En pics posten !quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
Morgen maar eens een sok uitzoeken dan
Barça vat het verlies dan wel héél positief opquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dus Real heeft 4-3 gewonnen
Een goede lijnrechter, een wereld van verschilquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:23 schreef TheFatLady het volgende:
Jammer van die megafout van Valdes. 3-1 of 3-2 is een wereld van verschil.
Maar moet te doen zijn in Madrid
Komt goedquote:
Begint dinsdag pasquote:
Filmpjes van 7 Mb worden verwijderd hier héquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt goed
Ik vermaal hem wel tussen het gehakt dus zal er wel een filmpje van maken oke
Straks niet, dinsdag welquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:25 schreef mrstylo het volgende:
Maar is straks 1-0 winst voor Real genoeg?
Gifjes jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:25 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Filmpjes van 7 Mb worden verwijderd hier hé
Alleen gifjes, geen filmpjes.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:25 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Filmpjes van 7 Mb worden verwijderd hier hé
Zeker weten dat Barca in Madrid gaat scoren.quote:
rukkertje met je alba aldoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
www.youtube. com/watch?v=GTqK7ygvi8Y
Ik hou dit beeld vast en ga mn meissie nog ff wakkermakenquote:
wordt 2-1 voor Realletje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:27 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Zeker weten dat Barca in Madrid gaat scoren.
Anders eet ik een schoen op
The Fat Lady bedoel je?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:29 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Ik hou dit beeld vast en ga mn meissie nog ff wakkermaken
Wat raar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:29 schreef Rickazio het volgende:
stadion is bijna al weer leeg
[ afbeelding ]
Dat Barca publiekquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:29 schreef Rickazio het volgende:
stadion is bijna al weer leeg
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat Barca publiekAltijd weglopen 5 minuten na de wedstrijd.
Nee, is bijna altijd zo.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat Ajax publiekAltijd weglopen 5 minuten voor 't end de wedstrijd.
NEC was na 30 min al weg van de weekquote:
20, niet overdrijvenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
NEC was na 30 min al weg van de week.
weggespeeld ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was inderdaad heel droevig. Maar dan nog vind ik het triest als je voortijdig vertrekt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat gaat aan de scheids, FIFA Ueba en al die anderen liggen !quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Real Madrid gaat volgende week met 3-1 onderuit.
Ik ook. maar dat gebeurt overal, ik heb de gifbeker tijdens de JCS ook leeggedronken,. maar er zijn nou eenmaal mensen die weggaan, overal en altijd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was inderdaad heel droevig. Maar dan nog vind ik het triest als je voortijdig vertrekt.
Twente thuis was bij ons ook niet bepaald een pretje, maar je doet er inderdaad weinig aan. Ook bij ons zie ik ze altijd maar weer. Ik hoop dan altijd maar dat ze een goal missen ofzo. Helemaal als het 2-2 staat en de wedstrijd nog spannend is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook. maar dat gebeurt overal, ik heb de gifbeker tijdens de JCS ook leeggedronken,. maar er zijn nou eenmaal mensen die weggaan, overal en altijd.
qft.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:37 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
En dat gaat aan de scheids, FIFA Ueba en al die anderen liggen !
Als ze een buitenspelgoal goedkeuren wel ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:37 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
En dat gaat aan de scheids, FIFA Ueba en al die anderen liggen !
Man, doe niet zo zeilig, het was zo enorm close, dit gebeurt elke week overal een paar keer. Als het nou meters scheelde kan je over vervalsing spreken, dit was gewoon de zoveelste fout van de scheidsen, het spel is te snel om te zien.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze een buitenspelgoal goedkeuren wel ja.
het gebeurd gewoon te vaak dat er fouten worden gemaakt in het voordeel van barça.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man, doe niet zo zeilig, het was zo enorm close, dit gebeurt elke week overal een paar keer. Als het nou meters scheelde kan je over vervalsing spreken, dit was gewoon de zoveelste fout van de scheidsen, het spel is te snel om te zien.
Daarom electronische maatregelen, en als die er niet komen hou je dit, in je voor- en nadeel. Maar er was totaal geen sprake van opzet.
Dat komt door het enorm snelle combinatievoetbal van Barca, dat is soms echt niet te volgen. Ik snap het wel van zo'n vent, maar er geldt nog steeds "bij twijfel niet vlaggen" en dit ging zo snel...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:54 schreef Maax het volgende:
[..]
het gebeurd gewoon te vaak dat er fouten worden gemaakt in het voordeel van barça.
Maar daarom inderdaad, elektronische hulpmiddelen
daarom, er zijn legio voorbeelden waarbij elektronische hulpmiddelen iets eerlijker zouden maken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat komt door het enorm snelle combinatievoetbal van Barca, dat is soms echt niet te volgen. Ik snap het wel van zo'n vent, maar er geldt nog steeds "bij twijfel niet vlaggen" en dit ging zo snel...
Ja, desnoods gewoon als bij hockey de beelden mogen inzien, zit je fout is het over...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:56 schreef Maax het volgende:
[..]
daarom, er zijn legio voorbeelden waarbij elektronische hulpmiddelen iets eerlijker zouden maken.
"het maakt het voetbal leuker" ofzo, dat zei Blatter toch?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:37 schreef tochweerhenk het volgende:
Valdes shit noemen is ook wel weer erg kansloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |