Dat denk ik ook. Anti-climax in de maak.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:28 schreef teckna het volgende:
Toch is denk ik de mysterie leuker dan de inhoud denk ik
Vaste wel een wijze raad, iets als...Make Love Not War!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:01 schreef Lord Katundro het volgende:
Misschien zit er informatie in over wat er op 21-12-2012 nou echt gaat gebeuren.
Linkje zodat ik het ook met een oog kan volgen, please?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:39 schreef 5thencounter het volgende:
En Otta zit er klaar voor!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De TopicTover had een en ander al klaargezet hoor..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:41 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Linkje zodat ik het ook met een oog kan volgen, please?
Bedankt. Ik kom nooit in RLS, maar dit is toch best vermakelijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De TopicTover had een en ander al klaargezet hoor..![]()
http://www.vgtv.no/#!id=55544
Zeker. Waar wordt het desbetreffende pakket geopend, land/plaats?quote:
De RLS is best gesjelligquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:46 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Bedankt. Ik kom nooit in RLS, maar dit is toch best vermakelijk.
De vrouw praat in Noors. De man in Engels. Nu ff luisteren dusquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:02 schreef Jellereppe het volgende:
Leuk sfeertje, alleen jammer dat ik niet snap wat ze zeggen.
Doe ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De vrouw praat in Noors. De man in Engels. Nu ff luisteren dus
nu in het engelsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:02 schreef Jellereppe het volgende:
Leuk sfeertje, alleen jammer dat ik niet snap wat ze zeggen.
ze heeft wel dikke tieten, en dan vooral het riempje eronder gebonden lijken ze nog groter, gaan ze ieder geval niet hangenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
Sex had ze het nou over Sex??![]()
[ afbeelding ]
seks jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begreep een woord Noors. Thusen Thanks, dank je.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |