abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115946533
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:03 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Het zou wel zonde zijn als dat bewijsstuk nu niet op tafel komt nu de zaak 'schriftelijk wordt afgedaan'.

Dan zou je als complotdenker zelfs nog kunnen stellen dat Lance nu wel moest afhaken onder druk van de UCI, omdat anders hun medeplichtigheid in dat geval definitief aan het licht zou komen. Dat zou ook zijn veranderde houding nog kunnen verklaren, waarom hij nu ineens inbindt... /klein alu-hoedje
USADA heeft gezegd dat al het bewijs sowieso naar buiten zal komen wanneer het geen schade meer toe kan brengen aan andere lopende zaken. Dacht ik.
pi_115946564
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:09 schreef kl1172 het volgende:

[..]

Anders vind ik dat het signaal wordt gegeven dat doping toch eerlijk is zolang je niet binnen 8 jaar kunt gepakt worden.
Maar dan moet het IOC die verjaringstermijn laten vallen.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:16:03 #128
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_115946661
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 11:57 schreef Otto_Kretschmer het volgende:

[..]

Sluit niet echt aan bij wat er bedoelt wordt met dat ze allemaal gebruiken hé?
Ze zeggen in dat stuk dat er altijd verschillen blijven bestaan, DUH! Dat snapt iedereen wel lijkt me.Waar het omgaat is dat doping verboden is Armstrong heeft gebruikt maar min of meer AL zijn concurrenten ook en die worden NIET veroordeeld. En dat is uiteraard willekeur.
Daarom postte ik het juist, omdat ik het gevoel heb dat Lance fanboys dit echt niet begrijpen en denken dat als je allemáál EPO spuit, het een "level playing field" blijft.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_115946671
pi_115946772
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:16 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Daarom postte ik het juist, omdat ik het gevoel heb dat Lance fanboys dit echt niet begrijpen en denken dat als je allemáál EPO spuit, het een "level playing field" blijft.
Het is absoluut geen level playing field. Sommigen kunnen zich uiteraard betere EPO permitteren en dan alsnog heeft de een meer talent of recuperatievermogen dan de ander.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:24:08 #131
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_115946928
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:16 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Bij 'level playing field' gaat het erom dat iedereen volgens dezelfde regels speelt. Helpt doping je meer of minder heeft hier geen belang bij, gebruik is gebruik. Als je letterlijk een 'level playing field' wilt, tja dan mogen enkel nog eeneiige tweel-, drie-, vierlingen, ... het tegen elkaar opnemen.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:24:45 #132
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_115946941
-foutje- :@
pi_115947051
Geloof er niets van dat Lance al zijn zeven overwinningen kwijt zal raken. Het ligt ook aan getuigenissen van mannen als Hincapie, die in principe heel lang bij Lance heeft gefietst - Landis maar korter net als Hamilton en beiden zijn niet erg betrouwbaar.

Vind het overigens wel triest dat je samen in een team zit, doping neemt en dan uiteindelijk je ploegmakkers gaat beschuldigen na al die jaren.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_115947057
USADA moet zich doodschamen! Wat een schande voor de wielersport.
Een renner die nooit betrapt is terwijl hij vast en zeker miljoenen controles heeft gehad wordt alles afgepakt??
Walgelijk.....

Hij is nooit betrapt en gewoon onschuldig.
pi_115947120
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:28 schreef JohnDDD het volgende:
knip

Vind het overigens wel triest dat je samen in een team zit, doping neemt en dan uiteindelijk je ploegmakkers gaat beschuldigen na al die jaren.
Wat zou er gebeurd zijn?
Waarom hebben zoveel mensen en oud ploegmaten een hekel aan Lance of jaren later gekregen?
pi_115947123
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:28 schreef bianconeri het volgende:
Een renner die nooit betrapt is terwijl hij vast en zeker miljoenen controles heeft gehad wordt alles afgepakt??
Walgelijk.....

Lol?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:32:50 #137
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_115947212
quote:
Walgelijk.....

Valverde is ook nooit betrapt geweest en werd een jaar geschorst , idem voor Basso, idem voor de voltallige Festina-ploeg zelfs bv , ... Geen van die renners legde ook ooit maar één positief plasje af hé ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_115947253
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Valverde is ook nooit betrapt geweest en werd een jaar geschorst , idem voor Basso, idem voor de voltallige Festina-ploeg zelfs bv , ... Geen van die renners legde ook ooit maar één positief plasje af hé ...
Marion Jones ook niet. Zelfs Pellizotti niet.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:34:26 #139
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_115947261
quote:

Nou, bij onderzoek om beter EPO op te sporen in 2005 werden er blijkbaar 6 stalen van Armstrong uit 1999 gebruikt en niet omdat deze stalen als de cleane controlegroep moest dienen. Armstrong werd hiervoor niet veroordeeld omdat het hier niet om een dopingcontrole ging maar om onderzoek. Tja, het kind moet een naam hebben hé.

Zoek jij Staatsplan 14.25 maar eens op. Minstens 2000 atleten (waarschijnlijk richting 10.000!) hebben 20 jaar lang steroiden, groeihormoon, ... (onder druk) genomen en slechts eentje is er in die 20 jaar betrapt geweest. Oké, de laboratoria stonden nog in de kinderschoenen, maar de aantallen zijn toch iets om over na te denken en het was in die tijd letterlijk te zien bij de OostDuitse atletes (en voor de meeste Oostblok landen).

[ Bericht 9% gewijzigd door kl1172 op 24-08-2012 12:44:54 ]
pi_115947324
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:34 schreef Szura het volgende:
Zandman ik mis je bij de buren, je had mooi met onze grote vrind SCH kunnen discussiëren
:D. Heb hem op Twitter al gezegd dat ik met hem deze discussie niet aan ga ;).
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_115947332
Wat ik trouwens een rare discrepantie vond, in de Tour van 2008 werkten de controles op CERA adequater dan tijdens de Spelen van dat jaar. Ricco werd er al vrij rap uitgevist. De CERA-gebruikers op de Spelen, zoals Rebellin, visten ze pas tijdens een tweede of derde hertest eruit. Rebellin glipte in eerste instantie door de mazen van het net.

Je vraagt je af hoeveel vaker het is gebeurd dat ze in een bepaalde sport achterliepen qua testen.
pi_115947405
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:34 schreef Szura het volgende:
Zandman ik mis je bij de buren, je had mooi met onze grote vrind SCH kunnen discussiëren
Buren?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_115947412
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:36 schreef Leatherface het volgende:
Wat ik trouwens een rare discrepantie vond, in de Tour van 2008 werkten de controles op CERA adequater dan tijdens de Spelen van dat jaar. Ricco werd er al vrij rap uitgevist. De CERA-gebruikers op de Spelen, zoals Rebellin, visten ze pas tijdens een tweede of derde hertest eruit. Rebellin glipte in eerste instantie door de mazen van het net.

Je vraagt je af hoeveel vaker het is gebeurd dat ze in een bepaalde sport achterliepen qua testen.
Dat is een gevolg van het WADA enerzijds en de Tour de France organisatie en hun antidopingbond anderzijds?
pi_115947468
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:38 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dat is een gevolg van het WADA enerzijds en de Tour de France organisatie en hun antidopingbond anderzijds?
Yes. Het WADA liep tijdens Peking achter de feiten aan. Rebellin en Rashid Ramzi hadden ze al meteen kunnen betrappen als ze dezelfde middelen gebruiken als in de Tour. Misschien waren zij zelfs al voor hun wedstrijden eruit gevist.
pi_115947472
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:28 schreef JohnDDD het volgende:
Geloof er niets van dat Lance al zijn zeven overwinningen kwijt zal raken. Het ligt ook aan getuigenissen van mannen als Hincapie, die in principe heel lang bij Lance heeft gefietst - Landis maar korter net als Hamilton en beiden zijn niet erg betrouwbaar.

Die omerta is leuk en aardig, maar meineed plegen is wel een stapje verder hé? :) Ik zou dan ook wel eieren voor mijn geld kiezen...

Ik vind het wel mooi dat Lance-fans denken dat z'n oud ploeggenoten een hekel aan hem hadden en hem daarom erbij willen lappen of zo?! En daarom zijn hun verklaringen waardeloos...of zo. Deze situatie is gewoon anders dan hiervoor, want niemand heeft George Hincapie die vragen onder ede ooit gesteld, geen wonder dat er dan nu wel de waarheid naar boven komt, want waarom zou George in godsnaam een strafblad riskeren om alleen maar de mythe van z'n voormalige fietsbuddy in stand te houden? Dan zou ik de waarheid ook 'gewoon' vertellen eindelijk. :)
Jack does it in real time...
pi_115947520
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:40 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Die omerta is leuk en aardig, maar meineed plegen is wel een stapje verder hé? :) Ik zou dan ook wel eieren voor mijn geld kiezen...

Ik vind het wel mooi dat Lance-fans denken dat z'n oud ploeggenoten een hekel aan hem hadden en hem daarom erbij willen lappen of zo?! En daarom zijn hun verklaringen waardeloos...of zo. Deze situatie is gewoon anders dan hiervoor, want niemand heeft George Hincapie die vragen onder ede ooit gesteld, geen wonder dat er dan nu wel de waarheid naar boven komt, want waarom zou George in godsnaam een strafblad riskeren om alleen maar de mythe van z'n voormalige fietsbuddy in stand te houden? Dan zou ik de waarheid ook 'gewoon' vertellen eindelijk. :)
Ik zou ook eieren voor mijn geld kiezen. Armstrong schreef toch ook op Twitter dat hij het wel begreep als renners onder ede een verklaring af moesten leggen?
pi_115947569
Waarom is het USADA dit eigenlijk begonnen?

Vanwege zijn triatlon? En waarom mag hij nu niet meer meedoen met de triatlons, er is toch geen bewijs dat hij het afgelopen jaar een keer gebruikt heeft?
pi_115947687
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:46 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Ah, die wist ik wel. Legde enkel de link niet met wielrennen :D
Jij dacht ook dat de uitzending van Buren weer was komen te vervallen? ;(
pi_115947701
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:47 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Jij dacht ook dat de uitzending van Buren weer was komen te vervallen? ;(
Ja, ben fan geworden B-)
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_115947706
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 12:46 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Ah, die wist ik wel. Legde enkel de link niet met wielrennen :D
Van oudsher zijn er veel wielerfans onder de voetbalfans.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')