Tokkiequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:42 schreef beequeen het volgende:
Ik lees het morgen wel in de Televaag. Wat een gedoe om wrs niks.
Pardon?quote:
De Noorse belastingdienst heeft ineens interessequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw fuck.. de rekeningen.. snel weg dermee
[ afbeelding ]
Vraag me nu echt hardop af, waar jij vrolijk van wordt, wat je echt leuk vind wat er ook is of gebeurd je hebt echt overal en overal commentaar op, je kan nooit eens leuk meedoen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:42 schreef beequeen het volgende:
Ik lees het morgen wel in de Televaag. Wat een gedoe om wrs niks.
Ja, 1914 en 1919 heb ik haar horen zeggen. Zal wel een foutje zijn. Want dan is het wèl spectaculairquote:
Tsja wat verwachtte je dan uit 1912? 100 jaar gratis energie uit één druppel water?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:46 schreef Rewimo het volgende:
Het is beslist van historische waarde voor de stad maar echt spectaculair, nou nee
Nou, deze muziek, maar dat zal jij wel weer niks vinden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:47 schreef Toverheks het volgende:
Vraag me nu echt hardop af, waar jij vrolijk van wordt, wat je echt leuk vind wat er ook is of gebeurd je hebt echt overal en overal commentaar op, je kan nooit eens leuk meedoen.
Jahh, ik begrijp dat er veel geschreven spul bij is, maar ik wil wel weten wat die toekomstige generatie daar voor voordeel uit moest puttenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:49 schreef Toverheks het volgende:
Gher bedankt voor je caps, heel erg leuk zoon wil het ook allemaal terug lezen....
en hoop ook echt dat we gauw horen wat er in stond.
Nou nee, maar dit:quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:48 schreef 5thencounter het volgende:
Tsja wat verwachtte je dan uit 1912? 100 jaar gratis energie uit één druppel water?
komt toch niet helemaal uit de verf vind ikquote:Nygard overhandigde het pakketje aan het begin van de vorige eeuw aan de burgemeester en vertelde hem daarbij dat het "toekomstige generaties zou begunstigen en verrukken."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |