Die dus.quote:In its most significant original programming commitment to date, BBC AMERICA has announced its first original scripted drama series, "Copper". The 10 episode series, which centers on a young Irish cop operating in the immigrant communities of 19th century New York, is co-created by Tom Fontana (OZ, Homicide: Life on the Street, St. Elsewhere) and Will Rokos (Monster's Ball, Southland). (Source: BBC America)
Die ga ik zo even kijken, oz een van mijn favoriete seriesquote:
Yes, weer erg vermakelijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:51 schreef kurk_droog het volgende:
Strike Back S03, goed begonnen in mijn ogen
Uiteraard. Wij zijn nu het afgelopen seizoen aan het kijken. Deze serie krijgt echt veel te weinig credits. Knope for Pawnee Council!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:42 schreef TIM-846 het volgende:
Kijkt hier iemand naar Parks & Recreation?
Heb dit weekend de eerste drie afleveringen gezien, maar kon er nog niet hard om lachen. Misschien nog maar even volhouden..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:52 schreef JDx het volgende:
Ik heb seizoen 1 gezien van Parks, maar ik vond het dom en niet grappig. Schijnt wel dat het daarna leuker wordt?
Ik zag daar net een stukje van op Veronica. Tenminste die serie heet zo. Kon er niet zo heel erg om lachen maarja ik heb maar 2 minuten ervan gezienquote:Op zondag 26 augustus 2012 09:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zelfde vraag voor The Exes. Daar heb ik nog helemaal niemand over gehoord volgens mij.
Inderdaad. Wat een geweldige humorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:46 schreef friekin_ het volgende:
A touch of cloth was het meest briljante wat ik tot nu toe heb gezien
Als het nu al op Veronica is kan ik me niet voorstellen dat ik het grappig vind.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:55 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik zag daar net een stukje van op Veronica. Tenminste die serie heet zo. Kon er niet zo heel erg om lachen maarja ik heb maar 2 minuten ervan gezien
Animal Practice moet ik nog steeds kijken, vergeet het telkens. Voor de rest ga ik geen nieuwe series erbij nemen dit seizoen, ik kijk er al genoeg. Wil alleen wel de pilot van Arrow checken in Oktober. En als dat wat is dan neem ik die er nog bij.
Ja, fucking geniaal. Wordt ook gewoon ieder seizoen beterquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:42 schreef TIM-846 het volgende:
Kijkt hier iemand naar Parks & Recreation?
Is het erg nieuw? Want dan is Veronica er erg snel bij.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als het nu al op Veronica is kan ik me niet voorstellen dat ik het grappig vind.
Misschien omdat ik dacht dat het heel dom zou zijn.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 01:11 schreef Nickske1912 het volgende:
Ik vond Animal Practive best tegenvallen eigenlijk, blijf het wel in de gaten houden want heeft wel potentie. Go On vond ik beter.
Het tweede seizoen is bijna afgelopen: The Exesquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:24 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Is het erg nieuw? Want dan is Veronica er erg snel bij.
Dat Britse accent is juist geweldig. Kijk de laatste alleen maar Britse series. Stukken beter dan de Amerikaanse troep die dit seizoen uit is gekomen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:41 schreef JDx het volgende:
[..]
Misschien omdat ik dacht dat het heel dom zou zijn.
Dat Touch of Cloth, wtfin het begin vond ik het verschrikkelijk, want ik haat UK, vooral dat accent, aahhh krijg er de kriebels van
maar later zaten er toch wel hele goeie grappen in, om het op het laatst weer iets te erg te maken en het eigenlijk te verpesten, toen werd het wel heeeeeel flauw (schreeuwende vrouw in bad, parcour stukje, dat sloeg nergens op).
Sherlock, Luther, Coupling...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:02 schreef JDx het volgende:
Nou nee dankje... maar ik heb ook een hekel aan brabants/limburgs, die zachte G... brrrr en meeste mensen vinden dat ook leuk, dus zal wel aan mij liggen. Maar dat brits en dan vooral dat echte platte, bah.
Op IMDB kijk ik ook altijd eerst bij films en series of het UK of USA is, anders sla ik ze gewoon over haha.
Ik vind britse series ook altijd zo amateuristisch overkomen, beetje net zo'n kwaliteit als al die nederlandse crap, allemaal net niet.
Allemaal niks voor mij, er is trouwens 1 britse serie die ik wel kon waarderen, dat was the IT-crowd, omdat ik zelf ook IT'er benquote:
Smaken verschillen zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:53 schreef JDx het volgende:
Oh
[..]
Allemaal niks voor mij, er is trouwens 1 britse serie die ik wel kon waarderen, dat was the IT-crowd, omdat ik zelf ook IT'er ben
Maar ik vind die locaties ook allemaal crap, in USA series gaan ze naar New York, L.A, Vegas, etc... engeland... wtf... ik hou meer van droomseries.
Dit ja. A touch of cloth was ronduit briljant. Echt. Tranen over mijn wangen. Verder ook Luther, Sherlock en alle andere series die "eenmalig" gemaakt zijn zoals Inside Men en de pareltjes Birdsong & Any human heart. Elke keer ben ik weer zwaar onder de indruk van wat BBC weet te produceren.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:58 schreef andre347 het volgende:
[..]
Dat Britse accent is juist geweldig. Kijk de laatste alleen maar Britse series. Stukken beter dan de Amerikaanse troep die dit seizoen uit is gekomen.
Brits
Daar ben ik het dus niet mee eens. Ik vind het verre van amateuristisch. Het niveau van de shows is hoog, vaak ook beter in beeld gebracht dan Amerikaanse shows.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:02 schreef JDx het volgende:
Ik vind britse series ook altijd zo amateuristisch overkomen, beetje net zo'n kwaliteit als al die nederlandse crap, allemaal net niet.
Luther is ongeveer het beste wat de Britse televisie heeft voortgebracht. Ronduit geniaalquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha, ken ik ook niet hoor. Maar ik was aan het zoeken en kon niks vinden.
Jep, ik ben onderweg naar de videotheek om 'm te halen nu.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:39 schreef andre347 het volgende:
[..]
Luther is ongeveer het beste wat de Britse televisie heeft voortgebracht. Ronduit geniaal
Ik ookquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:54 schreef JDx het volgende:
Gelukkig wel!
Ik hou ook gewoon van amerika, was er vorig jaar (Cali), voelde me er zooo thuis, kan me ook helemaal inleven in die amerikaanse series, alsof ik er zelf weer ben.
Sowieso Idrisquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:39 schreef andre347 het volgende:
[..]
Luther is ongeveer het beste wat de Britse televisie heeft voortgebracht. Ronduit geniaal
Als het wat weg heeft qua stijl van Chicago blue mij ook wel, heb me echter nog niet ingelezenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
Chicago Fire lijkt me wel te pruimen
Scoort een 3.3 op IMDB.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
Chicago Fire lijkt me wel te pruimen
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is nog niet eens begonnen_____! Dude.
.
hahah oh. Wist ik niet eens johquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is nog niet eens begonnen_____! Dude.
.
Oke, not sure if serious...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:41 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep, ik ben onderweg naar de videotheek om 'm te halen nu.
Ben wel blij met dit soort topics, als ik de beschrijving lees op bijvoorbeeld IMDB, dan denk ik, nou... niks voor mij, maar de eerste aflevering heb ik toch echt wel gelachen. Dank.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:40 schreef loezzzje het volgende:
Gister is de season finale van Baby Daddy geweest. Ik vind deze serie toch zo grappig. Lekker droog en simpele humor
Graag gedaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:01 schreef JDx het volgende:
[..]
Ben wel blij met dit soort topics, als ik de beschrijving lees op bijvoorbeeld IMDB, dan denk ik, nou... niks voor mij, maar de eerste aflevering heb ik toch echt wel gelachen. Dank.
Dat vond ik echt zo slecht, leek wel een beetje op Modern Family ofzo en dat vind ik ook echt geen zak aan.quote:Op maandag 3 september 2012 08:10 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
The New Normal is echt hilarisch.
HIMYM is zeker vergelijkbaar met Friends; ook een groep twintigers in NY die worstelen met werk en relaties. Zeker een aanrader, vooral de eerste seizoenenquote:Op maandag 3 september 2012 08:56 schreef JDx het volgende:
Wat is trouwens een beetje de Friends van nu, How I met your mother? The Big Bang Theory?
HIMYM staat ver boven Friends en is niet te vergelijkenquote:Op maandag 3 september 2012 14:31 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
HIMYM is zeker vergelijkbaar met Friends; ook een groep twintigers in NY die worstelen met werk en relaties. Zeker een aanrader, vooral de eerste seizoenen
Ik vergeleek het ook niet qua humor.quote:![]()
Op dinsdag 4 september 2012 21:01 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind juist HIMYM totaal niet vergelijkbaar met friends.
Ik vind de friends humor echt heel anders.
Op de punten die ik noemde is het wel degelijk te vergelijken wat betreft setting NY, thema's werk en relaties en het meeleven met een groep vrienden, alleen komt HIMYM er qua humor, snelheid en verhaallijnen beter uit in deze tijd omdat Friends typisch 90's is.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
HIMYM staat ver boven Friends en is niet te vergelijken
kwam die niet 17 september pas?quote:Op woensdag 5 september 2012 00:17 schreef Tim86 het volgende:
Revolution S01E01 Pilot WEB-DL AAC2.0 h.264-NTb
Yups, dit is de full-episode previewquote:Op woensdag 5 september 2012 04:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
kwam die niet 17 september pas?
ook net gezien dat einde zorgt wel voor veel vragenquote:Op woensdag 5 september 2012 05:38 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Yups, dit is de full-episode preview. Erg toffe serie overigens. De eerste aflevering geeft een goede indruk, dit is zeker een serie die ik ga volgen. Het enige wat erg jammer is van deze preview is dat het nu erg lang wachten is op de tweede aflevering
.
Exact wat ik erover schreef, alleen vond ik zelfs Modern Family al niks, dus dit helemaal niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:14 schreef Tim86 het volgende:
Nav de reacties hier de eerste ep van The New Normal gekeken, maar ik vond het niet echt boeiend eigenlijk. Beetje geforceerd een wannabe Modern Family maar dan met erg saaie karakters vooralsnog..Matig.
Abrams produceert alleen (net zoals Spielberg 4423568 dingen zogenaamd produceert). De echte maker is Eric Kripke, tevens de bedenker van Supernatural.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:29 schreef Roberto_BOZ het volgende:
JJ Abrams eindelijk weer terug met een hit?
Happy Endings vind ik de kwaliteit van Friends benaderen.quote:Op woensdag 5 september 2012 09:43 schreef JDx het volgende:
[..]
Exact wat ik erover schreef, alleen vond ik zelfs Modern Family al niks, dus dit helemaal niet.
En over Friends... dat was echt veel beter dan HIMYM, alles klopte daar, was een lekker los zooitje gekken bij elkaar. Hoewel de karakters misschien overdreven waren, kwam het toch niet echt gemaakt over. Maar goed, toen moest je het wel doen met wat je op tv te zien kreeg en het is natuurlijk een beetje nostalgie.
Revolution zag ik net ook, ik wacht wel op de HD versie!
Details, details. Het is toch een nieuwe show uit de stallen van Bad Robot?quote:Op woensdag 5 september 2012 10:15 schreef Jivis het volgende:
[..]
Abrams produceert alleen (net zoals Spielberg 4423568 dingen zogenaamd produceert). De echte maker is Eric Kripke, tevens de bedenker van Supernatural.
Happy Endings is errug gaaf inderdaad!quote:Op woensdag 5 september 2012 10:54 schreef Tweek het volgende:
[..]
Happy Endings vind ik de kwaliteit van Friends benaderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |