Precieees.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:18 schreef Copycat het volgende:
Gewoon verstand op nul, neuken en daarna zie je wel weer verder. In je relatie en op je werk.
Allemaal van latere zorg. Nu is het pussy-time!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je kan je werk kwijtraken, je vriendin, je huis, je geld.
Bohbohbohquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Allemaal van latere zorg. Nu is het pussy-time!
Maar wat is dat precies? Je hart?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:22 schreef DuTank het volgende:
En volg je hart! Volg nooit je pik of je hoofd in dit soort zaken.
Je hart ... dat is toch dat ding dat harder klopt als je iemand ziet op wie je geilt? Volgens mij denkt TS ook met dat ding, alleen zit die net wat lager in zijn lijf.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:22 schreef DuTank het volgende:
Ik kreeg wel een semi van dat bos-verhaal. Jammer dat daar niet werd gebatst...
En volg je hart! Volg nooit je pik of je hoofd in dit soort zaken.
En uiteindelijk haar ook, want ondanks dat ze zo gelukkig is, gaat ze wel vreemd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Precieees.![]()
Denk nog maar even alleen aan pussy in plaats van alle mogelijke problemen.
Je kan je werk kwijtraken, je vriendin, je huis, je geld.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:09 schreef PicoMMP het volgende:
Ik gaf haar een kus op haar wang, maar uiteindelijk belandden onze lippen op elkaar waarna we een tijdje bleven zoenen. De dagen daarna zoenden we als ik haar kwam opzoeken op ons werk (we hebben verschillende diensten/shifts)
quote:Volgende week komt ze bij me langs thuis en heb ik haar een massage beloofd (ze heeft langdurige last van haar rug). Maar ze zei er wel meteen bij dat ze niet verwacht dat het bij een massage blijft. Met andere woorden: als ze hier komt, gaan we het doen.
Ik zie het...quote:Ben nooit vreemdgegaan
Ja. Gedraag je eens niet zo walgelijk.quote:Ik weet het niet zo goed meer... iemand ervaringen of tips?
Of in het bos? Ik ruik een weddenschap.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Gaan jullie neuken in het bed waar je met je vriendin slaapt ?
Wel uitkijken voor rode mieren!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:24 schreef HyperViper het volgende:
Of in het bos? Ik ruik een weddenschap.
En zijn vriendin ruikt de sex tussen hem en collega straks in haar eigen bed, geillllllquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:24 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Of in het bos? Ik ruik een weddenschap.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hart ... dat is toch dat ding dat harder klopt als je iemand ziet op wie je geilt? Volgens mij denkt TS ook met dat ding, alleen zit die net wat lager in zijn lijf.
Een soort collega's zijn ze zeker.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zou de boot afhouden zeker omdat jullie elkaar ook nog eens op werk zien dus een soort collega's zijn. Al heb je zin om met haar van bil te gaan, straks is er gedonder waar de kans groot op is en zit je met gezeik op je werk. Ook niet echt leuk voor jouw vriendin of haar vriend. Maar goed als jij dat er allemaal voor over hebt dan moet je ervoor gaan.
Al twee hele weken!quote:
Dan zeg je gewoon dat je hebt liggen rukken. Dat gelooft ze wel. Waarom zou je dáár in godsnaam over liegen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En zijn vriendin ruikt de sex tussen hem en collega straks in haar eigen bed, geillllll
Of actief iets aan die sleur proberen te doen ... Alhoewel, dat vraagt natuurlijk wel veel van TS.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:30 schreef PresidentLogan het volgende:
Even voor jezelf beslissen of je alles wat je nu hebt weggooit voor een meid die na 2 maanden blijkbaar al met anderen aan de haal gaat, of in je huidige sleur blijft zitten.
Vraag je vriendin om een trio TS, om de boel wat spannender te maken. Leg de fundering om van beide werelden te genieten. Geloof me, vrouwen zijn de slechtste niet. Grote kans dat ze instemt! v-v-m welteverstaan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of actief iets aan die sleur proberen te doen ... Alhoewel, dat vraagt natuurlijk wel veel van TS.
Ge-ni-aal!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:32 schreef HyperViper het volgende:
Vraag je vriendin om een trio TS, om de boel wat spannender te maken. Leg de fundering om van beide werelden te genieten.
dan heeft ts:quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Eigenlijk moet ie nu al gaan biechten aan zijn vriendin want hij heeft met die chick staan bekken. Als ik zijn vriendin was zou ik dat willen weten. Wellicht als ie het lef heeft om haar dat te vertellen dan krijgt ie de bons en kan ie in alle vrijheid met dat mokkultje van het werk gaan krikken.
Dan moet je haar ook niet prikkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:36 schreef PicoMMP het volgende:
Ik wil mijn vriendin absoluut niet kwijt en de spanning was ook prima als afleiding. Heb wat problemen binnen de familie (contact met broer verbroken) en voel me meestal niet echt happy. Met mijn vriendin kan ik er moeilijk over praten (te betrokken).
Ik wil ook absoluut geen relatie met die collega, om de door jullie genoemde redenen. Ik ben ook geen player en wil absoluut geen complimentjes omdat ik "mijn collega regegeld heb". En aan tips dat ik niet zo walgelijk moet doen heb ik ook weinig. Het gaat om gevoel, maar weet niet precies wat ik voel. Dus kan ik het moeilijk volgen.
wat copycat zegt. Je wil gewoon neuken....quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:36 schreef PicoMMP het volgende:
Ik wil mijn vriendin absoluut niet kwijt en de spanning was ook prima als afleiding. Heb wat problemen binnen de familie (contact met broer verbroken) en voel me meestal niet echt happy. Met mijn vriendin kan ik er moeilijk over praten (te betrokken).
Ik wil ook absoluut geen relatie met die collega, om de door jullie genoemde redenen. Ik ben ook geen player en wil absoluut geen complimentjes omdat ik "mijn collega regegeld heb". En aan tips dat ik niet zo walgelijk moet doen heb ik ook weinig. Het gaat om gevoel, maar weet niet precies wat ik voel. Dus kan ik het moeilijk volgen.
Voor 1 keer zoenen? De dagen erna heeft ie toch ook nog met die chick gebekt op werk enzo? Je maakt mij niet wijs dat het alleen bij zoenen is gebleven, zijn handjes zullen vast wel onder haar truitje of in de buurt van haar slipje zijn gekomen. Tja als ie echte ballen heeft biecht ie het op.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan heeft ts:
zijn relatie verneukt
zijn werk verneukt
geen huis meer
zijn neukertje niet geneukt
voor één keer zoenen?
Als dat zo is zal ik het 'gevoel' dus niet meer hebben als ik haar gedaan heb?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:37 schreef Copycat het volgende:
Je verwart 'gevoel' met 'geiligheid'.
Ja, want na 1 x neuken verdwijnt geiligheid als sneeuw voor de zon.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:38 schreef PicoMMP het volgende:
Als dat zo is zal ik het 'gevoel' dus niet meer hebben als ik haar gedaan heb?
De boot afhouden? Als ik het verhaal van TS lees is de boot al aangemeerd voor het jaarlijkse onderhoud. Het enige wat hij nu kan doen is de zaak failliet laten gaan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik zou de boot afhouden zeker omdat jullie elkaar ook nog eens op werk zien dus een soort collega's zijn. Al heb je zin om met haar van bil te gaan, straks is er gedonder waar de kans groot op is en zit je met gezeik op je werk. Ook niet echt leuk voor jouw vriendin of haar vriend. Maar goed als jij dat er allemaal voor over hebt dan moet je ervoor gaan.
en dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:38 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Voor 1 keer zoenen? De dagen erna heeft ie toch ook nog met die chick gebekt op werk enzo? Je maakt mij niet wijs dat het alleen bij zoenen is gebleven, zijn handjes zullen vast wel onder haar truitje of in de buurt van haar slipje zijn gekomen. Tja als ie echte ballen heeft biecht ie het op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |