quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:18 schreef waaromniet1988 het volgende:
twitter:WilfredGene twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 00:16:04Ik zit me hier af te trekken op Messi #barrea reageer retweet
Leuk altijd die fake accounts hihihahahohoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:18 schreef waaromniet1988 het volgende:
twitter:WilfredGene twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 00:16:04Dit is geen goed moment om twister te spelen Valdes #barrea reageer retweet
sowieso Ikerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is een waardeloze goalie. Iker C.
Ja maar dat vind ik meer iets voor vermeer zo'n actie..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
dat heb je toch gezien, hij faalde weer eens keihard
Wilfred zit niet bij de NOSquote:
Little Lupequote:
vorige clasico deed hij ook al zoiets, het is gewoon een matige keeper. vermeer doet zulke dingen ook niet, die trapt hem alleen matig uit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:19 schreef Maax het volgende:
[..]
sowieso IkerBehalve 2 jaar geleden..
[..]
Ja maar dat vind ik meer iets voor vermeer zo'n actie..
Iker 2 jaar geledenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:19 schreef Maax het volgende:
[..]
sowieso IkerBehalve 2 jaar geleden..
[..]
Ja maar dat vind ik meer iets voor vermeer zo'n actie..
totdat je zegt dat je voor psv bent want dan neemt niemand je meer serieusquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iker 2 jaar geledendaardoor kan ik nog steeds alle Nederlanders trollen
Da's toch helemaal niets meer waard man, sinds ze er van die plastic tieten op heeft geplaktquote:
ach ja..toch weer een waardevol uitdoelpuntquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
vorige clasico deed hij ook al zoiets, het is gewoon een matige keeper. vermeer doet zulke dingen ook niet, die trapt hem alleen matig uit.
Als ik in Amsterdam zou wonen ja want daar wonen veel idioten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
totdat je zegt dat je voor psv bent want dan neemt niemand je meer serieus
quote:
of sinds ze us uitgezet is..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's toch helemaal niets meer waard man, sinds ze er van die plastic tieten op heeft geplakt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |