Vind ik ook, staat me nog bij dat ze de kluis van Al Capone hadden opgevist werd heel spektakel van gemaakt op televisie zat er niks in de kluis.quote:
Als je er toevallig bent kan je mooie Cap maken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:01 schreef 5thencounter het volgende:
Leuk, als er maar geen Hawass-effect optreed..( And behind this doorrr...we find another doorrr) En er in dat pakje een pakje zit dat pas in 2112 geopend mag worden..
Ik zou het niet willen missen idd!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Als je er toevallig bent kan je mooie Cap maken?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zou het niet willen missen idd!
Zit nu het filmpje te bekijken maar meneer van museum draagt niet eens witte handschoentjes, misschien weer 1 of andere grap, maar spannend is het wel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:25 schreef Murdera het volgende:
3 kilo zout ofzo.
Of bijzondere specerijen.
Ja, maar klik die link even aan, zie je meneer van museum met pakketje etc.quote:
Bernhard Tollens en P. Wiegand ontdekten PETN in 1891. De Duitse regering vroeg patent aan. In 1912 werd met de productie van de explosieve stof begonnen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:28 schreef Apuleius het volgende:
Ben benieuwd tot hoever de paddenstoel wolk gaat reiken.
Whehehe!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:31 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Bernhard Tollens en P. Wiegand ontdekten PETN in 1891. De Duitse regering vroeg patent aan. In 1912 werd met de productie van de explosieve stof begonnen.
Mij wel, ik heb nog nooit zo'n doos binnen gehad.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:33 schreef HyperViper het volgende:
Zal wel vol zitten met volgespoten condooms. Zou mij niets verbazen in ieder geval.
Zoiets was toch ook met een kluis van de Titanic of zoiets?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vind ik ook, staat me nog bij dat ze de kluis van Al Capone hadden opgevist werd heel spektakel van gemaakt op televisie zat er niks in de kluis.![]()
Maar dit ga ik zeker kijken
Dat denk ik ook. Anti-climax in de maak.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:28 schreef teckna het volgende:
Toch is denk ik de mysterie leuker dan de inhoud denk ik
Vaste wel een wijze raad, iets als...Make Love Not War!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:01 schreef Lord Katundro het volgende:
Misschien zit er informatie in over wat er op 21-12-2012 nou echt gaat gebeuren.
Linkje zodat ik het ook met een oog kan volgen, please?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:39 schreef 5thencounter het volgende:
En Otta zit er klaar voor!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De TopicTover had een en ander al klaargezet hoor..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Linkje zodat ik het ook met een oog kan volgen, please?
Bedankt. Ik kom nooit in RLS, maar dit is toch best vermakelijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De TopicTover had een en ander al klaargezet hoor..![]()
http://www.vgtv.no/#!id=55544
Zeker. Waar wordt het desbetreffende pakket geopend, land/plaats?quote:
De RLS is best gesjelligquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Bedankt. Ik kom nooit in RLS, maar dit is toch best vermakelijk.
De vrouw praat in Noors. De man in Engels. Nu ff luisteren dusquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:02 schreef Jellereppe het volgende:
Leuk sfeertje, alleen jammer dat ik niet snap wat ze zeggen.
Doe ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De vrouw praat in Noors. De man in Engels. Nu ff luisteren dus
nu in het engelsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:02 schreef Jellereppe het volgende:
Leuk sfeertje, alleen jammer dat ik niet snap wat ze zeggen.
ze heeft wel dikke tieten, en dan vooral het riempje eronder gebonden lijken ze nog groter, gaan ze ieder geval niet hangenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
Sex had ze het nou over Sex??![]()
[ afbeelding ]
seks jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begreep een woord Noors. Thusen Thanks, dank je.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel jaar duurde diequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
Jeetje ze toch eerst de Slag om Otta naspelen...
Shah het is 100 jaar verder weer...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:11 schreef Rewimo het volgende:
Blijkbaar gaat er een complete feestavond aan vooraf
kiltquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:14 schreef Toverheks het volgende:
Vond hem zo zielig kijkenmaar wel leuk rokje
een echte, dus het klokkenspel ploppert gesjellig op en neer...................quote:
Iz zit te wachten tot de meutequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een echte, dus het klokkenspel zwengeld gesjellig op en neer...................
Gher ach als het topic maar vol komt, of zit je serieus te genieten van de muziek, vind het wel mooi Iers een beetje.
Keltisch is altijd goedquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:16 schreef Toverheks het volgende:
Gher ach als het topic maar vol komt, of zit je serieus te genieten van de muziek, vind het wel mooi Iers een beetje.
Geef je het nu al opquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:19 schreef Balal123 het volgende:
Genoeg gekeken, hoor het vanavond wel :|
Je weet waar we zittenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:19 schreef Balal123 het volgende:
Genoeg gekeken, hoor het vanavond wel :|
Laat me raden, bijgeschenen door een échte Edison-lamp?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Alfred Nobel komt het openen met het door hem uitgevonden buskruit.
Bij verschillende organisaties niet hoor.quote:
Tokkiequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:42 schreef beequeen het volgende:
Ik lees het morgen wel in de Televaag. Wat een gedoe om wrs niks.
Pardon?quote:
De Noorse belastingdienst heeft ineens interessequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw fuck.. de rekeningen.. snel weg dermee
[ afbeelding ]
Vraag me nu echt hardop af, waar jij vrolijk van wordt, wat je echt leuk vind wat er ook is of gebeurd je hebt echt overal en overal commentaar op, je kan nooit eens leuk meedoen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:42 schreef beequeen het volgende:
Ik lees het morgen wel in de Televaag. Wat een gedoe om wrs niks.
Ja, 1914 en 1919 heb ik haar horen zeggen. Zal wel een foutje zijn. Want dan is het wèl spectaculairquote:
Tsja wat verwachtte je dan uit 1912? 100 jaar gratis energie uit één druppel water?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:46 schreef Rewimo het volgende:
Het is beslist van historische waarde voor de stad maar echt spectaculair, nou nee
Nou, deze muziek, maar dat zal jij wel weer niks vinden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:47 schreef Toverheks het volgende:
Vraag me nu echt hardop af, waar jij vrolijk van wordt, wat je echt leuk vind wat er ook is of gebeurd je hebt echt overal en overal commentaar op, je kan nooit eens leuk meedoen.
Jahh, ik begrijp dat er veel geschreven spul bij is, maar ik wil wel weten wat die toekomstige generatie daar voor voordeel uit moest puttenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:49 schreef Toverheks het volgende:
Gher bedankt voor je caps, heel erg leuk zoon wil het ook allemaal terug lezen....
en hoop ook echt dat we gauw horen wat er in stond.
Nou nee, maar dit:quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:48 schreef 5thencounter het volgende:
Tsja wat verwachtte je dan uit 1912? 100 jaar gratis energie uit één druppel water?
komt toch niet helemaal uit de verf vind ikquote:Nygard overhandigde het pakketje aan het begin van de vorige eeuw aan de burgemeester en vertelde hem daarbij dat het "toekomstige generaties zou begunstigen en verrukken."
Als je terug leest lees je dat ik het ook mooi vind, maar echt dit was leuk om te volgen al had er een baksteen in gezeten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, deze muziek, maar dat zal jij wel weer niks vinden.
Yup, het komt allemaal op hetzelfde neer steeds, wat JIJ nú belangrijk vind, is morgen al waardeloos... vroeger duurde dat 100 jaar... vat je die een beetje?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:50 schreef Barbapapamama het volgende:
Dus eigenlijk enkel wat oude documenten ?
Jammer
ik verstond wel iets met King, die witte sjerp??? ben niet zo goed in engelsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh, ik begrijp dat er veel geschreven spul bij is, maar ik wil wel weten wat die toekomstige generatie daar voor voordeel uit moest putten
Of een gewoon een ouwe kletskous met een Megalomane visie, veel is tegenwoordig al na 12 uur achterhaald...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik verstond wel iets met King, die witte sjerp??? ben niet zo goed in engelsmaar wil echt wel weten wat jij zegt, wat heeft het te betekenen worden we er wijzer van, of Noorwegen kan ook, maar denk wereldwijd want zat ook correnspondentie uit Amerika bij.
Je hebt nog geen flauw idee wat er in zit manquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nou nee, maar dit:
[..]
komt toch niet helemaal uit de verf vind ik
Dat is ook weer waar, maar ik wordt steeds nieuwschieriger, zal wel weken overheen gaan voordat het ergens op internet komt wat het allemaal betekent en wat er staat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Of een gewoon een ouwe kletskous met een Megalomane visie, veel is tegenwoordig al na 12 uur achterhaald...
Dat is met veel dingen zo tegenwoordig... ik noemde al eerder het Hawass-effect.. "Achter deze deurrr.... zit nóg een deurrr" en daar bleek ook niets achter te zitten!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nou nee, maar dit:
[..]
komt toch niet helemaal uit de verf vind ik
Net als die eeuwenoude Maya-schijven? waar op staat waar de zon opkomt enzo?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, maar ik wordt steeds nieuwschieriger, zal wel weken overheen gaan voordat het ergens op internet komt wat het allemaal betekent en wat er staat.
Nee dat nou ook weer nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:56 schreef Tchock het volgende:
Je hebt nog geen flauw idee wat er in zit manDacht je dat er een zilvergekleurde mini-ufo uit zou komen die spontaan weg zou vliegen?
dat zou knap zijn als het verzegeld zou zijn in '12. Zo kan het dus ook papierwerk bevatten om te tijdreizenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, 1914 en 1919 heb ik haar horen zeggen. Zal wel een foutje zijn. Want dan is het wèl spectaculair
of de kluis van Al Capone die werd na zoveel geopend zat er niks in.quote:Op zondag 2 september 2012 12:11 schreef Iwanius het volgende:
Misschien ben ik helemaal OT maar de TT doet mij denken aan jaren geleden( vorige eeuw) toen een Amerikaanse verslaggever genaamd Geraldo Rivera een onderzoek deed naar de geheimen van Al Capone. Werd 1 grote desillusie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |