Als het wat weg heeft qua stijl van Chicago blue mij ook wel, heb me echter nog niet ingelezenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
Chicago Fire lijkt me wel te pruimen
Scoort een 3.3 op IMDB.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:31 schreef motorbloempje het volgende:
Chicago Fire lijkt me wel te pruimen
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is nog niet eens begonnen_____! Dude.
.
hahah oh. Wist ik niet eens johquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is nog niet eens begonnen_____! Dude.
.
Oke, not sure if serious...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:41 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep, ik ben onderweg naar de videotheek om 'm te halen nu.
Ben wel blij met dit soort topics, als ik de beschrijving lees op bijvoorbeeld IMDB, dan denk ik, nou... niks voor mij, maar de eerste aflevering heb ik toch echt wel gelachen. Dank.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 07:40 schreef loezzzje het volgende:
Gister is de season finale van Baby Daddy geweest. Ik vind deze serie toch zo grappig. Lekker droog en simpele humor
Graag gedaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 11:01 schreef JDx het volgende:
[..]
Ben wel blij met dit soort topics, als ik de beschrijving lees op bijvoorbeeld IMDB, dan denk ik, nou... niks voor mij, maar de eerste aflevering heb ik toch echt wel gelachen. Dank.
Dat vond ik echt zo slecht, leek wel een beetje op Modern Family ofzo en dat vind ik ook echt geen zak aan.quote:Op maandag 3 september 2012 08:10 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
The New Normal is echt hilarisch.
HIMYM is zeker vergelijkbaar met Friends; ook een groep twintigers in NY die worstelen met werk en relaties. Zeker een aanrader, vooral de eerste seizoenenquote:Op maandag 3 september 2012 08:56 schreef JDx het volgende:
Wat is trouwens een beetje de Friends van nu, How I met your mother? The Big Bang Theory?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |