Praat ff normaalquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:45 schreef Lemsterr het volgende:
JAAAAAAAJAFFJAJFJAFJ KENKER MADDRIDDD HAHAHAHAAaaa
lolquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:44 schreef Doublepain het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FUUUUUUUUUUUUUUUUUCCKKK YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOUUUU KENKER BARÇA KUTJJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSS!!!! REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL444444444444444444444444444444LLLLLLLLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIFFFFFFEEEEEEEEEEE!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Moest voor Xabi zijnquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:47 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Die Albiol kreeg toch zijn 2de gele kaart net?
Volgens mij kreeg Alonso geelquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:47 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Die Albiol kreeg toch zijn 2de gele kaart net?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
BUITENSPEL IEDEREEN IS WEER VOOR DAT BARCELONA
was foutje van de scheids, hij gaf eerst geel aan albiolquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:48 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg Alonso geel
Bad Luck Niels.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:48 schreef AFCNiels het volgende:
Na 4 doelpunten van PSV heb ik nu de 2 doelpunten gemist omdat ik even 1 minuut een biertje aan het halen was, voetbal sucks
Ik heb zowat het hele EK gemist door dat kutbierquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:48 schreef AFCNiels het volgende:
Na 4 doelpunten van PSV heb ik nu de 2 doelpunten gemist omdat ik even 1 minuut een biertje aan het halen was, voetbal sucks
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:48 schreef KingRoland het volgende:
Was buitenspel. Tijdens WK hadden we een corner te goed. Zelfde verhaal. laat gaan joh , 1-1 lekker spannend niet zeuren.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:48 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik heb zowat het hele EK gemist door dat kutbier
jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Was die goal van barca gewoon buitenspel?
Ze zijn daar voor Barça de hommo'squote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:49 schreef Rickazio het volgende:
hoe moeilijk is het om deze beweging te maken?!
[ afbeelding ]
Baas.quote:
Heel moeilijk metquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:49 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]
Buitenspelquote:
Nee dat jij zijn kloppende mannelijke genotsknots in jouw mond wilt nemenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat bedoel je ermee dat ik Pedo met een pijp kapot wil slaan?
Valt me mee dat ze in Belgie buitenspel snappen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:49 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]
Het is spannend als Real voor staat.quote:
Hou je mond joh, die kut Barça worden weer voor de zoveelste keer geholpen.. vies smerig clubjequote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:49 schreef HeatWave het volgende:
En dit was een corner, fouten door scheidseikels goh....
Hij kan heel goed koppen, al wordt hij wel gedekt door de 7 dwergen natuurlijk.quote:
joh, wat is 5 meter nou dezer dage?quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij kan heel goed koppen, al wordt hij wel gedekt door de 7 dwergen natuurlijk.
Sinds Wamberto scoorde tegen Utrecht in de beker helemaal niks meerquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
joh, wat is 5 meter nou dezer dage?
Lekkere kopbal hoor. Zoals eerder gezegd mooi dat hij iig zijn doelpunt maakt, het kansloze jaloerse gezeik richting Ronaldo begon alweer op te komen in dit topic.quote:
Oke de grap is nu wel weer voorbij hequote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barça kneusjes kunnen alleen winnen met behulp van de scheids goffetomme
Dat was ook schofterig jaquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sinds Wamberto scoorde tegen Utrecht in de beker helemaal niks meer
14.gifquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sinds Wamberto scoorde tegen Utrecht in de beker helemaal niks meer
Ja sure. Wat posten hier toch een idioten, 100 fouten per pot maar dit is expres. Die scheidsen zien nooit meer wat. Ga lekker naar Truquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hou je mond joh, die kut Barça worden weer voor de zoveelste keer geholpen.. vies smerig clubje
Het scheelde echt niet veel hoor. Z'n benen stonden niet buitenspel, alleen z'n bovenlijf.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:51 schreef Hierro het volgende:
[..]
Hoe kan je daar nou niet voor vlaggen
Ga er zelf heen joh of naar specsavers.. Dat kut clubje wordt altijd geholpen.. of moet ik CL voorbeelden erbij halen? Smerig team dat het is bah bahquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja sure. Wat posten hier toch een idioten, 100 fouten per pot maar dit is expres. Die scheidsen zien nooit meer wat. Ga lekker naar Tru
Is de waarheid.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:51 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Oke de grap is nu wel weer voorbij he
Dan was het dus geen buitenspel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:52 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Het scheelde echt niet veel hoor. Z'n benen stonden niet buitenspel, alleen z'n bovenlijf.
Gast, ze trollen maar wat joh...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja sure. Wat posten hier toch een idioten, 100 fouten per pot maar dit is expres. Die scheidsen zien nooit meer wat. Ga lekker naar Tru
idd flikker maar opquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:53 schreef HeatWave het volgende:
Vbl is echt verkankerd tegenwoordig
Doeiquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:53 schreef HeatWave het volgende:
Zeker!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:53 schreef AFCNiels het volgende:
Is er hier eigenlijk niemand die het gewoon 2 hele goede teams vindt?
Ik ben gewoon Barça moe en gun ze tegenwoordig niets meer in Europa, dat was 3 jaar geleden heel anders maar ze vernederen Madrid graag met hun vieze spelletjes tegenwoordigquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:53 schreef HeatWave het volgende:
Je zou ook eens iets kunnen doen aan die debielen die alleen trollen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, de grap is voorbij, helemaal waar.
Wind je niet zo op manquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zou ook eens iets kunnen doen aan die debielen die alleen trollen.
Net of dat nut heeftquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen delen waarmee je kan scoren toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:54 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Elk deel van het lichaam telt mee
Hoezo zou het bovenlichaam niet meetellen dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het zo is zoals hij schetst niet toch? Heb het moment zelf niet echt duidelijk gezien.
Dat is de regel toch gewoon?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:56 schreef Sportex het volgende:
[..]
Hoezo zou het bovenlichaam niet meetellen dan?
Net als Chelseaquote:
En dat is? Dat 100 posts over corrupte scheidsen normaal is?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom ben je zo subtiel en vertel je HeatWeave de troll niet gewoon de waarheid?
Ik lees dit:quote:
Dat dacht ik zelf ook, maar ben er ook niet 100% zeker van.quote:Bij buitenspel geldt het meest vooruitgestoken lichaamsdeel waarmee een doelpunt gemaakt mag worden. Armen tellen dus niet mee. Schouders, benen, voeten e.d. wel.
Jij zette de tendens om none stop ten onrechte op Ronaldo af te geven en kaarten te claimen. Als er dan een onterecht doelpunt valt wat de 1-1 inluid en jij begint weer uit te lokken met 'dit was een corner dus staat weer gelijk' vind ik de reacties normaal ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is? Dat 100 posts over corrupte scheidsen normaal is?
Maar dan was het nog buitenspelquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik lees dit:
[..]
Dat dacht ik zelf ook, maar ben er ook niet 100% zeker van.
trustequote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:51 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Shit, met 2-1 ga ik pitten...
Zag die knipoog dan..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
joh, dat krijg je bij live verslagen. Iedereen hier wil graag spelen voor een sjierd of evert.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:58 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Maar dan was het nog buitenspel
Nee gefrustreerd reageren op Ronaldo wat je als voorbeeld neemt dan Blind zelfs beter is voegt zeker heel wat toe?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:53 schreef HeatWave het volgende:
Ga naar Fok Korea.nk ofzo.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:58 schreef HeatWave het volgende:
Wie dit geen penalty vindt mag echt nooit meer iets zeggen
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belachelijk dit. We zijn bestolen.
Ikquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wie wil er nou winnen door een penalty![]()
win is a win.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wie wil er nou winnen door een penalty![]()
er waren 2 tackles met 2 gestrekte benen binnen 25 min, waarom KIJKT er niemand echt?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zette de tendens om none stop ten onrechte op Ronaldo af te geven en kaarten te claimen. Als er dan een onterecht doelpunt valt wat de 1-1 inluid en jij begint weer uit te lokken met 'dit was een corner dus staat weer gelijk' vind ik de reacties normaal ja.
Vorkiequote:
Idd, de hele wereld is gek behalve jij.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
er waren 2 tackles met 2 gestrekte benen binnen 25 min, waarom KIJKT er niemand echt?
Laatste voor C Ronaldo?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:00 schreef Nober het volgende:
Eerste doelpunt op 24 augustus 2012 is dus voor Messi.
Hij was to-taal onzichtbaar tot de goal, of wou je dat ook ontkennen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee gefrustreerd reageren op Ronaldo wat je als voorbeeld neemt dan Blind zelfs beter is voegt zeker heel wat toe?
Hopelijk komt er roodquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:01 schreef Parafernalia het volgende:
Nou gaat Real eindelijk schoppen
Eerder voor Jack Tuypquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:01 schreef GGMM het volgende:
Vraag je trouwens, bij voorkeur aan Steven; is er al rood gevallen?
quote:
Hij deed mee aan het spel, dat Barça zielig naar achteren blijft tikken.. Kan je CR7 niet de schuld gevenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij was to-taal onzichtbaar tot de goal, of wou je dat ook ontkennen?
Nee de hele wereld is met andere dingen bezig blijkbaar, kijk morgen nog maar een terugquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd, de hele wereld is gek behalve jij.
Geen sok voor jouquote:
Komt goed..quote:
Nee, zijn team genoten wel. Die zijn een beetje laf.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij deed mee aan het spel, dat Barça zielig naar achteren blijft tikken.. Kan je CR7 niet de schuld geven
Je mag ook niet schoppen. Misschien de spelregels eens doornemen daar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:00 schreef Doublepain het volgende:
Bijna alle clasico's heeft Barça een penalty, maarja scheids fluit natuurlijk goed![]()
madrid heeft nauwelijks aangevallen de eerste helft...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij deed mee aan het spel, dat Barça zielig naar achteren blijft tikken.. Kan je CR7 niet de schuld geven
tuurlijk mag je wel tegen de bal aan schoppenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:02 schreef Sportex het volgende:
[..]
Je mag ook niet schoppen. Misschien de spelregels eens doornemen daar.
Dat dusquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:03 schreef BossBoss87 het volgende:
tja real had ook zomaar emt 10 man komen te staan na die tackle van alonso
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:00 schreef Doublepain het volgende:
Bijna alle clasico's heeft Barça een penalty, maarja scheids fluit natuurlijk goed![]()
Ohja domme ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
tuurlijk mag je wel tegen de bal aan schoppen
Ze hebben Hiphop Pinto achter de handquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Zolang Barca Valdes heeft is alles nog mogelijk..
Real kan ook niet aanvallen als je de bal elke keer laf naar achteren blijft tikkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
madrid heeft nauwelijks aangevallen de eerste helft...
is Messi een turk?quote:
Hhaha.. truetruequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hebben Hiphop Pinto achter de hand
. Zie plaatje in vorige topic, 9 pogingen barca. 0 madridquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Real kan ook niet aanvallen als je de bal elke keer laf naar achteren blijft tikken
Die pakt nog rood.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hebben Hiphop Pinto achter de hand
Blijkbaar tikken ze niet de hele tijd naar achter, want ze staan de hele tijd op Reals helftquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Real kan ook niet aanvallen als je de bal elke keer laf naar achteren blijft tikken
Gaat ie eindelijk naar Ajax?quote:
quote:
Zie plaatje CL, Barça 90% balbezit niet effectief, Chelsea 10% en 3 goalsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
. Zie plaatje in vorige topic, 9 pogingen barca. 0 madrid
En dat voor een troostprijsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik Zou trots zijn als Barcelona-supporter
1 doelpunt dat buitenspel was en 1 doelpunt uit een penalty
quote:
Ik zou niet trots zijn als Madrid-supporter met al die schwalbes en die tackles. Barca doet het ook maar niet zo vaak als Real deze wedstrijd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik Zou trots zijn als Barcelona-supporter
1 doelpunt dat buitenspel was en 1 doelpunt uit een penalty
Real scoort thuis niet?quote:
Ben je aan het ijlen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:07 schreef tochweerhenk het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA VIVA LA BARCA MES QUE UN CLUB MESSI QUE UN CLUB
Hoezo, deze wedstrijd is nooit gespeeld?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:07 schreef j0rdiiii het volgende:
InZanity zal hier ongetwijfeld een verklaring voor hebben.![]()
![]()
hakkuhbarquote:
totaalidiootquote:
Maar een troostprijs. Maar ja, verliezen van die macho's is altijd walgelijk. Wel mooie 3-1quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:07 schreef j0rdiiii het volgende:
InZanity zal hier ongetwijfeld een verklaring voor hebben.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:08 schreef HeatWave het volgende:
Daaaaahaaaag madridhet voetbal wint weer, wereldcombinatie
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoezo, deze wedstrijd is nooit gespeeld?
Bouma... That's all..quote:
VOETBAL HAHAHAHAHA SKKLTJEquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:08 schreef HeatWave het volgende:
Voetbal speel je niet alleen op 1 manier.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:08 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:08 schreef HeatWave het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |