VInd ik altijd zo'n rare cliché stelling, wat doet de tegenstander dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:08 schreef HeatWave het volgende:
Daaaaahaaaag madridhet voetbal wint weer, wereldcombinatie
Het voetbalquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:08 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:08 schreef HeatWave het volgende:
quote:
schoppen janken en rollen voornamelijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VInd ik altijd zo'n rare cliché stelling, wat doet de tegenstander dan?
Is gewoon Sjek van Gelder.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:10 schreef j0rdiiii het volgende:
'het voetbal wint weer''antivoetbal heeft gewonnen
![]()
![]()
![]()
'
elke vorm is voetbal, domme termen
Chelsea Champions League winnaar
Alleen maar leuker manquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:10 schreef GGMM het volgende:
Best raar dat zo'n supercup over 2 wedstrijden gaat.
Zo heb je 5 á 7 classicos per jaar.
Het voetbal wint altijd of dacht je dat ze met basketballen gingen spelen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:08 schreef HeatWave het volgende:
Ach, dit jaar hebben we ook 6x PSV - Ajaxquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:10 schreef GGMM het volgende:
Is wel eerlijker.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:10 schreef GGMM het volgende:
nu al 2 punten voor op realquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:10 schreef Maax het volgende:
barca is net psv, mag de supercopa, verliest de competitie
Rare vergelijking, Barcelona won vorig seizoen 4 van de 6 prijzen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:10 schreef Maax het volgende:
barca is net psv, mag de supercopa, verliest de competitie
$$$$$$$$$$$$$$$$$$quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:10 schreef GGMM het volgende:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:11 schreef KingRoland het volgende:
WIR SIND DIE BESTE!BARCAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het voetbal wint altijd of dacht je dat ze met basketballen gingen spelen?
Op neutrale grond is het net zo eerlijk + Spannender wmb.quote:
laat me nou lekkerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Rare vergelijking, Barcelona won vorig seizoen 4 van de 6 prijzen.
Goh.quote:
Tering zeg, volgensmij fap je gewoon stiekem op hem en heb je een mapje op je computer dat Messi heet maar vol met CR7 plaatjes zitquote:
4 troostprijzen. De echte prijs ging naar de mooiste club van Spanjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Rare vergelijking, Barcelona won vorig seizoen 4 van de 6 prijzen.
Reageer maar niet Stijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tering zeg, volgensmij fap je gewoon stiekem op hem en heb je een mapje op je computer dat Messi heet maar vol met CR7 plaatjes zit
leuk he, trollen?quote:
Excuses.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
tegen iemand zeggen dat hij naar zijn eigen topic of forum moet gaan![]()
als je het een debiel vindt, zoals zovelen hier HeatWave een mongool vinden dan negeer je die gast toch lekker
Die gast is als kind veel gepestquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:12 schreef mrstylo het volgende:
Ronaldo.
Volgende week gaat voetbal eindelijk winnen.
[ afbeelding ]
. Zie hem dan janken terwijl hij hem gewoon wegbeukt man, ben je nounecht blind?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tering zeg, volgensmij fap je gewoon stiekem op hem en heb je een mapje op je computer dat Messi heet maar vol met CR7 plaatjes zit
Net Davy alleen die doet het op foto's van zijn mede FOK!ersquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De opperbaasquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:12 schreef mrstylo het volgende:
Ronaldo.
[ afbeelding ]
Koekkoek Falcao_O_quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
4 troostprijzen. De echte prijs ging naar de mooiste club van Spanje
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
. Zie hem dan janken terwijl hij hem gewoon wegbeukt man, ben je nounecht blind?
Aaaai aaaai sattiquote:
ze staan voor totaalidiootquote:
Wist je dat de fans van Atleti liever Real dan Barça als kampioen zien?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
GOOLLLLLLLLL ATLETIIIIIIIIIIIIIIIIIII 's rivaal
quote:Gouden Regels
• Hou het alsjeblieft normaal
• Geen getroll
Boem knal raak, dat wist ik niet!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wist je dat de fans van Atleti liever Real dan Barça als kampioen zien?
AIDS moet kunnen hequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
De gouden regels worden weer niet nageleefd.
[..]
Maar alle Barca fappers kregen het alweer hoog in de bol dat ze de beste waren, een soort ajax-maniequote:
maak gifje van close-up actie van Valdes met spitsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:12 schreef mrstylo het volgende:
Ronaldo.
[ afbeelding ]
Daaromquote:
Worden die ooit nageleefd in VBL?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:15 schreef Ajacied422 het volgende:
De gouden regels worden weer niet nageleefd.
[..]
Leuk he, 110% anti zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar alle Barca fappers kregen het alweer hoog in de bol dat ze de beste waren, een soort ajax-manie
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die irrelevante gif van 7 MB?
Waarschijnlijk omdat het een irrelevante gif van 7 MB was.
Nelson Valdez zit vast thuis op de bank naar deze pot te kijken.quote:
Nee, De teken zitten vast weer volgezogen met bloedquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Worden die ooit nageleefd in VBL?
quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://thechive.com/2010/(...)nt-found-it-14-gifs/
Vermaak in de rust
Leo Vorkie.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die irrelevante gif van 7 MB?
Waarschijnlijk omdat het een irrelevante gif van 7 MB was.
rot toch op met die vragen joh, je kan het overal vinden, programmas alles alleen jij weet niet waar je het kan vindenquote:
en Valdés?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nelson Valdez zit vast thuis op de bank naar deze pot te kijken.
Zou mooi zijnquote:
Is een waardeloze goalie. Iker C.quote:
penalty zou een goedmakertje zijn geweest voor Penal tegen en buitenspel goal!!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Fantastische schwalbe van Di Maria
Dadelijkquote:
twitter:WilfredGene twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 00:16:04Dit is geen goed moment om twister te spelen Valdes #barrea reageer retweet
Wilfred heeft niet veel Gêne, hé?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:18 schreef waaromniet1988 het volgende:
twitter:WilfredGene twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 00:16:04Dit is geen goed moment om twister te spelen Valdes #barrea reageer retweet
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had dus eigenlijk 1-2 moeten staan.
Het gaat om prestige.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:19 schreef Insektenvernichter het volgende:
Ach het is maar een Supercup, als het nou om de landstitel ging.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:18 schreef waaromniet1988 het volgende:
twitter:WilfredGene twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 00:16:04Ik zit me hier af te trekken op Messi #barrea reageer retweet
Leuk altijd die fake accounts hihihahahohoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:18 schreef waaromniet1988 het volgende:
sowieso Ikerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is een waardeloze goalie. Iker C.
Ja maar dat vind ik meer iets voor vermeer zo'n actie..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dat heb je toch gezien, hij faalde weer eens keihard
Wilfred zit niet bij de NOSquote:
Little Lupequote:
vorige clasico deed hij ook al zoiets, het is gewoon een matige keeper. vermeer doet zulke dingen ook niet, die trapt hem alleen matig uit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:19 schreef Maax het volgende:
[..]
sowieso IkerBehalve 2 jaar geleden..
[..]
Ja maar dat vind ik meer iets voor vermeer zo'n actie..
Iker 2 jaar geledenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:19 schreef Maax het volgende:
[..]
sowieso IkerBehalve 2 jaar geleden..
[..]
Ja maar dat vind ik meer iets voor vermeer zo'n actie..
totdat je zegt dat je voor psv bent want dan neemt niemand je meer serieusquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iker 2 jaar geledendaardoor kan ik nog steeds alle Nederlanders trollen
Da's toch helemaal niets meer waard man, sinds ze er van die plastic tieten op heeft geplaktquote:
ach ja..toch weer een waardevol uitdoelpuntquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
vorige clasico deed hij ook al zoiets, het is gewoon een matige keeper. vermeer doet zulke dingen ook niet, die trapt hem alleen matig uit.
Als ik in Amsterdam zou wonen ja want daar wonen veel idioten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
totdat je zegt dat je voor psv bent want dan neemt niemand je meer serieus
quote:
of sinds ze us uitgezet is..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's toch helemaal niets meer waard man, sinds ze er van die plastic tieten op heeft geplakt
quote:
De euro nuquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iker 2 jaar geledendaardoor kan ik nog steeds alle Nederlanders trollen
Ze was toch niet begonnen in de US?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:22 schreef Maax het volgende:
[..]
of sinds ze us uitgezet is..
of is ze alweer terug? :p
Eerder ook niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
totdat je zegt dat je voor psv bent want dan neemt niemand je meer serieus
Ik ook, heerlijk man, in Nederland wonenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:22 schreef Maax het volgende:
[..]
De euro nudaardoor kan ik nu alle Spanjaarden trollen
En die keeper heeft een helmpje etc.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:22 schreef mrstylo het volgende:
Tellen hier uitdoelpunten dubbel ofzo?
Maakt de return iig nog leuk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:23 schreef TheFatLady het volgende:
Jammer van die megafout van Valdes. 3-1 of 3-2 is een wereld van verschil.
Maar moet te doen zijn in Madrid
Nee ff serieus.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En die keeper heeft een helmpje etc.
Fout van Valdes maar gelukkig was Madrid niet goed deze wedstrijd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:23 schreef TheFatLady het volgende:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Morgen maar eens een sok uitzoeken dan
Ja, dus Real heeft 4-3 gewonnenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:22 schreef mrstylo het volgende:
Tellen hier uitdoelpunten dubbel ofzo?
Jij bent niet iedereen hoor.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dus Real heeft 4-3 gewonnen
En pics posten !quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Morgen maar eens een sok uitzoeken dan
Barça vat het verlies dan wel héél positief opquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dus Real heeft 4-3 gewonnen
Een goede lijnrechter, een wereld van verschilquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:23 schreef TheFatLady het volgende:
Komt goedquote:
Begint dinsdag pasquote:
Filmpjes van 7 Mb worden verwijderd hier héquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt goed
Ik vermaal hem wel tussen het gehakt dus zal er wel een filmpje van maken oke
Straks niet, dinsdag welquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:25 schreef mrstylo het volgende:
Maar is straks 1-0 winst voor Real genoeg?
Gifjes jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:25 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Filmpjes van 7 Mb worden verwijderd hier hé
Alleen gifjes, geen filmpjes.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:25 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Filmpjes van 7 Mb worden verwijderd hier hé
Zeker weten dat Barca in Madrid gaat scoren.quote:
rukkertje met je alba aldoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
www.youtube. com/watch?v=GTqK7ygvi8Y
Ik hou dit beeld vast en ga mn meissie nog ff wakkermakenquote:
wordt 2-1 voor Realletje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:27 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Zeker weten dat Barca in Madrid gaat scoren.
Anders eet ik een schoen op
The Fat Lady bedoel je?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:29 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ik hou dit beeld vast en ga mn meissie nog ff wakkermaken
Wat raar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:29 schreef Rickazio het volgende:
stadion is bijna al weer leeg
[ afbeelding ]
Dat Barca publiekquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:29 schreef Rickazio het volgende:
stadion is bijna al weer leeg
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat Barca publiekAltijd weglopen 5 minuten na de wedstrijd.
Nee, is bijna altijd zo.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat Ajax publiekAltijd weglopen 5 minuten voor 't end de wedstrijd.
NEC was na 30 min al weg van de weekquote:
20, niet overdrijvenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
NEC was na 30 min al weg van de week.
weggespeeld ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was inderdaad heel droevig. Maar dan nog vind ik het triest als je voortijdig vertrekt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat gaat aan de scheids, FIFA Ueba en al die anderen liggen !quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Real Madrid gaat volgende week met 3-1 onderuit.
Ik ook. maar dat gebeurt overal, ik heb de gifbeker tijdens de JCS ook leeggedronken,. maar er zijn nou eenmaal mensen die weggaan, overal en altijd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was inderdaad heel droevig. Maar dan nog vind ik het triest als je voortijdig vertrekt.
Twente thuis was bij ons ook niet bepaald een pretje, maar je doet er inderdaad weinig aan. Ook bij ons zie ik ze altijd maar weer. Ik hoop dan altijd maar dat ze een goal missen ofzo. Helemaal als het 2-2 staat en de wedstrijd nog spannend is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook. maar dat gebeurt overal, ik heb de gifbeker tijdens de JCS ook leeggedronken,. maar er zijn nou eenmaal mensen die weggaan, overal en altijd.
qft.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:37 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
En dat gaat aan de scheids, FIFA Ueba en al die anderen liggen !
Als ze een buitenspelgoal goedkeuren wel ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:37 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
En dat gaat aan de scheids, FIFA Ueba en al die anderen liggen !
Man, doe niet zo zeilig, het was zo enorm close, dit gebeurt elke week overal een paar keer. Als het nou meters scheelde kan je over vervalsing spreken, dit was gewoon de zoveelste fout van de scheidsen, het spel is te snel om te zien.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze een buitenspelgoal goedkeuren wel ja.
het gebeurd gewoon te vaak dat er fouten worden gemaakt in het voordeel van barça.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man, doe niet zo zeilig, het was zo enorm close, dit gebeurt elke week overal een paar keer. Als het nou meters scheelde kan je over vervalsing spreken, dit was gewoon de zoveelste fout van de scheidsen, het spel is te snel om te zien.
Daarom electronische maatregelen, en als die er niet komen hou je dit, in je voor- en nadeel. Maar er was totaal geen sprake van opzet.
Dat komt door het enorm snelle combinatievoetbal van Barca, dat is soms echt niet te volgen. Ik snap het wel van zo'n vent, maar er geldt nog steeds "bij twijfel niet vlaggen" en dit ging zo snel...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:54 schreef Maax het volgende:
[..]
het gebeurd gewoon te vaak dat er fouten worden gemaakt in het voordeel van barça.
Maar daarom inderdaad, elektronische hulpmiddelen
daarom, er zijn legio voorbeelden waarbij elektronische hulpmiddelen iets eerlijker zouden maken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat komt door het enorm snelle combinatievoetbal van Barca, dat is soms echt niet te volgen. Ik snap het wel van zo'n vent, maar er geldt nog steeds "bij twijfel niet vlaggen" en dit ging zo snel...
Ja, desnoods gewoon als bij hockey de beelden mogen inzien, zit je fout is het over...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:56 schreef Maax het volgende:
[..]
daarom, er zijn legio voorbeelden waarbij elektronische hulpmiddelen iets eerlijker zouden maken.
"het maakt het voetbal leuker" ofzo, dat zei Blatter toch?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:37 schreef tochweerhenk het volgende:
Valdes shit noemen is ook wel weer erg kansloos.
Dit dus !quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man, doe niet zo zeilig, het was zo enorm close, dit gebeurt elke week overal een paar keer. Als het nou meters scheelde kan je over vervalsing spreken, dit was gewoon de zoveelste fout van de scheidsen, het spel is te snel om te zien.
Daarom electronische maatregelen, en als die er niet komen hou je dit, in je voor- en nadeel. Maar er was totaal geen sprake van opzet.
Toch wel bijzonder voor een speler welke nooit tegen Barcelona scoort aldus alle Barcelona fansquote:Cristiano Ronaldo heeft donderdag opnieuw een record op zijn naam geschreven • De aanvaller verloor met Real Madrid weliswaar van Barcelona (3-2), maar bracht zijn naam wel op het scorebord • Door zijn doelpunt was de Portugees voor de vierde achtereenvolgende keer trefzeker in El Clásico: een record
Valdes is een kansloze grabbelaar. Wat redelijk goed beschermd wordt door het feit dat hij weinig onder druk gezet wordt. Ik had hem allang een schop gegeven en naar een fatsoenlijke keeper gekeken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:37 schreef tochweerhenk het volgende:
Valdes shit noemen is ook wel weer erg kansloos.
Hij staat op 7 doelpunten en scoorde de afgelopen 4 ontmoetingen telkens een doelpunt, volgens mij heeft hij al 15 El Clásico's meegedaan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder voor een speler welke nooit tegen Barcelona scoort aldus alle Barcelona fans
VZquote:Luka Modric zal nog even geduld moeten hebben. De middenvelder rondde maandag zijn langverwachte transfer van Tottenham Hotspur naar Real Madrid af, maar zal woensdagavond nog niet debuteren voor zijn nieuwe werkgever. José Mourinho laat weten dat zijn enige zomeraankoop tot nu toe eerst ritme moet opdoen: "Hij heeft nauwelijks getraind", aldus de oefenmeester.
quote:De Supercopa winnen is voor mij niet heel belangrijk.
quote:Mourinho denkt dat het nog helemaal open is, maar mócht Real er niet in slagen te winnen, dan ligt hij daar niet wakker van
Zie Copa del Rey vorig jaar, was net of ze wereldcup hadden gewonnenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:40 schreef HeatWave het volgende:
Als het in de heenpot 5-0 voor Real was geweest was het de mooiste cup ter wereld.
Denk het ook. Madrid is niet lekker begonnen aan de competitie. Ronaldo en zijn vriendjes hebben nog niet echt de vorm te pakken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen weer verder. Gewoon in dit topic.
Barça gaat weer winnen met 2 vingers in de neus
ha-ha en dan te bedenken dat ze ook nog landskampioen werden.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:53 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Zie Copa del Rey vorig jaar, was net of ze wereldcup hadden gewonnen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat was dit jaar toch ?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ha-ha en dan te bedenken dat ze ook nog landskampioen werden.
Live wedstrijden via internet streams #48quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:10 schreef mcwops het volgende:
ff technische posting tussendoor![]()
![]()
wil graag el classico vanavond kijken op mn iPad (en dan naar appletv). Daar staat Soplite op, maar weet iemand welke channel/ stream de wedstrijd wordt uitgezonden?
Of iemand andere suggestie om de wedstrijd te kunnen zien via iPad/Apple tv?
Barca heeft nu ook op de bus enzo staan CAMPEONES copa del rei.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:53 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Zie Copa del Rey vorig jaar, was net of ze wereldcup hadden gewonnen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat klopt toch ook?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Barca heeft nu ook op de bus enzo staan CAMPEONES copa del rei.
Dat ze ook opeens heel blij met de beker zijn als ze geen kampioen worden.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:56 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Dat klopt toch ook?
Wat is je punt eigenlijk ?
on : Poedjol heeft zijn jukbeen gebroken tegen Osasuna, het is maar de vraag of hij mee doet (evt. met masker)
Voor zover ik weet waren/zijn ze blij met alle bekers/kampioenschappen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat ze ook opeens heel blij met de beker zijn als ze geen kampioen worden.
En stel dat één van de CL wedstrijden verlenging nodig heeft?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:41 schreef Nober het volgende:
Ze mogen niet voetballen als de Champions League of Europa League voetbalt dus vandaar 22:30, geloof dat Liverpool het vorig seizoen wel een keer deed en dat leverde gezeik op.
Dan begint het om 23:15?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En stel dat één van de CL wedstrijden verlenging nodig heeft?
Even gekeken, op 7 maart speelde Tottenham tegen Stevenage om 20:30 uur (5de ronde FA Cup) en om 20:45 was er Barcelona-Leverkusen en APOEL-Lyon. Volgens mij was de UEFA daar niet blij mee maar weet niet of The FA nog beboet is.quote:
Wat een complete bullshitquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:41 schreef Nober het volgende:
Ze mogen niet voetballen als de Champions League of Europa League voetbalt dus vandaar 22:30, geloof dat Liverpool het vorig seizoen wel een keer deed en dat leverde gezeik op.
En dit, kan je ook de cl nog beetje mee pakkenquote:
Vorige week donderdag speelde Athletic Bilbao tegen HJK om 21:00 en toen mocht het wel om 22:30...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat een complete bullshit
Ze mogen niet op 1 dag met Malaga spelen vanwege de tv rechten
Malaga speelde vorige week woensdag, vandaar dat het op donderdag was
Gisteren speelde Malaga vandaar dat het vandaag is
Ja dat is ELquote:Op woensdag 29 augustus 2012 19:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Vorige week donderdag speelde Athletic Bilbao tegen HJK om 21:00 en toen mocht het wel om 22:30...
Weinig verrassingen in de opstellingen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:42 schreef Gramulanion het volgende:
Valdés, Alves, Piqué, Mascherano, Adriano, Busquets, Xavi, Iniesta, Alexis, Messi, Pedro
Casillas, Arbeloa, Ramos, Pepe, Marcelo, Khedira, Xabi, Di María, Özil, Ronaldo, Higuaín
Benzema ipv Higuain, de rest klopt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:42 schreef Gramulanion het volgende:
Valdés, Alves, Piqué, Mascherano, Adriano, Busquets, Xavi, Iniesta, Alexis, Messi, Pedro
Casillas, Arbeloa, Ramos, Pepe, Marcelo, Khedira, Xabi, Di María, Özil, Ronaldo, Higuaín
he watquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:20 schreef Nober het volgende:
Real Madrid-verdediger Coentrão vier duels geschorst
HALA - De tuchtcommissie van de Spaanse voetbalbond heeft Fábio Coentrão voor vier wedstrijden geschorst wegens het beledigen van de scheidsrechter.
Foto: ANP Dat meldt de bond woensdag. De 24-jarige vleugelverdediger van Real Madrid deed zijn uitlatingen tegen het einde van de met 2-1 verloren wedstrijd tegen Getafe.
De Portugees mist onder meer het Super Cup-duel tegen Barcelona van woensdagavond.
[..]
Benzema ipv Higuain, de rest klopt.
Dat Higuain op de bank zit en dat Coentrao geschorst is.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat Higuain op de bank zit en dat Coentrao geschorst is.
twitter:realmadrid twitterde op woensdag 29-08-2012 om 21:37:04Hoy salimos con Casillas, Pepe, Sergio Ramos, Khedira, Cristiano Ronaldo, Özil, Marcelo, Alonso, Arbeloa, Higuaín y Di María #halamadrid reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |