Uiteraard! Maar dat is vrij lastig te zeggen als het de 1e keer is, maar een afspraak tot een massage is natuurlijk wel toegestaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:24 schreef Tinkepink het volgende:
Ik moet zo lachen om die massageafsprakenDat is toch gewoon codetaal voor "zullen we dan en dan neuken?"
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:24 schreef Tinkepink het volgende:
Ik moet zo lachen om die massageafsprakenDat is toch gewoon codetaal voor "zullen we dan en dan neuken?"
Nou nee, ik ken er 1 die ook zo een afspraak had, toen kreeg ze ongewild sex erbij en heeft ze aangifte gedaan van verkrachting. Maar voor mij betekent het ook sex ja, alleen wil ik duidelijk maken dat sommigen niet perse op sex uit zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:24 schreef Tinkepink het volgende:
Nou ja, als de een masseert voor bijv zijn beroep (sportmasseur, niet zo'n ander beroep) en je hebt pijn in je rug oid, dan zal zo'n afspraak wel om te masseren zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:30 schreef Kloonhommel het volgende:
Nou nee, ik ken er 1 die ook zo een afspraak had, toen kreeg ze ongewild sex erbij en heeft ze aangifte gedaan van verkrachting. Maar voor mij betekent het ook sex ja, alleen wil ik duidelijk maken dat sommigen niet perse op sex uit zijn.
Dan zou 'pijn in haar rug' staan voor 'gonorroe in de vagina'?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:24 schreef Tinkepink het volgende:
Nee, ik denk eerder voor ''HIV''.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:33 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dan zou 'pijn in haar rug' staan voor 'gonorroe in de vagina'?
Ja, maar sorry hoor. Je laten masseren doe je bij een masseur en niet bij een vage kennis/collega. Echtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:30 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nou nee, ik ken er 1 die ook zo een afspraak had, toen kreeg ze ongewild sex erbij en heeft ze aangifte gedaan van verkrachting. Maar voor mij betekent het ook sex ja, alleen wil ik duidelijk maken dat sommigen niet perse op sex uit zijn.
Ik ken een masseur die zeker 20 procent van zijn vrouwelijke clientèle zo ver krijgt dat ze sex met hem hebben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar sorry hoor. Je laten masseren doe je bij een masseur en niet bij een vage kennis/collega. Echt
Niet altijd als je bij iemand thuis afspreekt ...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, als de een masseert voor bijv zijn beroep (sportmasseur, niet zo'n ander beroep) en je hebt pijn in je rug oid, dan zal zo'n afspraak wel om te masseren zijn.
Die vrouw geloofde zeker ook dat een massage met happy ending inhoud dat er de laatste minuut een comedian de ruimte binnen komt om een garp te vertellen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar sorry hoor. Je laten masseren doe je bij een masseur en niet bij een vage kennis/collega. Echt
Right. Jij bent er zo-eentje die vindt dat je sollicitatiegesprekken alleen op kantoor houdt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hij heet Ffleamig zeker en het gaat om het bejaarde cohort van de klandizie?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:44 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik ken een masseur die zeker 20 procent van zijn vrouwelijke clientèle zo ver krijgt dat ze sex met hem hebben.
Ik weet niet eens wat code taal is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:46 schreef Killaht het volgende:
Mensen die niet weten dat "masseren bij mij thuis" een code taal is voor batsen.
Rookie.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat code taal is.
Alpha Bravo Charlie, over en uit.
Hou toch op met dat kinderachtige masseren, spreek gewoon af dat je haar een keer neukt, als het allemaal lekker en goed is doe je het vaker en dan wen je aan haar lichaam en ebt de spanning een beetje weg, daarna maak je een weloverwogen keuze tussen je sletje en je vriendin thuis.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:46 schreef PicoMMP het volgende:
Het lijkt me wel duidelijk wat er gebeurt als ik haar ga masseren, dat heb ik al aangegeven. Ik zit alleen nu in de situatie tussen een flirt (spanningen) en het daadwerkelijke vreemdgaan. Of ik moet stoppen, of ik moet doorgaan.
Je hebt meerdere keren gezoend, denkt schijnbaar veel aan haar, maakt massage afspraken en opent topics op FOK! erover. Lijkt mij al meer dan alleen een onschuldige flirt...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:46 schreef PicoMMP het volgende:
Het lijkt me wel duidelijk wat er gebeurt als ik haar ga masseren, dat heb ik al aangegeven. Ik zit alleen nu in de situatie tussen een flirt (spanningen) en het daadwerkelijke vreemdgaan. Of ik moet stoppen, of ik moet doorgaan.
Dat je het überhaupt overweegt zou genoeg aanleiding moeten zijn om het contact met de collega in kwestie te beperken tot het hoogst noodzakelijke en eens goed over je relatie na te gaan denken. Dat jij dat maar niet snapt en geroep dat je je vriendin écht niet kwijt wilt opvolgt met dat je nog volop aan het overwegen bent met je collega tussen de lakens te duiken zegt duidelijk dat jij simpelweg niet zoveel om je vriendin geeft, niet eens als mens met gevoelens laat staan als je geliefde, maar eigenlijk enkel om jezelf en je lul.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:46 schreef PicoMMP het volgende:
Ja. Of in een openbare gelegenheid als een onpersoonlijk restaurant/koffiegelegenheid.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Right. Jij bent er zo-eentje die vindt dat je sollicitatiegesprekken alleen op kantoor houdt?
Joh..... stoppen dus.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:46 schreef PicoMMP het volgende:
De aandacht die ze geeft en de spanning die er is zie ik als een flirt. De afspraak is gemaakt, maar kan nog afgezegd worden. Topics op FOK! in overvloed en ik denk dat hier meer uit kan komen dan wanneer ik praat met vrienden die niet meer roepen dan: "NEUKUHHH"quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:49 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Je hebt meerdere keren gezoend, denkt schijnbaar veel aan haar, maakt massage afspraken en opent topics op FOK! erover. Lijkt mij al meer dan alleen een onschuldige flirt...
Hij wilde zijn huidige vriendin liever niet kwijt, dus ik denk vooral geile seks.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:58 schreef Tinkepink het volgende:
Wat verwacht je er eigenlijk van, als je met haar verder gaat? Alleen geile sex, of ook meer?
Onbewust zit je met je hoofd al in haar broek. Denk na, wie maakt er met een vrouw een afspraak thuis om haar te masseren zonder extra bedoelingen (half naakt op bed)? Zij gaat er zoiezo vanuit dat je haar neemt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:53 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De aandacht die ze geeft en de spanning die er is zie ik als een flirt. De afspraak is gemaakt, maar kan nog afgezegd worden. Topics op FOK! in overvloed en ik denk dat hier meer uit kan komen dan wanneer ik praat met vrienden die niet meer roepen dan: "NEUKUHHH"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |