Net als Chelseaquote:
En dat is? Dat 100 posts over corrupte scheidsen normaal is?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom ben je zo subtiel en vertel je HeatWeave de troll niet gewoon de waarheid?
Ik lees dit:quote:
Dat dacht ik zelf ook, maar ben er ook niet 100% zeker van.quote:Bij buitenspel geldt het meest vooruitgestoken lichaamsdeel waarmee een doelpunt gemaakt mag worden. Armen tellen dus niet mee. Schouders, benen, voeten e.d. wel.
Jij zette de tendens om none stop ten onrechte op Ronaldo af te geven en kaarten te claimen. Als er dan een onterecht doelpunt valt wat de 1-1 inluid en jij begint weer uit te lokken met 'dit was een corner dus staat weer gelijk' vind ik de reacties normaal ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is? Dat 100 posts over corrupte scheidsen normaal is?
Maar dan was het nog buitenspelquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik lees dit:
[..]
Dat dacht ik zelf ook, maar ben er ook niet 100% zeker van.
trustequote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:51 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Shit, met 2-1 ga ik pitten...
Zag die knipoog dan..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
joh, dat krijg je bij live verslagen. Iedereen hier wil graag spelen voor een sjierd of evert.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:58 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Maar dan was het nog buitenspel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |