jij verstaat onder "afstand" ... is dat een paar centimeter ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:07 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ga er even goed over nadenken in ieder geval. Ik zie haar straks, want ik moet haar een sleutel geven. Misschien dat ik maar beter even wat meer afstand van haar neem.. al is het lastig als ze me gaat zoenen.
Gewoon op haar tong bijten dan, heel hard!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:07 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ga er even goed over nadenken in ieder geval. Ik zie haar straks, want ik moet haar een sleutel (niet van mijn huis) geven. Misschien dat ik maar beter even wat meer afstand van haar neem.. al is het lastig als ze me gaat zoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |