De vrouw praat in Noors. De man in Engels. Nu ff luisteren dusquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:02 schreef Jellereppe het volgende:
Leuk sfeertje, alleen jammer dat ik niet snap wat ze zeggen.
Doe ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De vrouw praat in Noors. De man in Engels. Nu ff luisteren dus
nu in het engelsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:02 schreef Jellereppe het volgende:
Leuk sfeertje, alleen jammer dat ik niet snap wat ze zeggen.
ze heeft wel dikke tieten, en dan vooral het riempje eronder gebonden lijken ze nog groter, gaan ze ieder geval niet hangenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
Sex had ze het nou over Sex??![]()
[ afbeelding ]
seks jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begreep een woord Noors. Thusen Thanks, dank je.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel jaar duurde diequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
Jeetje ze toch eerst de Slag om Otta naspelen...
Shah het is 100 jaar verder weer...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:11 schreef Rewimo het volgende:
Blijkbaar gaat er een complete feestavond aan vooraf
kiltquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:14 schreef Toverheks het volgende:
Vond hem zo zielig kijkenmaar wel leuk rokje
een echte, dus het klokkenspel ploppert gesjellig op en neer...................quote:
Iz zit te wachten tot de meutequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een echte, dus het klokkenspel zwengeld gesjellig op en neer...................
Gher ach als het topic maar vol komt, of zit je serieus te genieten van de muziek, vind het wel mooi Iers een beetje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |