Zeker!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:53 schreef AFCNiels het volgende:
Is er hier eigenlijk niemand die het gewoon 2 hele goede teams vindt?
Ik ben gewoon Barça moe en gun ze tegenwoordig niets meer in Europa, dat was 3 jaar geleden heel anders maar ze vernederen Madrid graag met hun vieze spelletjes tegenwoordigquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:53 schreef HeatWave het volgende:
Vbl is echt verkankerd tegenwoordig
Je zou ook eens iets kunnen doen aan die debielen die alleen trollen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, de grap is voorbij, helemaal waar.
Wind je niet zo op manquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je zou ook eens iets kunnen doen aan die debielen die alleen trollen.
Net of dat nut heeftquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen delen waarmee je kan scoren toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:54 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Elk deel van het lichaam telt mee
Hoezo zou het bovenlichaam niet meetellen dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het zo is zoals hij schetst niet toch? Heb het moment zelf niet echt duidelijk gezien.
Dat is de regel toch gewoon?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:56 schreef Sportex het volgende:
[..]
Hoezo zou het bovenlichaam niet meetellen dan?
Net als Chelseaquote:
En dat is? Dat 100 posts over corrupte scheidsen normaal is?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom ben je zo subtiel en vertel je HeatWeave de troll niet gewoon de waarheid?
Ik lees dit:quote:
Dat dacht ik zelf ook, maar ben er ook niet 100% zeker van.quote:Bij buitenspel geldt het meest vooruitgestoken lichaamsdeel waarmee een doelpunt gemaakt mag worden. Armen tellen dus niet mee. Schouders, benen, voeten e.d. wel.
Jij zette de tendens om none stop ten onrechte op Ronaldo af te geven en kaarten te claimen. Als er dan een onterecht doelpunt valt wat de 1-1 inluid en jij begint weer uit te lokken met 'dit was een corner dus staat weer gelijk' vind ik de reacties normaal ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat is? Dat 100 posts over corrupte scheidsen normaal is?
Maar dan was het nog buitenspelquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik lees dit:
[..]
Dat dacht ik zelf ook, maar ben er ook niet 100% zeker van.
trustequote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:51 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Shit, met 2-1 ga ik pitten...
Zag die knipoog dan..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
joh, dat krijg je bij live verslagen. Iedereen hier wil graag spelen voor een sjierd of evert.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:58 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Maar dan was het nog buitenspel
Nee gefrustreerd reageren op Ronaldo wat je als voorbeeld neemt dan Blind zelfs beter is voegt zeker heel wat toe?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:53 schreef HeatWave het volgende:
Vbl is echt verkankerd tegenwoordig
Ga naar Fok Korea.nk ofzo.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:58 schreef HeatWave het volgende:
Wie dit geen penalty vindt mag echt nooit meer iets zeggen
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belachelijk dit. We zijn bestolen.
Ikquote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wie wil er nou winnen door een penalty![]()
win is a win.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wie wil er nou winnen door een penalty![]()
er waren 2 tackles met 2 gestrekte benen binnen 25 min, waarom KIJKT er niemand echt?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij zette de tendens om none stop ten onrechte op Ronaldo af te geven en kaarten te claimen. Als er dan een onterecht doelpunt valt wat de 1-1 inluid en jij begint weer uit te lokken met 'dit was een corner dus staat weer gelijk' vind ik de reacties normaal ja.
Vorkiequote:
Idd, de hele wereld is gek behalve jij.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
er waren 2 tackles met 2 gestrekte benen binnen 25 min, waarom KIJKT er niemand echt?
Laatste voor C Ronaldo?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:00 schreef Nober het volgende:
Eerste doelpunt op 24 augustus 2012 is dus voor Messi.
Hij was to-taal onzichtbaar tot de goal, of wou je dat ook ontkennen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee gefrustreerd reageren op Ronaldo wat je als voorbeeld neemt dan Blind zelfs beter is voegt zeker heel wat toe?
Hopelijk komt er roodquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:01 schreef Parafernalia het volgende:
Nou gaat Real eindelijk schoppen
Eerder voor Jack Tuypquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:01 schreef GGMM het volgende:
Vraag je trouwens, bij voorkeur aan Steven; is er al rood gevallen?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |